fekete1974 Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Salutare!!! Am si eu un GPZ 500S din 1992 arata f bine, 47500 KM, numere provizorii, nerulat in RO, consumabile noi.... Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Salutare!!!Am si eu un GPZ 500S din 1992 arata f bine, 47500 KM, numere provizorii, nerulat in RO, consumabile noi.... Timisoara ii faina scula intradevar. dar daca are intradevar 47500 km eu o mananc cu lingurita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 (editat) Te astept la TM si iti fac cadou si o lingurita, pe langa mai fac cinste si cu o bere !!! Nemtii nu prea au curaj sa se joace cu legile lor ca si noi. Are TUV valabil pana in 2009 pe care scrie exact toate detaliile in plus am si cartea de identitate veche, ca intre timp si la nemti s-a schimbat modelul cartii de identitate.......... Daca e cineva interesat o vand............... Editat Noiembrie 10, 2008 de fekete1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 (editat) a mea e din 98 si avea 32000 si un pic anu trecut cand am luat-o. si eu eram fericit ca tine. dar nu prea tine faza acum crede-ma. este ceva smecherie GARANTAT. cand am fost in germania in octombrie, erau acolo intre 1 si 6 grade ziua, pe cand nemtii mei se plimbau cu motoarele toata ziua buna ziua fara nici o problema in costume textile de 250-300 euro. dici nimeni sa nu imi zica mie ca neamtu nu pune km pe motor. noh bun, eu intr-un an cu mers nu foarte mult am pus pe a mea 12mii de km. apai da-o dracului de treaba. motoare de peste 10 ani cu sub 50mii e bataie de joc. uitate si tu la anunturi mai ales in tara la motoare aduse spre vanzare si nerulate. am fazut F650s din 96 cu 11mii de km . anyway, poate ai dreptate si ne-am luat toti bijuterii, who knows Editat Noiembrie 11, 2008 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 o9ricum ar fi felicitari de achizitie si sa aveti grija de voi pe strada ,,, pacat ca se face frig totusi toate bune!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Am vazut si eu tot felul de anunturi aici in TM ca sunt o destui care aduc motoare de dincolo, cu motoare de 10 ani cu pana in 20.000 KM, ceea ce cred ca este un kilometraj nesimtit de mic.......numai ca sa-si vanda motorul si foarte multi se fraieresc merg 1000 KM si cade motorul..........oare ca a avut numai 15.000 KM sau a avur de 7 ori mai mult. De aia am cautat motor nu rulat in RO si cu verificare germana ca aici in RO cazi in plasa...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 si eu am luat tot adus din germania pe al meu ,din 99 cu ~16.000 km din dealer cu verificare la zi tot complet . au am mai pus 1500 km de cand l'am luat si totul e OK . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_maxx Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Vrau si eu un electromotor de kawasaki gpz 750 nu porneste cand dau la automat caraie fier pe fier, el invarte dar parca scapa, sa fie de la electromtor sau de la altceva?ce baterie imi trebui pt ea?are ceva daca este mai mare? rog mult un raspuns de la cine stie multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 merci fain, de-a dreptul educativ, cel putin pentru mine, dar, am inteles eu bine, 3,2 litri de ulei intra in gpz? nu e cam mult, adica atat intra in masina mea, care are motor de 1.5. La motocicleta ai cutia de viteze care imparte uleiul cu motorul, de-aia bagi mai mult decat la turism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Salut.Am si eu o dilema. As vrea sa imi schimb antigelul din motor. Motorul l-am cumparat de o luna jumate si nu stiu care e starea lui, oricum si daca as sti tot as vrea sa il schimb. Problema mea este ca (fiind afon in domeniu mecanici ), habar nu am cum sa fac treaba asta, e de ajuns sa desfac furtunul de la radiator si sa las antigelul sa curga (caz in care, sunt convins ca nu va iesi si din motor) sau exista undeva pe dedesupt un surb sau dop sau