"Fanes" Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) gaura aia este a curata zona bujiei inainte de schimbare! se sufla aer pe acolo si se indeparteaza tot prafu si alte vietati(eu am gasit o urechelnitza) pt a nu cadea in camera de ardere! deci tie cred ca iti curge lichid pe bujie si se scurge pe gaura aia...deci nu ai probleme la motor ci la sistemul de racire! Editat Decembrie 2, 2009 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 A mai intampinat careva aceasta problema , din ce cauza sa curga antigel pe acea gaura. Si inca o problema care ar mai fi (incerc sa cred ca este din cauza mea de icepator) atunci cand incerc sa opresc nu prea intra intr-o viteza inferioara , sa le urc merge usor dar cind incerc sa incetinesc intra foarte greu intr-o viteza mai mica , asa o fi la gpz sau soferul este de vina Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 A mai intampinat careva aceasta problema , din ce cauza sa curga antigel pe acea gaura.Si inca o problema care ar mai fi (incerc sa cred ca este din cauza mea de icepator) atunci cand incerc sa opresc nu prea intra intr-o viteza inferioara , sa le urc merge usor dar cind incerc sa incetinesc intra foarte greu intr-o viteza mai mica , asa o fi la gpz sau soferul este de vina Bafta probabil este problema de incepator...la mine merge destul de usor! descrie modul in care schimbi viteza, in ce circumstante? ce turatie are motorul cand vrei sa schimbi in treapta inferioare s. a. m. d.! ca sa imi pot da seama care poate fi greseala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Multumesc Stefan s-ar putea sa ai dreptate ,miine chiar o sa ma uit pe la bujie sunt curios pe unde ar putea picura antigel Mesaj completat viteza o schimb pe la 4000 - 5000 dar cind reduc viteza nu se mai aude ,,cloncul,, acela specific schimbatului vitezei parca as da in gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Multumesc Stefan s-ar putea sa ai dreptate ,miine chiar o sa ma uit pe la bujie sunt curios pe unde ar putea picura antigelMesaj completat viteza o schimb pe la 4000 - 5000 dar cind reduc viteza nu se mai aude ,,cloncul,, acela specific schimbatului vitezei parca as da in gol nici eu nu imi dau seama cum poate ajunge antigelul pe acolo, dar avand in vedere ca vasul de exansiune este destu de sus, cred ca se poate prelinge pe undeva destul de usor! cat despre schimbatul vitezei nu imi dau seama ce se poate intampla, oricum eu exclud varianta ca ai avea cutia defecta! cu timpul vei capata experienta si totul o sa mearga perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 gaura aia este a curata zona bujiei inainte de schimbare! se sufla aer pe acolo si se indeparteaza tot prafu si alte vietati(eu am gasit o urechelnitza) pt a nu cadea in camera de ardere! deci tie cred ca iti curge lichid pe bujie si se scurge pe gaura aia...deci nu ai probleme la motor ci la sistemul de racire! Eu am gasit pana si o piulitza acolo in zona bujiei Legat de cutia de viteza, la retrogradare in inferioara, nu simteam la fel de bine ca la urcat treptele, acel clank. Mai experimenteaza si tatoneaza ca doar asa iti dai seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 (editat) Multumesc Stefan s-ar putea sa ai dreptate ,miine chiar o sa ma uit pe la bujie sunt curios pe unde ar putea picura antigelMesaj completat viteza o schimb pe la 4000 - 5000 dar cind reduc viteza nu se mai aude ,,cloncul,, acela specific schimbatului vitezei parca as da in gol De picurat picura pe la furtunul din partea superioara a chiulasei ( nu am imagine clara unde e exact dar o sa fac ceva sapaturi si iti arat). Treaba asta am patit-o si eu, iar dupa ce am strans colierul de pe capatul furtunului s-a remediat buba mai exact furtunul care vine de la termostat/gura de umplere si intra in motor Editat Decembrie 3, 2009 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Fratilor am reusit !! am descoperit pe unde pierdea antigel ,si anume chiar linga bujie este o teava care intra in motor si este etansata printr-o garnitura de cauciuc (garnitura era ciupita) Va multumesc pentru sfaturi Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Fratilor am reusit !! am descoperit pe unde pierdea antigel ,si anume chiar linga bujie este o teava care intra in motor si este etansata printr-o garnitura de cauciuc (garnitura era ciupita) Va multumesc pentru sfaturi Bafta Cu placere! Domnilor voi de unde cumparati gume pt GPZ? eu am gasit cateva site-uri dar ma costa transportul o gramada si pe unele nu preau au dimensiunile 120/90 16 si 100/90 16. Vreau ceva din romania , unde sa le pot vedea...chiar si SH! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 F multi cumpara de la Romi de aici de pe forum (user romi3) - http://romimoto-piese.ro/ acolo ai interfata de selectat modelul. La nevoie intra si 130 pe spate pe janta aia, asa am avut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 F multi cumpara de la Romi de aici de pe forum (user romi3) - http://romimoto-piese.ro/ acolo ai interfata de selectat modelul. La nevoie intra si 130 pe spate pe janta aia, asa am avut eu. Crede-ma am 150... 130 nu ar fi problema ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Crede-ma am 150... 130 nu ar fi problema ms. Salutare.In privinta cauciucurilor,se gasesc in continuare si 120.Eu mi-am luat acum aproximativ 1 luna 120/90-16 63H ME77 TL Metzeler si m-a costat undeva la 70 de euro.Comanda a sosit intr-o saptamana,cauciucul fiind de productie 2009.Recomand sa nu se schimbe dimensiunile date in carte.Va las si datele de contact ale persoanei de unde mi-am luat eu cauciuc,sper sa nu fie o problema: VICTOR MOBIL : +40 723 322 877 FAX : +40 318 151 344 www.anvelopemoto.eu comenzi@anvelopemoto.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Salutare.In privinta cauciucurilor,se gasesc in continuare si 120.Eu mi-am luat acum aproximativ 1 luna 120/90-16 63H ME77 TL Metzeler si m-a costat undeva la 70 de euro.Comanda a sosit intr-o saptamana,cauciucul fiind de productie 2009.Recomand sa nu se schimbe dimensiunile date in carte.Va las si datele de contact ale persoanei de unde mi-am luat eu cauciuc,sper sa nu fie o problema: VICTOR MOBIL : +40 723 322 877 FAX : +40 318 151 344 www.anvelopemoto.eu comenzi@anvelopemoto.eu recomand si eu tot pe victor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 si eu sunt de acord cu cele originale, insa asa am cumparat-o... daca o sa am nevoie o sa apelez la D-l Victor...site-ul deocamdata vad ca nu merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 ce rau imi pare ca doar acum am vazut postul cu pierderea de antigel, iti puteam raspudne imediat. cele doua tuburi de inox si garniturile lor mi-au dat si mie probleme cand am desfacut chiuloasa (din cauza ca nu am suflat jegul din jurul bujiilor la primul meu schimb de bujii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Salut Am si eu o intrebare la voi Vreau sa schimb uleiul si si ma gindeam ca poate il schimb singur , este greu de schimbat? Stie careva cum se procedeaza , citi litri trebuie , ce ulei mai bun sa iau ? ce filtru ? Poate ma ajutati si de data asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) pai e foarte simplu si dureaza cam 15 minute. iti trebuie ceva lighean in care sa lasi uleiul sa curga, 3.75 litri intra daca nu schimbi filtrul, 4.25 intra daca schimbi si filtrul. daca ai carena la motor jos, acela il dai jos, este tinut in 2 suruburi stea in fata chiar sub radiator si doua suruburi de 10sau 12 daca bine tin minte chiar sub motor pe langa tevile de esapament undeva pe la mijloc. ridica motorul pe cricul central asa e cel mai simplu. incalzesti putin motorul pe loc sa curga mai usor uleiul. opresti motorul, pui ligheanul sub motor si desfaci surubul de dedesubtul motorului care din nou e de 10 sau 12 nu mai stiu. asta probabil ca va pica in lighean impreuna cu uleiul daca nu esti atent deci recomand sa ai si un magnet langa tine sa il scoti . lasi uleiu sa curga bine de tot pana nu prea mai picura dupa care strangi surubul la loc sub motor. dai jos filtrul vechi si il pui pe cel nou (se toarna in el niste ulei prima data si pe margini). urmatorul pas este sa deschizi capacul de la ulei care se afla in dreapta a motorului (pare ca se poate deschide cu mana dar nu prea, iti trebuie un patent sau un cleste papagal dar grija la falci sa fie imbracate cu ceva plasticat sa nu se zgarie materialul capacului ca e plastic) bagi uleiul, strangi capacul la loc cu mana, montezi inapoi carena si esti gata. incalzeste din nou motorul pe loc sa vezi cum merge, oprestel, lasa uleiul sa se aseze din nou si verifica nivelul la gemuletz sa vezi daca nu mai trebuie adaugat. foloseste ulei 10W 40 pentru motociclete. eu am folosit pana acum mobil