Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

salut vand kawasaki gpz 500 s din 92' fara probleme tehnice , consumabile noi (baterie , kit lant , gume(fata , spate) , antigel , ulei , filtru aer , filtru ulei , buji , crashpad , pompa de frana brembo , ofer si topcase shad , 900 de euro negociabil http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--kawasaki-gpz-din-1992-492454.html

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-or mai ramas si mie 2 piese (stator cu cablaje si senzor de turatie) + capac alternator (stator+rotor) (este vorba de capacu din partea stanga)!

Pret 100 lei fix!

Cine este interesat poate sa-mi trimita un mesaj privat si acolo primeste numar de telefon la care pot fi contactat!

 

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
salut, bujiile sint ude nu inegrite sau calamine, am inteles ca debitul de benzina e mare si uda bujiile, a venit un prieten a curatat si sincronizat carburatoarele, a gasit inautru 2 din cele 4 garnituri de etansare (ciupercutele alea negre)sint cam deteriorate, si mi-sa spus ca cuiu ponton e pe maxim, n-am idee pe unde e si care e faza cu el...........(0737512825, Marian, datimi um bip sau sms si va sun eu) multumesc pentru raspuns.

Si eu am avut gpz de 900 si a facut aceleasi probleme.Verifica jocurile de la taketi,gpz-ul are prostul obicei sa scada jocurile si raman supapele intredeschise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pfff, probleme la capra...nu porneste cand motorul e cald WTF??!

Bateria e buna, releul incarca?

Mai exact, ce simptome are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre.

Salut.

E alegere buna 10w50 (rupe pelicula la temperaturi mai inalte) si e destul de gros (M10) incat sa nu il consume, mai ales ca semeringurile la supape nu mai sunt ca noi.

Dar poti sa ii bagi si M10W40 linistit.

Spre "rusinea mea", eu am avut Motul 7100 - 300V - full sintetic in motoreta, dar e cazul sa il schimb si eu, ca si-a schimbat culoarea deja, dar nu imi mai permit sa dau 80 lei / litru :D

Ca marca de ulei, cam toate sunt bune, pentru ca sunt mult mai calitative decat atunci cand au fost construite, atata timp cat este original, si nu contrafacut...

Totul tine de buget, si de modul de exploatare. Poti opta pt ulei mineral, care e mai ieftin, sau semisintetic, care e mai calitativ, dar mai scump. In schimb, uleiul full sintetic, deja este un moft pentru o motocicleta veche, care "a fost conceputa sa functioneze initial cu ulei mineral".

Iti recomand, ca exemplu, ulei vrac, de la service autorizat, pentru ca vei iesi mai ieftin....Acum 2 ani, la Kawa Motors, 1 litru de ulei vrac Motul 3100 era undeva la 33-35 lei litrul...Intre timp, preturile banuiesc ca s-au marit, dar ai un pret de referinta.

Sa nu uiti de filtrul de ulei...pe mine m-a costat 45 lei CHAMPION la Louis, in toamna, dar nu am mai facut schimbul, ca se terminase sezonul...

 

In privinta temperaturii de lucru, e normal sa lucreze in jur de 90-100 grade. Oricum termocupla isi face treaba.

 

Ca sa fi linistit, poti sa optezi pentru un antigel mai bun, cu temperatura de fierbere mai mare.(spre ex cel de culoare roz, de marca cunoscuta, fierbe aproape de 130 grade, celelalte in jur de 110 grade), si sa il pui cat mai concentrat.

 

Si sa nu uitam faptul ca:

- antigelul are rol de racire al motorului si de "gresare" a circuitului intern al motorului

- uleiul are rol de gresare, dar si de racire al motorului, in special al lagarelor cum este cel de la vibrochen sau de la axele cu came...

