vinkator Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 sincer sa fiu nu cred ca exista o solutie mai buna de prevenire decat un stil de mers linistit! este pur si simplu un defect de fabricatie si nu poti sti cand pica! oricum nu este ca si cum ar pica la fiecare kilometru! se intampla uneori! Ms de raspuns, m-am hotarat sa o iau, in weekend o aduc acasa si ma apuc de mesterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Salutare posesori de GPZ. Am avut o Yamaha FZR 600R si am vandut-o, dar am observat ca imi este prea dor de 2 roti . Am ocazia sa cumpar(cu bani putini ) un Kawasaki GPZ500 din 1990 cu urmatoarele bube : 1.Daca ma dau la ea(gaz la maxim) patineaza putin ambreajul.Daca merg economic e ok. 2.Porneste si uneori se opreste aleator din mers, apoi dupa 10 min iar porneste si tot asa.Cand e pornita merge frumos si rotund(fara rateuri,fum,etc.) Nefiind inca a mea nu am stat sa-i demontez mobra proprietarului, dar ma gandeam sa va dati si voi cu parerea. 1.S-ar putea rezolva numai cu un schimb de ulei cu unul mai vascos? In caz contrar cam cat costa un ambreaj? 2.S-ar putea rezolva numai cu o curatare+reglare+sincronizare carburi ? M-as incumeta sa o cumpar....e bine ca e destul de activ sub-forumul de GPZ-isti...desi pe strada nu prea am vazut multi . Mesaj completat Am citit aici pe forum, si fiind sub 1994 ca an de productie mosteneste si "buba" cu magnetzii, exista vreo solutie de prevenire ? Bine ai venit printre GPZ-isti! Singurele momente in care imi "dadea in nas" sau se oprea GPZ-ica al meu au fost datorate: 1. carburatoare murdare: exact cum spui-curatare, sincronizare si daca tot faci asta, spala si rezervorul, curata sita din el si robinetul rezervorului(sigur ai mizerie in el) 2. a doua problema a devenit evidenta dupa o buna perioada de timp. Mobra mi se oprea in mers, apoi cand "dadeam cheie" pornea fara probleme si "torcea" normal. Ma urcam pe ea, mai mergeam cativa km, apoi aceeasi problema. Ce era? Un nenorocit de filtru de Dacie(dintr-ala de hartie) montat pe furtunul de alimentare intre rezervor si carburatoare, pus acolo ca sa faca bine(la sfatul cuiva), dar a facut mai mult rau. Deci verifica si aceasta problema, cu toate ca nu cred sa mai existe "fraieri" ca mine sa fi facut asta. Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Bine ai venit printre GPZ-isti! Singurele momente in care imi "dadea in nas" sau se oprea GPZ-ica al meu au fost datorate: 1. carburatoare murdare: exact cum spui-curatare, sincronizare si daca tot faci asta, spala si rezervorul, curata sita din el si robinetul rezervorului(sigur ai mizerie in el) 2. a doua problema a devenit evidenta dupa o buna perioada de timp. Mobra mi se oprea in mers, apoi cand "dadeam cheie" pornea fara probleme si "torcea" normal. Ma urcam pe ea, mai mergeam cativa km, apoi aceeasi problema. Ce era? Un nenorocit de filtru de Dacie(dintr-ala de hartie) montat pe furtunul de alimentare intre rezervor si carburatoare, pus acolo ca sa faca bine(la sfatul cuiva), dar a facut mai mult rau. Deci verifica si aceasta problema, cu toate ca nu cred sa mai existe "fraieri" ca mine sa fi facut asta. Respect. stiu problema cu filtru! multi cred ca ii face bine dar ... unde au calculat japonezii, nu trebuie sa modifice romanii! poate doar nemtii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 stiu problema cu filtru! multi cred ca ii face bine dar ... unde au calculat japonezii, nu trebuie sa modifice romanii! poate doar nemtii ! Asta cam asa e , dar pe la noi nu isi permit toti sa se duca frumos la reprezentanta sa faca revizia sau reparatie. Asa ca ne transformam in mini-tehnicus si facem tot felul de improvatii . Unele merg, altele nu prea . Si eu de exemplu la fostul FZR i-am modificat codita si a trebuit sa schimb rezervorul cu antigel cu unul pentru apa de parbriz de dacie. Mergea STAS , bine ca nu au vazut