Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

sal

eu tot zic ca imi iau un gpz si ziua cea mare se apropie, mai exact luni, m-am urcat odata pe el, dar de emotii nu mi-am dat seama, ce se intampla cu mine si stateam acum si ma gandeam, oare nu e un pic cam mic la inaltime, motorul asta, avand in vedere ca eu am 1,85 m si 94 de kg, voi astia care aveti gpz si inaltimea aproximativ cu a mea, puteti sta lejer pe motor?, adica nu e incomod, datorita faptului ca e un motor mai mic de inaltime fata de un tdm (sa zicem)?

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bei daca incepi cu dinastea e clar ca esti tare destept ... cum poti compara ma un motor cu 4 cilindru cu unul cu 2 ??? :rock: normal ca ala cu 4 adica banditu se aude mai mai(mai sportiv), si normal ca arata mai mai, ca e naked, are un aspect mai agresiv(vrea sa bata spre streetfighter), pe cand gpz-ul are aspectul clasic de touring cu o pozitie mai comoda, pe cand banditu are pozitia mai sportiva ... e ca si cum ai compara un inginer cu un doctor si sa spui ca inginerul e mai bun :bounce:

Apropo ... ce an e banditul ala si ce an e gpz-ul ... ca sa stii si tu asa :D cam din 89 incoace mari modificari nu s-au adus gpz-ului pentru ca e un motor foarte bun asa, in combinatia asta

 

n'ai inteles tu sau nu m'am exprimat eu corect smile.gif

 

am scris ca preferam banditul ,dar gpz de mai sus , arata mai bine decat banditul care puteam sa-l cumpar . sper ca m'am exprimat mai bine acu smile.gif

 

 

 

gata sa rezolvat io am inteles gresit........:(

 

shi apropo nu miai zis o noutate........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

eu tot zic ca imi iau un gpz si ziua cea mare se apropie, mai exact luni, m-am urcat odata pe el, dar de emotii nu mi-am dat seama, ce se intampla cu mine si stateam acum si ma gandeam, oare nu e un pic cam mic la inaltime, motorul asta, avand in vedere ca eu am 1,85 m si 94 de kg, voi astia care aveti gpz si inaltimea aproximativ cu a mea, puteti sta lejer pe motor?, adica nu e incomod, datorita faptului ca e un motor mai mic de inaltime fata de un tdm (sa zicem)?

 

merci

 

Je are 1.86 si 100 kg si ma simt bine pe GPZ, dar pana la urma depinde de fiecare. Mai incearca sa te urci pe unul, fara emotii de data asta, ca sa vezi cum e. :bounce:

 

Eventual da o tura pe la Arc miercurea, tre sa gasesti pe cineva cu GPZu'. Cel putin sper... Eu nu stiu daca o sa fiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Je are 1.86 si 100 kg si ma simt bine pe GPZ, dar pana la urma depinde de fiecare. Mai incearca sa te urci pe unul, fara emotii de data asta, ca sa vezi cum e. :rock:

 

Eventual da o tura pe la Arc miercurea, tre sa gasesti pe cineva cu GPZu'. Cel putin sper... Eu nu stiu daca o sa fiu.

 

merci fain de raspuns, iar cat despre arc, ....... sunt din cv (inca nu am apucat sa imi editez profilul), intre timp, am mai citit topicul pe la inceput si am vazut ca sunt destui oameni care au aproximativ statura mea, asa ca nu cred ca voi avea probleme, singura belea e acum, sa pun mana pe el odata :bounce:, (nu prea mai am rabdare)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, unde gasesc si eu un cablu ambreiaj si un cablu vitezometru ptr GPZ 400R anul 1990 ? dau o lada de bere. pe forum pe aici m-am saturat sa tot dau PM la cei cu piese

 

Ce ai tu acolo este model japonez. La cablu ce ambreiaj mai poti rezolva, folosesti vechea camasa si bagi in ea un cablu nou din kit de special de reparatie. Se gaseste la http://www.kronaumoto.ro/ asa ceva sau la cine aduce de pe Louis.de Cheyenne a facut fix asa.

 

Cablul de vitezometru nu stiu ce sa zic, eu am gasit asa pe motomike http://www.motomike.eu/mike/category/1/veh...llery&sr=30 insa e pt GPZ 400 A din 85. Nu stiu daca merge. Mari sanse sa nu se mai potriveasca mufele.