 

Inca un lucru:daca folosesti motocicleta mai mult in oras, e logic ca lucreaza la temperaturi mai inalte, intrucat nu se face o racire optima, baza fiind electroventilatorul (ma refer la situatiile in care esti nevoit sa stai in coloana, sau sa mergi in treapta I-a). Daca iesi din oras, sau prinzi portiuni de drum liber, aerul care intra cumva fortat in zona motorului, si a radiatorului, raceste temperatura, si nu iti mai porneste termocupla, pentru ca nu mai ajunge la temperatura de fierbere (indicatorul de temperatura iti sta sub jumatate)...De aceea sunt facute carenele inferioare, cu forma aerodinamica, ce iti "arunca" aer fortat catre zona motorului...

 

P.S.: Ti-am mai dat o data link cu manualul de service.

Il mai pun o data aici:

 

http://www.manualedereparatie.info/download/kawasaki-gpz-1000-rx-gpz-900-r-manual-de-reparatie-suplimentar.html

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria e buna, releul incarca?

Mai exact, ce simptome are?

Cred ca am gasit buba...bateria era buna..am incercat de la masina sa o pornesc...nu-mi da scanteie tot timpul. Bujiile nu au mai mult de 5000km. Posibil sa fie un contact nesimtit pe undeva

 

Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre.

Cum spunea si eugen, vezi ce scrie in cartea tehnica :P Eu in GPZ-ica mea bag motorex 15w50 semisintetic sau fullsintetic (depinde de buget ). Semisinteticul consta in jur de 130L 4 litri. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre.

Electroventilator de racire lucreaza? Si GPZ de 900 se cam incinge. Verifica daca sistemul de racire e umplut (la buson care tine presiune, nu numai la vas de expansiune). Eu am avut furtunasul intre vas si buson blocat de mizerie si ca rezultat un nivel prea scazut in sistem. Pastreaza radiatoarele curate cat poti de bine. Verifica daca buson inchide etans. Fierbe? Daca si al tau are 2 termocuple poti sa faci un mic trick electric ca sa pleaca ventilator la o temperatura mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Salutare tuturor, vreau sa schimb uleiul la gepezica 1000rx ,ce imi recomandati si cit intra? eu ma gindeam la ceva de10 X 50 tinind cont ca mobra mea e mai batrina ,un sfat pentru ca se incalzeste cam tare......... ce ar trebui facut ca sa nu se mai incinga asa.multumesc anticipat astept sfaturile voastre.

Am intrebat un prieten care are service moto, prin Berceni, si mi-a zis asa:

 

- pret ulei 131 lei/ 4 litri

 

http://www.uleiurimotociclete.com/ro/uleiuri-de-motor/226-yacco-mvx-500-4t-15w50-4l.html

 

- pret filtru cam 30 lei

 

- pret manopera schimb ulei 25 lei

 

Daca esti interesat, cauta user-ul BUZOIANU pe forum, si poti lua legatura cu el...

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Un GPZ 500 din '93 cu filtru curat si carburatoare sincronizate, la un mers "ca oamenii" in limitele legale, ce consum are ? Urban / extraurban.

Greutate pilot + echipament = 80 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Un GPZ 500 din '93 cu filtru curat si carburatoare sincronizate, la un mers "ca oamenii" in limitele legale, ce consum are ? Urban / extraurban.

Greutate pilot + echipament = 80 kg.

Salut.

Al meu, din `92, consuma:

- max 5% in oras, schimbat pana in 5.000 ture, de obicei 4.000...frane de motor, fara sa chinui motorul la ture inalte.., soc tras sa se incalzeasca motorul, apoi plec la drum....de obicei merg max 10 km..

- afara am facut consum de 4 %, la un drum Bucuresti-Ploiesti-Cheia-Brasov-Bucuresti, cu ceva urcari la 3 BRAZI,ceva urcari pe un drum forestier in Busteni, viteza in jur de 100, rareori cate o depasire la 120-140 km/h, in localitati 50-70 km/h...topcase full, cu trusa de scule si ceva piese de rezerva :D (bobine,bujii,spray de lant...cabluri...), eu am 120 kg, si am mai avut si a doua persoana pe unele portiuni...turatie medie 4- 5000 ture..

