Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

sincer sa fiu nu cred ca exista o solutie mai buna de prevenire decat un stil de mers linistit! este pur si simplu un defect de fabricatie si nu poti sti cand pica! oricum nu este ca si cum ar pica la fiecare kilometru! se intampla uneori!

 

Ms de raspuns, m-am hotarat sa o iau, in weekend o aduc acasa si ma apuc de mesterit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare posesori de GPZ.

 

Am avut o Yamaha FZR 600R si am vandut-o, dar am observat ca imi este prea dor de 2 roti . Am ocazia sa cumpar(cu bani putini :lol: ) un Kawasaki GPZ500 din 1990 cu urmatoarele bube :

1.Daca ma dau la ea(gaz la maxim) patineaza putin ambreajul.Daca merg economic e ok.

2.Porneste si uneori se opreste aleator din mers, apoi dupa 10 min iar porneste si tot asa.Cand e pornita merge frumos si rotund(fara rateuri,fum,etc.)

 

Nefiind inca a mea nu am stat sa-i demontez mobra proprietarului, dar ma gandeam sa va dati si voi cu parerea.

 

1.S-ar putea rezolva numai cu un schimb de ulei cu unul mai vascos? In caz contrar cam cat costa un ambreaj?

2.S-ar putea rezolva numai cu o curatare+reglare+sincronizare carburi ?

 

M-as incumeta sa o cumpar....e bine ca e destul de activ sub-forumul de GPZ-isti...desi pe strada nu prea am vazut multi :wacko: .

 

 

Mesaj completat

Am citit aici pe forum, si fiind sub 1994 ca an de productie mosteneste si "buba" cu magnetzii, exista vreo solutie de prevenire ?

 

 

:D Bine ai venit printre GPZ-isti!

 

Singurele momente in care imi "dadea in nas" sau se oprea GPZ-ica al meu au fost datorate:

 

1. carburatoare murdare: exact cum spui-curatare, sincronizare si daca tot faci asta, spala si rezervorul, curata sita din el si robinetul rezervorului(sigur ai mizerie in el)

 

2. a doua problema a devenit evidenta dupa o buna perioada de timp. Mobra mi se oprea in mers, apoi cand "dadeam cheie" pornea fara probleme si "torcea" normal. Ma urcam pe ea, mai mergeam cativa km, apoi aceeasi problema.

Ce era? Un nenorocit de filtru de Dacie(dintr-ala de hartie) montat pe furtunul de alimentare intre rezervor si carburatoare, pus acolo ca sa faca bine(la sfatul cuiva), dar a facut mai mult rau.

 

Deci verifica si aceasta problema, cu toate ca nu cred sa mai existe "fraieri" ca mine sa fi facut asta. :crack:

 

 

Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wacko: Bine ai venit printre GPZ-isti!

 

Singurele momente in care imi "dadea in nas" sau se oprea GPZ-ica al meu au fost datorate:

 

1. carburatoare murdare: exact cum spui-curatare, sincronizare si daca tot faci asta, spala si rezervorul, curata sita din el si robinetul rezervorului(sigur ai mizerie in el)

 

2. a doua problema a devenit evidenta dupa o buna perioada de timp. Mobra mi se oprea in mers, apoi cand "dadeam cheie" pornea fara probleme si "torcea" normal. Ma urcam pe ea, mai mergeam cativa km, apoi aceeasi problema.

Ce era? Un nenorocit de filtru de Dacie(dintr-ala de hartie) montat pe furtunul de alimentare intre rezervor si carburatoare, pus acolo ca sa faca bine(la sfatul cuiva), dar a facut mai mult rau.

 

Deci verifica si aceasta problema, cu toate ca nu cred sa mai existe "fraieri" ca mine sa fi facut asta. :lol:

 

 

Respect.

 

stiu problema cu filtru! multi cred ca ii face bine dar ... unde au calculat japonezii, nu trebuie sa modifice romanii! poate doar nemtii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu problema cu filtru! multi cred ca ii face bine dar ... unde au calculat japonezii, nu trebuie sa modifice romanii! poate doar nemtii !

