Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Salut vand kawasaki gpz 500s anul 1995 Jud iasi orasul Pascani motocicleta o fost furata si acuma am gasito dupa o perioada de jumatate de an - si are urmatoarele defecte

1-jugul de sus rupt

2-semicomanda stanga rupta

3-contactul e rupt

4-ornament buson rezervor indoit

5-cablu kilometraj rupt

6-oglinzi lipsa

7-stop aripa spate lipsa

 

Motocicleta inaite sa fie furata era intr-o stare foste buna nu avea nici o zgaritura acuma este zgariata aripa fata pocnita si coltul de jos e crapat dar se pot remedia

de pornit nu am mai pornito ca nu am contactul , hoti care au furat au zis ca nu au mers cu ea

pentru mai multe informati ma puteti contacta pe mes metaxxa_87 tel 0764494002

 

poze cu motorul kawasaki gpz 1995

post-66962-0-29082100-1330530773_thumb.jpg

post-66962-0-58404400-1330530787_thumb.jpg

post-66962-0-95753400-1330530803_thumb.jpg

post-66962-0-78300800-1330530821_thumb.jpg

post-66962-0-76849000-1330530842_thumb.jpg

post-66962-0-07492800-1330530857_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare pentru GPZ-isti : Trebuie sa dau rezervorul jos pentru a schimba filtrul de aer ... De ce trebuie sa tin cont atunci cand dau rezervorul jos ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pentru GPZ-isti : Trebuie sa dau rezervorul jos pentru a schimba filtrul de aer ... De ce trebuie sa tin cont atunci cand dau rezervorul jos ?

Da.Filtrul de aer este sub rezervor.

 

 

Sa pui furtunele la locul lor si sa nu se suceasca,pt ca ramai fara benzina.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.Filtrul de aer este sub rezervor.

 

 

Sa pui furtunele la locul lor si sa nu se suceasca,pt ca ramai fara benzina.

 

 

 

 

 

MS de raspuns ... o sa am eu grija ... vreau sa golesc benzina din rezervor si sa-i vad culoarea ... daca e ceva suspect o schimb si i fac si o curatare la rezervor ...( cu peria de curatat damigenele :) )

 

apropo ... de miscat asa inainte de pornit ... eu am mai impins in curte la ea apoi eliberam ambreiajul sa se mai miste pistoanele sa nu fie fie blocate ... ca nu l-am mai pornit de ceva timp ... fac bine ? inainte sa-l pornesc sau nu??? astept sugestii ... deocamdata trebuie sa-i incarc bateria

Editat de Adrian13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MS de raspuns ... o sa am eu grija ... vreau sa golesc benzina din rezervor si sa-i vad culoarea ... daca e ceva suspect o schimb si i fac si o curatare la rezervor ...( cu peria de curatat damigenele :) )

 

apropo ... de miscat asa inainte de pornit ... eu am mai impins in curte la ea apoi eliberam ambreiajul sa se mai miste pistoanele sa nu fie fie blocate ... ca nu l-am mai pornit de ceva timp ... fac bine ? inainte sa-l pornesc sau nu??? astept sugestii ... deocamdata trebuie sa-i incarc bateria

Ai grija cand montezi rezervorul sa nu zgarii carenele

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cand montezi rezervorul sa nu zgarii carenele

Spor

 

O sa am :D Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

M-am apucat sa mai lucrez la motor sa-l aduc la viata ... am dar rezervorul jos ca sa am acces mai usor la motor dar m-am lovit de o problema ... Vroiam sa dau bujiile jos ca sa le curat sau daca e cazul sa le schimb doar ca nu pot sa umblu la ele pentru ca nu am cheie compatibila... sunt pe 18 ... voi ce bujii aveti ? si cam pe unde pot sa gasesc cheie de bujii pe 18 ? Se poate porni motorul cu spray de tip engine starter pulverizat ori pe furtunul de alimentare ori direct in carburator prin intermediul cutiei de dupa filtrul de aer???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai e nevoie ... a pornit la prima cheie dupa ce am pulverizat o siringa de 2 ml pe furtunul de alimentare ... inainte de marele inghet l-am lasat sa arda tot de pe furtun ca sa nu inghete sau sa se deterioreze ... si acum nu pornea pentru ca nu avea ce sa arda ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai e nevoie ... a pornit la prima cheie dupa ce am pulverizat o siringa de 2 ml pe furtunul de alimentare ... inainte de marele inghet l-am lasat sa arda tot de pe furtun ca sa nu inghete sau sa se deterioreze ... si acum nu pornea pentru ca nu avea ce sa arda ...

