Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Dupa curatat reglat.... merge trage ca nebuna, cit e cald motorul porneste frumos fara probleme, a 2 zi e beleaua ca nu mai vrea nici fara soc nici cu soc,repet operatia cu demontatul (de care mam saturat pina peste cap).....in caz ca ma poti ajutaramin recunoscator,bine inteles nu moca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O ideea, verifica daca ai montat bujiile corecte pentru motor asta, poate nu sunt ce trebuie.

O sa vad daca am ceva timp liber zilele astea, si te sun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt posesor de un gpz500s din 92' , si nu prea ma descurc eu asa bine cu mecanica , din cate am vazut bujiile sunt pe 18mm(corectati-ma daca gresesc) , si am luat nishte NGK Platinum am aflat ca la modelul pe carburatie astea sunt cele mai bine NGK iridium se folosesc la injectie , corect ? Asta vreau sa aflu :P ms anticipat

:P ms anticipat

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, in primavara asta am achizitionat un GPZ 1000rx,mi-ar fi placut sa ma numar si eu printre voi........... dar sint tot pieton,dihania nu porneste decit cind are chef (mai exact, dau rezervorul jos ,scot filtru de aer, desfac carburatoarele ,golesc paharele ,scot bujiile le curat......... sa nu-o mai lungesc,pun totul la loc in ordinea inversa,dau la automat si porneste, cind e calda porneste si trage ca o nebuba, a doua zi nu mai vrea sa porneasca trebuie facut iar toata operatia pentru a o face sa porneasca) a-si dori mult daca ma puteti ajuta sa ma indrumati la un mecanic bun preferabil sector 6 Militari sau Dr.Taberei, un nr de tel ceva............astept ajutor de la voi, mai adaug ca la mecanica sint...........zob in caz ca aveti sfaturi spune-ti gen mura in gura

Salut.

Dupa ceea ce spui, ai o "bestie" care face pe nebuna..:(

 

Lasand gluma deoparte, in mod sigur, problema este sigur din carburatoare.

Poate fi doar unul de vina, doua, trei, sau toate.

In principiu, cred ca iti ramane un plutitor deschis, si iti "inunda" cu benzina zona de admisie din "capul" pistonului. Asta se poate intampla fie din cauza unor gunoaie, fie din ceea ce ai spus undeva aici "cuiul pontor este reglat la maxim", probabil reglat de fostul propietar pentru a "alerga" mai tare...dar asta prevede si ceva reglaje la debitele de aer si benzina, pentru ca nu e atat de simplu, ca la un robinet de apa, unde debitul trece in functie de cat de mult il deschizi. (Mecanismul de alimentare este ca benzina este aspirata, "amestecata, pe intelesul tau" cu aer si pulverizata din carburatoare in partea de sus a motorului)

 

Ca sa intelegi mai bine funtionarea unui motor in 4 timpi, urmareste filmuletul asta:

 

http://www.220.ro/funny/Cum-Functioneaza-Un-Motor-In-4-Timpi/YWBjdSGUrh/

 

..sau asta,ca are si subtitrare in romana:

 

 

Ca sa te dumiresti si mai bine in privinta modelului tau de motocicleta, ai aici un link cu manualul de service, daca nu ti se pare complet, mai cauti in lista:

 

http://www.manualedereparatie.info/download/kawasaki-gpz-1000-rx-gpz-900-r-manual-de-reparatie-suplimentar.html

 

 

Si ca un sfat prietenesc, poti sa te bucuri de plimbarea cu motoreta pana o repari, in felul urmator:

 

- cand sti ca nu mai mergi cu ea cateva zile, sau de pe o zi pe alta, o parchezi cu motorul pornit, opresti benzina din robinetul de la rezervor, o lasi in plata ei pana cand o vezi ca incepe sa intrerupa, o mai tii putin accelerata din comanda de acceleratie, pana vezi ca tinde sa se opreasca, opresti bobinele si contactul..

- astfel, ai golit carburatoarele, fara sa mai fie nevoie sa demontezi nimic, iti strangi "catrafusele" si te duci linistit in casa

- cand te hotarasti sa pleci cu ea, ii deschizi robinetul de la rezervor, pui contactul si bobinele, si ii dai la demaror(automat) in reprize scurte de 5-10 secunde, cu socul tras, pana vezi ca porneste...

 

Dar, exista si un dar, trebuie sa ai bateria buna, sau poti folosi un redresor sau un robot de pornire...

 

Un alt sfat ar fi, daca iti permite bugetul, sa iti cumperi o alta rampa de carburatoare sh, al carei pret poate varia intre 50 si 100 euro...

 

Sper ca ti-am fost de folos.

Toate bune. :ok:

 

Salut.

Dupa ceea ce spui, ai o "bestie" care face pe nebuna..:(

 

Lasand gluma deoparte, in mod sigur, problema este sigur din carburatoare.

Poate fi doar unul de vina, doua, trei, sau toate.

