Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

deci problema e in felul urmator ,, nu mai porneste motorul deloc pot sa-i fac orice

a mai avut tentative si alaltaieri seara cand am iesit de la servici credeam ca am ramas fara curent si mi-a dat curent un coleg dar nimic . IMI caraie ceva sub carena parca ar fi un releu (banuiesc ca o fi releul de la electromotor??)) headscratch.gif mai invartea electromotorul dar foarte putin . pana la urma am impins-o la vale in jos si intr-un final a pornit . a doua zi dimineata a pornit la sfert de buton ,,,,azi dimimeata iar dar cand am plecat de la servici canci ....nimic baldy.gif nu mai dadea nici un semn de viata ,,, nici nu mai imi invartea electromotorul deloc ,,,doar caraitul ala de ,,releu,, ciudat faptul ca imi arata ca ar avea turatie(cand ii dadeam la pornire ) dar nu se auzea nimic de la electromotor ca s-ar invarti doar pe turometru headscratch.gif

cam ce o avea ??? ca eu unu am ramas fara idei

 

 

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

voi cum va descurcati cu frigul ?. vorbim de motor :grinbandit: , eu ma chinui sa ajunga indicatorul de pe bord la temperatura normala ( intre cele doua liniute) , am inteles ca pe timp de iarna se pune un carton la radiator , ca la dacie , a pus cineva ? isi face treaba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie inca imi urca pana la temperatura optima fara probleme. iarna nu stiu ce va face, dar stiu ca in octombrie anul trecut inca nu aveam probleme. tine minte sa o lasi sa se incalzeasca singura mai mult. fumezi o tigara, iti mai aranjezi hainele, admiri motorul. intre timp ea sa mearga scoasa din viteza pana ii urca putin temperatura. e ceva logic sa se inclazeasca putin mai lent la 10-12 grade decat la 28. cartonul normal ca ajuta. daca poti trece peste treaba ca ai carton pe motor... eu cam greu m-as descurca asa. daca totusi pui, tine minte sa nu acoperi tot radiatorul, jumate din suprafata ei probabil ajunge.

 

 

 

misule, ai reusit sa pornesti? incarca bateria aia calumea si nicearca. de pe cabluri si alte chestii nici mie nu imi pornea anult trecut cand era descracata si a intrat frigul. o baterie noua sau o incarcare serioasa te scapa. dupa aceea verifica incarcarea la ea de pe motor.

 

 

remember acuma pe frigurile astea si cauciucurile si franele sunt mai p[utin eficace. aveti mare atentie in curbe si franari bruste ca toate se incalzesc mult mai greu si o derapare nu va ajuta cu integritatea corporala si strtucturala.

 

eu la noapte probabil pornsc spre croatia cu ea. cel mai nebunesc lucru ce am facut. daca nu ne transformam in inghetata, poate va povestesc cum s-a descurcat calutul rosu :blink:

 

keep the rubber side down :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci problema e in felul urmator ,, nu mai porneste motorul deloc pot sa-i fac orice

a mai avut tentative si alaltaieri seara cand am iesit de la servici credeam ca am ramas fara curent si mi-a dat curent un coleg dar nimic . IMI caraie ceva sub carena parca ar fi un releu (banuiesc ca o fi releul de la electromotor??)) headscratch.gif mai invartea electromotorul dar foarte putin . pana la urma am impins-o la vale in jos si intr-un final a pornit . a doua zi dimineata a pornit la sfert de buton ,,,,azi dimimeata iar dar cand am plecat de la servici canci ....nimic baldy.gif nu mai dadea nici un semn de viata ,,, nici nu mai imi invartea electromotorul deloc ,,,doar caraitul ala de ,,releu,, ciudat faptul ca imi arata ca ar avea turatie(cand ii dadeam la pornire ) dar nu se auzea nimic de la electromotor ca s-ar invarti doar pe turometru headscratch.gif

cam ce o avea ??? ca eu unu am ramas fara idei

 

 

 

:grinbandit:

 

cat de veche e bateria?

ai verificat nivelul electrolitului din ea?

daca e scazut, completeaza cu apa distilata, apoi o lasi pusa la redresor, cu doapele desfacute, pe balcon (bolboroseste acidul ala din ea cand e pe redresor).

 

si mergi la un service apoi sa-ti masoare bateria cu un multimetru.

- cu motorul oprit

- cu motorul pornit, faza lunga aprinsa si undeva pe la 5000 rpm. ar trebui sa scoata atunci undeva peste 13 volti jumate. daca nu, atunci nu ti se incarca bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu date : dupa ce am impins juma de cluj motoru ((pe frigu asta n-o picat chiar rau :blink: )) m-a tractat un baiat cu scuter :) :D i-am pos alta baterie si a pornit la sfert de buton i-am masurat incarcarea si-mi da 14 v si ceva chiar 15 la relanti si da cum ai spus tu Mr Watt 13 si poate un pic turat .. turat sa aiba voltaj mai mic decat la relanti ?? 1000 1200 rpm cand e motorul cald bine

acuma nu ma pricep eu da tot mi se pare ciudat :grinbandit:

ms !!! toate bune !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are mai putin daca e la ralanti si ai farul aprins.

nu mai stiu daca am masurat cu farul aprins la relanti probabil era pe pozitie da turata sigur era pe la 13.000 cu farul aprins ca asta am verificat

oricum tot ciudat mi se pare sa fie voltajul mai mare in relanti decat turata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti aici un link cu manual si explicatii detaliate cu poze si video cum se regleaza supapele la GPZ , foarte util .

