mistery Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 depinde si ce bandit... 400ele e cam slabut fata de 500 in schimb 600le este mai bun. GPZul prinde cam 200... al meu a aratat putin peste 200 la ac. banditul de 600 prinde si 220. la curbe iarasi este diferenta. banditul este ceva mai nou, se inclina mai usor si mai mult, asta daca vreti performanta pura. GPZul in schimb m-i se pare un tourer mult mai bun. are o carena care protejeaza exclent dupa parerea mea si pozitia in sa este foarte comoda pentru un model de 20 de ani micut. 750 km in sa si nu m-a durut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 gata am hotarat si l'am cumparat . arata de 10x mai bine ca banditu . .adus din germania in 2006 , acolo a fost al unui soldat american ,unic proprietar , revizie la 10.000 km in germania, cumparat de la dealer din germania de un tip din romania la 12.000 km, si facut 3000 km pana in ziua de azi . motor este din 1999 .mie imi place mult ,sper sa fie totul OK cu el . .ce fel de Motul sa bag in el ? si ce filtru trebuie , numele va rag, mersi !! salutare cu faru , am intrat sieu in grupul vostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 partea negativa: vesnica problema: carena de jos zgariata- semn sigur ca si asta o freaca in curba, macar stiu ca nu am numai eu prob cu suspensia. partea pozitiva: exemplar foarte frumos, sa ai mare noroc cu el si parte de multa distractie, iti garantez ca va fi. si uelcam tu ze club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) gata am hotarat si l'am cumparat . arata de 10x mai bine ca banditu .. . ca banditu' ??????????? crc nu vorbim de acelasi motor.......... mam dat cu amandoua banditu ii mai stilat (scz ca fac reclama la altceva decat gpz : ) mai frumos sunetul............ mai............ nustiu . mai,mai....... Editat August 27, 2008 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 n'ai inteles tu sau nu m'am exprimat eu corect am scris ca preferam banditul ,dar gpz de mai sus , arata mai bine decat banditul care puteam sa-l cumpar . sper ca m'am exprimat mai bine acu ps: ce ulei bagati in gpz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) ca banditu' ??????????? crc nu vorbim de acelasi motor.......... mam dat cu amandoua banditu ii mai stilat (scz ca fac reclama la altceva decat gpz : ) mai frumos sunetul............ mai............ nustiu . mai,mai....... bei daca incepi cu dinastea e clar ca esti tare destept ... cum poti compara ma un motor cu 4 cilindru cu unul cu 2 ??? normal ca ala cu 4 adica banditu se aude mai mai(mai sportiv), si normal ca arata mai mai, ca e naked, are un aspect mai agresiv(vrea sa bata spre streetfighter), pe cand gpz-ul are aspectul clasic de touring cu o pozitie mai comoda, pe cand banditu are pozitia mai sportiva ... e ca si cum ai compara un inginer cu un doctor si sa spui ca inginerul e mai bun Apropo ... ce an e banditul ala si ce an e gpz-ul ... ca sa stii si tu asa cam din 89 incoace mari modificari nu s-au adus gpz-ului pentru ca e un motor foarte bun asa, in combinatia asta Editat August 27, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 baieti, unde gasesc si eu un cablu ambreiaj si un cablu vitezometru ptr GPZ 400R anul 1990 ? dau o lada de bere. pe forum pe aici m-am saturat sa tot dau PM la cei cu piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orka Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 sal eu tot zic ca imi iau un gpz si ziua cea mare se apropie, mai exact luni, m-am urcat odata pe el, dar de emotii nu mi-am dat seama, ce se intampla cu mine si stateam acum si ma gandeam, oare nu e un pic cam mic la inaltime, motorul asta, avand in vedere ca eu am 1,85 m si 94 de kg, voi astia care aveti gpz si inaltimea aproximativ cu a mea, puteti sta lejer pe motor?, adica nu e incomod, datorita faptului ca e un motor mai mic de inaltime fata de un tdm (sa zicem)? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 bei daca incepi cu dinastea e clar ca esti tare destept ... cum poti compara ma un motor cu 4 cilindru cu unul cu 2 ??? normal ca ala cu 4 adica banditu se aude mai mai(mai sportiv), si normal ca arata mai mai, ca e naked, are un aspect mai agresiv(vrea sa bata spre streetfighter), pe cand gpz-ul are aspectul clasic de touring cu o pozitie mai comoda, pe cand banditu are pozitia mai sportiva ... e ca si cum ai compara un inginer cu un doctor si sa spui ca inginerul e mai bun Apropo ... ce an e banditul ala si ce an e gpz-ul ... ca sa stii si tu asa cam din 89 incoace mari modificari nu s-au adus gpz-ului pentru ca e un motor foarte bun asa, in combinatia asta n'ai inteles tu sau nu m'am exprimat eu corect smile.gif am scris ca preferam banditul ,dar gpz de mai sus , arata mai bine decat banditul care puteam sa-l cumpar . sper ca m'am exprimat mai bine acu smile.gif gata sa rezolvat io am inteles gresit........ shi apropo nu miai zis o noutate........