orka Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 sal eu tot zic ca imi iau un gpz si ziua cea mare se apropie, mai exact luni, m-am urcat odata pe el, dar de emotii nu mi-am dat seama, ce se intampla cu mine si stateam acum si ma gandeam, oare nu e un pic cam mic la inaltime, motorul asta, avand in vedere ca eu am 1,85 m si 94 de kg, voi astia care aveti gpz si inaltimea aproximativ cu a mea, puteti sta lejer pe motor?, adica nu e incomod, datorita faptului ca e un motor mai mic de inaltime fata de un tdm (sa zicem)? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 bei daca incepi cu dinastea e clar ca esti tare destept ... cum poti compara ma un motor cu 4 cilindru cu unul cu 2 ??? normal ca ala cu 4 adica banditu se aude mai mai(mai sportiv), si normal ca arata mai mai, ca e naked, are un aspect mai agresiv(vrea sa bata spre streetfighter), pe cand gpz-ul are aspectul clasic de touring cu o pozitie mai comoda, pe cand banditu are pozitia mai sportiva ... e ca si cum ai compara un inginer cu un doctor si sa spui ca inginerul e mai bun Apropo ... ce an e banditul ala si ce an e gpz-ul ... ca sa stii si tu asa cam din 89 incoace mari modificari nu s-au adus gpz-ului pentru ca e un motor foarte bun asa, in combinatia asta n'ai inteles tu sau nu m'am exprimat eu corect smile.gif am scris ca preferam banditul ,dar gpz de mai sus , arata mai bine decat banditul care puteam sa-l cumpar . sper ca m'am exprimat mai bine acu smile.gif gata sa rezolvat io am inteles gresit........ shi apropo nu miai zis o noutate........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 saleu tot zic ca imi iau un gpz si ziua cea mare se apropie, mai exact luni, m-am urcat odata pe el, dar de emotii nu mi-am dat seama, ce se intampla cu mine si stateam acum si ma gandeam, oare nu e un pic cam mic la inaltime, motorul asta, avand in vedere ca eu am 1,85 m si 94 de kg, voi astia care aveti gpz si inaltimea aproximativ cu a mea, puteti sta lejer pe motor?, adica nu e incomod, datorita faptului ca e un motor mai mic de inaltime fata de un tdm (sa zicem)? merci Je are 1.86 si 100 kg si ma simt bine pe GPZ, dar pana la urma depinde de fiecare. Mai incearca sa te urci pe unul, fara emotii de data asta, ca sa vezi cum e. Eventual da o tura pe la Arc miercurea, tre sa gasesti pe cineva cu GPZu'. Cel putin sper... Eu nu stiu daca o sa fiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orka Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Je are 1.86 si 100 kg si ma simt bine pe GPZ, dar pana la urma depinde de fiecare. Mai incearca sa te urci pe unul, fara emotii de data asta, ca sa vezi cum e. Eventual da o tura pe la Arc miercurea, tre sa gasesti pe cineva cu GPZu'. Cel putin sper... Eu nu stiu daca o sa fiu. merci fain de raspuns, iar cat despre arc, ....... sunt din cv (inca nu am apucat sa imi editez profilul), intre timp, am mai citit topicul pe la inceput si am vazut ca sunt destui oameni care au aproximativ statura mea, asa ca nu cred ca voi avea probleme, singura belea e acum, sa pun mana pe el odata , (nu prea mai am rabdare) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) baieti, unde gasesc si eu un cablu ambreiaj si un cablu vitezometru ptr GPZ 400R anul 1990 ? dau o lada de bere. pe forum pe aici m-am saturat sa tot dau PM la cei cu piese Ce ai tu acolo este model japonez. La cablu ce ambreiaj mai poti rezolva, folosesti vechea camasa si bagi in ea un cablu nou din kit de special de reparatie. Se gaseste la http://www.kronaumoto.ro/ asa ceva sau la cine aduce de pe Louis.de Cheyenne a facut fix asa. Cablul de vitezometru nu stiu ce sa zic, eu am gasit asa pe motomike http://www.motomike.eu/mike/category/1/veh...llery&sr=30 insa e pt GPZ 400 A din 85. Nu stiu daca merge. Mari sanse sa nu se mai potriveasca mufele. Editat Septembrie 2, 2008 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) CUmpart carena fata si eventual far (s-au rupt clemele de prindere:) model dupa 93 Am luat curba si m-am aplecat si m-am aplecat si am facut poooooooooc Editat Septembrie 5, 2008 de drc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 CUmpart carena fata si eventual far (s-au rupt clemele de prindere:) model dupa 93Am luat curba si m-am aplecat si m-am aplecat si am facut poooooooooc pune ceva