japonezii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Asta cam asa e , dar pe la noi nu isi permit toti sa se duca frumos la reprezentanta sa faca revizia sau reparatie. Asa ca ne transformam in mini-tehnicus si facem tot felul de improvatii . Unele merg, altele nu prea . Si eu de exemplu la fostul FZR i-am modificat codita si a trebuit sa schimb rezervorul cu antigel cu unul pentru apa de parbriz de dacie. Mergea STAS , bine ca nu au vazut japonezii daca te vedeau iti faceau "Hara -kiri" ... oricum este bine sa mai improvizezi uneori! k nu esti intotdeauna acasa cu scule si tot ce iti trebe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 (editat) daca te vedeau iti faceau "Hara -kiri" ... oricum este bine sa mai improvizezi uneori! k nu esti intotdeauna acasa cu scule si tot ce iti trebe! Uite si dovada de "Hara-kiri" "Don't do this at home" . Pana sa mearga STAT mi-a curs ceva lichid de racire, pentru ca l-am pus mai jos decat radiotorul, si conform teoriei vaselor comunicante la care nu m-am gandit cand am facut improvizatia, s-a umplu ochi cu antigel din radiatorul care era mai sus, fiind si vara si cald a facut vapori si mi-a pocnit pe la capac. Dar l-am carpit si apoi nu am mai avut probleme. Rezervorul nu e de apa pentru parbriz, e de lichid de frana(nu mai imi aduceam aminte exact). Editat Ianuarie 12, 2010 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Uite si dovada de "Hara-kiri" "Don't do this at home" . Pana sa mearga STAT mi-a curs ceva lichid de racire, pentru ca l-am pus mai jos decat radiotorul, si conform teoriei vaselor comunicante la care nu m-am gandit cand am facut improvizatia, s-a umplu ochi cu antigel din radiatorul care era mai sus, fiind si vara si cald a facut vapori si mi-a pocnit pe la capac. Dar l-am carpit si apoi nu am mai avut probleme. Rezervorul nu e de apa pentru parbriz, e de lichid de frana(nu mai imi aduceam aminte exact). dap recunosc rezervorul de "Dracie" . felicitari pt modificare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Salut, stiu ca pun o intrebare de incepator dar poate ma ajuta careva unde se gaseste filtrul de aer (daca are) , si daca se poate curata Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Salut, stiu ca pun o intrebare de incepator dar poate ma ajuta careva unde se gaseste filtrul de aer (daca are) , si daca se poate curata Bafta Esti la 5 pagini distanta de discutie. Uite o scurtatura: /index.php?...0067&st=980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Salutare. Vreau sa schimb uleiul din furca. Fața e foarte moale si încep cu schimbatul uleiului. Al meu e fab. 96. Mă poate ajuta cineva cu ceva teorie cum se schimbă? Cât ulei se pune? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Salut. Am si eu o intrebare daca se poate. Am un gpz din 95. La inceput avea o asa zisa pb cu el. Se oprea in mers se oprea cand acc sa plec de pe loc. Am schimbat bujiile si totul a fost ok. Am observat ca una era dusa. Ok. Totul este ok la el si merge ok. Intrebarea mea este. Daca il las sa se incalzeasca cu socul tras dupa cateva minute daca te uiti la cele 2 coturi se observa ca unul este mai rosi de caldura si unul aproape ca nu are nimic. De la ce sa fie? Motocicleta nu imi face nicio figura acum dar nu stiu de la ce sa faca asa. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Salut.Am si eu o intrebare daca se poate. Am un gpz din 95. La inceput avea o asa zisa pb cu el. Se oprea in mers se oprea cand acc sa plec de pe loc. Am schimbat bujiile si totul a fost ok. Am observat ca una era dusa. Ok. Totul este ok la el si merge ok. Intrebarea mea este. Daca il las sa se incalzeasca cu socul tras dupa cateva minute daca te uiti la cele 2 coturi se observa ca unul este mai rosi de caldura si unul aproape ca nu are nimic. De la ce sa fie? Motocicleta nu imi face nicio figura acum dar nu stiu de la ce sa faca asa. Multumesc