 

exact asa am procedat si eu,am umplut carburile cu seringa prin furtunul de alimentare.....rezultatul...a pornit la sfert si dadusem ceva la automat,pana sa imi treaca prin cap ideea.

 

M-am apucat sa mai lucrez la motor sa-l aduc la viata ... am dar rezervorul jos ca sa am acces mai usor la motor dar m-am lovit de o problema ... Vroiam sa dau bujiile jos ca sa le curat sau daca e cazul sa le schimb doar ca nu pot sa umblu la ele pentru ca nu am cheie compatibila... sunt pe 18 ... voi ce bujii aveti ? si cam pe unde pot sa gasesc cheie de bujii pe 18 ? Se poate porni motorul cu spray de tip engine starter pulverizat ori pe furtunul de alimentare ori direct in carburator prin intermediul cutiei de dupa filtrul de aer???

 

cheia de bujii este compatibila cu cele de opel. la un gsxf am folosit pentru bujii o cheie de vectra. cred ca se gasesc la piese auto.

 

ieri m-am apucat de surubarit la motor,mai concret demontat roata fata,gresat rulmentii,curatat etrierii. are cineva idee cum se scot rulmentii din butucul rotii? eu nu am gasit solutia si i-am uns demontand semeringul de protectie. am facut bine si asa pentru ca ce avea acolo nu se mai putea numi vaselina. la montaj am dat de necaz...la ultimul surub de la etrier....cand l-am strans a facut ...tzac si.....s-a rupt Disappointed.gif. noroc ca restul ramas s-a scos foarte usor. deci,atentie la ce cuplu strangeti suruburile,daca nu aveti dinamometrica....

urmeaza rulmenti roata spate,bascula si am de gand sa dau lantzul jos pentru o curatare amanuntita in motorina.

la final vreau sa-i montez un ungator automat pentru lantz, home made,plecand de la ideile baietilor postate pe forum.

vine varaaaaa!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, dar buba nu e acolo. S-au imbatranit O-ringurile de la tevi de racire care intre in bloc de cilindrii pe spate si pe fata. Ce e interesant este ca au inceput sa scurge mai multe deodata. Asa, cu ocazia primaverii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o nelamurire pe partea electrica la un GPZ500s din 92:

 

Am incarcat bateria in weekend, tinuta cateva ore pe redresor cu capacele scoase, electrolit arhisuficient. Cand am scos-o de pe redresor avea vreo 14V la borne. Alaltaieri seara am masurat-o iar, a iesit cam 12.8V.

Dimineata am masurat iar (tot ~12.8V) si am pus-o pe motor, dupa vreo 6-7 chei a pornit. Daca masor acum bateria cu contactul scos arata cam 12.45V. Daca pornesc motorul, indiferent de turatie tensiunea la bornele bateriei este cam 13.5V, variatii mici exista cand o turez (maxim 4000 rpm am incercat) dar sunt cateva sutimi de volt.

 

Releul de incarcare e nefolosit, original Kawasaki (luat de la United Motors, Pipera).

 

Am masurat tensiunile separat intre cele trei cabluri care vin de la alternator la releu, dau ~60V c.a.

 

Am desfacut si la alternator sa vad inauntru, pare ok, curat si frumos, mai mare dragul sa te uiti, nu-s fire atarnand, nu-s urme de pilitura sau mai stiu eu ce.

 

Intrebarea: e ok sa fie doar 13.5V la bornele bateriei? sau trebuie neaparat sa fie 14V?