 

Al cumnatului meu, din `94, cam acelasi consum, putin mai mult cu max 1%, pentru ca e incepator, si inca nu stie ce inseamna sa schimbi vitezele cursiv, cu spritz la inferioara... :P

 

Asa ca, fa-ti o idee...dar mai conteaza si cu ce turatii mergi...Daca o chinui cu turatii peste 7-8.000, e normal sa urce la 7-8%...

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Al meu, din `92, consuma:

- max 5% in oras, schimbat pana in 5.000 ture, de obicei 4.000...frane de motor, fara sa chinui motorul la ture inalte.., soc tras sa se incalzeasca motorul, apoi plec la drum....de obicei merg max 10 km..

- afara am facut consum de 4 %, la un drum Bucuresti-Ploiesti-Cheia-Brasov-Bucuresti, cu ceva urcari la 3 BRAZI,ceva urcari pe un drum forestier in Busteni, viteza in jur de 100, rareori cate o depasire la 120-140 km/h, in localitati 50-70 km/h...topcase full, cu trusa de scule si ceva piese de rezerva :D (bobine,bujii,spray de lant...cabluri...), eu am 120 kg, si am mai avut si a doua persoana pe unele portiuni...turatie medie 4- 5000 ture..

 

Al cumnatului meu, din `94, cam acelasi consum, putin mai mult cu max 1%, pentru ca e incepator, si inca nu stie ce inseamna sa schimbi vitezele cursiv, cu spritz la inferioara... :P

 

Asa ca, fa-ti o idee...dar mai conteaza si cu ce turatii mergi...Daca o chinui cu turatii peste 7-8.000, e normal sa urce la 7-8%...

 

Iti multumesc frumos pentru explicatii.

Caut motocicleta si de accea ma interesez si de una si de alta. Consumul este un factor important, ce putin pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc frumos pentru explicatii.

Caut motocicleta si de accea ma interesez si de una si de alta. Consumul este un factor important, ce putin pentru mine.

Am inteles.

CU placere.

 

GPZ-ul de 500 este bun la consum, fata de 600R. Am avut si GPZ 600R, si GPX 600R, si nu consuma sub 6-7%. Intradevar, au alt cuplu motor, dar nu sunt asa manevrabile ca cel de 500.

 

Singura buba a GPZ-ului de 500 este volanta de la ALTERNATOR, la modelele pana in `93 inclusiv, la care se dezlipesc magnetii. Dupa `94 au facut un sistem de protectie al magnetilor, care te scuteste de probleme nedorite.

E ca o loterie..poate sa se strice sau nu.

Daca se strica in mers, poate duce chiar la ruperea vibrochenului, sau a bielelor. Eu am avut norocul sa se strice cand am vrut sa o pornesc, IN MOMENTUL IN CARE I-AM DAT "LA DEMAROR" si nu mi-a afectat nici o alta piesa, nici macar statorul (blocul de bobine)

 

Sincer, mie imi place mai mult primul model, atat ca si carenaj, cat si pozitie de condus, ghidonul avand o pozitie mai inalta, pe cand cel dupa `94 are o pozitie mai sport, iti oboseste mai mult coatele la drum lung, ca la sportive...In schimb, se comporta putin mai bine pe viraje, si lucreaza mai bine in ture mari decat modelul vechi...

 

Vezi ca sunt destule pe net la 7-800 euro, si parerea mea e ca o motocicleta se ia la proba de mers, nu la "concurs de frumusete",sau nr de kilometri...Altele pot ajunge pana la 1.200-1400 euro, dar la bani astia deja iti poti lua ceva mai nou..

Depinde pe ce maini a incaput, si cat de bine a fost ingrijita...Cateodata, una de 60.000 km, poti sa ai norocul sa o gasesti intr-o stare tehnica mai buna decat una de 30.000 km...

 

Succes!

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

CU placere.

