Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Super motor. Nici o legatura cu vechiul GS. Vibratii mult mai mici, cuplu din belsug (50km/h in viteza 6 fara tremuraturi), periculos de agresiva pe setarea Road, docila pe Enduro si Ploaie. Cadrul si cardanul stanca, nu se mai inmoaie la demaraj si frana de motor. Ciclistica foarte buna, practic vireaza singura, simtindu-se si mult mai usoara decat precedenta. Pozitia aproape identica ca la ST cu genunchii mai relaxati. Minusuri: platicele cam zornaie, cardanul aproape acelasi "clanc-clanc" la plecare si frana de motor, parbrizul cam mic pt turing si neclar pt enduro, si ma cam dezobisnuisem de vitezometru cu ac. Cadranele pt viteza si turatie, mici cu ace scurte, fara mare precizie in afisazul datelor. 20000 euro pot fi cheltuiti linistit. Atat deocamdata dupa o scurta plimbare in padure la Baneasa.

Din magistrala expunere a EXPERTULUI rezulta CLAR ca iiob de la BMW au facut un salt enorm ca de la Dacia 1300 la Mecedes SLS . Evolutiv pt omul nostru....

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos de roti... am facut deja vreo 3000km cu Dunlop TrailMax TR91, am mers pe toate conditiile, tare pe autostrada, ploaie torentiala, pasuri alpine uscat si ud, off-road (uscat) si sunt foarte incantat.

Pe curbe si pe ploaie diferenta este mare fata de Conti TrailAttack ce am avut primele doua sezoane, daca stiam ca se simte asa le punem de mult! Basca, am scapat si de o mica vibratie neplacuta data de forma profilului la Conti.

Astea le planuiam si eu dar a fost oferta la Anakee 3 si am zis sa incerc. Tr91 au review uri f f bune , singura treaba era nr de km pe mobre asa mai grele.. Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea le planuiam si eu dar a fost oferta la Anakee 3 si am zis sa incerc. Tr91 au review uri f f bune , singura treaba era nr de km pe mobre asa mai grele..

 

Banuiesc ca ai vazut testul cu anvelopele street-enduro din Motorrad. Se pare ca n-ai fost prea inspirat, din pacate Anakee3 nu au evoluat fata de 2 si raman slabe in continuare, reusesc sa depaseasca in test doar anticele deja BattleWing. Se pare ca asta cu nr. de km ramane singurul atu dar din pacate nu ma impresioneaza, prefer sa le schimb putin mai des dar sa merg mai in siguranta si sa imt placere pe curbe.

Am fost si azi o tura la munte, pe curbe, si sunt inca impresionat de TR91, cum am zis, incomparabil cu ce am avut inainte.

Basca, dupa ce le comandasem, a mai fost si o promotie, am rimis copie dupa factura si mi-au trimis cupoane de benzina de 30€. :D

 

Mai are o poveste :

 

Pe topicul de 1100/1150 GS ai fi on-topic, aici nu prea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca ai vazut testul cu anvelopele street-enduro din Motorrad. Se pare ca n-ai fost prea inspirat, din pacate Anakee3 nu au evoluat fata de 2 si raman slabe in continuare, reusesc sa depaseasca in test doar anticele deja BattleWing. Se pare ca asta cu nr. de km ramane singurul atu dar din pacate nu ma impresioneaza, prefer sa le schimb putin mai des dar sa merg mai in siguranta si sa imt placere pe curbe.

Am fost si azi o tura la munte, pe curbe, si sunt inca impresionat de TR91, cum am zis, incomparabil cu ce am avut inainte.