si schimb aproximativ la 5000km, filtru schimb la fiecare al doilea schimb de ulei. pe la la 5000km incep sa se auda tacanituri etc. cam asta e viata mobilului. la pretul de 28 lei/l mi se pare super. poti opta pt ceva mai scump dar nu e sigur ca si merita. ulei sintetic la gpz nu prea merita sa pui, eu am avut repsol odata si imi consuma uleiul in draci. poti face experimente cu marcile, unele vor face supapele sa mai tacane, sa se auda clantaneli metalice etc, altele vor face motorul mai silentios fara zgomote mecanice aiurea. pt mine mobilul s-a dovedit a fi cel mai bun raport calitate/pret deocamdata pt GPZul meu. Editat Decembrie 9, 2009 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) Salut Am si eu o intrebare la voi Vreau sa schimb uleiul si si ma gindeam ca poate il schimb singur , este greu de schimbat? Stie careva cum se procedeaza , citi litri trebuie , ce ulei mai bun sa iau ? ce filtru ? Poate ma ajutati si de data asta daca schimbi filtrul iti trebuiesc 3,4 l ....in fine...sunt sigur ca te vei descurca ...este foarte simplu, dar mai bine intreaba un specialist! cel mai mare specialist este cartea tehnica si daca stii ceva engleza intelegi ce trebuie sa faci... daca o vrei , eu o am..dar pt GPZ anii 87-93, oricum tot asa se face schimbul de ulei. In principiu trebuie sa incalzesti motorul pana la temperatura normala de functionare, desfaci surubul ala de la baza motorului(dai pintenul jos si vezi k este un surub acolo) lasi sa se scurga bine uleiul, dai si filtrul vechi jos. Dupa care umpli noul filtru cu ulei pana nu mai absoarbe deloc si il montezi , asta nu inainte de a monta iarasi surubul de la baza...dupa care torni uleiul ce nou! Cand montezi filtru ai grija sa nu strangi prea tare!!!(fabricantul spune ca se strange cu mana , citez: "se strange cu mana pana se simte cea mai mica rezistenta , dupa care mai rotesti inca 2/3 din cursa" ceva de genul asta...oricum eu am strans putin mai tare!) la pornire sa nu te sperii daca nu porneste din prima....este normal comportamentul ala! o sa o ia putin mai greu! succes! scuze nu am vazut ca postase cineva deja despre schimbul de ulei! Mesaj completat pai e foarte simplu si dureaza cam 15 minute. iti trebuie ceva lighean in care sa lasi uleiul sa curga, 3.75 litri intra daca nu schimbi filtrul, 4.25 intra daca schimbi si filtrul. nu cred ca acestea sunt cantitatile corecte de ulei... poate tu ai un model diferit desi cred ca tot de 500cc vorbim! Editat Decembrie 9, 2009 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Tin sa va multumesc pentru sfaturi GPZ-etul meu este din 94 si probabil saptamina viitoare o sa ma incumet sa-i fac schimbul de ulei singur (fusesem la un asa zis ,,meserias,, care imi cerea 100 lei mina de lucru) Toate cele bune !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 nu cred ca acestea sunt cantitatile corecte de ulei... poate tu ai un model diferit desi cred ca tot de 500cc vorbim! ai dreptate, scuze de greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Aduc iar vorba despre problema electromotorului! Ultima data cand am incercat sa pornesc motorul iar s-a blocat si deja a inceput sa ma calce pe nervi! Care este cauza blocarii? Carbunii si vreo bucsa ceva? De exemplu eu am avut probleme la dacie si singur am rezolvat! acolo nu se bloca dar mergea foarte greu din cauza unor bucse de cupru si se dezlipisera si carbunii! sa fie aceeasi problema si la GPZ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Zice-se ca de la carbuni face asa. Schimbarea lor cica ar rezolva treaba. Se intampla si la Dominator, ser79ban a patit asa din cate tin minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 o replica la cheia de la motor unde pot sa fac? ca am doar una si mi-e teama sa nu o pierd! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Bricostore are atelier de copiat chei, parca si Praktiker. Incearca acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 asa e..la ambele gasesti, insa e in jur de 32-34 lei...am intrebat eu asta vara.(La Praktiker) La un atelier de facut chei e 30 lei. Cel mai ieftin am gasit in Bucuresti la Piata Sudului vizavi de statia de tramvaie cum intri undeva pe staga (24 lei,luna august). Nu stiu d c e asa scump, probabil meseriasii se uita la cheie si vad ca e de Yamaha, Honda Kawasaki si cer mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.