Editat de Mr.Watt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUmpart carena fata si eventual far (s-au rupt clemele de prindere:) model dupa 93

Am luat curba si m-am aplecat si m-am aplecat si am facut poooooooooc

Editat de drc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUmpart carena fata si eventual far (s-au rupt clemele de prindere:) model dupa 93

Am luat curba si m-am aplecat si m-am aplecat si am facut poooooooooc

pune ceva poze daca potzi si am sa iti spun daca ti le pot face sau nu aceias problema am avut si eu la fostul gpz mi se rupsese si urechile de la far si si de la carena dar sa zicem ca le`am pacalit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune ceva poze daca potzi si am sa iti spun daca ti le pot face sau nu aceias problema am avut si eu la fostul gpz mi se rupsese si urechile de la far si si de la carena dar sa zicem ca le`am pacalit :laugh:

am luat curba .... am lipito (la un baiat care se ocupa cu asa ceva) si s-au dezlipit ... de la vant si vibratii :|

Editat de drc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat curba .... am lipito (la un baiat care se ocupa cu asa ceva) si s-au dezlipit ... de la vant si vibratii :|

pierzi chiar asa de mult timp daca atasezi 4-5 poze cu problema a iti spune ce e de facut si daca se poate face ... ?

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa ajung la filtru de aer , trebuie sa dau jos rezervorul ?

saua rezervorul suportul pt rezervor parca si tabloul de sigurante si dupa aia ajungi la capacu filtrului de aer ,,,bagati nasu acolo fara frica ,,vreo 8 suruburi si gata ai ajuns la el ,,simplu ,,

 

sa vezi reglatul distributiei !!!!

 

apropo chestii interesante si multe operatiuni pe numai despre gpz

www.ex-500.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare site-ul , am gasit multe lucruri interesante ,

 

mishu , am vazut ca esti si acolo pe forum , poti sa-mi trimit te rog pe mail cartea de service pentru modelul dupa 94 ( asa am inteles ) al meu e din 99 . mersi

 

ps : uite si mailu robybotos@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare site-ul , am gasit multe lucruri interesante ,

 

mishu , am vazut ca esti si acolo pe forum , poti sa-mi trimit te rog pe mail cartea de service pentru modelul dupa 94 ( asa am inteles ) al meu e din 99 . mersi

 

ps : uite si mailu robybotos@gmail.com

 

 

nu cred ca iti va gasi cineva cartea. nu cred ca exista. oriunde gasesti manual clymer pt modele 87-93. dupa asta, parca nu ar exista motorul. si eu am model de dupa 94 dar ma descurc cu manualul vechi. nu e mare lucru diferenta... magnetoul, discuri, si chestii minore. te poti baza linistit pe manualul de modele pre 94.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca iti va gasi cineva cartea. nu cred ca exista. oriunde gasesti manual clymer pt modele 87-93. dupa asta, parca nu ar exista motorul. si eu am model de dupa 94 dar ma descurc cu manualul vechi. nu e mare lucru diferenta... magnetoul, discuri, si chestii minore. te poti baza linistit pe manualul de modele pre 94.

asa zic si eu

ar mai fi si manualul de en500 care e cu mult mai bogat in explicatii ,, oricum motoarele in sine sunt identice!!

 

si la kle (daca a fost motor bun l-au bagat pe mai multe cadre :bounce: ))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, acum intrebare:

 

Cine are un stator de GPZ de vanzare? Rotor am, dar e muci statorul trebuie sa-l schimb si pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci problema e in felul urmator ,, nu mai porneste motorul deloc pot sa-i fac orice

a mai avut tentative si alaltaieri seara cand am iesit de la servici credeam ca am ramas fara curent si mi-a dat curent un coleg dar nimic . IMI caraie ceva sub carena parca ar fi un releu (banuiesc ca o fi releul de la electromotor??)) headscratch.gif mai invartea electromotorul dar foarte putin . pana la urma am impins-o la vale in jos si intr-un final a pornit . a doua zi dimineata a pornit la sfert de buton ,,,,azi dimimeata iar dar cand am plecat de la servici canci ....nimic baldy.gif nu mai dadea nici un semn de viata ,,, nici nu mai imi invartea electromotorul deloc ,,,doar caraitul ala de ,,releu,, ciudat faptul ca imi arata ca ar avea turatie(cand ii dadeam la pornire ) dar nu se auzea nimic de la electromotor ca s-ar invarti doar pe turometru headscratch.gif

cam ce o avea ??? ca eu unu am ramas fara idei

 