Basca, dupa ce le comandasem, a mai fost si o promotie, am rimis copie dupa factura si mi-au trimis cupoane de benzina de 30€. :D

Si eu to TR91 am . Initial eram incantat de Anakee 3 dar pentru ca nu am gasit dimensiunile care imi trebuie am mers cu asta. Nu sunt specialist in cauciucuri, dar va spun cu mana pe inima ca greu voi renunta la modelul asta pentru altceva :D

 

 

Si in alta ordine de idei, o intrebare tehnica: Am observat ca in momentul in care franez cu fata, indiferent de combinatie (fata+spate,fata +motor sau doar fata) se aude un mic zumzait (ma gandesc sa vad cum pot sa descriu mai bine sunetul si revin :) ). Pana acum nu observ sa imi afecteze in vreun fel eficienta franarii.

 

Motorul este din 2006, fara ABS, fara servofrana. Placutele le-am schimbat in martie, au 5000 km si mai au carne pe ele.

 

Vreo idee? Should i be worried?

 

Multumesc,

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zumzaie toate, nu-ti face griji :)

Desi nici motorul tau nici al meu nu mai are servofrana, repartitorul fortei de franare are componente electronice si alea zumzaie (cand franezi cu fata, o parte a fortei se transfera spre spate).

Dupa cum reoese si din ce ai scris, cand franezi exclusiv cu spatele, nu mai zumzaie (spatele functioneaza independent).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Nu doresc sa incurc discutiile de mai sus dar am curajul sa intreb daca trusa de scule la 1200GS din 2005 era inclusa la motocicleta.La 1150 am gasit-o sub shaua pasagerului dar la 1200GS nu am vazut.Adica am cautat la shaua pasagerului dar nu este loc prevazut pt asta.Stiti cumva daca e inclusa sau nu?Multumesc anticipat.Mentionez ca shaua pe care sta cel care conduce ,sincer, inca nu stiu cum sa o dau jos si nu stiu daca este acolo sau nu :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu doresc sa incurc discutiile de mai sus dar am curajul sa intreb daca trusa de scule la 1200GS din 2005 era inclusa la motocicleta.La 1150 am gasit-o sub shaua pasagerului dar la 1200GS nu am vazut.Adica am cautat la shaua pasagerului dar nu este loc prevazut pt asta.Stiti cumva daca e inclusa sau nu?

 

La 1200GS nu exista loc sub saua pasagerului, acolo daca scoti saua poti pune bagaje. Ba mai mult, locul acela este facut in asa fel incat, daca scoti si "portbagajul", sa faca o suprafata plana mare impreuna cu coburii originali.

 

Asadar, trusa de scule (exista una standard) se afla sub saua riderului. Nu stiu daca la toate modelele (din toti anii) e asa, dar si acolo sunt doua niveluri: trusa sta normal pe o placa de plastic. Eu i-am facut insa loc sub acea placa de plastic, astfel ramanandu-mi loc pt. trusa de prim ajutor si setul de pana.

Saua riderului se da jos la fel de usor ca cea a pasagerului doar ca intorci cheia in sens invers. ;)

 

(cand franezi cu fata, o parte a fortei se transfera spre spate).

 

Eu stiam ca functia "integral" vine odata cu ABS-ul dar omu' zice ca n-are ABS. Deci, in cazul asta, ar trebui ca spatele sa nu fie antrenat odata cu maneta de fata, gresesc?

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu imi dau seama ce vrea @Okesz sa zica... franele combined au a face cu servofrana. Atata. Daca ai ABS nu e musai sa ai frane combinate, din cate stiu si am vazut eu.

 

Zgomotul ala se aude de la cum trec gaurile din disc prin frane. Si la mine se aude. Cred ca mai degraba are a face cu materialul din care is facute placutele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu imi dau seama ce vrea @Okesz sa zica... franele combined au a face cu servofrana. Atata. Daca ai ABS nu e musai sa ai frane combinate, din cate stiu si am vazut eu.

 

Zgomotul ala se aude de la cum trec gaurile din disc prin frane. Si la mine se aude. Cred ca mai degraba are a face cu materialul din care is facute placutele.