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb aprinderea(magnetou...) la un motor de prin 93 cu al unuia de prin 99...de ce ar trebui sa tin cont...ce mmodificari ar trebui facute(daca e cazul)....si tamas...tare imi e ca in curand iti fac concurenta...

Cand am desfacut motorul...toata aprinderea era facuta praf..(magneti sariti, sparti...)

Editat de Tzestos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o nelamurire pe partea electrica la un GPZ500s din 92:

 

Am incarcat bateria in weekend, tinuta cateva ore pe redresor cu capacele scoase, electrolit arhisuficient. Cand am scos-o de pe redresor avea vreo 14V la borne. Alaltaieri seara am masurat-o iar, a iesit cam 12.8V.

Dimineata am masurat iar (tot ~12.8V) si am pus-o pe motor, dupa vreo 6-7 chei a pornit. Daca masor acum bateria cu contactul scos arata cam 12.45V. Daca pornesc motorul, indiferent de turatie tensiunea la bornele bateriei este cam 13.5V, variatii mici exista cand o turez (maxim 4000 rpm am incercat) dar sunt cateva sutimi de volt.

 

Releul de incarcare e nefolosit, original Kawasaki (luat de la United Motors, Pipera).

 

Am masurat tensiunile separat intre cele trei cabluri care vin de la alternator la releu, dau ~60V c.a.

 

Am desfacut si la alternator sa vad inauntru, pare ok, curat si frumos, mai mare dragul sa te uiti, nu-s fire atarnand, nu-s urme de pilitura sau mai stiu eu ce.

 

Intrebarea: e ok sa fie doar 13.5V la bornele bateriei? sau trebuie neaparat sa fie 14V?

 

Multam!

tot 13,5 imi arata si mie cand am schimbat bateria.in manual scrie ca baga 14-15. cei de la care am luat acumulatorul mi-au zis ca-i ok.

 

 

 

 

am reusit sa verific tot spatele,dat jos bascula,telescop,tot sistemul suspensiei spate,lantz si am gasit....surprize,surprize.

toate bucsile de pe bratul pe care se prinde telescopul,in partea de jos sunt uzate,dupa curatare si gresare,jucau ca maseaua stricata.

nu am avut teflon decat pentru cea de la telescop si mai sunt de facut inca 4 bucati + ca nu le-am verificat si pe cele de pe bratele care fac legatura cu bascula sad.gif. ferodourile de pe saboti sunt prinse in pocnituri si crapate,probabil,cine le-a montat le-a strans prea tare.

avand in vedere ca sabotii noi bat undeva la 130 ron,are careva idee ce ferodouri ar merge? binenteles ca vor trebui din nou nituite,dar cu simt de raspundere.

cine stie ce pret are teflonul?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb aprinderea(magnetou...) la un motor de prin 93 cu al unuia de prin 99...de ce ar trebui sa tin cont...ce mmodificari ar trebui facute(daca e cazul)....si tamas...tare imi e ca in curand iti fac concurenta...

Cand am desfacut motorul...toata aprinderea era facuta praf..(magneti sariti, sparti...)

Problema rezolvata! :moto: :rock: :banana: :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu: Luat aprinderea de pe un alt motor :D

 

pff cine are un releu de incarcare compatibil pt o gpz-ica?? Tamas???

Corect dar ai luat de pe un motor fabricat pana in 94 cele fabricate dupa 94 au rotorul cu diametrul mai mare un singur senzor pentru aprindere si 3 ploturi pe rotor . Nu potriveste de nici o culoare numai daca pui si Cdi de pe modelul cu un singur senzor. si banuiesc ca difera si curba de avans deci greu de facut si nu merita. Pe motor din 1998 am mai pus un senzor de aprindere dar este "crima si pedeapsa".Am povestit toate astea pentru ca am aflat de pe forum ca potriveste rotorul fabricat dupa 94 pe cel fabricat inainte POVESTI propun cu aceasta ocazie sa scrieti pe doar ce stiti sigur eventual incercat.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...