balazsfi Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Salutare Dragii mei compatrioti si posesori de GPZ, nu o comitem si noi la o gura aer curat, o bere, un ascultat de "tacanit" la munte, un carnat facut pe bat in fata focului seara, mai povestim de una de alta, ca numai gura e de noi. Eu ma duc pe data de 03-04/07/2010 la Plaiu Foii langa Zarnesti Sincer mi-ar face mare placere eu voi fi acolo 100% dati un clic pe link pt. mai multe detalii. /index.php?showtopic=535994 Mesaj completat Si de acolo putem sa ne intoarcem pe transfagarasan ... cum suna ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Salutare tuturor Acum 2 zile nu a mai pornit motocicleta (gpz 500 an 94). Fara nimic prevestitor, pur si simplu dimineata nu a mai pornit, nici macar impinsa. Evident ca am luat-o metodic. Am pus bujii noi (le-am verificat si dau scanteie), bateria am completat-o si incarcat-o la redresor o noapte intreaga, carburatoarele date jos si curatate...Totusi nu vrea sa porneasca. Ca ultima idee ar fi cdi-ul care sa nu mai dea scanteie atunci cand trebuie. Deci, as vrea sa fac o proba cu un alt cdi, ca sa vad daca intr-adevar de acolo este buba. In concluzie, daca printre posesorii de gpz-uri din bucuresti este cineva dispus sa-mi imprumute cdi-ul lui pentru 5 min are o bere sau( mai multe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Fanes de unde ai tobele alea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 uite am incaput deja o discutie aici! /index.php?showtopic=541118 sunt home made Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Salutare tuturorAcum 2 zile nu a mai pornit motocicleta (gpz 500 an 94). Fara nimic prevestitor, pur si simplu dimineata nu a mai pornit, nici macar impinsa. Evident ca am luat-o metodic. Am pus bujii noi (le-am verificat si dau scanteie), bateria am completat-o si incarcat-o la redresor o noapte intreaga, carburatoarele date jos si curatate...Totusi nu vrea sa porneasca. Ca ultima idee ar fi cdi-ul care sa nu mai dea scanteie atunci cand trebuie. Deci, as vrea sa fac o proba cu un alt cdi, ca sa vad daca intr-adevar de acolo este buba. In concluzie, daca printre posesorii de gpz-uri din bucuresti este cineva dispus sa-mi imprumute cdi-ul lui pentru 5 min are o bere sau( mai multe) electromotorul iti merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 electromotorul iti merge? starterul ii merge ...invarte motorul, ii da scanteie etc. nu pot sa imi dau seama de ce nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Da motorul se invarte, scanteie imi da, bateria este buna, dar...nu porneste.Nici macar rateuri nu da.Am desfacut si am verificat si distributia.Lantul este slabit dar inca merge.Nu pot sa-mi dau seama ce poate sa aiba.Ma gandesc ca cdi-ul sa fie de vina. El da scanteie dar poate ca nu mai da atunci cand trebuie. De asta as vrea sa incerc cu un alt cdi inainte sa investesc intr-unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RADAR Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Verifica compresia. Am patit si eu asa ceva anul trecut. Mai aveam putin si o desfaceam de tot. si verifica si la magnetou sa nu fi sarit de la punct. De adus la punct o aduci cu pistonul din dreapta sus ( altfel nu merge). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Care stie daca si cum se poate repara senzorul care indica rmp ? A inceput sa indice la relanti 3000 , in mers 6 7 . Parca e mult mai sensibil si indica gresit . Daca stiti va sunt recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 Da motorul se invarte, scanteie imi da, bateria este buna, dar...nu porneste.Nici macar rateuri nu da.Am desfacut si am verificat si distributia.Lantul este slabit dar inca merge.Nu pot sa-mi dau seama ce poate sa aiba.Ma gandesc ca cdi-ul sa fie de vina. El da scanteie dar poate ca nu mai da atunci cand trebuie. De asta as vrea sa incerc cu un alt cdi inainte sa investesc intr-unul nou. ai verificat daca ajunge benzina in pistoane ? mie imi pare o problema de alimentare ? bujiile erau inecate cand le'ai schimbat? Mesaj completat Care stie daca si cum se poate repara senzorul care indica rmp ? A inceput sa indice la relanti 3000 , in mers 6 7 . Parca e mult mai sensibil si indica gresit . Daca stiti va sunt recunoscator pt inceput poti sa verifici daca suruburile de la bornele bateriei sunt stranse bine si fac contact cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 pt inceput poti sa verifici daca suruburile de la bornele bateriei sunt stranse bine si fac contact cum trebuie. Fac contact bine , am deconectat bateria iar dupa conectare a mers cam jumatate de zi . Acuma nu mai merge daca o reconectez, tot gresit indica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 ai verificat daca ajunge benzina in pistoane ? mie imi pare o problema de alimentare ? bujiile erau inecate cand le'ai schimbat? Mesaj completat Benzina ajunge in pistoane, am verificat. Am incercat chiar sa-i pun benzina in capul pistonului...degeaba.Deocamdata am bagat-o in service si astept cu nerabdare un raspuns. Cred ca totusi e ceva electric...O sa va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Am si eu o problema noua la GPZ. A cam plouat mult ultima vreme, si ieri cand mergeam prin oras la un moment dat nu mai mergea motor cum trebuie. Cum acceleram un pic, cum oprea motorul. Cu soc trag inca mergea, si asa am ajuns acasa. Cautand cauza, am gasit apa multa in carburatoare. Si la butuc de la capac de rezervor am gasit apa. Banuiesc ca prelinge pe acolo si intre in rezervor cumva. O fi din cauza ca nu sa mai inchide bine clapeta peste butuc? Are o 'palarie' mica de caucuic care acopere butuc. Sau imi lipseste o garnitura ceva mai in interiorul capacului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Gata. Am rezolvat-o . A pornit si merge foarte bine.Aveam compresia 3,7 pe ambele pistoane .D-aia nu mai pornea. Supapele erau stranse la maxim si asta a fost cauza.Sunt curios cum au putut ajunge supapele in stadiul ala?Oricum la iarna ma asteapta schimbarea distributiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Daca probema cu compresie revina, inseamna ca ai supape mancate si intre mai mult in scaunele de la chiulasa.. GPZ de 900 mai avea problema asta la cele de admisie, si la un moment dat joc la supape ajunge 0 si incepi sa pierzi compresie. Rezolvare acolo era inlocuire de supape de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramy Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 cine dezmembreaza gpz 500 modelul dupa 94'? sau daca stie cineva daca se potriveste manerul(bara aceea,nu ii stiu denumirea )de la cel de dinainte de 94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosu_gpz Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Fac contact bine , am deconectat bateria iar dupa conectare a mers cam jumatate de zi . Acuma nu mai merge daca o reconectez, tot gresit indica . am eu bord gpz model 1998.daca se potriveste poti suna la 0765215134 Mesaj completat am eu bord gpz model 1998.daca se potriveste poti suna la 0765215134 si mai am ceva piese de gpz/98 :cadru cu acte de italia si radiere de export,bascula completa,pompe frana fata-spate,etriere fata spate cu furtune originale,scarite fata-spate,comenzi electrice si lampa stop+ releu semnalizare,rezervor+contact cu cheie,carburatoare,roti,pedala frana si schimbator. Mesaj completat am eu bord gpz model 1998.daca se potriveste poti suna la 0765215134Mesaj completat si mai am ceva piese de gpz/98 :cadru cu acte de italia si radiere de export,bascula