Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

voua v-i se inapmpla sa raman blocat senzorul STOPului la pedala de spate? ramane becul aprins cateodata si e enervant sa ma tot uit in spatele meu la stopuri. se deblocheaza cel mai usor daca bag picioru mai dur de cateva ori in pedala, stand in loc desigur. si cu mana se deblocheaza dar e mai migalos. in fine. ce se poate face oare?

 

 

@thunderbyte. daca are ceva clantanit e posibil sa fie de vina lantul de distributie din motor. nu e mare problema. sa traga bine si sa meara usor motorul. si poti sa ii spui ca motoarele astea merg lejer pana in 130mi km. e netul de oameni ce afirma astea. bineinteles cu intretinere genul reglarea carburatoarelor si supapelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

motorman, daca tot intri la desmembrari, te interesezi si pt oglinda dreapta la un GPZ de dupa 94. la a mea nu sta fix si nici surubul cu care era prins cand lam luat nu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voua v-i se inapmpla sa raman blocat senzorul STOPului la pedala de spate? ramane becul aprins cateodata si e enervant sa ma tot uit in spatele meu la stopuri. se deblocheaza cel mai usor daca bag picioru mai dur de cateva ori in pedala, stand in loc desigur. si cu mana se deblocheaza dar e mai migalos. in fine. ce se poate face oare?

 

 

@thunderbyte. daca are ceva clantanit e posibil sa fie de vina lantul de distributie din motor. nu e mare problema. sa traga bine si sa meara usor motorul. si poti sa ii spui ca motoarele astea merg lejer pana in 130mi km. e netul de oameni ce afirma astea. bineinteles cu intretinere genul reglarea carburatoarelor si supapelor.

da-i cu spray degripant pe acolo ca sa mai ungi si apoi cureti cu o carpa surplusul de jeg si spray degreipant

 

 

poi da e clantanit de lant dar nu stiu care din ele clantzane ... distributia supape sau motor-cutie

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am luat motorul si eram inca noob si mai mare ca acum, nu era lantul uns destul de bine. dupa o saptamana a inceput sa clantane. aici vorbim despre lantul care duce roata din spate. nu lant de motor. era putin i uzat, si clantanea tot mai rau. pur si simplu nu imi dadeam seama ce dracu putea sa aiba motorul ca de acolo se auzea in interior(desigur doar in miscare), pana un prieten a zis hai sa iti ungem totusi lantul... si cam asta a fost.

 

 

mersi pt sfaturi cu sprayul, voi incerca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorman, daca tot intri la desmembrari, te interesezi si pt oglinda dreapta la un GPZ de dupa 94. la a mea nu sta fix si nici surubul cu care era prins cand lam luat nu tine.

am fost la dezmembrari,dar nu aveau decat niste maruntisuri de gpz-pintenul de sub motor,far,scaun,lant,cateva garnituri,toata instalatia electrica...o sa mai trec pe acolo,pentru ca si eu sant interesat de cateva piese marunte pentru gpz-ul tatalui meu..daca gasesc oglinda,te anunt..

 

pai sper sa nu treaca de 50 de eu :kali:

ms fain

 

 

:kali: si tu cu kawa si cu jawa :kali:

 

ms fain! restul pot sa repar si eu de la toba la carena

nu am gasit semighidonul care te intereseaza...am sa mai trec maine pe acolo,deoarece sambata se primesc in parc motoare accidentate pentru dezmembrare..poate ai noroc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneți-mi Âşi mie vă rog cam cât de comod este GPZ-ul pentru persoanele înalte ? Mă refer la 1.90+.

 

Nu prea comod... :P E ideal pana in 1.85, maxim. Nu zic ca n-or fi si posesori de GPZ peste 1.85, dar parerea mea e ca la inaltimea asta stai comod (ca asta era intrebarea) pe un cruiser marisor...

Eu, la 1.70 stau pe GPZ ca in sufragerie... :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost la dezmembrari,dar nu aveau decat niste maruntisuri de gpz-pintenul de sub motor,far,scaun,lant,cateva garnituri,toata instalatia electrica...o sa mai trec pe acolo,pentru ca si eu sant interesat de cateva piese marunte pentru gpz-ul tatalui meu..daca gasesc oglinda,te anunt..

 

 

nu am gasit semighidonul care te intereseaza...am sa mai trec maine pe acolo,deoarece sambata se primesc in parc motoare accidentate pentru dezmembrare..poate ai noroc...

 

mersi fain toata stima

 

care are nevoie de o maneta de frana am una de donat! le-am schimbat pe amandoua si maneta stanga o am in plus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi fain toata stima

 

care are nevoie de o maneta de frana am una de donat! le-am schimbat pe amandoua si maneta stanga o am in plus

 

no ca iar am scris de pe id-ul colegului

 

 

si eu la 1.80 stau misto si mai am loc sa ma intind

cred ca pe la 1.90 se sta un pic mai sportiv :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, nu stiu de voi, dar eu in continuare raman la ideea ca GPZ-ul parca are treptele prea scurte.