 

Asta cam asa e , dar pe la noi nu isi permit toti sa se duca frumos la reprezentanta sa faca revizia sau reparatie. Asa ca ne transformam in mini-tehnicus si facem tot felul de improvatii :lol: . Unele merg, altele nu prea . Si eu de exemplu la fostul FZR i-am modificat codita si a trebuit sa schimb rezervorul cu antigel cu unul pentru apa de parbriz de dacie. Mergea STAS , bine ca nu au vazut japonezii :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa e , dar pe la noi nu isi permit toti sa se duca frumos la reprezentanta sa faca revizia sau reparatie. Asa ca ne transformam in mini-tehnicus si facem tot felul de improvatii :) . Unele merg, altele nu prea . Si eu de exemplu la fostul FZR i-am modificat codita si a trebuit sa schimb rezervorul cu antigel cu unul pentru apa de parbriz de dacie. Mergea STAS , bine ca nu au vazut japonezii :D

 

daca te vedeau iti faceau "Hara -kiri" :wacko: :lol: :crack: ... oricum este bine sa mai improvizezi uneori! k nu esti intotdeauna acasa cu scule si tot ce iti trebe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te vedeau iti faceau "Hara -kiri" :wacko: :lol: :D ... oricum este bine sa mai improvizezi uneori! k nu esti intotdeauna acasa cu scule si tot ce iti trebe!

 

Uite si dovada de "Hara-kiri" post-13253-1263323757_thumb.jpg "Don't do this at home" .

Pana sa mearga STAT mi-a curs ceva lichid de racire, pentru ca l-am pus mai jos decat radiotorul, si conform teoriei vaselor comunicante la care nu m-am gandit cand am facut improvizatia, s-a umplu ochi cu antigel din radiatorul care era mai sus, fiind si vara si cald a facut vapori si mi-a pocnit pe la capac. Dar l-am carpit si apoi nu am mai avut probleme.

 

Rezervorul nu e de apa pentru parbriz, e de lichid de frana(nu mai imi aduceam aminte exact).

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si dovada de "Hara-kiri" post-13253-1263323757_thumb.jpg "Don't do this at home" .

Pana sa mearga STAT mi-a curs ceva lichid de racire, pentru ca l-am pus mai jos decat radiotorul, si conform teoriei vaselor comunicante la care nu m-am gandit cand am facut improvizatia, s-a umplu ochi cu antigel din radiatorul care era mai sus, fiind si vara si cald a facut vapori si mi-a pocnit pe la capac. Dar l-am carpit si apoi nu am mai avut probleme.

 

Rezervorul nu e de apa pentru parbriz, e de lichid de frana(nu mai imi aduceam aminte exact).

 

dap recunosc rezervorul de "Dracie" . felicitari pt modificare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Vreau sa schimb uleiul din furca. Fața e foarte moale si încep cu schimbatul uleiului.

Al meu e fab. 96. Mă poate ajuta cineva cu ceva teorie cum se schimbă? Cât ulei se pune? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu o intrebare daca se poate. Am un gpz din 95. La inceput avea o asa zisa pb cu el. Se oprea in mers se oprea cand acc sa plec de pe loc. Am schimbat bujiile si totul a fost ok. Am observat ca una era dusa.

Ok. Totul este ok la el si merge ok. Intrebarea mea este. Daca il las sa se incalzeasca cu socul tras dupa cateva minute daca te uiti la cele 2 coturi se observa ca unul este mai rosi de caldura si unul aproape ca nu are nimic. De la ce sa fie?

Motocicleta nu imi face nicio figura acum dar nu stiu de la ce sa faca asa.

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu o intrebare daca se poate. Am un gpz din 95. La inceput avea o asa zisa pb cu el. Se oprea in mers se oprea cand acc sa plec de pe loc. Am schimbat bujiile si totul a fost ok. Am observat ca una era dusa.

Ok. Totul este ok la el si merge ok. Intrebarea mea este. Daca il las sa se incalzeasca cu socul tras dupa cateva minute daca te uiti la cele 2 coturi se observa ca unul este mai rosi de caldura si unul aproape ca nu are nimic. De la ce sa fie?