completa,pompe frana fata-spate,etriere fata spate cu furtune originale,scarite fata-spate,comenzi electrice si lampa stop+ releu semnalizare,rezervor+contact cu cheie,carburatoare,roti,pedala frana si schimbator. + radiator cu ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shinkansen Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) Ziua buna, tuturor, Cu regret in suflet, din cauza de nevasta ingrijorata..., trebuie sa ma despart de frumusete de locomotiva, in care am investit o gramada de timp si bani. Ca sa raman totusi calare, am obtinut concesia de a o inlocui cu un enduro mai mic. Imi amintesc acum de reclama aia geniala cu: "Nu mai esti barbatul de care m-am indragostit!", dar sper sa nu ajung pana acolo. Stiu ca nu e zona de bursa aici, dar mi se pare cinstit sa-i anunt si pe coechipierii de categorie. Linkul este: http://www.okazii.ro/catalog/42216279/kawasaki-gpz900r.html , iar pentru gpz-isti o las la 1500. Toate cele bune! Editat Iulie 2, 2010 de shinkansen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Ziua buna, tuturor, Cu regret in suflet, din cauza de nevasta ingrijorata..., trebuie sa ma despart de frumusete de locomotiva, in care am investit o gramada de timp si bani. Ca sa raman totusi calare, am obtinut concesia de a o inlocui cu un enduro mai mic. Imi amintesc acum de reclama aia geniala cu: "Nu mai esti barbatul de care m-am indragostit!", dar sper sa nu ajung pana acolo. Stiu ca nu e zona de bursa aici, dar mi se pare cinstit sa-i anunt si pe coechipierii de categorie. Linkul este: http://www.okazii.ro/catalog/42216279/kawasaki-gpz900r.html , iar pentru gpz-isti o las la 1500. Toate cele bune! spor la vanzare! de ce trebuie sa minta toata lumea cand vine vorba de numarul kilometrilor? parca in anunt scrie 32000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shinkansen Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 spor la vanzare! de ce trebuie sa minta toata lumea cand vine vorba de numarul kilometrilor? parca in anunt scrie 32000? Multumesc, dar nu inteleg unde e minciuna? Am rotunjit in sus nu in jos. in loc de 31... am pus 32.000. Daca e nevoie pot pune numarul exact, dar trebuie upgrade de fiecare data cand ies cu ea. In plus eu sunt tipul de individ care prezinta intai toate hibele si dupa partile bune, pentru ca nu imi place sa pacalesc pe nimeni. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Multumesc, dar nu inteleg unde e minciuna? Am rotunjit in sus nu in jos. in loc de 31... am pus 32.000. Daca e nevoie pot pune numarul exact, dar trebuie upgrade de fiecare data cand ies cu ea. In plus eu sunt tipul de individ care prezinta intai toate hibele si dupa partile bune, pentru ca nu imi place sa pacalesc pe nimeni. Toate cele bune. Nu era o critica si nu te-am facut mincinos. Si eu am luat GPZ-ul la 27mii de km dar gandeste-te ca motocicleta asta are 20 ani... eu intr-un an am facut 5000 km, adik FOARTE putin. DAR 5000km x 20ani = 100mii km ...chiar si 2000 de km daca facea pe an erau 40mii de km, nicidecum 27mii. Stiu ca nu vrei sa pacalesti pe nimeni dar pe mine cand ma intreaba cineva cati km are ii spun ca nu stiu! Mesaj completat sincer sa fiu daca as avea bani as cumpara-o ca imi place foarte mult. motocicleta asta a facut istorie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shinkansen Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Rationand la explicatiile tale, nu pot decat sa-ti dau dreptate, dar ma gandeam ca japonezii nu ar trebui sa faca gainarii din astea. Ei sunt obsedati de istoricul motocicletei si le tin mai mult de show. Anul asta in Tokyo nu am vazut motociclete, pentru ca mi se pare ca au o lege foarte dura cu privire la limita de decibeli. Am vazut de exemplu un panou, pe gardul unui santier