 

GPZ-ul de 500 este bun la consum, fata de 600R. Am avut si GPZ 600R, si GPX 600R, si nu consuma sub 6-7%. Intradevar, au alt cuplu motor, dar nu sunt asa manevrabile ca cel de 500.

 

Singura buba a GPZ-ului de 500 este volanta de la ALTERNATOR, la modelele pana in `93 inclusiv, la care se dezlipesc magnetii. Dupa `94 au facut un sistem de protectie al magnetilor, care te scuteste de probleme nedorite.

E ca o loterie..poate sa se strice sau nu.

Daca se strica in mers, poate duce chiar la ruperea vibrochenului, sau a bielelor. Eu am avut norocul sa se strice cand am vrut sa o pornesc, IN MOMENTUL IN CARE I-AM DAT "LA DEMAROR" si nu mi-a afectat nici o alta piesa, nici macar statorul (blocul de bobine)

 

Sincer, mie imi place mai mult primul model, atat ca si carenaj, cat si pozitie de condus, ghidonul avand o pozitie mai inalta, pe cand cel dupa `94 are o pozitie mai sport, iti oboseste mai mult coatele la drum lung, ca la sportive...In schimb, se comporta putin mai bine pe viraje, si lucreaza mai bine in ture mari decat modelul vechi...

 

Vezi ca sunt destule pe net la 7-800 euro, si parerea mea e ca o motocicleta se ia la proba de mers, nu la "concurs de frumusete",sau nr de kilometri...Altele pot ajunge pana la 1.200-1400 euro, dar la bani astia deja iti poti lua ceva mai nou..

Depinde pe ce maini a incaput, si cat de bine a fost ingrijita...Cateodata, una de 60.000 km, poti sa ai norocul sa o gasesti intr-o stare tehnica mai buna decat una de 30.000 km...

 

Succes!

 

Atunci o sa ma indrept spre altceva din aceiasi clasa (GS, CB) sau chiar GPZ dar dupa '93.

Depinde de mai multi factori, in special bugetul.

 

Iti multumesc din nou pentru explicatii. Apreciez. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci o sa ma indrept spre altceva din aceiasi clasa (GS, CB) sau chiar GPZ dar dupa '93.

Depinde de mai multi factori, in special bugetul.

 

Iti multumesc din nou pentru explicatii. Apreciez. :cheers:

Cu placere.

Parerea mea este sa le incerci, ca pozitie de condus, inainte de a lua o decizie.

 

Sincer, parerea mea personala, este ca GS-ul este inferior, si nu are racire pe lichid, deci mai are un minus de la mine...Nu spun ca nu este o motocicleta buna, dar e prea "slaba", fiind o motocicleta manevrabila, dar..un simplu "entry level", bun de oras, iar afara din oras te bate vantul cam mult, si iti "omoara" genunchii...

 

CB-urile sunt bune, dar iti recomand varianta CB 500S, care este carenata, in nici un caz cel de 450 cmc pt ca e destul de vechi, si nu are racire pe lichid....totusi, e mai grea putin decat GPZ-ul, si are o pozitie de condus mai inalta, gen touring...in schimb ghidonul e destul de comod...

 

Nu vreau sa te influentez, alegerea o iei in functie de preferinte....

 

P.S.: Sa imi laud si eu putin GPZ-ul meu, pe care l-am scos azi la plimbare, si l-am dus la spalatorie, ca avea noroiul ramas din Noiembrie, cand am mers ultima data cu el.

I-am facut un filmulet cu telefonul..pacat ca se inserase deja:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, imi faci in ciuda, poate reusesc sa o pun si eu la punct azi. Imi face aceleasi figuri cu pornirea, o ia din loc dupa chinuri lungi, initial am zis ca-i un contact imperfect pana in bobine, am masurat si totul e ok. O sa-i schimb bujiile si fisele si incerc apoi, daca tot nu vrea posibil as fie din alimentare...sau din bobina aia nesimtita din capacul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, imi faci in ciuda, poate reusesc sa o pun si eu la punct azi. Imi face aceleasi figuri cu pornirea, o ia din loc dupa chinuri lungi, initial am zis ca-i un contact imperfect pana in bobine, am masurat si totul e ok. O sa-i schimb bujiile si fisele si incerc apoi, daca tot nu vrea posibil as fie din alimentare...sau din bobina aia nesimtita din capacul motorului.