Motocicleta nu imi face nicio figura acum dar nu stiu de la ce sa faca asa.

Multumesc frumos.

 

cam aceeasi problema o am si eu dar nu la mine coturile sunt la fel de calde! La toba finala este apare problema ...una este mai calda decat cealalta! Din cate am inteles este o problema care apare cand nu sunt sincronizate carburatoarele!

Mesaj completat

Salutare. Vreau sa schimb uleiul din furca. Fața e foarte moale si încep cu schimbatul uleiului.

Al meu e fab. 96. Mă poate ajuta cineva cu ceva teorie cum se schimbă? Cât ulei se pune? Multumesc.

da add la adresa mea de mess : sir_fanes2007 si iti dau manualul! daca stii ceva engleza va fi usor sa schimbi uleiul din furca ! eu singur l-am schimbat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel se intimpla si la al meu cind tin socul tras si merge turat sa se incazesca ,roseasca la fel galeriile de evacuare,mai tare se roseste cea din stinga motorului decit cea din dreapta .Am verificat si carburatoarele si nu is desincronizate,nu i-mi fac grji ca motoru se comporta bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e si la mine. Doar daca pornesc motorul cu socul tras si il las vreo 5 minute sa se incalzeasca se observa ca un cot e mai rosu ca celalalt. Sau daca merg cu ea ceva si daca o fortez in mers mai puternic la oprire vad ca e mai rosu unul fata de altul.

Dar de ce face asa ceva? In rest motorul e perfect. Nu mai am pb cu ea decand am schibat bujiile. Nici nu am mai avut alt gpz pe mana dar cred ca merge ok.

Mesaj completat

Prima data am pus motul 10w40 semisintetic. Acum am vazut pe net mai multe tipuri de ulei motul 10w40. 5100, 7100. Care merita sa il pun la motocicleta mea.

Prima data am pus filtru K^N la 68 lei. Se merita sa pun acelasi model? Am inteles ca e mai mult pt sport si nu prea e indicat sa il folosesc la GPZ. Ce imi recomandati?

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e si la mine. Doar daca pornesc motorul cu socul tras si il las vreo 5 minute sa se incalzeasca se observa ca un cot e mai rosu ca celalalt. Sau daca merg cu ea ceva si daca o fortez in mers mai puternic la oprire vad ca e mai rosu unul fata de altul.

Dar de ce face asa ceva? In rest motorul e perfect. Nu mai am pb cu ea decand am schibat bujiile. Nici nu am mai avut alt gpz pe mana dar cred ca merge ok.

Mesaj completat

Prima data am pus motul 10w40 semisintetic. Acum am vazut pe net mai multe tipuri de ulei motul 10w40. 5100, 7100. Care merita sa il pun la motocicleta mea.

Prima data am pus filtru K^N la 68 lei. Se merita sa pun acelasi model? Am inteles ca e mai mult pt sport si nu prea e indicat sa il folosesc la GPZ. Ce imi recomandati?

 

Multumesc frumos.

 

si eu am luat initial un k&n dar nush daca se merita! am facut acum comanda de la louis de un filtru Champion. Si ulei am avut un motul 20W50 pt vara dar este cam scump! cred ca o sa iau de pe louis un ulei probiker tot de pe louis..este un pret mai bunicel!

Daca ai bani binenteles ca se merita sa investesti ce este mai bun in motor si mai ales ulei este recomandat sa nu il schimbi(adik sa nu schimbi firma...sa mergi pe acelasi ulei la fiecare schimbare)

Eu nu mai bag k&n la ulei ca nu este mare diferenta fata de cele mai ieftine! daca vrei un produs k&n care sa faca diferenta ia un filtru de aer la 270 de lei! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca e mai scump acum uleiul Motul 10w40 ss. Anul trecut era 38 lei acum e 45. Adica de la 150 lei cat am dat la 180 lei acum. Am sa caut un filtru de ulei mai ieftin la pret si poate imi cumpar si un filtru de aer. Asta este. Ma interesa daca era un ulei mai ieftin si la fel de bun dar daca nu gasesc am sa cumpar asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti.