poze daca potzi si am sa iti spun daca ti le pot face sau nu aceias problema am avut si eu la fostul gpz mi se rupsese si urechile de la far si si de la carena dar sa zicem ca le`am pacalit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) pune ceva poze daca potzi si am sa iti spun daca ti le pot face sau nu aceias problema am avut si eu la fostul gpz mi se rupsese si urechile de la far si si de la carena dar sa zicem ca le`am pacalit am luat curba .... am lipito (la un baiat care se ocupa cu asa ceva) si s-au dezlipit ... de la vant si vibratii :| Editat Septembrie 12, 2008 de drc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 am luat curba .... am lipito (la un baiat care se ocupa cu asa ceva) si s-au dezlipit ... de la vant si vibratii :| pierzi chiar asa de mult timp daca atasezi 4-5 poze cu problema a iti spune ce e de facut si daca se poate face ... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ca sa ajung la filtru de aer , trebuie sa dau jos rezervorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ca sa ajung la filtru de aer , trebuie sa dau jos rezervorul ? si shaua......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 si shaua......... era la mintea cocosului asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ca sa ajung la filtru de aer , trebuie sa dau jos rezervorul ? saua rezervorul suportul pt rezervor parca si tabloul de sigurante si dupa aia ajungi la capacu filtrului de aer ,,,bagati nasu acolo fara frica ,,vreo 8 suruburi si gata ai ajuns la el ,,simplu ,, sa vezi reglatul distributiei !!!! apropo chestii interesante si multe operatiuni pe numai despre gpz www.ex-500.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 foarte tare site-ul , am gasit multe lucruri interesante , mishu , am vazut ca esti si acolo pe forum , poti sa-mi trimit te rog pe mail cartea de service pentru modelul dupa 94 ( asa am inteles ) al meu e din 99 . mersi ps : uite si mailu robybotos@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 foarte tare site-ul , am gasit multe lucruri interesante , mishu , am vazut ca esti si acolo pe forum , poti sa-mi trimit te rog pe mail cartea de service pentru modelul dupa 94 ( asa am inteles ) al meu e din 99 . mersi ps : uite si mailu robybotos@gmail.com nu cred ca iti va gasi cineva cartea. nu cred ca exista. oriunde gasesti manual clymer pt modele 87-93. dupa asta, parca nu ar exista motorul. si eu am model de dupa 94 dar ma descurc cu manualul vechi. nu e mare lucru diferenta... magnetoul, discuri, si chestii minore. te poti baza linistit pe manualul de modele pre 94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 nu cred ca iti va gasi cineva cartea. nu cred ca exista. oriunde gasesti manual clymer pt modele 87-93. dupa asta, parca nu ar exista motorul. si eu am model de dupa 94 dar ma descurc cu manualul vechi. nu e mare lucru diferenta... magnetoul, discuri, si chestii minore. te poti baza linistit pe manualul de modele pre 94. asa zic si eu ar mai fi si manualul de en500 care e cu mult mai bogat in explicatii ,, oricum motoarele in sine sunt identice!! si la kle (daca a fost motor bun l-au bagat pe mai multe cadre )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Bun, acum intrebare: Cine are un stator de GPZ de vanzare? Rotor am, dar e muci statorul trebuie sa-l schimb si pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Deci pana la urma e si statorul muci credeam ca ai rezolvat problema ....dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 deci problema e in felul urmator ,, nu mai porneste motorul deloc pot sa-i fac orice a mai avut tentative si alaltaieri seara cand am iesit de la servici credeam ca am ramas fara curent si mi-a dat curent un coleg dar nimic . IMI caraie ceva sub carena parca ar fi un releu (banuiesc ca o fi releul de la electromotor??)) headscratch.gif mai invartea electromotorul dar foarte putin . pana la urma am impins-o la vale in jos si intr-un final a pornit . a doua zi dimineata a pornit la sfert de buton ,,,,azi dimimeata iar dar cand am plecat de la servici canci ....nimic baldy.gif nu mai dadea nici un semn de viata ,,, nici nu mai imi invartea electromotorul deloc ,,,doar caraitul ala de ,,releu,, ciudat faptul ca imi arata ca ar avea turatie(cand ii dadeam la