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 saleu tot zic ca imi iau un gpz si ziua cea mare se apropie, mai exact luni, m-am urcat odata pe el, dar de emotii nu mi-am dat seama, ce se intampla cu mine si stateam acum si ma gandeam, oare nu e un pic cam mic la inaltime, motorul asta, avand in vedere ca eu am 1,85 m si 94 de kg, voi astia care aveti gpz si inaltimea aproximativ cu a mea, puteti sta lejer pe motor?, adica nu e incomod, datorita faptului ca e un motor mai mic de inaltime fata de un tdm (sa zicem)? merci Je are 1.86 si 100 kg si ma simt bine pe GPZ, dar pana la urma depinde de fiecare. Mai incearca sa te urci pe unul, fara emotii de data asta, ca sa vezi cum e. Eventual da o tura pe la Arc miercurea, tre sa gasesti pe cineva cu GPZu'. Cel putin sper... Eu nu stiu daca o sa fiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orka Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Je are 1.86 si 100 kg si ma simt bine pe GPZ, dar pana la urma depinde de fiecare. Mai incearca sa te urci pe unul, fara emotii de data asta, ca sa vezi cum e. Eventual da o tura pe la Arc miercurea, tre sa gasesti pe cineva cu GPZu'. Cel putin sper... Eu nu stiu daca o sa fiu. merci fain de raspuns, iar cat despre arc, ....... sunt din cv (inca nu am apucat sa imi editez profilul), intre timp, am mai citit topicul pe la inceput si am vazut ca sunt destui oameni care au aproximativ statura mea, asa ca nu cred ca voi avea probleme, singura belea e acum, sa pun mana pe el odata , (nu prea mai am rabdare) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) baieti, unde gasesc si eu un cablu ambreiaj si un cablu vitezometru ptr GPZ 400R anul 1990 ? dau o lada de bere. pe forum pe aici m-am saturat sa tot dau PM la cei cu piese Ce ai tu acolo este model japonez. La cablu ce ambreiaj mai poti rezolva, folosesti vechea camasa si bagi in ea un cablu nou din kit de special de reparatie. Se gaseste la http://www.kronaumoto.ro/ asa ceva sau la cine aduce de pe Louis.de Cheyenne a facut fix asa. Cablul de vitezometru nu stiu ce sa zic, eu am gasit asa pe motomike http://www.motomike.eu/mike/category/1/veh...llery&sr=30 insa e pt GPZ 400 A din 85. Nu stiu daca merge. Mari sanse sa nu se mai potriveasca mufele. Editat Septembrie 2, 2008 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) CUmpart carena fata si eventual far (s-au rupt clemele de prindere:) model dupa 93 Am luat curba si m-am aplecat si m-am aplecat si am facut poooooooooc Editat Septembrie 5, 2008 de drc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 CUmpart carena fata si eventual far (s-au rupt clemele de prindere:) model dupa 93Am luat curba si m-am aplecat si m-am aplecat si am facut poooooooooc pune ceva poze daca potzi si am sa iti spun daca ti le pot face sau nu aceias problema am avut si eu la fostul gpz mi se rupsese si urechile de la far si si de la carena dar sa zicem ca le`am pacalit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) pune ceva poze daca potzi si am sa iti spun daca ti le pot face sau nu aceias problema am avut si eu la fostul gpz mi se rupsese si urechile de la far si si de la carena dar sa zicem ca le`am pacalit am luat curba .... am lipito (la un baiat care se ocupa cu asa ceva) si s-au dezlipit ... de la vant si vibratii :| Editat Septembrie 12, 2008 de drc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 am luat curba .... am lipito (la un baiat care se ocupa cu asa ceva) si s-au dezlipit ... de la vant si vibratii :| pierzi chiar asa de mult timp daca atasezi 4-5 poze cu problema a iti spune ce e de facut si daca se poate face ... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ca sa ajung la filtru de aer , trebuie sa dau jos rezervorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ca sa ajung la filtru de aer , trebuie sa dau jos rezervorul ? si shaua......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 si shaua......... era la mintea cocosului asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ca sa ajung la filtru de aer , trebuie sa dau jos rezervorul ? saua rezervorul suportul pt rezervor parca si tabloul de sigurante si dupa aia ajungi la capacu filtrului de aer ,,,bagati nasu acolo fara frica ,,vreo 8 suruburi si gata ai ajuns la el ,,simplu ,, sa vezi reglatul distributiei !!!! apropo chestii interesante si multe operatiuni pe numai despre gpz www.ex-500.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 foarte tare site-ul , am gasit multe lucruri interesante , mishu , am vazut ca esti si acolo pe forum , poti sa-mi trimit te rog pe mail cartea de service pentru modelul dupa 94 ( asa am inteles ) al meu e din 99 . mersi ps : uite si mailu robybotos@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 foarte tare site-ul , am gasit multe lucruri interesante , mishu , am vazut ca esti si acolo pe forum , poti sa-mi trimit te rog pe mail cartea de service pentru modelul dupa 94 ( asa am inteles ) al meu e din 99 . mersi ps : uite si mailu robybotos@gmail.com nu cred ca iti va gasi cineva cartea. nu cred ca exista. oriunde gasesti manual clymer pt modele 87-93. dupa asta, parca nu ar exista motorul. si eu am model de dupa 94 dar ma descurc cu manualul vechi. nu e mare lucru diferenta... magnetoul, discuri, si chestii minore. te poti baza linistit pe manualul de modele pre 94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 nu cred ca iti va gasi cineva cartea. nu cred ca exista. oriunde gasesti manual clymer pt modele 87-93. dupa asta, parca nu ar exista motorul. si eu am model de dupa 94 dar ma descurc cu manualul vechi. nu e mare lucru diferenta... magnetoul, discuri, si chestii minore. te poti baza linistit pe manualul de modele pre 94. asa zic si eu ar mai fi si manualul de en500 care e cu mult mai bogat in explicatii ,, oricum motoarele in sine sunt identice!! si la kle (daca a fost motor bun l-au bagat pe mai multe cadre )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Bun, acum intrebare: Cine are un stator de GPZ de vanzare? Rotor am, dar e muci statorul trebuie sa-l schimb si pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Deci pana la urma e si statorul muci credeam ca ai rezolvat problema ....dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.