Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

salut eugen! am vazut ca ti-ai confectionat alt parbriz,spune-mi, te rog,unde bate acum curentul de aer? am modelul standard si ma inebuneste ....tot aerul imi vine exact la gat,unde se termina geaca si este extrem de deranjant !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut eugen! am vazut ca ti-ai confectionat alt parbriz,spune-mi, te rog,unde bate acum curentul de aer? am modelul standard si ma inebuneste ....tot aerul imi vine exact la gat,unde se termina geaca si este extrem de deranjant !!!

Salut.

Si eu aveam aceeasi problema inainte, si ma deranja la drum lung la viteze peste 100 km/h.

 

L-am pus pe primul, apoi m-am gandit sa imi mai pun unul peste, care este curbat sus, si tot aerul il arunca exact peste casca.

 

Este aceeasi pozitie, cum aveam la fostul Transalp, cu parbriz touring MRA. Dar au aia niste scoruri...undeva la 5-600 ron...

 

Parbrizul pus de mine nu e original, dar isi merita investitia, si a iesit mult mai ieftin. Pe original nu gasesti asa inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asa ceva ma gandeam si eu,gen transalp model touring. cred ca voi incerca sa modific unul de scooter .am in vedere pe cel de yamaha majesty,este destul de mare si cred ca se modeleaza relativ usor. daca reusesc sa "arunc" curentul de aer peste casca....voi fi un fericit :).

ce ma mai deranjaza la gpz-ica...vizibilitatea in oglinzi. daca nu tii coatele stranse ,nu vezi mare lucru in ele. am cautat o modalitate de a le muta mai sus,pe carena,ca la modelele mai noi,dar nu prea am de ca sa le fixez. doar daca modific si cadrul,dar este mai complicat. o varianta ar fi sa tai axul metalic si sa-l lungesc cu 5-10 cm ,dar va trebui sa renunt la burdufele ornamentale .

ai o idee mai buna?

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asa ceva ma gandeam si eu,gen transalp model touring. cred ca voi incerca sa modific unul de scooter .am in vedere pe cel de yamaha majesty,este destul de mare si cred ca se modeleaza relativ usor. daca reusesc sa "arunc" curentul de aer peste casca....voi fi un fericit :).

ce ma mai deranjaza la gpz-ica...vizibilitatea in oglinzi. daca nu tii coatele stranse ,nu vezi mare lucru in ele. am cautat o modalitate de a le muta mai sus,pe carena,ca la modelele mai noi,dar nu prea am de ca sa le fixez. doar daca modific si cadrul,dar este mai complicat. o varianta ar fi sa tai axul metalic si sa-l lungesc cu 5-10 cm ,dar va trebui sa renunt la burdufele ornamentale .

ai o idee mai buna?

numai bine!

Parbriz:

Mare grija cum lucrezi la el. Il poti trasa cu un marker, si apoi tai cu o panza subtire la flex. La gauri, sa nu apesi tare pe bormasina, ca se sparge.

La urma poti incerca sa il curbezi cu o suflanta de aer cald, cu rabdare, si de la ceva distanta, sa nu topesti materialul.

 

Oglinzi:

Eu am oglinzi de GPZ 600R, si au bratul cu un cm mai lung, asa ca nu ma deranjeaza. Nu stiu cum le poti muta pe carena, atata timp cat se prind in "cadrul de bord" si tin carena pe pozitie. Nu ar avea rezistenta.

Poti sa le prelungesti, dar "burduful" nu mai are aceeasi estetica.

 

Ca sfat pt oglinzi:

Scoti surubul de prindere al oglinzii de sus, si ii prinzi o oglinda suplimentara, cu filet de "6", care sa aiba bratul lung. Dar nici varianta asta nu o sa arate exceptional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare! A venit caldura! Pe unde mai iesiti? prin ce service-uri mai ajungeti sau pe unde va indreptati gentile?? :D

La mine,motoreta e mijlocul de locomotie zilnic, nu doar pt plimbare.