 

http://www.ex-500.com/wiki/index.php/Valve...ance_adjustment

da l-am studiat si eu pare atat de simplu sunt mai multe chestii misto pe siteul ala !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti un service bun de GPZ-uri in Bucuresti? Tocmai am facut un drum de 500km cu ea si mi-am dat seama ca imi picura uleiul si nu prea se ridica acul la temperatura la care trebuie. :)

 

10x

Parerea mea e sa te duci la United Motors sunt service specializat Kawasaki si sunt foarte sigur ca stiu ce au de facut....preturile nu sunt mari sunt undeva la 50 de lei si ceva /ora si in curanad urmeaza sa ma duc si cu al unui preten pt schimbat ulei din furca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,

1700 din tara. Mi-a placut ca era si in stare f buna.

Bafta!

 

ps: aveti manualul in engleza?

miso motoru bafta maxima cu ea

am eu carte tehnica desi e pana in 94 majoritatea chestiilor sunt neschimbate id-ul meu de mess il gasesti la profil

si nmu uita sa porti echipament de protectie cat mai complet

toate bune!!!!!!!!!!!!11

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu o dilema. As vrea sa imi schimb antigelul din motor. Motorul l-am cumparat de o luna jumate si nu stiu care e starea lui, oricum si daca as sti tot as vrea sa il schimb. Problema mea este ca (fiind afon in domeniu mecanici ), habar nu am cum sa fac treaba asta, e de ajuns sa desfac furtunul de la radiator si sa las antigelul sa curga (caz in care, sunt convins ca nu va iesi si din motor) sau exista undeva pe dedesupt un surb sau dop sau mai sti ce, care sa il pot desface si sa curga tot lichidul. Daca exista vreun dop, va rog sa imi explicati unde e, dar in asa fel sa pot pricepe, adika nu cu termeni specifici, mai exact ca pentru unu super nooooob. Alta chestie, unde naiba e surubul de scurgere la ulei, ca m-am uitat doua ore pe sub el si fara nici un rezultat, adika care e, de fapt, ca pe acolo sunt cateva suruburi, cum arata? Unii probabil ca vor spune sa ma duc la un mecanic, eu unul nu vreau lucrul asta, eu vreau sa ma chinui singur si sa invat, bineinteles cu putin ajutor din partea celor dornici si care vor sa ma ajute cu explicati.

 

mersi si sa vina vara mai repede ca sa fie asfalt uscat la toata lumea

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu o dilema. As vrea sa imi schimb antigelul din motor. Motorul l-am cumparat de o luna jumate si nu stiu care e starea lui, oricum si daca as sti tot as vrea sa il schimb. Problema mea este ca (fiind afon in domeniu mecanici ), habar nu am cum sa fac treaba asta, e de ajuns sa desfac furtunul de la radiator si sa las antigelul sa curga (caz in care, sunt convins ca nu va iesi si din motor) sau exista undeva pe dedesupt un surb sau dop sau mai sti ce, care sa il pot desface si sa curga tot lichidul. Daca exista vreun dop, va rog sa imi explicati unde e, dar in asa fel sa pot pricepe, adika nu cu termeni specifici, mai exact ca pentru unu super nooooob. Alta chestie, unde naiba e surubul de scurgere la ulei, ca m-am uitat doua ore pe sub el si fara nici un rezultat, adika care e, de fapt, ca pe acolo sunt cateva suruburi, cum arata? Unii probabil ca vor spune sa ma duc la un mecanic, eu unul nu vreau lucrul asta, eu vreau sa ma chinui singur si sa invat, bineinteles cu putin ajutor din partea celor dornici si care vor sa ma ajute cu explicati.

 

mersi si sa vina vara mai repede ca sa fie asfalt uscat la toata lumea

bafta

 

salutare, uite aici gasesti schimbul de ulei, cu poze cu tot, inclusiv demontarea carenei, eu recomand si schimbarea filtrului, se vand la aprox 8 euro cele de champion pe louis (romii33 de pe forum aduce). pe acelasi site gasesti si curatarea filtrului de aer. recomand si aceasta operatiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, uite aici gasesti schimbul de ulei, cu poze cu tot, inclusiv demontarea carenei, eu recomand si schimbarea filtrului, se vand la aprox 8 euro cele de champion pe louis (romii33 de pe forum aduce). pe acelasi site gasesti si curatarea filtrului de aer. recomand si aceasta operatiune.

 

 

merci fain, de-a dreptul educativ, cel putin pentru mine, dar, am inteles eu bine, 3,2 litri de ulei intra in gpz? nu e cam mult, adica atat intra in masina mea, care are motor de 1.5.

 

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3,4 scrie pe capac /a baia de u/ei cam pe unde e gemu/etu/ a/a sa vezi nive/u/ u/eiu/ui

/a pompa de apa ,, adica pe /anga baia de u/ei u/timu/ surube/ de jos ( este orientat ij jos pt. scurgere )nu ai cum sa-/

ratezi scuze gramatica am o tasta /ipsa

toate bune!!!!!

Editat de mishu_dark
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...