Tzestos Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Pfff, probleme la capra...nu porneste cand motorul e cald WTF??! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Pfff, probleme la capra...nu porneste cand motorul e cald WTF??! Bateria e buna, releul incarca? Mai exact, ce simptome are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre. Salut. E alegere buna 10w50 (rupe pelicula la temperaturi mai inalte) si e destul de gros (M10) incat sa nu il consume, mai ales ca semeringurile la supape nu mai sunt ca noi. Dar poti sa ii bagi si M10W40 linistit. Spre "rusinea mea", eu am avut Motul 7100 - 300V - full sintetic in motoreta, dar e cazul sa il schimb si eu, ca si-a schimbat culoarea deja, dar nu imi mai permit sa dau 80 lei / litru Ca marca de ulei, cam toate sunt bune, pentru ca sunt mult mai calitative decat atunci cand au fost construite, atata timp cat este original, si nu contrafacut... Totul tine de buget, si de modul de exploatare. Poti opta pt ulei mineral, care e mai ieftin, sau semisintetic, care e mai calitativ, dar mai scump. In schimb, uleiul full sintetic, deja este un moft pentru o motocicleta veche, care "a fost conceputa sa functioneze initial cu ulei mineral". Iti recomand, ca exemplu, ulei vrac, de la service autorizat, pentru ca vei iesi mai ieftin....Acum 2 ani, la Kawa Motors, 1 litru de ulei vrac Motul 3100 era undeva la 33-35 lei litrul...Intre timp, preturile banuiesc ca s-au marit, dar ai un pret de referinta. Sa nu uiti de filtrul de ulei...pe mine m-a costat 45 lei CHAMPION la Louis, in toamna, dar nu am mai facut schimbul, ca se terminase sezonul... In privinta temperaturii de lucru, e normal sa lucreze in jur de 90-100 grade. Oricum termocupla isi face treaba. Ca sa fi linistit, poti sa optezi pentru un antigel mai bun, cu temperatura de fierbere mai mare.(spre ex cel de culoare roz, de marca cunoscuta, fierbe aproape de 130 grade, celelalte in jur de 110 grade), si sa il pui cat mai concentrat. Si sa nu uitam faptul ca: - antigelul are rol de racire al motorului si de "gresare" a circuitului intern al motorului - uleiul are rol de gresare, dar si de racire al motorului, in special al lagarelor cum este cel de la vibrochen sau de la axele cu came... Inca un lucru:daca folosesti motocicleta mai mult in oras, e logic ca lucreaza la temperaturi mai inalte, intrucat nu se face o racire optima, baza fiind electroventilatorul (ma refer la situatiile in care esti nevoit sa stai in coloana, sau sa mergi in treapta I-a). Daca iesi din oras, sau prinzi portiuni de drum liber, aerul care intra cumva fortat in zona motorului, si a radiatorului, raceste temperatura, si nu iti mai porneste termocupla, pentru ca nu mai ajunge la temperatura de fierbere (indicatorul de temperatura iti sta sub jumatate)...De aceea sunt facute carenele inferioare, cu forma aerodinamica, ce iti "arunca" aer fortat catre zona motorului... P.S.: Ti-am mai dat o data link cu manualul de service. Il mai pun o data aici: http://www.manualedereparatie.info/download/kawasaki-gpz-1000-rx-gpz-900-r-manual-de-reparatie-suplimentar.html Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Bateria e buna, releul incarca? Mai exact, ce simptome are? Cred ca am gasit buba...bateria era buna..am incercat de la masina sa o pornesc...nu-mi da scanteie tot timpul. Bujiile nu au mai mult de 5000km. Posibil sa fie un contact nesimtit pe undeva Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre. Cum spunea si eugen, vezi ce scrie in cartea tehnica Eu in GPZ-ica mea bag motorex 15w50 semisintetic sau fullsintetic (depinde de buget ). Semisinteticul consta in jur de 130L 4 litri. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre. Electroventilator de racire lucreaza? Si GPZ de 900 se cam incinge. Verifica daca sistemul de racire e umplut (la buson care tine presiune, nu numai la vas de expansiune). Eu am avut furtunasul intre vas si buson blocat de mizerie si ca rezultat un nivel prea scazut in sistem. Pastreaza radiatoarele curate cat poti de bine. Verifica daca buson inchide etans. Fierbe? Daca si al tau are 2 termocuple poti sa faci un mic trick electric ca sa pleaca ventilator la o temperatura mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre. Am intrebat un prieten care are service moto, prin Berceni, si mi-a zis asa: - pret ulei 131 lei/ 4 litri http://www.uleiurimotociclete.com/ro/uleiuri-de-motor/226-yacco-mvx-500-4t-15w50-4l.html - pret filtru cam 30 lei - pret manopera schimb ulei 25 lei Daca esti interesat, cauta user-ul BUZOIANU pe forum, si poti lua legatura cu el... Editat Februarie 1, 2013 de eugen_77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baciu Alin Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 dezmembrez kawasaki gpz 500s /index.php?/topic/685199-kawasaki-gpz-500-s-1995/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Salut. Un GPZ 500 din '93 cu filtru curat si carburatoare sincronizate, la un mers "ca oamenii" in limitele legale, ce consum are ? Urban / extraurban. Greutate pilot + echipament = 80 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Salut. Un GPZ 500 din '93 cu filtru curat si carburatoare sincronizate, la un mers "ca oamenii" in limitele legale, ce consum are ? Urban / extraurban. Greutate pilot + echipament = 80 kg. Salut. Al meu, din `92, consuma: - max 5% in oras, schimbat pana in 5.000 ture, de obicei 4.000...frane de motor, fara sa chinui motorul la ture inalte.., soc tras sa se incalzeasca motorul, apoi plec la drum....de obicei merg max 10 km.. - afara am facut consum de 4 %, la un drum Bucuresti-Ploiesti-Cheia-Brasov-Bucuresti, cu ceva urcari la 3 BRAZI,ceva urcari pe un drum forestier in Busteni, viteza in jur de 100, rareori cate o depasire la 120-140 km/h, in localitati 50-70 km/h...topcase full, cu trusa de scule si ceva piese de rezerva (bobine,bujii,spray de lant...cabluri...), eu am 120 kg, si am mai avut si a doua persoana pe unele portiuni...turatie medie 4- 5000 ture.. Al cumnatului meu, din `94, cam acelasi consum, putin mai mult cu max 1%, pentru ca e incepator, si inca nu stie ce inseamna sa schimbi vitezele cursiv, cu spritz la inferioara... Asa ca, fa-ti o idee...dar mai conteaza si cu ce turatii mergi...Daca o chinui cu turatii peste 7-8.000, e normal sa urce la 7-8%... Editat Februarie 4, 2013 de eugen_77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Salut. Al meu, din `92, consuma: - max 5% in oras, schimbat pana in 5.000 ture, de obicei 4.000...frane de motor, fara sa chinui motorul la ture inalte.., soc tras sa se incalzeasca motorul, apoi plec la drum....de obicei merg max 10 km.. - afara am facut consum de 4 %, la un drum Bucuresti-Ploiesti-Cheia-Brasov-Bucuresti, cu ceva urcari la 3 BRAZI,ceva urcari pe un drum forestier in Busteni, viteza in jur de 100, rareori cate o depasire la 120-140 km/h, in localitati 50-70 km/h...topcase full, cu trusa de scule si ceva piese de rezerva (bobine,bujii,spray de lant...cabluri...), eu am 120 kg, si am mai avut si a doua persoana pe unele portiuni...turatie medie 4- 5000 ture.. Al cumnatului meu, din `94, cam acelasi consum, putin mai mult cu max 1%, pentru ca e incepator, si inca nu stie ce inseamna sa schimbi vitezele cursiv, cu spritz la inferioara... Asa ca, fa-ti o idee...dar mai conteaza si cu ce turatii mergi...Daca o chinui cu turatii peste 7-8.000, e normal sa urce la 7-8%... Iti multumesc frumos pentru explicatii. Caut motocicleta si de accea ma interesez si de una si de alta. Consumul este un factor important, ce putin pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Iti multumesc frumos pentru explicatii. Caut motocicleta si de accea ma interesez si de una si de alta. Consumul este un factor important, ce putin pentru mine. Am inteles. CU placere. GPZ-ul de 500 este bun la consum, fata de 600R. Am avut si GPZ 600R, si GPX 600R, si nu consuma sub 6-7%. Intradevar, au alt cuplu motor, dar nu sunt asa manevrabile ca cel de 500. Singura buba a GPZ-ului de 500 