Ca service,iti recomand Benny Motors,care e aproape de tine, si cu preturi mai mici, sau Kawa Motors, daca te tine buzunarul, dar stiu ca manopera isi merita banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,a venit caldura si tare ma-s fi dat cu mobra,dar...........cumpar rezervor de gpz 1000rx, al meu a facut peste iarna 4-5 pori si a ramas fara zeama in el, cind am ridicat busonul era uscat uscat de tot,sau sfaturi cum sa il repar sau cine ar putea sa ma ajute cu reparatie (sudura,cositirire sau lac poate alte sugestii) ce rezervor se poate potrivi in caz ca pot gasi ceva.astept sfaturile voastre. multam anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,a venit caldura si tare ma-s fi dat cu mobra,dar...........cumpar rezervor de gpz 1000rx, al meu a facut peste iarna 4-5 pori si a ramas fara zeama in el, cind am ridicat busonul era uscat uscat de tot,sau sfaturi cum sa il repar sau cine ar putea sa ma ajute cu reparatie (sudura,cositirire sau lac poate alte sugestii) ce rezervor se poate potrivi in caz ca pot gasi ceva.astept sfaturile voastre. multam anticipat

Salut.

Sigur rezervorul are probleme, sau e garnitura de la robinet?

Da-l jos mai intai, si uita-te unde a facut "pata" pe suprafata rezervorului. Daca e asa, banuiesc ca este "spart" in zona inferioara.

 

Cea mai buna reparatie este sudura cu aparat autogen, dar trebuie sa il cureti bine inainte, sa nu ia foc de la gazele dinauntru.

Am vazut la tinichigiul meu cum a sudat un rezervor de camion, si ii pusese o pulbere speciala de cupru care se topea si se omogeniza cu sarma care o foloseste in general.

 

Dupa aceea il degresezi, ii dai cu fuller (primer, e cam 25 de ron un spray mare la orice magazin de piese auto), apoi ii dai un spray de retus daca e dedesubt. Altfel, ar trebui sa il vopsesti total, si iti trebuiesc cam 2 spray-uri.......

 

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie cat ulei se pune in furca la gpz?? si de care

Ia uite ce scrie japonezul in manualul de reparatie:

 

- ulei tip SAE 10W20

- cantitate ulei la schimb ----> 245 ml in fiecare jamba ---> asta inseamna ca 0,5 L iti ajung pentru ambele jambe

 

Ti-am pus si poze cu intreaga operatiune a schimbului de ulei si a semeringurilor de furca.

 

Spor la treaba! :peace:

post-41838-0-09382400-1363506346_thumb.jpg

post-41838-0-88076900-1363506354_thumb.jpg

post-41838-0-77447200-1363506360_thumb.jpg

post-41838-0-98369200-1363506366_thumb.jpg

post-41838-0-50349100-1363506372_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am schimbat uleiul si filtrul,saptamana asta si am cumparat 4 l ,stiind ca sunt necesari 3,4 l.

dar,surpriza,cu tot cu filtrul schimbat nu au intrat decat 3 l. am cautat in manualul de service : 2,8 l fara filtru si 3,4 l cu filtrul schimbat. sa fie oare aceasta diferenta di cauza volumului filtrului de ulei?

ma gandesc ca in '91 filtrele aveau alta capcitate!

 

am schimbat si eu uleiul in furca,anul trecut,dar au fost necesari mai mult de 0,5 l. am gasit in telescoape un ulei negru si fara consistenta. am folosit aproape 0,5 l pentru balbotare si nu am completat nivelul decat dupa ca din telescoape a curs ulei curat.

mentionez ca am bagat ulei de servodirectie "total",dar pana incepe sezonul voi trece pe ce scrie producatorul 10 w 20.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce vrei sa schimbi transalpul pe gpz???

 

Cine stie cat ulei se pune in furca la gpz?? si de care

e inalt ptr mine.il dau la schimb cu un gpz dupa 1994.cer sau ofer diferenta dupa caz.am mai avut gpz si stiu ce poate.transalpul a fost un ncapriciu,dar ...am facut cu el max 1500km.imi place cum merge,pozitia la drum,dar nu imi place ca e inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite ce scrie japonezul in manualul de reparatie:

 

- ulei tip SAE 10W20

- cantitate ulei la schimb ----> 245 ml in fiecare jamba ---> asta inseamna ca 0,5 L iti ajung pentru ambele jambe

 

Ti-am pus si poze cu intreaga operatiune a schimbului de ulei si a semeringurilor de furca.

