Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

depinde si ce bandit... 400ele e cam slabut fata de 500 in schimb 600le este mai bun. GPZul prinde cam 200... al meu a aratat putin peste 200 la ac. banditul de 600 prinde si 220. la curbe iarasi este diferenta. banditul este ceva mai nou, se inclina mai usor si mai mult, asta daca vreti performanta pura. GPZul in schimb m-i se pare un tourer mult mai bun. are o carena care protejeaza exclent dupa parerea mea si pozitia in sa este foarte comoda pentru un model de 20 de ani micut. 750 km in sa si nu m-a durut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gata am hotarat si l'am cumparat . arata de 10x mai bine ca banditu .

.adus din germania in 2006 , acolo a fost al unui soldat american ,unic proprietar , revizie la 10.000 km in germania, cumparat de la dealer din germania de un tip din romania la 12.000 km, si facut 3000 km pana in ziua de azi . motor este din 1999 .mie imi place mult ,sper sa fie totul OK cu el .

 

post-12605-1219748671_thumb.jpg post-12605-1219748688_thumb.jpg post-12605-1219748694_thumb.jpg post-12605-1219748700_thumb.jpg post-12605-1219748709_thumb.jpg post-12605-1219748724_thumb.jpg post-12605-1219748730_thumb.jpg post-12605-1219748751_thumb.jpg post-12605-1219748756_thumb.jpg

 

.ce fel de Motul sa bag in el ? si ce filtru trebuie , numele va rag, mersi !!

 

salutare cu faru , am intrat sieu in grupul vostru :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

partea negativa: vesnica problema: carena de jos zgariata- semn sigur ca si asta o freaca in curba, macar stiu ca nu am numai eu prob cu suspensia.

 

partea pozitiva: exemplar foarte frumos, sa ai mare noroc cu el si parte de multa distractie, iti garantez ca va fi.

 

 

si uelcam tu ze club

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata am hotarat si l'am cumparat . arata de 10x mai bine ca banditu .

.

post-12605-1219748671_thumb.jpg post-12605-1219748688_thumb.jpg post-12605-1219748694_thumb.jpg post-12605-1219748700_thumb.jpg post-12605-1219748709_thumb.jpg post-12605-1219748724_thumb.jpg post-12605-1219748730_thumb.jpg post-12605-1219748751_thumb.jpg post-12605-1219748756_thumb.jpg

 

.

 

 

 

ca banditu' ??????????? :kiss: crc nu vorbim de acelasi motor.......... mam dat cu amandoua banditu ii mai stilat (scz ca fac reclama la altceva decat gpz : :unsure: :angry: ) mai frumos sunetul............ mai............ nustiu . mai,mai....... :kiss: :P :kiss: :) post-18012-1219861846_thumb.jpg

post-18012-1219861853_thumb.jpg

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n'ai inteles tu sau nu m'am exprimat eu corect :unsure:

 

am scris ca preferam banditul ,dar gpz de mai sus , arata mai bine decat banditul care puteam sa-l cumpar . sper ca m'am exprimat mai bine acu :angry:

 

 

ps: ce ulei bagati in gpz ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca banditu' ??????????? :P crc nu vorbim de acelasi motor.......... mam dat cu amandoua banditu ii mai stilat (scz ca fac reclama la altceva decat gpz : :kiss: :) ) mai frumos sunetul............ mai............ nustiu . mai,mai....... :D :) :kiss: :( post-18012-1219861846_thumb.jpg

post-18012-1219861853_thumb.jpg

bei daca incepi cu dinastea e clar ca esti tare destept ... cum poti compara ma un motor cu 4 cilindru cu unul cu 2 ??? :angry: normal ca ala cu 4 adica banditu se aude mai mai(mai sportiv), si normal ca arata mai mai, ca e naked, are un aspect mai agresiv(vrea sa bata spre streetfighter), pe cand gpz-ul are aspectul clasic de touring cu o pozitie mai comoda, pe cand banditu are pozitia mai sportiva ... e ca si cum ai compara un inginer cu un doctor si sa spui ca inginerul e mai bun :unsure:

Apropo ... ce an e banditul ala si ce an e gpz-ul ... ca sa stii si tu asa :kiss: cam din 89 incoace mari modificari nu s-au adus gpz-ului pentru ca e un motor foarte bun asa, in combinatia asta

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, unde gasesc si eu un cablu ambreiaj si un cablu vitezometru ptr GPZ 400R anul 1990 ? dau o lada de bere. pe forum pe aici m-am saturat sa tot dau PM la cei cu piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

eu tot zic ca imi iau un gpz si ziua cea mare se apropie, mai exact luni, m-am urcat odata pe el, dar de emotii nu mi-am dat seama, ce se intampla cu mine si stateam acum si ma gandeam, oare nu e un pic cam mic la inaltime, motorul asta, avand in vedere ca eu am 1,85 m si 94 de kg, voi astia care aveti gpz si inaltimea aproximativ cu a mea, puteti sta lejer pe motor?, adica nu e incomod, datorita faptului ca e un motor mai mic de inaltime fata de un tdm (sa zicem)?

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bei daca incepi cu dinastea e clar ca esti tare destept ... cum poti compara ma un motor cu 4 cilindru cu unul cu 2 ??? :rock: normal ca ala cu 4 adica banditu se aude mai mai(mai sportiv), si normal ca arata mai mai, ca e naked, are un aspect mai agresiv(vrea sa bata spre streetfighter), pe cand gpz-ul are aspectul clasic de touring cu o pozitie mai comoda, pe cand banditu are pozitia mai sportiva ... e ca si cum ai compara un inginer cu un doctor si sa spui ca inginerul e mai bun :bounce:

Apropo ... ce an e banditul ala si ce an e gpz-ul ... ca sa stii si tu asa :D cam din 89 incoace mari modificari nu s-au adus gpz-ului pentru ca e un motor foarte bun asa, in combinatia asta

 

n'ai inteles tu sau nu m'am exprimat eu corect smile.gif

 

am scris ca preferam banditul ,dar gpz de mai sus , arata mai bine decat banditul care puteam sa-l cumpar . sper ca m'am exprimat mai bine acu smile.gif

 

 

 

gata sa rezolvat io am inteles gresit........:(

 

shi apropo nu miai zis o noutate........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

eu tot zic ca imi iau un gpz si ziua cea mare se apropie, mai exact luni, m-am urcat odata pe el, dar de emotii nu mi-am dat seama, ce se intampla cu mine si stateam acum si ma gandeam, oare nu e un pic cam mic la inaltime, motorul asta, avand in vedere ca eu am 1,85 m si 94 de kg, voi astia care aveti gpz si inaltimea aproximativ cu a mea, puteti sta lejer pe motor?, adica nu e incomod, datorita faptului ca e un motor mai mic de inaltime fata de un tdm (sa zicem)?

 

merci

 

Je are 1.86 si 100 kg si ma simt bine pe GPZ, dar pana la urma depinde de fiecare. Mai incearca sa te urci pe unul, fara emotii de data asta, ca sa vezi cum e. :bounce:

 

Eventual da o tura pe la Arc miercurea, tre sa gasesti pe cineva cu GPZu'. Cel putin sper... Eu nu stiu daca o sa fiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Je are 1.86 si 100 kg si ma simt bine pe GPZ, dar pana la urma depinde de fiecare. Mai incearca sa te urci pe unul, fara emotii de data asta, ca sa vezi cum e. :rock:

 

Eventual da o tura pe la Arc miercurea, tre sa gasesti pe cineva cu GPZu'. Cel putin sper... Eu nu stiu daca o sa fiu.

 

merci fain de raspuns, iar cat despre arc, ....... sunt din cv (inca nu am apucat sa imi editez profilul), intre timp, am mai citit topicul pe la inceput si am vazut ca sunt destui oameni care au aproximativ statura mea, asa ca nu cred ca voi avea probleme, singura belea e acum, sa pun mana pe el odata :bounce:, (nu prea mai am rabdare)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, unde gasesc si eu un cablu ambreiaj si un cablu vitezometru ptr GPZ 400R anul 1990 ? dau o lada de bere. pe forum pe aici m-am saturat sa tot dau PM la cei cu piese

 

Ce ai tu acolo este model japonez. La cablu ce ambreiaj mai poti rezolva, folosesti vechea camasa si bagi in ea un cablu nou din kit de special de reparatie. Se gaseste la http://www.kronaumoto.ro/ asa ceva sau la cine aduce de pe Louis.de Cheyenne a facut fix asa.