cu doua campuri in care erau inregistrati electronic decibelii din interiorul santierului si cei din afara. Dedesubt scria" Limitele normale sunt de: x in interior si y in afara. Daca sunt depasite va rugam sunati la numarul..." Asa ca in Tokyo vezi numai scutere. In alta ordine de idei, sunt sait-uri intregi dedicate gpz-ului, bloguri pe care proprietarii de gpz 900r isi pozeaza fiecare modificare si o posteaza spre binele celorlalti care vor sa incerce acelasi lucru. In Ueno, unde exista un cartier intreg cu magazine de motoare si piese, am vazut o Hayabusa 2008, cea de dupa modificarea de fabrica, la 8500 de dolari. La un service cu vanzare, putin mai sus, un gpz 900r cu 11500 de dolari, de nu-mi venea sa cred. Asta e o religie la ei, sa ai motor si sa-l arati. De urcat pe el nu prea ai de ce, decat din cand in cand in concediu cand te dai pe serpentinele din munti. In rest, sistemul public de trenuri e atat de performant incat ai fi idiot sa folosesti orice altceva. Luand toate astea in calcul, am crezut ca motorul are cat e afisat, dar, din nou, nu cred ca toti japonezii sunt cinstiti. Revin deci si spun ca are pe kilometraj 32000 km. Eu am dat pe el 2500 E anul trecut, dar, din nou, nu sunt cel mai bun afacerist... In Romania nu l-a mai calarit nimeni, pentru ca eu l-am inscris. Daca sunt alte intrebari sau dorinte exprimate de drive test, stau oricui la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Rationand la explicatiile tale, nu pot decat sa-ti dau dreptate, dar ma gandeam ca japonezii nu ar trebui sa faca gainarii din astea. Ei sunt obsedati de istoricul motocicletei si le tin mai mult de show. Anul asta in Tokyo nu am vazut motociclete, pentru ca mi se pare ca au o lege foarte dura cu privire la limita de decibeli. Am vazut de exemplu un panou, pe gardul unui santier cu doua campuri in care erau inregistrati electronic decibelii din interiorul santierului si cei din afara. Dedesubt scria" Limitele normale sunt de: x in interior si y in afara. Daca sunt depasite va rugam sunati la numarul..." Asa ca in Tokyo vezi numai scutere. In alta ordine de idei, sunt sait-uri intregi dedicate gpz-ului, bloguri pe care proprietarii de gpz 900r isi pozeaza fiecare modificare si o posteaza spre binele celorlalti care vor sa incerce acelasi lucru. In Ueno, unde exista un cartier intreg cu magazine de motoare si piese, am vazut o Hayabusa 2008, cea de dupa modificarea de fabrica, la 8500 de dolari. La un service cu vanzare, putin mai sus, un gpz 900r cu 11500 de dolari, de nu-mi venea sa cred. Asta e o religie la ei, sa ai motor si sa-l arati. De urcat pe el nu prea ai de ce, decat din cand in cand in concediu cand te dai pe serpentinele din munti. In rest, sistemul public de trenuri e atat de performant incat ai fi idiot sa folosesti orice altceva. Luand toate astea in calcul, am crezut ca motorul are cat e afisat, dar, din nou, nu cred ca toti japonezii sunt cinstiti. Revin deci si spun ca are pe kilometraj 32000 km. Eu am dat pe el 2500 E anul trecut, dar, din nou, nu sunt cel mai bun afacerist... In Romania nu l-a mai calarit nimeni, pentru ca eu l-am inscris. Daca sunt alte intrebari sau dorinte exprimate de drive test, stau oricui la dispozitie. sincer sa fiu as vrea sa il aud! maine ai treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shinkansen Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Am ceva, dar propune o ora de intalnire si un loc si imi aranjez programul in asa fel incat sa ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) Am ceva, dar propune o ora de intalnire si un loc si imi aranjez programul in asa fel incat sa ajung. sunt liber toata ziua ..spune-mi ora pe PM si un loc . Editat Iulie 2, 2010 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.