 

Spor la treaba! :peace:

Multam, Sper sa nu ma prinda ploaia cu mobra desfacuta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, am lipit rezervorul(pare sa nu mai curga)....... ,mindru tot am pus benzina si am dat sa o pornesc,surpriza totala dupa ce a invirtit de citeva ori sa blocat electromotorul (scoate un CLANK) nu cirie nu mai face nimic,am incarcat bateria........aceasi simtoma scoate acel sunet punind totul in scurt, datimi citeva sfaturi sugesti sau daca stie cineva si ma poate ajuta cu baba mea (gpz1000rx) e hotarita sa nu porneasca deloc,multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, am lipit rezervorul(pare sa nu mai curga)....... ,mindru tot am pus benzina si am dat sa o pornesc,surpriza totala dupa ce a invirtit de citeva ori sa blocat electromotorul (scoate un CLANK) nu cirie nu mai face nimic,am incarcat bateria........aceasi simtoma scoate acel sunet punind totul in scurt, datimi citeva sfaturi sugesti sau daca stie cineva si ma poate ajuta cu baba mea (gpz1000rx) e hotarita sa nu porneasca deloc,multumesc anticipat.

In primul rand trebuie sa verifici daca motorul se invarte, prin intermediul hubloului de acces la surubul din capatul vibrochenului, cu ajutorul caruia pui distributia la punct sau reglezi tachetii. Sper sa nu ai problema din magnetii de la volanta, ca la modelul vechi al GPZ-ului de 500.

Stiu ca la modelele de 600 si 750 e pe partea stanga, iar cititoarele sunt pe dreapta.

Da-i electromotorul jos, si curata-l cu un spray de curatat frane. De obicei, dupa ceva ani, se strange praf de la carbuni pe rotor, si nu isi mai face ciclul magnetic (nu e cel mai potrivit termen)...Daca tot il demontezi, da-i si cu un smirghel foarte fin (840, sau 1200), apoi il cureti..

 

Nu stiu cum e la al tau, dar la modelul de 500, trebuie sa scoti capacul de la magnetou inainte de a remonta electromotorul, si sa ghidezi pinionul si lantul de legatura dintre electromotor si fraiul de pornire de la vibrochen.

 

Parerea mea, e ca daca nu te pricepi, mai bine lasi un profesionist sa faca treaba asta.

 

P.S.:M-ai facut sa vorbesc cu tipul ala degeaba sa iti repare rezervorul... :(

post-41838-0-59783100-1364397859_thumb.jpg

post-41838-0-49769800-1364397873_thumb.jpg

post-41838-0-58681700-1364397885_thumb.jpg

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Eugen, mii de scuze ,am gasit pe cineva sa lipeasca rezervorul aici in militari,inca o data scuze , totodata multam pentru raspuns,insa nu am inteles daca e o chestiune majora sau nu, in caz ca sti pe cineva care ma poate ajuta cu monstru asta al meu........credema ca imi venea sa mor de necaz cind am vazut ca dau din una in alta si ma dispera ... multam mult de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Eugen, mii de scuze ,am gasit pe cineva sa lipeasca rezervorul aici in militari,inca o data scuze , totodata multam pentru raspuns,insa nu am inteles daca e o chestiune majora sau nu, in caz ca sti pe cineva care ma poate ajuta cu monstru asta al meu........credema ca imi venea sa mor de necaz cind am vazut ca dau din una in alta si ma dispera ... multam mult de raspuns

Tu sti cum iti e mai bine.

Era un baiat "Zoro" pe la voi prin Militari. Iti voi trimite nr lui de telefon pe PM zilele astea, ca nu am telefonul la indemana.

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am si eu o intrebare...este pana la urma vreo problema daca ajut moto la pornire cu niste cabluri de curent de la masina? Deh tot timpul prima pornire dupa iarna este un chin...

Salut.

Poti sa ii dai fara grija,nu se defecteaza nimic.

Doar sa ai grija sa ii pui cablurile corect,altfel arzi siguranta de 30 Amperi de pe releul de pornire situat sub capacul lateral de langa sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...