frumos. cam aceeasi problema o am si eu dar nu la mine coturile sunt la fel de calde! La toba finala este apare problema ...una este mai calda decat cealalta! Din cate am inteles este o problema care apare cand nu sunt sincronizate carburatoarele! Mesaj completat Salutare. Vreau sa schimb uleiul din furca. Fața e foarte moale si încep cu schimbatul uleiului.Al meu e fab. 96. Mă poate ajuta cineva cu ceva teorie cum se schimbă? Cât ulei se pune? Multumesc. da add la adresa mea de mess : sir_fanes2007 si iti dau manualul! daca stii ceva engleza va fi usor sa schimbi uleiul din furca ! eu singur l-am schimbat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_burlacu Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 La fel se intimpla si la al meu cind tin socul tras si merge turat sa se incazesca ,roseasca la fel galeriile de evacuare,mai tare se roseste cea din stinga motorului decit cea din dreapta .Am verificat si carburatoarele si nu is desincronizate,nu i-mi fac grji ca motoru se comporta bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Asa e si la mine. Doar daca pornesc motorul cu socul tras si il las vreo 5 minute sa se incalzeasca se observa ca un cot e mai rosu ca celalalt. Sau daca merg cu ea ceva si daca o fortez in mers mai puternic la oprire vad ca e mai rosu unul fata de altul. Dar de ce face asa ceva? In rest motorul e perfect. Nu mai am pb cu ea decand am schibat bujiile. Nici nu am mai avut alt gpz pe mana dar cred ca merge ok. Mesaj completat Prima data am pus motul 10w40 semisintetic. Acum am vazut pe net mai multe tipuri de ulei motul 10w40. 5100, 7100. Care merita sa il pun la motocicleta mea. Prima data am pus filtru K^N la 68 lei. Se merita sa pun acelasi model? Am inteles ca e mai mult pt sport si nu prea e indicat sa il folosesc la GPZ. Ce imi recomandati? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Asa e si la mine. Doar daca pornesc motorul cu socul tras si il las vreo 5 minute sa se incalzeasca se observa ca un cot e mai rosu ca celalalt. Sau daca merg cu ea ceva si daca o fortez in mers mai puternic la oprire vad ca e mai rosu unul fata de altul. Dar de ce face asa ceva? In rest motorul e perfect. Nu mai am pb cu ea decand am schibat bujiile. Nici nu am mai avut alt gpz pe mana dar cred ca merge ok. Mesaj completat Prima data am pus motul 10w40 semisintetic. Acum am vazut pe net mai multe tipuri de ulei motul 10w40. 5100, 7100. Care merita sa il pun la motocicleta mea. Prima data am pus filtru K^N la 68 lei. Se merita sa pun acelasi model? Am inteles ca e mai mult pt sport si nu prea e indicat sa il folosesc la GPZ. Ce imi recomandati? Multumesc frumos. si eu am luat initial un k&n dar nush daca se merita! am facut acum comanda de la louis de un filtru Champion. Si ulei am avut un motul 20W50 pt vara dar este cam scump! cred ca o sa iau de pe louis un ulei probiker tot de pe louis..este un pret mai bunicel! Daca ai bani binenteles ca se merita sa investesti ce este mai bun in motor si mai ales ulei este recomandat sa nu il schimbi(adik sa nu schimbi firma...sa mergi pe acelasi ulei la fiecare schimbare) Eu nu mai bag k&n la ulei ca nu este mare diferenta fata de cele mai ieftine! daca vrei un produs k&n care sa faca diferenta ia un filtru de aer la 270 de lei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Am vazut ca e mai scump acum uleiul Motul 10w40 ss. Anul trecut era 38 lei acum e 45. Adica de la 150 lei cat am dat la 180 lei acum. Am sa caut un filtru de ulei mai ieftin la pret si poate imi cumpar si un filtru de aer. Asta este. Ma interesa daca era un ulei mai ieftin si la fel de bun dar daca nu gasesc am sa cumpar asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 salut baieti. nu bagati uleiuri foarte scumpe in GPZuri ca nu merita! nu sunt motare RR extra solicitate, sunt facute sa mearga mult peste 100mi km si o fac asta foarte usor si fara