mai sti ce, care sa il pot desface si sa curga tot lichidul. Daca exista vreun dop, va rog sa imi explicati unde e, dar in asa fel sa pot pricepe, adika nu cu termeni specifici, mai exact ca pentru unu super nooooob. Alta chestie, unde naiba e surubul de scurgere la ulei, ca m-am uitat doua ore pe sub el si fara nici un rezultat, adika care e, de fapt, ca pe acolo sunt cateva suruburi, cum arata? Unii probabil ca vor spune sa ma duc la un mecanic, eu unul nu vreau lucrul asta, eu vreau sa ma chinui singur si sa invat, bineinteles cu putin ajutor din partea celor dornici si care vor sa ma ajute cu explicati. mersi si sa vina vara mai repede ca sa fie asfalt uscat la toata lumea bafta sincer imi cer iertare dar cred k iti iubesti motorul ......nuh????????? mai bine cauta pe cineva priceput ...shi spunei sa iti faca el operatiunea asta........ credema o sa intelegi mai multe decat daca iti explicam noi shi daca omul iti mai shi explica cum trebuie ..........data vitoare o sa le faci singur dar mai in siguranta decat acum......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Salutare.......... Si eu m-am improprietarit nu demult cu un GPZ 500S, inainte aveam o Jawa 350 comunista din 91, am fost pe la tot felul de mecanici, priceputi nimic de zis dar care nu prea divulgau meseria.......din motive usor de inteles...rezolvarea a fost urmatoarea: pe internet se gaseau poze detaliate cu motorul desfacut in bucatele, pana si presele cu care sa desfaci motorul......... Daca exista cineva cu bunavointa care are deja descarcate ceva fisiere cu poze ale componentelor de GPZ in bucatele, sa le posteze aici, poate cu ceva explicatii nu ar fi rau........... PS. Stiu ca JAWA e diferita de Kawasaki dar nu e dracul asa de negru pe cum pare !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Salutare..........Si eu m-am improprietarit nu demult cu un GPZ 500S, inainte aveam o Jawa 350 comunista din 91, am fost pe la tot felul de mecanici, priceputi nimic de zis dar care nu prea divulgau meseria.......din motive usor de inteles...rezolvarea a fost urmatoarea: pe internet se gaseau poze detaliate cu motorul desfacut in bucatele, pana si presele cu care sa desfaci motorul......... Daca exista cineva cu bunavointa care are deja descarcate ceva fisiere cu poze ale componentelor de GPZ in bucatele, sa le posteze aici, poate cu ceva explicatii nu ar fi rau........... PS. Stiu ca JAWA e diferita de Kawasaki dar nu e dracul asa de negru pe cum pare !!! si eu la fel!! numai ce m-am despartit de jawasaki da un ad pe mess la adresa mea ca am eu carti tehnice pt gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Vrau si eu un electromotor de kawasaki gpz 750nu porneste cand dau la automat caraie fier pe fier, el invarte dar parca scapa, sa fie de la electromtor sau de la altceva?ce baterie imi trebui pt ea?are ceva daca este mai mare? rog mult un raspuns de la cine stie multumesc Nu e electromotorul, scapa din "ambreiajul" care cupleaza electromotorul cu motorul ... mi se mai intampla si mie uneori, cand mai mai mult la demaror sau dau in gol ca sa zic as ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Legatura dintre electromotor si volanta se face prin BENDIX, ala daca ai un meserias bun il poate repara si nu trebuie neaparat sa fie expert in KAWASAKI............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 (editat) Legatura dintre electromotor si volanta se face prin BENDIX, ala daca ai un meserias bun il poate repara si nu trebuie neaparat sa fie expert in KAWASAKI............. Omule ma lasi cu bendix-ul tau, mai scrii si cu litere mari ca tu esti destept, crezi ca e dacie ... are un abreiaj centrifugal care cupleaza pe volanta electromotorul ce invarte motorul(turatia electromotorului e mai mare ca cea a motorului) dar cand motorul porneste(turatia acestuia e mai mare decat cea a electromotorului) si nu mai cupleaza, ce zici tu cu bendix n-are nici o treaba cu sistemul de pornire al motocicletelor Si uite ca am cautat si in manual sa arat omului ce si cum ... E incercuit cu rosu tot, si presupun ca stii si tu ce inseamna clutch Editat Noiembrie 21, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 N-oi fi eu destept ca tine, dar nici nu jignesc pe nimeni. Si daca tot ai cartea tehnica vad ca o ti doar pt tine..........poate ii dai omului si o solutie ce sa-i faca electromotorului......... "Daciasaki a fost odata masina buna......." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 N-oi fi eu destept ca tine, dar nici nu jignesc pe nimeni. Si daca tot ai cartea tehnica vad ca o ti doar pt tine..........poate ii dai omului si o solutie ce sa-i faca electromotorului......... "Daciasaki a fost odata masina buna......." Imi cer scuze daca te-am jignit ... tragi concluzii fara sa cunosti, asta m-a deranjat mult ... manualul l-am luat pe de un forum extern si e pus impreuna cu alte 2 manuale destul de greu de gasit, de acum aproape 1an pe tanga motors la sectiunea service, toate 3 manualele ce le am eu(Service manual, Service manual supliment si Repair manual) Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si in traista ... Solutie nu prea am ce sa ii dau, electromotorul nu are nik, ci ambreiajul dintre electromotor si motor ... asta e o buba destul de des intalnita la seria 550-750 produse in anii 80 dar nu stiu exact sa iti zic ce si cum ... pana nu desfaci n-ai ce sa ii faci. daca is rolele se schimba cu usurinta, dar daca e mecanismul de blocare al rolelor n-ai ce sa ii faci, tre sa il schimbi. Si mie imi mai face asa, dar de multe ori dupa ce dau 5-7 secunde si nu o ia, mai ales ca eu am bujiile cam proaste, in rest porneste usor si fara probleme, oricum eu am schimbat motorul pt ca cel vechi se calase si mai am de la el cutie de viteze, ambreiaj electromotor, ambreiajul centrufugal si toate alea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Ok pace !!! Spor la treaba ThunderByte ...................Merci de informatii !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_burlacu Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 In primul rind vreau sa salut toti posesorii de gpz-uri si tot odata sa le multumesc celor ce au postat pe acest topic problemele lor, din care uniii au de invatat... De foarte multe citesc cind apare pe topic ceva nou si mai aflu lucruri noii despre gpz si problemele ce mai apar la unii,fiind si eu posesorul unui gpz 500s,an fab.1997,km. 21000,am si eu o problema cu el si de acea iii rog pe ceii care stiu sa ma ajute.Incepind de prin septembrie anul asta porneste foarte greu cind iii rece motorul,mentionez ca dupa ce a aparut problema asta am inceput si am schimbat bateria cu una noua,am spalat si curatat carburatoarele,am schimbat bujiile ,i-am pus cu iridium ca sa nu se ancraseze,de verificat am verificat daca are scinteie,am desfacut si capacul de la magneti din partea stinga de la motor si arata impecabil de bine ,de alimentat se alimenteaza am schimbat filtru cu unul nou ,am verificat compresia pe ambi cilindri si ii ok..............si de pornit dupa ce am facut si schimbat toate astea tot greu porneste,sau deloc.Am dat la automat pana am obosit bateria cind nu a pornit ,si dupa acea i-am dat curent cu cablurile de la masina mea,si de pornit tot greu porneste,dupa ce porneste si se icalzeste motorul la o temperatura de aproximativ 80-90 grade si il opresc ,daca incerc sa il repornesc ,porneste uimitor de repede numai ating butonu de pornire si prneste foarte repede.De pornit porneste fara propleme pana se raceste motorul dupa ce so racit motorul iii dezastru nu il mai pot porni.Mentionez ca carburatoarele nu i-mi sint desincronizate, cind porneste galeriile de evacuare se incalzesc instantaneu ambele in acelasi timp cind pun mina pe ele.,socul functioneza ca am verificat.Un lucru am sesizat cind am desfacut bujiile am vazut ca una din bujii este inegrita,am schimbat-o si la fel o inegreste o afuma,am verificat si scinteie este pe cilindru respectiv .Ii rog pe ceiii ce stiu sa ma ivete ce sa fac ca nu mai stiu ce sa iii mai fac, ma gindesc sa iii cupar doua bobine de inductie noii sa exlud si indoiala ca iii de la bobinele de inductie,dpa ce porneste si se icalzeste motorul merge foarte rotund motorul adica nu intrerupe,si trage de parca iii turbat. Astept parerile voastre......................................................................