pornire ) dar nu se auzea nimic de la electromotor ca s-ar invarti doar pe turometru headscratch.gif cam ce o avea ??? ca eu unu am ramas fara idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 voi cum va descurcati cu frigul ?. vorbim de motor , eu ma chinui sa ajunga indicatorul de pe bord la temperatura normala ( intre cele doua liniute) , am inteles ca pe timp de iarna se pune un carton la radiator , ca la dacie , a pus cineva ? isi face treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 mie inca imi urca pana la temperatura optima fara probleme. iarna nu stiu ce va face, dar stiu ca in octombrie anul trecut inca nu aveam probleme. tine minte sa o lasi sa se incalzeasca singura mai mult. fumezi o tigara, iti mai aranjezi hainele, admiri motorul. intre timp ea sa mearga scoasa din viteza pana ii urca putin temperatura. e ceva logic sa se inclazeasca putin mai lent la 10-12 grade decat la 28. cartonul normal ca ajuta. daca poti trece peste treaba ca ai carton pe motor... eu cam greu m-as descurca asa. daca totusi pui, tine minte sa nu acoperi tot radiatorul, jumate din suprafata ei probabil ajunge. misule, ai reusit sa pornesti? incarca bateria aia calumea si nicearca. de pe cabluri si alte chestii nici mie nu imi pornea anult trecut cand era descracata si a intrat frigul. o baterie noua sau o incarcare serioasa te scapa. dupa aceea verifica incarcarea la ea de pe motor. remember acuma pe frigurile astea si cauciucurile si franele sunt mai p[utin eficace. aveti mare atentie in curbe si franari bruste ca toate se incalzesc mult mai greu si o derapare nu va ajuta cu integritatea corporala si strtucturala. eu la noapte probabil pornsc spre croatia cu ea. cel mai nebunesc lucru ce am facut. daca nu ne transformam in inghetata, poate va povestesc cum s-a descurcat calutul rosu keep the rubber side down Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 deci problema e in felul urmator ,, nu mai porneste motorul deloc pot sa-i fac oricea mai avut tentative si alaltaieri seara cand am iesit de la servici credeam ca am ramas fara curent si mi-a dat curent un coleg dar nimic . IMI caraie ceva sub carena parca ar fi un releu (banuiesc ca o fi releul de la electromotor??)) headscratch.gif mai invartea electromotorul dar foarte putin . pana la urma am impins-o la vale in jos si intr-un final a pornit . a doua zi dimineata a pornit la sfert de buton ,,,,azi dimimeata iar dar cand am plecat de la servici canci ....nimic baldy.gif nu mai dadea nici un semn de viata ,,, nici nu mai imi invartea electromotorul deloc ,,,doar caraitul ala de ,,releu,, ciudat faptul ca imi arata ca ar avea turatie(cand ii dadeam la pornire ) dar nu se auzea nimic de la electromotor ca s-ar invarti doar pe turometru headscratch.gif cam ce o avea ??? ca eu unu am ramas fara idei cat de veche e bateria? ai verificat nivelul electrolitului din ea? daca e scazut, completeaza cu apa distilata, apoi o lasi pusa la redresor, cu doapele desfacute, pe balcon (bolboroseste acidul ala din ea cand e pe redresor). si mergi la un service apoi sa-ti masoare bateria cu un multimetru. - cu motorul oprit - cu motorul pornit, faza lunga aprinsa si undeva pe la 5000 rpm. ar trebui sa scoata atunci undeva peste 13 volti jumate. daca nu, atunci nu ti se incarca bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 revin cu date : dupa ce am impins juma de cluj motoru ((pe frigu asta n-o picat chiar rau )) m-a tractat un baiat cu scuter i-am pos alta baterie si a pornit la sfert de buton i-am masurat incarcarea si-mi da 14 v si ceva chiar 15 la relanti si da cum ai spus tu Mr Watt 13 si poate un pic turat .. turat sa aiba voltaj mai mic decat la relanti ?? 1000 1200 rpm cand e motorul cald bine acuma nu ma pricep eu da tot mi se pare ciudat ms !!! toate bune !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 are mai putin daca e la ralanti si ai farul aprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 are mai putin daca e la ralanti si ai farul aprins. nu mai stiu daca am masurat cu farul aprins la relanti probabil era pe pozitie da turata sigur era pe la 13.000 cu farul aprins ca asta am verificat oricum tot ciudat mi se pare sa fie voltajul mai mare in relanti decat turata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.