Este posibil sa fi gresit si intr-adevar zgomotul acela sa fie cauzat de gaurile din discuri, insa franele "semi-integrale" (combined) nu au neaparat de a face cu servofrana, tot combinate au ramas si dupa eliminarea sistemului servo (dupa 2006).

 

Pe de alta parte, are dreptate si khk, daca nu ai ABS nu ai cum sa ai frane combinate, deci mea culpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de frane combinate, am vazut o treaba impresionanta, la un goldwing din 85'. Pompa de frana fata actiona parca ambii etrieri de pe fata iar pompa de pe spate actiona spatele si un etrier de pe fata :) Deci tot un fel de "combined", numa ca pur mecanic si inca de prin anii 80 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai ABS nu e musai sa ai frane combinate, din cate stiu si am vazut eu.

 

hei, suntem pe topicul de 1200GS ;) Ce spui tu e valabil la 650/800 etc. Si la astea mai mari (de la 1150 in sus) dar cele mai vechi, pana sa apara integral-ul, adica prin 2002 daca nu gresesc.

Deci, la 1200, ABS implica si sistemul partial-integral.

 

Cum a zis si Okesz, de la sfarsitul lui 2006 s-a renuntat la servo-frana dar nu si la integral, deci nici aici n-ai prea nimerit-o :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hei, suntem pe topicul de 1200GS ;) Ce spui tu e valabil la 650/800 etc. Si la astea mai mari (de la 1150 in sus) dar cele mai vechi, pana sa apara integral-ul, adica prin 2003.

Deci, la 1200, ABS implica si sistemul partial-integral.

 

Cum a zis si Okesz, de la sfarsitul lui 2006 s-a renuntat la servo-frana dar nu si la integral, deci nici aici n-ai prea nimerit-o :D

 

nici tu n-ai nimerit-o :)

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici tu n-ai nimerit-o :)

 

Mai, io in general "nimeresc" pt. ca stiu, citesc... daca lasai postul cum l-ai pus initial doar cu corectura rosie, taceam... dar ai tinut tu neaparat sa si precizezi, asadar:

- ABS-ul partial-integral a fost pus inca din 2001 optional pe 1150 RS, R, 1100S si serie pe RT si pe K-uri (la LT full-integral, adica pedala actiona si fata)

- pe 1150GS a fost pus incepand cu "modelele 2003" (deci stii tu ceva) dar modelele 2003 au fost produse si au putut fi comandate inca din sptembrie 2002 ;)

 

Anul ca si model incepe dupa vacanta fabricii (in septembrie) si se incheie pana in vacanta fabricii (iulie/aug). Similar, se spune ca modelele care au scapat de pacatosul sistem sunt incepand cu modelele 2007 deci produse incepand cu sept. 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc khk pt ajutor.Am priceput.

Acum revin cu o alta intrebare: sugestie pt un manual de intretinere R 1200GS 2005?De unde as putea descarca?

Inca o data multumesc anticipat.

PS Intreb caci se pare ca m-am si ales cu o pana la roata fatza desi nu am facut nici 1 km cu el,macar sa stiu cum sa demontez roata sa o duc la vulcanizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum revin cu o alta intrebare: sugestie pt un manual de intretinere R 1200GS 2005?De unde as putea descarca?

 

Cu ceva pagini in urma a pus user-ul @tau manualul in Ro pt GS-ul incepand cu 2010 si manualul in engleza pt inainte de 2010. Spor la cautat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de frane combinate, am vazut o treaba impresionanta, la un goldwing din 85'. Pompa de frana fata actiona parca ambii etrieri de pe fata iar pompa de pe spate actiona spatele si un etrier de pe fata :) Deci tot un fel de "combined", numa ca pur mecanic si inca de prin anii 80 :D

Inseamna ca frana spate nu pisca cine stie ce pe fata altfel la o intoarcere la viteza mica dadea omu' cu bucataria pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...