In principiu, cred ca iti ramane un plutitor deschis, si iti "inunda" cu benzina zona de admisie din "capul" pistonului. Asta se poate intampla fie din cauza unor gunoaie, fie din ceea ce ai spus undeva aici "cuiul pontor este reglat la maxim", probabil reglat de fostul propietar pentru a "alerga" mai tare...dar asta prevede si ceva reglaje la debitele de aer si benzina, pentru ca nu e atat de simplu, ca la un robinet de apa, unde debitul trece in functie de cat de mult il deschizi. (Mecanismul de alimentare este ca benzina este aspirata, "amestecata, pe intelesul tau" cu aer si pulverizata din carburatoare in partea de sus a motorului)

 

Ca sa intelegi mai bine funtionarea unui motor in 4 timpi, urmareste filmuletul asta:

 

http://www.220.ro/funny/Cum-Functioneaza-Un-Motor-In-4-Timpi/YWBjdSGUrh/

 

..sau asta,ca are si subtitrare in romana:

 

 

Ca sa te dumiresti si mai bine in privinta modelului tau de motocicleta, ai aici un link cu manualul de service, daca nu ti se pare complet, mai cauti in lista:

 

http://www.manualedereparatie.info/download/kawasaki-gpz-1000-rx-gpz-900-r-manual-de-reparatie-suplimentar.html

 

 

Si ca un sfat prietenesc, poti sa te bucuri de plimbarea cu motoreta pana o repari, in felul urmator:

 

- cand sti ca nu mai mergi cu ea cateva zile, sau de pe o zi pe alta, o parchezi cu motorul pornit, opresti benzina din robinetul de la rezervor, o lasi in plata ei pana cand o vezi ca incepe sa intrerupa, o mai tii putin accelerata din comanda de acceleratie, pana vezi ca tinde sa se opreasca, opresti bobinele si contactul..

- astfel, ai golit carburatoarele, fara sa mai fie nevoie sa demontezi nimic, iti strangi "catrafusele" si te duci linistit in casa

- cand te hotarasti sa pleci cu ea, ii deschizi robinetul de la rezervor, pui contactul si bobinele, si ii dai la demaror(automat) in reprize scurte de 5-10 secunde, cu socul tras, pana vezi ca porneste...

 

Dar, exista si un dar, trebuie sa ai bateria buna, sau poti folosi un redresor sau un robot de pornire...

 

Un alt sfat ar fi, daca iti permite bugetul, sa iti cumperi o alta rampa de carburatoare sh, al carei pret poate varia intre 50 si 100 euro...

 

Sper ca ti-am fost de folos.

Toate bune. :ok:

P.S. E posibil ca "Falkenberg" sa aiba dreptate,si sa nu ai bujiile potrivite, dar, am uitat sa te intreb: tu gasesti bujiile ude fiind motocicleta "rece" inainte sau dupa ce dai la demaror, pentru ca in functie de asta, se poate ca ceea ce am scris mai sus sa nu mai fie valabil.

Mai exact, daca le gasesti ude fara sa dai actionezi demarorul, cele de mai sus sunt cauzele, iar daca bujiile se uda doar dupa ii dai la automat, atunci problemele pot fi altele (ex.: bujii proaste, tacheti dereglati, cititoare aprindere murdare...nu stiu cum e la tine, dar la GPZ 500 sunt in "baie de ulei", direct langa volanta, iar la Gpz 600R sunt pe partea cealalta a motorului, in mediu uscat..., semeringuri de supape uzate, b obine proaste, un contact imperfect la vreo mufa electrica, bujii udate la exterior de scurgeri de antigel, in fine, multi alti factori, dar nu vreau sa te sperii, poate sa nu fie nici una dintre astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt posesor de un gpz500s din 92' , si nu prea ma descurc eu asa bine cu mecanica , din cate am vazut bujiile sunt pe 18mm(corectati-ma daca gresesc) , si am luat nishte NGK Platinum am aflat ca la modelul pe carburatie astea sunt cele mai bine NGK iridium se folosesc la injectie , corect ? Asta vreau sa aflu :P ms anticipat

:P ms anticipat

Cand am cautat si eu informatie despre aplicarea de bujii de iridium, am gasit multe pareri diferite. In orice caz, eu am iridium pe GPZ900 care e pe carburatie, si nu am probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,am asteptat sfaturile voastre ,multumesc pentru bunavointa,mobra acum e la servis la Florin_V, la o prima aruncare de ochii se pare ca are mai multe probleme,nu porneste .....probleme cu carburatoarele, cind tragi socul uda bujiile........dupa citeva discutii Florin a fost cu ideea sa probam si alte bujii, a cumparat 4 ngk-uri si surpriza a inceput sa miriie mobra.sa vad ce se mai intimpla zilele aste,inca mai astept sfaturi si ideei ,apropos, a 2 membrane de etansare din carburatoare care sint tocate, si un kit de robinet (garniturile) sau un robinet al meu se pare ca pise ,in caz ca gasesc pe la voi (bineinteles nu moca)sau aveti idee de unde pot cumpara? salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, incearca aici http://www.romimoto-piese.ro/shop/dcvid/. Am avut o problema asemanatoare, pornea f greu, imi uda bujiile etc si in mers dupa 10-15 min nu mai tragea, se ineca. Era din robonetul vacuumatic.Am comandat kitul si de atunci porneste si merge perfect.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, se pare ca am probleme cu carburatoarele si trebuiesc schimbate, in caz ca aveti sau stiti pe cineva care are si vinde tot blocul de carburatoare si un robinet de gpz 1000rx (sau ceva sa se potriveasca) va rog sa ma contactati.multumesc anticipat, apreciez si sfaturile.......... salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe ebay daca nu gasesti in tara. Dar ce au de trebuie inlocuiti totali?