Pai imi era si mie dor sa mai merg. I-am gresat lantul, si o pornisem dimineata, sa ii mai incarc bateria, care oricum este noua...Apoi am zis sa ies totusi la o plimbare, am dus-o la spalatorie, si am lasat-o pornita acasa, sa se usuce in zona motorului. Nu se vede in filmulet, dar ieseau aburi dinspre motor...Am zis sa o las mai mult, sa nu ma trezesc data viitoare ca a ramas condens pe la bujii sau pe la vreo mufa, si sa ma chinui la pornire...

 

Vezi sa nu ai bateria slaba, mai ales ca nu ai mai pornit-o de ceva timp...poate sa invarta, dar nu are amperaj..

 

Daca nu vrea sa o ia deloc, incearca sa ii dai bujiile jos, sa nu se fi inecat, si ii dai putin la automat fara bujii. Sa nu stai in dreptul motorului, ca iti poate sari in ochi...Poti sa mai golesti paharele decantoare de sub carburatoare, alea cu surubelnita, daca e pana in `93, sau imbus de 4 daca e dupa `94...posibil sa ai mizerie sau picaturi de apa..Un alt lucru de verificat: fisele si bobinele, sa dea scanteie. In pipele de la fise exista niste sigurante speciale...

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile, luleaua si fisele...cand porneste..cand nu porneste...sa nu fie busile bobinele de inductie. App, are cineva bobine de inductie?? Vreau sa-i fac o proba cu alte bobine. Bateria-i scoasa de pe redresor..deci era incarcata. Cel putin am apucat sa dau o tura pana la peco :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile, luleaua si fisele...cand porneste..cand nu porneste...sa nu fie busile bobinele de inductie. App, are cineva bobine de inductie?? Vreau sa-i fac o proba cu alte bobine. Bateria-i scoasa de pe redresor..deci era incarcata. Cel putin am apucat sa dau o tura pana la peco :))

am eu bobine adaca vrei...ne intelegem la pret,le trimit,daca i-ti rezolva problema trimiti banii pe card ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, imi faci in ciuda, poate reusesc sa o pun si eu la punct azi. Imi face aceleasi figuri cu pornirea, o ia din loc dupa chinuri lungi, initial am zis ca-i un contact imperfect pana in bobine, am masurat si totul e ok. O sa-i schimb bujiile si fisele si incerc apoi, daca tot nu vrea posibil as fie din alimentare...sau din bobina aia nesimtita din capacul motorului.

Esti sigur ca nu ai probleme cu incarcarea, si se opreste dupa ce "trage" curentul din baterie? :moron:

 

Vezi ca ai PM...

 

Am schimbat bujiile, luleaua si fisele...cand porneste..cand nu porneste...sa nu fie busile bobinele de inductie. App, are cineva bobine de inductie?? Vreau sa-i fac o proba cu alte bobine. Bateria-i scoasa de pe redresor..deci era incarcata. Cel putin am apucat sa dau o tura pana la peco :))

Bine ca nu a fost de la bobine, si era de la contact.

Suna-ma cand vrei sa il schimbi sau cand te hotarasti sa tapitezi saua...

Ma bucur ca ti-am fost de folos.

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca nu ai probleme cu incarcarea, si se opreste dupa ce "trage" curentul din baterie? :moron:

 

Vezi ca ai PM...

 

Bine ca nu a fost de la bobine, si era de la contact.

Suna-ma cand vrei sa il schimbi sau cand te hotarasti sa tapitezi saua...

Ma bucur ca ti-am fost de folos.

Toate bune.

Miultam Mult!!! :D Azi am dat o tura ashea de proba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...