Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va urasc cu plimbarile voastre...sper sa reusesc si eu weekul asta sa ies la o plimbarica mai mare, gen Chiciu -Mulfatlar, Cernavoda -Fetesti -Buzau - Bucuresti :D dar mai intai sa o rezolv. Roata fata merge usor infrantat si nu e de la frane. Am dat roata de 2x pt a monta un disc de frana...acum nush ce are, posibil sa fie un rulment bulit??

 

Cine stie dimensiunile rulmentilor la modelele dupa 94??

Editat de Tzestos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu-ti para rau, ca inca nu s-a terminat sezonul.

Da-i etrierii jos, si invarte de roata cu ea suspendata.

Atunci vei sti sigur daca e din rulmenti sau din etrieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu-ti para rau, ca inca nu s-a terminat sezonul.

Da-i etrierii jos, si invarte de roata cu ea suspendata.

Atunci vei sti sigur daca e din rulmenti sau din etrieri.

Asta a fost primul lucru pe care l-am facut...si da, se invarte usor infranat :(

 

Cand am montat roata am ciocanit putin mai tare in ax...

Editat de Tzestos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa piulita de la ax pana mai ai 2-3 filete, apoi surubul de sigurantare al axului, bati usor in piulita sa revina axul 2-3 mm, apoi strangi surubul de sigurantare al axului, si strangi piulita de la ax.

Vezi daca mai merge greu.

 

P.S.:Ai dat si tu cu putina vaselina pe ax, inainte de a-l monta?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-as ajuta, dar stau foarte prost cu timpul urmatoarea perioada, ca lucrez in ture, si intra si fi-miu in vacanta...

Daca nu ma insel, am mai fost o data la tine toamna trecuta, cand crede-ai ca ai probleme cu bobinele, si era de la contact...aa, si ti-am umblat si la carburatoare..

Parca ai unul rosu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, nu ai nevoie de prea multe scule, dar daca nu ai - nu ai. :(

Nu stiu ce sa zic, diseara am ceva drumuri de facut dupa munca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, nu ai nevoie de prea multe scule, dar daca nu ai - nu ai. :(

Nu stiu ce sa zic, diseara am ceva drumuri de facut dupa munca...

Eugen, pana la urma o sa plec la Fetesti, o dezmembrez acolo, nu-i "mosul" mecanic??? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice are un inceput. Dar trebuie in primul rand sa te documentezi din manualul de service si de pe forumuri, apoi sa aplici in practica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, din Decembrie 2012 sunt si eu posesorul la un gpz 500s, sunt incepator am de 2 ani permis moto si am avut inainte tot un kawa un z440 din '83.Sunt sofer si posesor de dacie 1300-1400 de 14 ani si mai fac pe mecanicul amator la masina mea, z440 a fost un examen pentru mine ca am cumparato intr-o stare destul de rea (neingrijita) cu o membrana din carburator sparta cu multi kilometri si improvizatii. In schimb gpz luat in Decembrie e impecabil sa-i dea Dumnezeu sanatate lui Eugen din Campina care mi la vandut, e din '92 si dupa ce am studiat manualul si wikipedia ex500 forum am inceput sa inteleg mai bine motorul si problemele din fabricatie deci treapta a doua e un stres pana incepi sa te obisnuiesti sare pe liber cand tie lumea mai draga dar numai pe decelerare si nu la 8000 de ture ci de la 6000 in jos, nu, nu e uzura pinioanelor cum au mai presupus unii ci doar defect din fabricatie aleator la modelele pana in 94 de noi sare din viteza pe liber.Consumul e zic eu ok, eu imi monitorizez consumul pe un site http://www.spritmonitor.de/en/detail/546141.html media de consum fiind de 5,27 la un total de 2800 km, majoritatea prin oras distante scurte 2-3 km.Am bujii iridium nu stiu daca fac vreo diferenta dar asta am gasit pe ea asta am pus noi, ulei motul 10w40, topcase si un cauciuc de atentie 150 pe spate.Detest la modelul asta cricul lateral si cel central de cand am cumparato a cazut o data de pe fiecare.In schimb iubesc ca desi e din '92 e impecabila vopseaua carenele sunt neumblate, revin si cu poze ;) curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Bine ai venit printre noi.

Ai vazut ca nu a fost greu? :P ..te vazusem in topic-ul cu Transfagarasan....

Mi se pare dubioasa treaba aia cu saritul din viteza, cutia fiind destul de precisa.

Cu crick-ul lateral trebuie sa ai grija, ca intra in asfalt, iar pe "sol" bun trebuie sa sucesti ghidonul pe viraj stanga daca e incarcata prea tare pe spate.

Eu am fost la mare cu bagaj mult, si se ridica roata fata daca o lasam pe lateral, asa ca am pus-o pe central, sa nu ma trezesc cu ea pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost un tur rapid pe Transfagarasan dar e interesant consumul 4.9% media pe autostrada in conditiile de viteza 120-140 la dus, 4% la deal si vale cu pana in 100km/h si 5% media pe autostrada la intors in conditiile de viteza 130-160 dar si 190 de vreo 2 ori pentru mici portii de andrenalina.Pe autostrada mi-ar fii placut sa gasesc scaritele mai in spate, si astept sa vina iarna sa vad de ce vobleaza ghidonul la viteze de peste 40km daca il las pe liber sper sa fie cauciucul sau sa fie nevoie de un echilibrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimb honda transalp 600(an 1989,42000 km,inmatriculata,dupa reparatie capitala,stare foarte buna,nr ro) sau bmw r 850 gs(an 1996,52 mii km,stare impecanila,genti laterale,top cass,nr spania-proprietar in acte)cu un gpz dupa 1996.dupa caz,cer sau ofer diferenta.caut motor mic la inaltime.graba mare nu e,ca vara e departe...asa ca nu ma grabesc.

nimeni interesat de schimb?caut un gpz dupa 1994.transalpul e inalt ptr mine.maine va primii asigurare ptr 6 luni si verificarea tehnica.optional,se ofera odata cu motorul genti laterale din textil sau fibra(la alegere),parbriz inalt marca givi,nemontat inca,doua bujii noi,gps cu suport,priza 12v...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit despre problemele ce apar la amortizorul spate daca nu e uns/gresat la doi ani, iarna asta voi da carburatoarele jos la curatat, rotile la echilibrat si verificat de unde vine voblajul, poate fii si din furca si din bucsa de la amortizorul spate, faptul ca am un cauciuc pe spate mult mai mare decat originalul de la 120 am 150 + topcase-ul poate accentua orice joc in ceva.Vreau sa schimb ulei la furca, lichidul si placutele de frana, tot ce inseamna consumabil pentru ca motorul chiar arata si merge bine si vreau sa il tin cativa ani buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si doua poze cu prietena si sotia mea una peste alta ;)

Foarte frumoase :D

 

Azi desfac roata, deja a inceput sa scartaie, mai mult ca sigur e un rulment bulit sau un arc de la simering sarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...