 

Cablul de vitezometru nu stiu ce sa zic, eu am gasit asa pe motomike http://www.motomike.eu/mike/category/1/veh...llery&sr=30 insa e pt GPZ 400 A din 85. Nu stiu daca merge. Mari sanse sa nu se mai potriveasca mufele.

Editat de Mr.Watt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUmpart carena fata si eventual far (s-au rupt clemele de prindere:) model dupa 93

Am luat curba si m-am aplecat si m-am aplecat si am facut poooooooooc

Editat de drc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUmpart carena fata si eventual far (s-au rupt clemele de prindere:) model dupa 93

Am luat curba si m-am aplecat si m-am aplecat si am facut poooooooooc

pune ceva poze daca potzi si am sa iti spun daca ti le pot face sau nu aceias problema am avut si eu la fostul gpz mi se rupsese si urechile de la far si si de la carena dar sa zicem ca le`am pacalit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune ceva poze daca potzi si am sa iti spun daca ti le pot face sau nu aceias problema am avut si eu la fostul gpz mi se rupsese si urechile de la far si si de la carena dar sa zicem ca le`am pacalit :laugh:

am luat curba .... am lipito (la un baiat care se ocupa cu asa ceva) si s-au dezlipit ... de la vant si vibratii :|

Editat de drc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat curba .... am lipito (la un baiat care se ocupa cu asa ceva) si s-au dezlipit ... de la vant si vibratii :|

pierzi chiar asa de mult timp daca atasezi 4-5 poze cu problema a iti spune ce e de facut si daca se poate face ... ?

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa ajung la filtru de aer , trebuie sa dau jos rezervorul ?

saua rezervorul suportul pt rezervor parca si tabloul de sigurante si dupa aia ajungi la capacu filtrului de aer ,,,bagati nasu acolo fara frica ,,vreo 8 suruburi si gata ai ajuns la el ,,simplu ,,

 

sa vezi reglatul distributiei !!!!

 

apropo chestii interesante si multe operatiuni pe numai despre gpz

www.ex-500.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare site-ul , am gasit multe lucruri interesante ,

 

mishu , am vazut ca esti si acolo pe forum , poti sa-mi trimit te rog pe mail cartea de service pentru modelul dupa 94 ( asa am inteles ) al meu e din 99 . mersi

 

ps : uite si mailu robybotos@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare site-ul , am gasit multe lucruri interesante ,

 

mishu , am vazut ca esti si acolo pe forum , poti sa-mi trimit te rog pe mail cartea de service pentru modelul dupa 94 ( asa am inteles ) al meu e din 99 . mersi

 

ps : uite si mailu robybotos@gmail.com

 

 

nu cred ca iti va gasi cineva cartea. nu cred ca exista. oriunde gasesti manual clymer pt modele 87-93. dupa asta, parca nu ar exista motorul. si eu am model de dupa 94 dar ma descurc cu manualul vechi. nu e mare lucru diferenta... magnetoul, discuri, si chestii minore. te poti baza linistit pe manualul de modele pre 94.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca iti va gasi cineva cartea. nu cred ca exista. oriunde gasesti manual clymer pt modele 87-93. dupa asta, parca nu ar exista motorul. si eu am model de dupa 94 dar ma descurc cu manualul vechi. nu e mare lucru diferenta... magnetoul, discuri, si chestii minore. te poti baza linistit pe manualul de modele pre 94.

asa zic si eu

ar mai fi si manualul de en500 care e cu mult mai bogat in explicatii ,, oricum motoarele in sine sunt identice!!

 

si la kle (daca a fost motor bun l-au bagat pe mai multe cadre :bounce: ))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, acum intrebare:

 

Cine are un stator de GPZ de vanzare? Rotor am, dar e muci statorul trebuie sa-l schimb si pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...