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Salutare......... Ma adresez celor care se pricep la curatat carburatoare duble de Kawasaki, poate ne explica si noua celor nestiutori babeste ce se face si cum se sincronizeaza si reglajul amestecului. Cum se da jos, ce se curata, cum se sincronizeaza...........pentru ca nu cred ca e dracu asa de negru pe cum pare!!! Daca mergi in service te jupoaie astia............... Daca a mai facut cineva poate ajuta restul lumii posesori de Kawasaki............... Merci............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 In primul rind vreau sa salut toti posesorii de gpz-uri si tot odata sa le multumesc celor ce au postat pe acest topic problemele lor, din care uniii au de invatat... De foarte multe citesc cind apare pe topic ceva nou si mai aflu lucruri noii despre gpz si problemele ce mai apar la unii,fiind si eu posesorul unui gpz 500s,an fab.1997,km. 21000,am si eu o problema cu el si de acea iii rog pe ceii care stiu sa ma ajute.Incepind de prin septembrie anul asta porneste foarte greu cind iii rece motorul,mentionez ca dupa ce a aparut problema asta am inceput si am schimbat bateria cu una noua,am spalat si curatat carburatoarele,am schimbat bujiile ,i-am pus cu iridium ca sa nu se ancraseze,de verificat am verificat daca are scinteie,am desfacut si capacul de la magneti din partea stinga de la motor si arata impecabil de bine ,de alimentat se alimenteaza am schimbat filtru cu unul nou ,am verificat compresia pe ambi cilindri si ii ok..............si de pornit dupa ce am facut si schimbat toate astea tot greu porneste,sau deloc.Am dat la automat pana am obosit bateria cind nu a pornit ,si dupa acea i-am dat curent cu cablurile de la masina mea,si de pornit tot greu porneste,dupa ce porneste si se icalzeste motorul la o temperatura de aproximativ 80-90 grade si il opresc ,daca incerc sa il repornesc ,porneste uimitor de repede numai ating butonu de pornire si prneste foarte repede.De pornit porneste fara propleme pana se raceste motorul dupa ce so racit motorul iii dezastru nu il mai pot porni.Mentionez ca carburatoarele nu i-mi sint desincronizate, cind porneste galeriile de evacuare se incalzesc instantaneu ambele in acelasi timp cind pun mina pe ele.,socul functioneza ca am verificat.Un lucru am sesizat cind am desfacut bujiile am vazut ca una din bujii este inegrita,am schimbat-o si la fel o inegreste o afuma,am verificat si scinteie este pe cilindru respectiv .Ii rog pe ceiii ce stiu sa ma ivete ce sa fac ca nu mai stiu ce sa iii mai fac, ma gindesc sa iii cupar doua bobine de inductie noii sa exlud si indoiala ca iii de la bobinele de inductie,dpa ce porneste si se icalzeste motorul merge foarte rotund motorul adica nu intrerupe,si trage de parca iii turbat. Astept parerile voastre......................................................................... ceva de genul asta am avut ei su la fostul gpz,pur si simplu nu imi pornea dar gasisem remediu sa zic asa ,problema e cam aceias il inecam una din buji o udam si o inegream instant asa ca uite ce faceam eu ,porneam motorul normal cu socul tras la maxim nu aveam rabdare suficenta sa creasca un pic mai mult temperatura cu socul tras si il lasama undeva in 1000 si ceva de k atunci mi se ineca instat una din buji si normal la urmatoare pornire cu motorul rece nu o mai lua nici macar intr`un cilindru asa ca ce faceam