 

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cum va descurcati cu frigul ?. vorbim de motor :grinbandit: , eu ma chinui sa ajunga indicatorul de pe bord la temperatura normala ( intre cele doua liniute) , am inteles ca pe timp de iarna se pune un carton la radiator , ca la dacie , a pus cineva ? isi face treaba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie inca imi urca pana la temperatura optima fara probleme. iarna nu stiu ce va face, dar stiu ca in octombrie anul trecut inca nu aveam probleme. tine minte sa o lasi sa se incalzeasca singura mai mult. fumezi o tigara, iti mai aranjezi hainele, admiri motorul. intre timp ea sa mearga scoasa din viteza pana ii urca putin temperatura. e ceva logic sa se inclazeasca putin mai lent la 10-12 grade decat la 28. cartonul normal ca ajuta. daca poti trece peste treaba ca ai carton pe motor... eu cam greu m-as descurca asa. daca totusi pui, tine minte sa nu acoperi tot radiatorul, jumate din suprafata ei probabil ajunge.

 

 

 

misule, ai reusit sa pornesti? incarca bateria aia calumea si nicearca. de pe cabluri si alte chestii nici mie nu imi pornea anult trecut cand era descracata si a intrat frigul. o baterie noua sau o incarcare serioasa te scapa. dupa aceea verifica incarcarea la ea de pe motor.

 

 

remember acuma pe frigurile astea si cauciucurile si franele sunt mai p[utin eficace. aveti mare atentie in curbe si franari bruste ca toate se incalzesc mult mai greu si o derapare nu va ajuta cu integritatea corporala si strtucturala.

 

eu la noapte probabil pornsc spre croatia cu ea. cel mai nebunesc lucru ce am facut. daca nu ne transformam in inghetata, poate va povestesc cum s-a descurcat calutul rosu :blink:

 

keep the rubber side down :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci problema e in felul urmator ,, nu mai porneste motorul deloc pot sa-i fac orice

a mai avut tentative si alaltaieri seara cand am iesit de la servici credeam ca am ramas fara curent si mi-a dat curent un coleg dar nimic . IMI caraie ceva sub carena parca ar fi un releu (banuiesc ca o fi releul de la electromotor??)) headscratch.gif mai invartea electromotorul dar foarte putin . pana la urma am impins-o la vale in jos si intr-un final a pornit . a doua zi dimineata a pornit la sfert de buton ,,,,azi dimimeata iar dar cand am plecat de la servici canci ....nimic baldy.gif nu mai dadea nici un semn de viata ,,, nici nu mai imi invartea electromotorul deloc ,,,doar caraitul ala de ,,releu,, ciudat faptul ca imi arata ca ar avea turatie(cand ii dadeam la pornire ) dar nu se auzea nimic de la electromotor ca s-ar invarti doar pe turometru headscratch.gif

cam ce o avea ??? ca eu unu am ramas fara idei

 

 

 

:grinbandit:

 

cat de veche e bateria?

ai verificat nivelul electrolitului din ea?

daca e scazut, completeaza cu apa distilata, apoi o lasi pusa la redresor, cu doapele desfacute, pe balcon (bolboroseste acidul ala din ea cand e pe redresor).

 

si mergi la un service apoi sa-ti masoare bateria cu un multimetru.

- cu motorul oprit

- cu motorul pornit, faza lunga aprinsa si undeva pe la 5000 rpm. ar trebui sa scoata atunci undeva peste 13 volti jumate. daca nu, atunci nu ti se incarca bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu date : dupa ce am impins juma de cluj motoru ((pe frigu asta n-o picat chiar rau :blink: )) m-a tractat un baiat cu scuter :) :D i-am pos alta baterie si a pornit la sfert de buton i-am masurat incarcarea si-mi da 14 v si ceva chiar 15 la relanti si da cum ai spus tu Mr Watt 13 si poate un pic turat .. turat sa aiba voltaj mai mic decat la relanti ?? 1000 1200 rpm cand e motorul cald bine

acuma nu ma pricep eu da tot mi se pare ciudat :grinbandit:

ms !!! toate bune !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are mai putin daca e la ralanti si ai farul aprins.

nu mai stiu daca am masurat cu farul aprins la relanti probabil era pe pozitie da turata sigur era pe la 13.000 cu farul aprins ca asta am verificat

oricum tot ciudat mi se pare sa fie voltajul mai mare in relanti decat turata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...