este volanta de la ALTERNATOR, la modelele pana in `93 inclusiv, la care se dezlipesc magnetii. Dupa `94 au facut un sistem de protectie al magnetilor, care te scuteste de probleme nedorite. E ca o loterie..poate sa se strice sau nu. Daca se strica in mers, poate duce chiar la ruperea vibrochenului, sau a bielelor. Eu am avut norocul sa se strice cand am vrut sa o pornesc, IN MOMENTUL IN CARE I-AM DAT "LA DEMAROR" si nu mi-a afectat nici o alta piesa, nici macar statorul (blocul de bobine) Sincer, mie imi place mai mult primul model, atat ca si carenaj, cat si pozitie de condus, ghidonul avand o pozitie mai inalta, pe cand cel dupa `94 are o pozitie mai sport, iti oboseste mai mult coatele la drum lung, ca la sportive...In schimb, se comporta putin mai bine pe viraje, si lucreaza mai bine in ture mari decat modelul vechi... Vezi ca sunt destule pe net la 7-800 euro, si parerea mea e ca o motocicleta se ia la proba de mers, nu la "concurs de frumusete",sau nr de kilometri...Altele pot ajunge pana la 1.200-1400 euro, dar la bani astia deja iti poti lua ceva mai nou.. Depinde pe ce maini a incaput, si cat de bine a fost ingrijita...Cateodata, una de 60.000 km, poti sa ai norocul sa o gasesti intr-o stare tehnica mai buna decat una de 30.000 km... Succes! Editat Februarie 4, 2013 de eugen_77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Am inteles. CU placere. GPZ-ul de 500 este bun la consum, fata de 600R. Am avut si GPZ 600R, si GPX 600R, si nu consuma sub 6-7%. Intradevar, au alt cuplu motor, dar nu sunt asa manevrabile ca cel de 500. Singura buba a GPZ-ului de 500 este volanta de la ALTERNATOR, la modelele pana in `93 inclusiv, la care se dezlipesc magnetii. Dupa `94 au facut un sistem de protectie al magnetilor, care te scuteste de probleme nedorite. E ca o loterie..poate sa se strice sau nu. Daca se strica in mers, poate duce chiar la ruperea vibrochenului, sau a bielelor. Eu am avut norocul sa se strice cand am vrut sa o pornesc, IN MOMENTUL IN CARE I-AM DAT "LA DEMAROR" si nu mi-a afectat nici o alta piesa, nici macar statorul (blocul de bobine) Sincer, mie imi place mai mult primul model, atat ca si carenaj, cat si pozitie de condus, ghidonul avand o pozitie mai inalta, pe cand cel dupa `94 are o pozitie mai sport, iti oboseste mai mult coatele la drum lung, ca la sportive...In schimb, se comporta putin mai bine pe viraje, si lucreaza mai bine in ture mari decat modelul vechi... Vezi ca sunt destule pe net la 7-800 euro, si parerea mea e ca o motocicleta se ia la proba de mers, nu la "concurs de frumusete",sau nr de kilometri...Altele pot ajunge pana la 1.200-1400 euro, dar la bani astia deja iti poti lua ceva mai nou.. Depinde pe ce maini a incaput, si cat de bine a fost ingrijita...Cateodata, una de 60.000 km, poti sa ai norocul sa o gasesti intr-o stare tehnica mai buna decat una de 30.000 km... Succes! Atunci o sa ma indrept spre altceva din aceiasi clasa (GS, CB) sau chiar GPZ dar dupa '93. Depinde de mai multi factori, in special bugetul. Iti multumesc din nou pentru explicatii. Apreciez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Atunci o sa ma indrept spre altceva din aceiasi clasa (GS, CB) sau chiar GPZ dar dupa '93. Depinde de mai multi factori, in special bugetul. Iti multumesc din nou pentru explicatii. Apreciez. Cu placere. Parerea mea este sa le incerci, ca pozitie de condus, inainte de a lua o decizie. Sincer, parerea mea personala, este ca GS-ul este inferior, si nu are racire pe lichid, deci mai are un minus de la mine...Nu spun ca nu este o motocicleta buna, dar e prea "slaba", fiind o motocicleta manevrabila, dar..un simplu "entry level", bun de oras, iar afara din oras te bate vantul cam mult, si iti "omoara" genunchii... CB-urile sunt bune, dar iti recomand varianta CB 500S, care este carenata, in nici un caz cel de 450 cmc pt ca e destul de vechi, si nu are racire pe lichid....totusi, e mai grea putin decat GPZ-ul, si are o pozitie de condus mai inalta, gen touring...in