cand constatm ca am o bujie nasoala: dadeam rezervor...jos banuiesc ca pasii ii sti scoteam bujia si DADEAM LA AUTOMAT CU BUJIA SCOASA SA IMI ARUNCE RESTURI DE BENZINA NEARSA CARE AU MAI RAMAS IN CILINDRU(inavarteam de cateva ori motorul pana cand vedeam ca nu mai sufla pulverizeaza nik) de obicei puneam alta bujie noua si o lua sfert chiar si cu motorul rece.Incearca sa lasi socul tras pana cand creste temperatura un pic la motor si nu il trage brusc in jos tragel progresiv pana cand e la capat,eram atat de stresat de treaba asta cu inecatul ca imi aduc aminte pana si vare pe caldura aia ametitoare eu imi porneam GPZ`ul tot cu socul tras dar nu imi mai inecam bujiile ! Asta e parerea si asta am facut si nu am mai avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_burlacu Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 ceva de genul asta am avut ei su la fostul gpz,pur si simplu nu imi pornea dar gasisem remediu sa zic asa ,problema e cam aceias il inecam una din buji o udam si o inegream instant asa ca uite ce faceam eu ,porneam motorul normal cu socul tras la maxim nu aveam rabdare suficenta sa creasca un pic mai mult temperatura cu socul tras si il lasama undeva in 1000 si ceva de k atunci mi se ineca instat una din buji si normal la urmatoare pornire cu motorul rece nu o mai lua nici macar intr`un cilindru asa ca ce faceam cand constatm ca am o bujie nasoala: dadeam rezervor...jos banuiesc ca pasii ii sti scoteam bujia si DADEAM LA AUTOMAT CU BUJIA SCOASA SA IMI ARUNCE RESTURI DE BENZINA NEARSA CARE AU MAI RAMAS IN CILINDRU(inavarteam de cateva ori motorul pana cand vedeam ca nu mai sufla pulverizeaza nik) de obicei puneam alta bujie noua si o lua sfert chiar si cu motorul rece.Incearca sa lasi socul tras pana cand creste temperatura un pic la motor si nu il trage brusc in jos tragel progresiv pana cand e la capat,eram atat de stresat de treaba asta cu inecatul ca imi aduc aminte pana si vare pe caldura aia ametitoare eu imi porneam GPZ`ul tot cu socul tras dar nu imi mai inecam bujiile ! Asta e parerea si asta am facut si nu am mai avut probleme am sa incer sa procedez cum ai procedat tu,desi ma indoiesc ca noile buiii cu iridium se ineaca,am sa las si socul mai tirziu pina ajunge la temperatura mai mare,is suparat ca iarna trecuta daca ma duceam sa il pornesc la -20grade,pornea foarte usor.Osa imi fac tip saptamina asta sa mai incerc sa vad daca porneste,si o sa revin cu ce a mai ......................asa aratau bujiile ce l-am schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 am sa incer sa procedez cum ai procedat tu,desi ma indoiesc ca noile buiii cu iridium se ineaca,am sa las si socul mai tirziu pina ajunge la temperatura mai mare,is suparat ca iarna trecuta daca ma duceam sa il pornesc la -20grade,pornea foarte usor.Osa imi fac tip saptamina asta sa mai incerc sa vad daca porneste,si o sa revin cu ce a mai ......................asa aratau bujiile ce l-am schimbat chiar daca sunt iridium se uda stai calm din cauza ca este carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 nu cred ca nu se ineaca bujiile iridium. oricum, problema asta am avut-o si eu dupa ce mi-au curatat si sincronizat carburatoarele. serviceul unde am fost a facut treaba buna dar am avut o problema la carburator unde o garnitura nu etanseiza. din aceasta cauza in germania, s-a desincronizat in asa fel incat sa mearga cat de cat rotund. in fine, dupa o zi de injuraturi si reglaje si alte probleme si desfacut si curatat carburatorul de vro 5 ori, si-au dat seama unde era problema, s-a inlocuit garnitura si diferenta s-a simtit imediat. motorul nu mai mergea intr-un cilindru ca dupa prima sincronnizare, consuma mULT MULT mai putin si se simte a in general mai bine. din aceasta cauza, va recomand tuturor sa mergeti cu motorul la un service odata la vro 20-30 mii km si sa lasati niste oameni priceputi sa vi le verifice in special