 

Macar ultimele doua trepte, daca nu doar a 6-a sa o fi facut mai lunga. Pt ca mobra asta are reale valente de touring, si nu-mi convine ca sa vad ca nici macar nu ies din localitate si deja sunt intr-a 6-a.

Just my 2 cents. Cu o foaie mai mica pe spate se poate rezolva asta, presupun :D

 

Chestia e si de obisnuinta, ca in zona de ~4500- 5000 -5500 rpm are rezonanta ei nativa de parallel twin, n-ai ce sa-i faci :blbl:

 

Dar, pe de alta parte, asa zisele trepte scurte fac GPZul fasnetz :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie m-i se pare chiar ok motorasul. insa deja simt ca ma nevoie de mai mult. cand merg cu pasagera (deja cu ceva experienta si ea) pe curbele de pe meses si piatra craiului tot timpul frec asfaltul cu carena de jos. motorul pare foarte bun si nu am mers niciodata mai mult de 190 cu el cu toate ca mai putea. simt totusi nevoia pt mai mult. mai multa forta, si ciclistica mai agresiva putin in curbe. nu is adeptul trasului acceleratiei in drum drept cat putem dar in curbe imi place sa scot din el tot ce poate si am impresia ca nu mai am ce scoate(singur frec peg feelerul de asfalt).

 

cat d espre viteze... 50-60 la ora face lejer in a 4-a. a 6ea pare deja mult sub turat pentru oras. afara merge lejer 100 cu 5000 ture in a 6ea si au disparut si vibratiile mentionate de mr. watt. pentru a depasi insa automat trebuie dat in jos macar o treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce zici tu, deja iesi usor-usor din zona touring si te indrepti spre sport.

 

Pana la urma GPZul e un allrounder foarte bun, confortabil si de incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta e parerea si a mea. si intr-adevar ma orientez spre ceva mai sport dar cu posibilitati touring. un cbr 600 f4 mi-ar conveni. motor comod si la drum lung, si trage ceva mai bine, respectiv ma va amuza mai mult in curbe. as merge spre un 954 dar nu imi permit inca. in orice caz imi va fi mare dor de GPZ. motocicleta excelenta si perfect echilibrata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si foarte buna pentru oras insa tine steagu sus bine si la drum intins. E misto sa ii dai bice sa o simti cum trage zdravan dupa 7000 de ture ... insa cu pretu benzinei de azi, mai rar :burnout:

Altfel, nebuna poa' sa fuga frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok as avea nevoie Motorman daca gasesti daca nu mai are careva de pe aici ca vazusem ca se dezmembreaza un gpzache

de ambele semighidoane preferabil cu inaltatoarele de pe furca :blbl: ,,iar am cazut ca o p.....a bleaga :burnout:

ms fain !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...problema e ca nu pot ajunge la parc decat la sfarsitul saptamanii...acum ca a venit caldura in spania,am mult de lucru de dimineata pana seara.la parc nu poti sti niciodata ce gasesti a doua zi..acolo,cum se primesc motoare,le tin o zi-doua si daca nu se vand intregi,le dezmembreaza...voi trece la sfarsitul saptamanii si ma interesez de oglinzi,de ghidon si de maruntisuri pentru tatal meu.. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok as avea nevoie Motorman daca gasesti daca nu mai are careva de pe aici ca vazusem ca se dezmembreaza un gpzache

de ambele semighidoane preferabil cu inaltatoarele de pe furca :D ,,iar am cazut ca o p.....a bleaga :blbl:

ms fain !!!!!

 

 

of mai cum ai reusit sa o trantesti? BTW a ta statea parcata pe muncii luni sau marti? sper sa rezolvi cat mai repede :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5.9 -6 l/100km dupa sincronizarea carbelitoarelor. Dar mers singur si atent.

 

Cum am mers mult cu pasager ... a sarit la 7 l consumul. Zic ca e in zona ei normala :blbl:

 

 

 

Unchiule, n-avem ce sa-i facem ... asa evolueaza consumurile la ea :burnout:

 

PS:

OH, btw ... azi mi s-a rupt cablul de acceleratie. A cedat din interior, sa- dus dreq. Are cineva vreun cablu de rezerva? :D

Editat de Mr.Watt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea cu 12l face intre 220 si 250km, depinde cat de linistit sau agresiv merg.. oricum, prea agresiv nu merg. a, si numai in oras e consumul asta. in afara inca nu i-am facut consumul pentru ca nu prea am iesit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...