 

nu bagati uleiuri foarte scumpe in GPZuri ca nu merita! nu sunt motare RR extra solicitate, sunt facute sa mearga mult peste 100mi km si o fac asta foarte usor si fara uleiru dublu si triplu sintetizate.

 

mobil 4t de motocicliete 15W40 semisintetic se gaseste la 28 lei litru si merge in gpz 5000 km fara probleme. dupa 5000 apar unele zgomote si cere un schimb de ulei. mi se pare perfect logic, cat timp face 5000 fara nici un sunet urat. filtrul champion mi se pare o varianta excelenta si costa pe la 14 euro adus de pe louis? aveti grija la alegere, sunt diferente mari intre modele, si diametrul filtrului difera mult. daca nu aveam un baiat foarte ok de la care sa comand luam o teapa din prima cu diametrul.

 

filtru de aer drop-in K&N care nu necesita absolut nici o modificare al airbox-ului se gasesc pe ebay nou nout in cutie si cu garantie la 160 lei cu un pret de transport de 10-15 lei. eu am comandat printr-un prieten (sa mai faca rost de niste stelute pozitive) si a venit intr-o sapt din UK. m-a costat 180 lei rotunjit in sus sa ajunga si deo bere.

 

inca nu stiu cum se comporta ca nu am avut timp sa montez dar nu ma astept la diferente mari. imi place in schimb sloganul: guaranteed to last longer than your motor. diferenta este probabil minima si se simte in la accelerari si se aude ca urca in ture mai usor, mai liber.

 

mai are cineva probleme cu prinderea carenelor spate sub manerul pasagerului? mie a doua oara mi s-au rupt suportii in jurul suruburilor din cauza drumurilor excelente din tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat ulei Motul 10w40 5100 la 120 lei bidonul de 4L. Am cumparat si un filtru Man H tot pentru GPZ. Am inteles ca astea 2 sunt foarte ok pt GPZ. Inainte aveam ulei Motul 10w40 7100 si din ce am intrebat mai ok este 5100. Filtrul era k^n care costase aproape 70 lei. Tot asa, am inteles ca nu se merita ba din contra. Ce am cumparat acum se impaca mult mai bine cu GPZ-ul decat ce aveam inainte. Sper ca asa sa fie. Am facut 2500 km cu uleiul si filtrul vechi si am sa mai fac cam 1000-1500 si apoi sa le schimb cu cele noi. Dar le-am cumparat sa fiu sigur ;) Mai am filtrul de aer. Am inteles ca se spala si e ca nou. Nu neaparat sa fie cumparat. Dar al meu nu stiu in ce stare e. Oricum cred ca in max 2 saptamani imi cumpar si unui de aer sa fie acolo. Ce filtru ok pt GPZ imi recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea conteaza ce filtru de aer pui daca nu pui unul original sau sport.

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1050...0/vehicle/18465 gasesti filtre ieftine, mai putin ieftine si scumpe. de pe ebay iti poti comanda un K&N montabil fara modificari cu 170 lei. mai bun de atat nu cred ca vei avea nevoie vreodata la motorul asta.

diferenta la intretinere este ca filtrul original il poti spala cu apa si detergent, filtrului K&N ii trebuie solutie speciala pt curatat.

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am si eu un GPZ 500 limitat la 34 HP.As vrea sa stiu in ce consta piesa sau pisele ce limiteaza si cum o dau/le dau jos si daca in urma scoaterii acesteia/acestora vor trebui sincronizate carburatoarele.Va multumesc si Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am si eu un GPZ 500 limitat la 34 HP.As vrea sa stiu in ce consta piesa sau pisele ce limiteaza si cum o dau/le dau jos si daca in urma scoaterii acesteia/acestora vor trebui sincronizate carburatoarele.Va multumesc si Asfalt Uscat!

 

nu am idee cum sta treaba cu limitarea la 34 hp ...daca exista asa ceva! Insa stiu ca majoritatea celor pe care le-am vazut si cu care am mers sunt limitate la 10000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...