carburatoarele. problema cu sincronizarea carburatoarelor acasa este urmatoarea: fara o unealta speciala cu lichid nu se poate. facut acasa, aceasta scula arata cam asa http://www.cbrforum.com/upfiles/8980/64625...58B905F0873.gif asta fiind pt motoare in 4 cilindri. pt 2 cil se ia doar 2 coloane de lichid (apa, preferabil mercur). asa ceva se poate cumpara si de pe louis. problema este urmatoarea: aceste scule nu sunt cele mai bune. cea de pe louis cam lasa de dorit, iar ce carpacesti acasa e probabil si mai slab. daca voi chiar vreti tutoriale pe tema asta gasiti pe multe forumuri cu poze, chiar si pe motociclism am vazut mai demult dar nu ma bag pentru ca e o chestie migaloasa acasa si sincer nu am nici chef nici timp nici pricepere sa ma bag. cel mai usor este sa te duci la un service unde au un tester DIGITAL care masoara si emisiile motorului si tot ce vrei. la mine s-a facut cu un astfel de aparat si nu cred ca as putea fi mai fericit de rezultat. sincronizatul m-a costat 40-50 de lei parca si cred ca am recuperat banii aceia din economia de benzina pe 10mii km de atunci. acasa nu as fi reusit veci sa fac ce au facut ei. de garnitura nu imi dadeam seama nici sa stau in cap. asta e toata chestia la service. ma rog service se numeste si nenea gigi din garajul de tabla din spatele blocului dar eu vorbesc despre o societate care are angajati mecanici ce au facut pregatire in occident la serviceuri mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 nu cred ca nu se ineaca bujiile iridium. oricum, problema asta am avut-o si eu dupa ce mi-au curatat si sincronizat carburatoarele. serviceul unde am fost a facut treaba buna dar am avut o problema la carburator unde o garnitura nu etanseiza. din aceasta cauza in germania, s-a desincronizat in asa fel incat sa mearga cat de cat rotund. in fine, dupa o zi de injuraturi si reglaje si alte probleme si desfacut si curatat carburatorul de vro 5 ori, si-au dat seama unde era problema, s-a inlocuit garnitura si diferenta s-a simtit imediat. motorul nu mai mergea intr-un cilindru ca dupa prima sincronnizare, consuma mULT MULT mai putin si se simte a in general mai bine. din aceasta cauza, va recomand tuturor sa mergeti cu motorul la un service odata la vro 20-30 mii km si sa lasati niste oameni priceputi sa vi le verifice in special carburatoarele. problema cu sincronizarea carburatoarelor acasa este urmatoarea: fara o unealta speciala cu lichid nu se poate. facut acasa, aceasta scula arata cam asa http://www.cbrforum.com/upfiles/8980/64625...58B905F0873.gif asta fiind pt motoare in 4 cilindri. pt 2 cil se ia doar 2 coloane de lichid (apa, preferabil mercur). asa ceva se poate cumpara si de pe louis. problema este urmatoarea: aceste scule nu sunt cele mai bune. cea de pe louis cam lasa de dorit, iar ce carpacesti acasa e probabil si mai slab. daca voi chiar vreti tutoriale pe tema asta gasiti pe multe forumuri cu poze, chiar si pe motociclism am vazut mai demult dar nu ma bag pentru ca e o chestie migaloasa acasa si sincer nu am nici chef nici timp nici pricepere sa ma bag. cel mai usor este sa te duci la un service unde au un tester DIGITAL care masoara si emisiile motorului si tot ce vrei. la mine s-a facut cu un astfel de aparat si nu cred ca as putea fi mai fericit de rezultat. sincronizatul m-a costat 40-50 de lei parca si cred ca am recuperat banii aceia din economia de benzina pe 10mii km de atunci. acasa nu as fi reusit veci sa fac ce au facut ei. de garnitura nu imi dadeam seama nici sa stau in cap. asta e toata chestia la service. ma rog service se numeste si nenea gigi din garajul de tabla din spatele blocului dar eu vorbesc despre o societate care are angajati mecanici ce au facut pregatire in occident la serviceuri mai mari. zimi un service de la noi la care ai fost ,,, adica pe care-i recomanzi?? n-da nici a mea nu pornerste nici f....a ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.