salutare, se pare ca au imfiltrati pe la bucsele de bronz si nu mai face presiune si trage aer fals sau cel putin asa am inteles,si mai are lipsa o bucata de carb si stutul de la soc cind este tras iese afara si.........asta se intimpla intre carb 1& 2 si de aici ar fi problemele cu inecatul si udatul bujiilor cind trag socul, a reusit sa o porneasca de citeva ori la rece fara soc.......... asa ca pina o pun la punct va sta tot pe dreapta, ce mi-ar mai fi plcacut pe vremea asta frumoasa sa o plimb putin, cit despre ebay..........e mai greu nu am comandat si nici nu am idee cum sa fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, ciudat. Pare ca a fost umblat aiura acolo.

Cu ebay te pot ajuta altii. Eu am un cont, de exemplu.

Ar fi fain sa le gasesti in tara, dar model asta de motor e destul de rar aici.

 

http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-GPZ-1000-RX-Vergaser-/180978025800?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2a23218548#ht_500wt_949

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi varianta, in cazul in care nu gasesti originale, sa cauti pe net alte carburatoare de GPZ/GPX care ar fi compatibile cu ale tale, si sa le schimbi doar jiglerele...Adica sa vezi ce model de Mikuni CVH sunt...

 

Dar lucrul original, e lucru original...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, se pare ca am probleme cu carburatoarele si trebuiesc schimbate, in caz ca aveti sau stiti pe cineva care are si vinde tot blocul de carburatoare si un robinet de gpz 1000rx (sau ceva sa se potriveasca) va rog sa ma contactati.multumesc anticipat, apreciez si sfaturile.......... salutare

Salut.

Vezi ca a aparut un anunt cu dezmembrare GPZ 900..ar trebui sa ai carburatoarele la fel...ai link aici:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-dezmembrez%20gpz%20900%20-din-1984-480941.html

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Vezi ca a aparut un anunt cu dezmembrare GPZ 900..ar trebui sa ai carburatoarele la fel...ai link aici:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-dezmembrez%20gpz%20900%20-din-1984-480941.html

 

Succes.

Din cate stiu, cel de gpz de o mie sunt un pic mai mari, 2mm sau ceva de gen. Dar s-ar putea sa intre, fizic, pe motor.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,multumesc pentru implicare,am gasit ceva carburatoare,Florin a facut babuta sa porneasca,,,,,,,,,,,,,,acum astept robinetul deoarece se pare ca nu inchide si baga benzina continu,Florin a comandat pe ebaysi sper sa o aduc pe linia de plutire, Florin a vrut sa ma ajute si se pare ca a incaput pe miini bune,va tin la curent cu ce iese pina la urma,sal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,multumesc pentru implicare,am gasit ceva carburatoare,Florin a facut babuta sa porneasca,,,,,,,,,,,,,,acum astept robinetul deoarece se pare ca nu inchide si baga benzina continu,Florin a comandat pe ebaysi sper sa o aduc pe linia de plutire, Florin a vrut sa ma ajute si se pare ca a incaput pe miini bune,va tin la curent cu ce iese pina la urma,sal

 

Am si eu cateva piese ramase din dezmembrare.Daca aveti nevoie de ceva,nu ezitati :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, am adus mobra acasa, se pare ca Florin a facut treaba buna, a stat ceva timp la el in garaj dar acum porneste si trage bine,omu chiar e priceput,lucreaza bine, in caz ca aveti probleme apelati cu incredere la el,are un singur defect trebuie remunerat. :)) ce sa zic sint foarte multumit, pe unde va mai stringeti Gpz-istilor?poate ma primiti si pe mine cu babuta mea in rindurile voastre .salutare si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari ca ti-ai pus mobra la punct.

Oricine lucreaza contra cost.

Pai, nu prea ne strangem, pentru ca GPZ-ul e "mobra saracului". Eu o folosesc zi de zi, mai mult decat masina, si nu mai am timp de pierdut nici macar pe la "Arc"...Dar nu se stie niciodata...

Toate bune, si drumuri fara peripetii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare domnilor , am o intrebare , are cineva de vanzare un parbriz(pret) ? al meu l-am spart dupa o meritata tranta

Salut.

Ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...