schimb ghidonul e destul de comod... Nu vreau sa te influentez, alegerea o iei in functie de preferinte.... P.S.: Sa imi laud si eu putin GPZ-ul meu, pe care l-am scos azi la plimbare, si l-am dus la spalatorie, ca avea noroiul ramas din Noiembrie, cand am mers ultima data cu el. I-am facut un filmulet cu telefonul..pacat ca se inserase deja: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Eugen, imi faci in ciuda, poate reusesc sa o pun si eu la punct azi. Imi face aceleasi figuri cu pornirea, o ia din loc dupa chinuri lungi, initial am zis ca-i un contact imperfect pana in bobine, am masurat si totul e ok. O sa-i schimb bujiile si fisele si incerc apoi, daca tot nu vrea posibil as fie din alimentare...sau din bobina aia nesimtita din capacul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Eugen, imi faci in ciuda, poate reusesc sa o pun si eu la punct azi. Imi face aceleasi figuri cu pornirea, o ia din loc dupa chinuri lungi, initial am zis ca-i un contact imperfect pana in bobine, am masurat si totul e ok. O sa-i schimb bujiile si fisele si incerc apoi, daca tot nu vrea posibil as fie din alimentare...sau din bobina aia nesimtita din capacul motorului. Pai imi era si mie dor sa mai merg. I-am gresat lantul, si o pornisem dimineata, sa ii mai incarc bateria, care oricum este noua...Apoi am zis sa ies totusi la o plimbare, am dus-o la spalatorie, si am lasat-o pornita acasa, sa se usuce in zona motorului. Nu se vede in filmulet, dar ieseau aburi dinspre motor...Am zis sa o las mai mult, sa nu ma trezesc data viitoare ca a ramas condens pe la bujii sau pe la vreo mufa, si sa ma chinui la pornire... Vezi sa nu ai bateria slaba, mai ales ca nu ai mai pornit-o de ceva timp...poate sa invarta, dar nu are amperaj.. Daca nu vrea sa o ia deloc, incearca sa ii dai bujiile jos, sa nu se fi inecat, si ii dai putin la automat fara bujii. Sa nu stai in dreptul motorului, ca iti poate sari in ochi...Poti sa mai golesti paharele decantoare de sub carburatoare, alea cu surubelnita, daca e pana in `93, sau imbus de 4 daca e dupa `94...posibil sa ai mizerie sau picaturi de apa..Un alt lucru de verificat: fisele si bobinele, sa dea scanteie. In pipele de la fise exista niste sigurante speciale... Editat Februarie 5, 2013 de eugen_77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Am schimbat bujiile, luleaua si fisele...cand porneste..cand nu porneste...sa nu fie busile bobinele de inductie. App, are cineva bobine de inductie?? Vreau sa-i fac o proba cu alte bobine. Bateria-i scoasa de pe redresor..deci era incarcata. Cel putin am apucat sa dau o tura pana la peco ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Am schimbat bujiile, luleaua si fisele...cand porneste..cand nu porneste...sa nu fie busile bobinele de inductie. App, are cineva bobine de inductie?? Vreau sa-i fac o proba cu alte bobine. Bateria-i scoasa de pe redresor..deci era incarcata. Cel putin am apucat sa dau o tura pana la peco )am eu bobine adaca vrei...ne intelegem la pret,le trimit,daca i-ti rezolva problema trimiti banii pe card Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Eugen, imi faci in ciuda, poate reusesc sa o pun si eu la punct azi. Imi face aceleasi figuri cu pornirea, o ia din loc dupa chinuri lungi, initial am zis ca-i un contact imperfect pana in bobine, am masurat si totul e ok. O sa-i schimb bujiile si fisele si incerc apoi, daca tot nu vrea posibil as fie din alimentare...sau din bobina aia nesimtita din capacul motorului. Esti sigur ca nu ai probleme cu incarcarea, si se opreste dupa ce "trage" curentul din baterie? Vezi ca ai PM... Am schimbat bujiile, luleaua si fisele...cand porneste..cand nu porneste...sa nu fie busile bobinele de inductie. App, are cineva bobine de inductie?? Vreau sa-i fac o proba cu alte bobine. Bateria-i scoasa de pe redresor..deci era incarcata. Cel putin am apucat sa dau o tura pana la peco ) Bine ca nu a fost de la bobine, si era de la contact. Suna-ma cand vrei sa il schimbi sau cand te hotarasti sa tapitezi saua... Ma bucur ca ti-am fost de folos. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Esti sigur ca nu ai probleme cu incarcarea, si se opreste dupa ce "trage" curentul din baterie? Vezi ca ai PM... Bine ca nu a fost de la bobine, si era de la contact. Suna-ma cand vrei sa il schimbi sau cand te hotarasti sa tapitezi saua... Ma bucur ca ti-am fost de folos. Toate bune. Miultam Mult!!! Azi am dat o tura ashea de proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Miultam Mult!!! Azi am dat o tura ashea de proba Ma bucur. Sper ca merge mai rotund cu reglajul ala la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 salut eugen! am vazut ca ti-ai confectionat alt parbriz,spune-mi, te rog,unde bate acum curentul de aer? am modelul standard si ma inebuneste ....tot aerul imi vine exact la gat,unde se termina geaca si este extrem de deranjant !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 salut eugen! am vazut ca ti-ai confectionat alt parbriz,spune-mi, te rog,unde bate acum curentul de aer? am modelul standard si ma inebuneste ....tot aerul imi vine exact la gat,unde se termina geaca si este extrem de deranjant !!! Salut. Si eu aveam aceeasi problema inainte, si ma deranja la drum lung la viteze peste 100 km/h. L-am pus pe primul, apoi m-am gandit sa imi mai pun unul peste, care este curbat sus, si tot aerul il arunca exact peste casca. Este aceeasi pozitie, cum aveam la fostul Transalp, cu parbriz touring MRA. Dar au aia niste scoruri...undeva la 5-600 ron... Parbrizul pus de mine nu e original, dar isi merita investitia, si a iesit mult mai ieftin. Pe original nu gasesti asa inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 la asa ceva ma gandeam si eu,gen transalp model touring. cred ca voi incerca sa modific unul de scooter .am in vedere pe cel de yamaha majesty,este destul de mare si cred ca se modeleaza relativ usor. daca reusesc sa "arunc" curentul de aer peste casca....voi fi un fericit . ce ma mai deranjaza la gpz-ica...vizibilitatea in oglinzi. daca nu tii coatele stranse ,nu vezi mare lucru in ele. am cautat o modalitate de a le muta mai sus,pe carena,ca la modelele mai noi,dar nu prea am de ca sa le fixez. doar daca modific si cadrul,dar este mai complicat. o varianta ar fi sa tai axul metalic si sa-l lungesc cu 5-10 cm ,dar va trebui sa renunt la burdufele ornamentale . ai o idee mai buna? numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 la asa ceva ma gandeam si eu,gen transalp model touring. cred ca voi incerca sa modific unul de scooter .am in vedere pe cel de yamaha majesty,este destul de mare si cred ca se modeleaza relativ usor. daca reusesc sa "arunc" curentul de aer peste casca....voi fi un fericit . ce ma mai deranjaza la gpz-ica...vizibilitatea in oglinzi. daca nu tii coatele stranse ,nu vezi mare lucru in ele. am cautat o modalitate de a le muta mai sus,pe carena,ca la modelele mai noi,dar nu prea am de ca sa le fixez. doar daca modific si cadrul,dar este mai complicat. o varianta ar fi sa tai axul metalic si sa-l lungesc cu 5-10 cm ,dar va trebui sa renunt la burdufele ornamentale . ai o idee mai buna? numai bine! Parbriz: Mare grija cum lucrezi la el. Il poti trasa cu un marker, si apoi tai cu o panza subtire la flex. La gauri, sa nu apesi tare pe bormasina, ca se sparge. La urma poti incerca sa il curbezi cu o suflanta de aer cald, cu rabdare, si de la ceva distanta, sa nu topesti materialul. Oglinzi: Eu am oglinzi de GPZ 600R, si au bratul cu un cm mai lung, asa ca nu ma deranjeaza. Nu stiu cum le poti muta pe carena, atata timp cat se prind in "cadrul de bord" si tin carena pe pozitie. Nu ar avea rezistenta. Poti sa le prelungesti, dar "burduful" nu mai are aceeasi estetica. Ca sfat pt oglinzi: Scoti surubul de prindere al oglinzii de sus, si ii prinzi o oglinda suplimentara, cu filet de "6", care sa aiba bratul lung. Dar nici varianta asta nu o sa arate exceptional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.