uleiru dublu si triplu sintetizate. mobil 4t de motocicliete 15W40 semisintetic se gaseste la 28 lei litru si merge in gpz 5000 km fara probleme. dupa 5000 apar unele zgomote si cere un schimb de ulei. mi se pare perfect logic, cat timp face 5000 fara nici un sunet urat. filtrul champion mi se pare o varianta excelenta si costa pe la 14 euro adus de pe louis? aveti grija la alegere, sunt diferente mari intre modele, si diametrul filtrului difera mult. daca nu aveam un baiat foarte ok de la care sa comand luam o teapa din prima cu diametrul. filtru de aer drop-in K&N care nu necesita absolut nici o modificare al airbox-ului se gasesc pe ebay nou nout in cutie si cu garantie la 160 lei cu un pret de transport de 10-15 lei. eu am comandat printr-un prieten (sa mai faca rost de niste stelute pozitive) si a venit intr-o sapt din UK. m-a costat 180 lei rotunjit in sus sa ajunga si deo bere. inca nu stiu cum se comporta ca nu am avut timp sa montez dar nu ma astept la diferente mari. imi place in schimb sloganul: guaranteed to last longer than your motor. diferenta este probabil minima si se simte in la accelerari si se aude ca urca in ture mai usor, mai liber. mai are cineva probleme cu prinderea carenelor spate sub manerul pasagerului? mie a doua oara mi s-au rupt suportii in jurul suruburilor din cauza drumurilor excelente din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Am cumparat ulei Motul 10w40 5100 la 120 lei bidonul de 4L. Am cumparat si un filtru Man H tot pentru GPZ. Am inteles ca astea 2 sunt foarte ok pt GPZ. Inainte aveam ulei Motul 10w40 7100 si din ce am intrebat mai ok este 5100. Filtrul era k^n care costase aproape 70 lei. Tot asa, am inteles ca nu se merita ba din contra. Ce am cumparat acum se impaca mult mai bine cu GPZ-ul decat ce aveam inainte. Sper ca asa sa fie. Am facut 2500 km cu uleiul si filtrul vechi si am sa mai fac cam 1000-1500 si apoi sa le schimb cu cele noi. Dar le-am cumparat sa fiu sigur Mai am filtrul de aer. Am inteles ca se spala si e ca nou. Nu neaparat sa fie cumparat. Dar al meu nu stiu in ce stare e. Oricum cred ca in max 2 saptamani imi cumpar si unui de aer sa fie acolo. Ce filtru ok pt GPZ imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) nu prea conteaza ce filtru de aer pui daca nu pui unul original sau sport. http://www.romimoto-piese.ro/category/1050...0/vehicle/18465 gasesti filtre ieftine, mai putin ieftine si scumpe. de pe ebay iti poti comanda un K&N montabil fara modificari cu 170 lei. mai bun de atat nu cred ca vei avea nevoie vreodata la motorul asta. diferenta la intretinere este ca filtrul original il poti spala cu apa si detergent, filtrului K&N ii trebuie solutie speciala pt curatat. Editat Februarie 19, 2010 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Salut Am si eu o mare rugaminte la voi imi puteti spune de unde pot comanda un cablu de kilometraj pentru gpz si cam cit ar costa Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 cauta aici http://www.romimoto-piese.ro/category/20400000000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzepy77 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salutare,am si eu un GPZ 500 limitat la 34 HP.As vrea sa stiu in ce consta piesa sau pisele ce limiteaza si cum o dau/le dau jos si daca in urma scoaterii acesteia/acestora vor trebui sincronizate carburatoarele.Va multumesc si Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salutare,am si eu un GPZ 500 limitat la 34 HP.As vrea sa stiu in ce consta piesa sau pisele ce limiteaza si cum o dau/le dau jos si daca in urma scoaterii acesteia/acestora vor trebui sincronizate carburatoarele.Va multumesc si Asfalt Uscat! nu am idee cum sta treaba cu limitarea la 34 hp ...daca exista asa ceva! Insa stiu ca majoritatea celor pe care le-am vazut si cu care am mers sunt limitate la 10000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.