Mr.Wattmaster Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Uite asa facea O rezolvam cumva, cu ea in viteza 1, o impingeam cu ambreiajul apasat apoi dadeam drumul la jumate sau chia brusc la tot ambreiajul (ca si cum as opri-o din frana de motor). Astfel invarteam volanta care printr-un lantz e conectata la electromotor (starter) si miscam prin urmare si electromotorul. Asa il scoteam din pozitia din care nu mai vroia sa invarta. Am facut asta de mi s-a acrit. Si in final asa am reusit sa o pornesc si impinsa Da, bateria era buna si incarcata, nu avea nici o vina. Si toate contactele fusesera verificate si date cu spray special pt asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 (editat) si cum ai rezolvat problema? ce anume se stricase la starter? Editat Noiembrie 21, 2009 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Se duc carbunii din interiorul lui si trebuie inlocuiti (daca nu vrei sa inlocuiesti tot starterul) De rezolvat nu s-a mai rezolvat, ca mi-au furat-o asa, cu el problematic rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 (editat) Se duc carbunii din interiorul lui si trebuie inlocuiti (daca nu vrei sa inlocuiesti tot starterul) De rezolvat nu s-a mai rezolvat, ca mi-au furat-o asa, cu el problematic rau. Domnu watt ce mai faceti ..... Ps prin febrarie - martie probabil se incepe dezmembrarea sau refacerea mobrei Editat Noiembrie 22, 2009 de drc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Salut, Am si un GPz, de 900, si imi da multe rateuri la relanti. In afara de probleme cu amestecul, ce mai poate fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 voi ce filtre de aer folositi la GPZ? ce marca ? eu as vrea un kn dar este foarte scump...si nush daca se merita macar! Mesaj completat mia caut si un releu daca stie cineva de unde pot lua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Salut, Am si un GPz, de 900, si imi da multe rateuri la relanti. In afara de probleme cu amestecul, ce mai poate fie? Am descoperit ca trage aer fals pe la burdufe intre carburatoare si chiulasa. Chiar daca coliere sunt stranse la max. Am cam rezolvat asta, a ramas numai 1 cilindru care mai are un rateu cand in cand in admisie, dar am impresie ca asa face numai cand e motor cald. Poate se fie de la un joc necorespunzator la o supapa? Mesaj completat voi ce filtre de aer folositi la GPZ? ce marca ? eu as vrea un kn dar este foarte scump...si nush daca se merita macar! Nu stiu cum e la gpz de 500, dar la cele de 900 am inteles ca mai bine folosesti un filtru original, ca altfel iti da carburatie peste cap (merge prea sarac). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Nu stiu cum e la gpz de 500, dar la cele de 900 am inteles ca mai bine folosesti un filtru original, ca altfel iti da carburatie peste cap (merge prea sarac) ms de informatie... oricum am vreo trei variante de preturi la filtre : 60(K&N) euro, 15(nu_stiu_name) euro sau 17(champion) euro.... deci champion este singura solutie pana acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) L-ai desfacut sa-l cureti? Da-l si cu aer comprimat si spala-l si cu apa sub dush (presiune). O sa iasa jeg destul din el. E din burete nu e de hartie, rezista bine la curatat, am facut asta deja. Fa asa, apoi vezi cum merge motorul, poate asa scapi de cumpararea unuia nou pt sezonul urmator. Editat Noiembrie 26, 2009 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Nu stiu cum e la gpz de 500, dar la cele de 900 am inteles ca mai bine folosesti un filtru original, ca altfel iti da carburatie peste cap (merge prea sarac) ms de informatie... oricum am vreo trei variante de preturi la filtre : 60(K&N) euro, 15(nu_stiu_name) euro sau 17(champion) euro.... deci champion este singura solutie pana acum! http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-GPZ500-EX50...=item3a4771dc67 nu mi se pare deloc scump, sincer, ai doar grija sa nu cumperi filtrul sport sport. modelul asta pe care l-am aratat aici e drop in, are aceleasi dimensiuni ca si originalul, permite doar o miscare a aerului mai libera. asa ceva comand si eu pt primavara. watt are mare dreptate in schimb, curata bine filtrul original si te vor surprinde diferentele de performanta a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 (editat) http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-GPZ500-EX50...=item3a4771dc67 nu mi se pare deloc scump, sincer, ai doar grija sa nu cumperi filtrul sport sport. modelul asta pe care l-am aratat aici e drop in, are aceleasi dimensiuni ca si originalul, permite doar o miscare a aerului mai libera. asa ceva comand si eu pt primavara. watt are mare dreptate in schimb, curata bine filtrul original si te vor surprinde diferentele de performanta a motorului. oricum pana in primavara nu vreau sa iau filtru...dar cele pe care le-am enumerat eu sunt exact pt modelul GPZ 500... de pe louis. probabil pana atunci o sa il curat pe cel original....desi intr-o zona mica i-a sarit puful!!sau ce o fi materialul ala! Editat Noiembrie 27, 2009 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 ce releu iti trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 o poza facuta asta seara in p-ta victoriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 ce releu iti trebuie? un releu de gpz...sau care sa mearga la gpz. ai vreo idee pe unde as putea gasi unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salutare tuturor GPZistilor , sunt incepator , scriu pentru prima data si as avea si eu o intrebare pentru voi . Am un GPZ din 94 care pierde antigel (cred ca este antigel deoarece este verzuliu) , iese pe o gaurica din partea stanga a motorului (cred ca piston) , intrebarea care se pune , este normal sa picure pe acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salutare tuturor GPZistilor , sunt incepator , scriu pentru prima data si as avea si eu o intrebare pentru voi .Am un GPZ din 94 care pierde antigel (cred ca este antigel deoarece este verzuliu) , iese pe o gaurica din partea stanga a motorului (cred ca piston) , intrebarea care se pune , este normal sa picure pe acolo ? Ca posesor de motocicleta si in speta de GPZ, parerea mea este ca orice scurgere/pierdere de lichide(de orice fel) din motor nu este normala. Din pacate nu te pot ajuta, fiind in necunostinta de cauza, las pe cei care se pricep sa-ti raspunda. Poate ar fi bine sa pui intrebarea si pe subforumul "Service" Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salutare tuturor GPZistilor , sunt incepator , scriu pentru prima data si as avea si eu o intrebare pentru voi .Am un GPZ din 94 care pierde antigel (cred ca este antigel deoarece este verzuliu) , iese pe o gaurica din partea stanga a motorului (cred ca piston) , intrebarea care se pune , este normal sa picure pe acolo ? pentru aprofundarea problemei ar fi utila o poza cu"gaurica" nu de alta dar sa nu apara confuzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) gaura aia este a curata zona bujiei inainte de schimbare! se sufla aer pe acolo si se indeparteaza tot prafu si alte vietati(eu am gasit o urechelnitza) pt a nu cadea in camera de ardere! deci tie cred ca iti curge lichid pe bujie si se scurge pe gaura aia...deci nu ai probleme la motor ci la sistemul de racire! Editat Decembrie 2, 2009 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 A mai intampinat careva aceasta problema , din ce cauza sa curga antigel pe acea gaura. Si inca o problema care ar mai fi (incerc sa cred ca este din cauza mea de icepator) atunci cand incerc sa opresc nu prea intra intr-o viteza inferioara , sa le urc merge usor dar cind incerc sa incetinesc intra foarte greu intr-o viteza mai mica , asa o fi la gpz sau soferul este de vina Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 A mai intampinat careva aceasta problema , din ce cauza sa curga antigel pe acea gaura.Si inca o problema care ar mai fi (incerc sa cred ca este din cauza mea de icepator) atunci cand incerc sa opresc nu prea intra intr-o viteza inferioara , sa le urc merge usor dar cind incerc sa incetinesc intra foarte greu intr-o viteza mai mica , asa o fi la gpz sau soferul este de vina Bafta probabil este problema de incepator...la mine merge destul de usor! descrie modul in care schimbi viteza, in ce circumstante? ce turatie are motorul cand vrei sa schimbi in treapta inferioare s. a. m. d.! ca sa imi pot da seama care poate fi greseala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Multumesc Stefan s-ar putea sa ai dreptate ,miine chiar o sa ma uit pe la bujie sunt curios pe unde ar putea picura antigel Mesaj completat viteza o schimb pe la 4000 - 5000 dar cind reduc viteza nu se mai aude ,,cloncul,, acela specific schimbatului vitezei parca as da in gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Multumesc Stefan s-ar putea sa ai dreptate ,miine chiar o sa ma uit pe la bujie sunt curios pe unde ar putea picura antigelMesaj completat viteza o schimb pe la 4000 - 5000 dar cind reduc viteza nu se mai aude ,,cloncul,, acela specific schimbatului vitezei parca as da in gol nici eu nu imi dau seama cum poate ajunge antigelul pe acolo, dar avand in vedere ca vasul de exansiune este destu de sus, cred ca se poate prelinge pe undeva destul de usor! cat despre schimbatul vitezei nu imi dau seama ce se poate intampla, oricum eu exclud varianta ca ai avea cutia defecta! cu timpul vei capata experienta si totul o sa mearga perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 gaura aia este a curata zona bujiei inainte de schimbare! se sufla aer pe acolo si se indeparteaza tot prafu si alte vietati(eu am gasit o urechelnitza) pt a nu cadea in camera de ardere! deci tie cred ca iti curge lichid pe bujie si se scurge pe gaura aia...deci nu ai probleme la motor ci la sistemul de racire! Eu am gasit pana si o piulitza acolo in zona bujiei Legat de cutia de viteza, la retrogradare in inferioara, nu simteam la fel de bine ca la urcat treptele, acel clank. Mai experimenteaza si tatoneaza ca doar asa iti dai seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 (editat) Multumesc Stefan s-ar putea sa ai dreptate ,miine chiar o sa ma uit pe la bujie sunt curios pe unde ar putea picura antigelMesaj completat viteza o schimb pe la 4000 - 5000 dar cind reduc viteza nu se mai aude ,,cloncul,, acela specific schimbatului vitezei parca as da in gol De picurat picura pe la furtunul din partea superioara a chiulasei ( nu am imagine clara unde e exact dar o sa fac ceva sapaturi si iti arat). Treaba asta am patit-o si eu, iar dupa ce am strans colierul de pe capatul furtunului s-a remediat buba mai exact furtunul care vine de la termostat/gura de umplere si intra in motor Editat Decembrie 3, 2009 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.