Jump to content

Recommended Posts

🍻

Acum 12 ore, Dan Cata a spus:

Eu zic ca da. Din ce stiu, vine in doua culori, rosu si albastru. Tie iti trebuie ala albastru, da si mai sigur, il comanzi de la BMW si stii sigur ca ii ce trebuie ;)

🍻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi puteti recomanda si mie niste crash bar-uri pentru motor..la niste preturi mai omenesti? Anul 2007...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva crash-uri Heed pt modelul 2004-2010?

Vreau sa pun pe 1200 S si as vrea sa vad daca s-ar potrivi. (au la heed si pt S dar nu-mi place cum l-au facut si e si mai scump)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu pe GS, 2004. Se prinde exact ca cel de la BMW, fix in aceleasi puncte.

 

 

heed.jpg

heed2.jpg

Edited by DKW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare - 1200 gs 2006 - servo frâna si abs. Totul functional dar daca am contactul pus fără să fie motorul pornit si apăs pedala de frâna de aude zumzetul de la servo. Daca o apar mai tare - tare de tot - zumzetul dispare -  motorasul nu se mai aude. Ce inseamna asta - s-a atins presiunea maxima de 60 bari in circuitul de frâna spate sau motorasul e pe duca si ar trebui să meargă tot timpul?

Cu fata..oricât de tare as strânge motorasul tot zumzaie.

Daca ar putea verifica colegii cu servo abs ar si mai bine.

Absul merge perfect..doar ciudățenia asta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa faci aceeasi proba cu motorul pornit, daca ai acelasi rezultat poate fi motorasul sau unul din senzorii de presiune. Daca face doar cu motorul oprit se decupleaza singur dupa un anumit timp si limita de presiune. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa incerc, mulțam.

Ce am mai gasit legat de asta

Yes normal.Energy conserving software in the iABS brain.Pressure builds up then rear servo motor stops to conserve energy.Will start again if the system senses a pressure drop such as releasing then applying the rear brake.

At full braking pressure them two motors draw 17Amps.So 8.5A for the rear only and that can deplete a battery and why BMW updated the software in 2004 to the energy conserving as per the service bulletin that I have here.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nimic, asa fac toate cu servofrana :)

 

Legat de crashbar... nu stiu daca as cumpara Heed. Ca sa dai jos capacele, trebuie sa demontezi crashbarul, DE FIECARE DATA. Nu mi se pare acceptabil asa ceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa cumpar un 1200 GS. Sunt avantaje LC fata de clasic racit pe aer? Intrebare adresata ptr cei care au avut clasic si acum au LC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pune daca am avut 1100? :)

 

E mult mai aspru LC-ul, mai puternic, mai confortabil, mai nou, se simte mai usor. Pentru mine era mare trecerea, is totusi 3 modele intre pe care le-am sarit :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Dan ptr raspuns. Daca ar fi sa aleg intre unul din 2010-2011 cu aprox 40.000-50.000km si unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, otravel a spus:

Multumesc Dan ptr raspuns. Daca ar fi sa aleg intre unul din 2010-2011 cu aprox 40.000-50.000km si unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

Eu l-as alege pe 2010-2011. LC 2013-2014 au ceva probleme...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, otravel a spus:

Multumesc Dan ptr raspuns. Daca ar fi sa aleg intre unul din 2010-2011 cu aprox 40.000-50.000km si unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

 

Eu am avut de luat aceeasi decizie. Am luat 2011, chiar daca lc mi se pare mai frumos.

Eu am gsa, in caz ca vreti sa va suiti pe ea, dar este si un gs simplu in oras daca e cazu...

Edited by gabyshor

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, otravel said:

Daca ar fi sa aleg intre unul din 2010-2011 cu aprox 40.000-50.000km si unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

De preferat aircooled-ul, constructie mai solida, blocuri de comenzi mai robuste, electronica mai simplista, suspensie mai "elastica", accesorii ceva mai ieftine de cand a aparut LC-ul.

LC-ul din 2013 nu are amortizor de ghidon, si se cam simte, are volanta mai usoara si se tureaza mai usor dar nu e neaparat un lucru bun. Are mai multi cai dar asezati mai sus in ture, daca iti place sa mergi mai tare LC-ul este peste aircooled, daca iti plac drumurile virajate aircooled-ul este in elementul lui. Motorul este ceva mai rafinat avand ambreiaj umed, deci grija la uleiul folosit.

Dpdv al km merita aircooled-ul, dar incearca sa faci un drive test cu ambele, sa vezi care dintre ele ti se potriveste stilului de mers, pozitie, etc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, gabyshor a spus:

 

Eu am avut de luat aceeasi decizie. Am luat 2011, chiar daca lc mi se pare mai frumos.

Eu am gsa, in caz ca vreti sa va suiti pe ea, dar este si un gs simplu in oras daca e cazu...

Multumesc gabysor.

Am mers si cu GSA si cu GS. GSA-ul este prea sus ptr mine. Stii doar ca eu am 1200C care e super ptr inaltimea mea. Doar ca acum vreau si GS. Nu am incercat inca unul cu suspensia cobarata si sau saua mai joasa. Dar am toata iarna la dispozitie sa gasesc unul pe placul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 29.11.2019 la 23:31, otravel a spus:

Multumesc Dan ptr raspuns. Daca ar fi sa aleg intre unul din 2010-2011 cu aprox 40.000-50.000km si unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

Cel DOHC. Dar daca ai compara cu unul din 2016... as lua 2016-le.

Parca GS asta nou poate veni cu suspensie coborata din fabrica, poate te ajuta asta ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mergi pe 2013 cu 90.000 km

am avut 2013 si l-am vandut cu 110.000 km  fara nici un defect, cei care spun ca se defecteaza trebuie sa argumenteze ,nu sa vorbeasca de pe net

am mers si cu 2011, dar am simtit diferenta mare de confort, in favoarea 2013

LC poate veni si cu suspensia coborata care ii confera un supraplus de manevrabilitate( nu ca n-ar avea)

Succes !

 

P.S. Gs1250 poate fi comandat cu suspensie coborata ,am unul

Edited by revo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 29.11.2019 at 13:52, otravel said:

Vreau sa cumpar un 1200 GS. Sunt avantaje LC fata de clasic racit pe aer? Intrebare adresata ptr cei care au avut clasic si acum au LC.

+1 la ce s-a spus mai sus despre DOHC vs LC. Daca ai compara in schimb cu un LC din 2016-2017, lucrurile ar sta taman invers. Eu mi-am dat in vara GSA-ul dohc si am luat tot un GSA, dar LC.

Daca vrei un GS LC low suspension, stiu unul la Brasov care s-ar putea sa fie de vanzare. Da-mi un semn daca te intereseaza si vorbim. Evident, vorbesc despre motocicleta aia pentru stiu si omul si fierul.

 

Cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 02.12.2019 at 9:38, revo said:

cei care spun ca se defecteaza trebuie sa argumenteze ,nu sa vorbeasca de pe net

Am voie sa-mi dau cu parerea daca m-am dat cu 1200 GS/LC din toti anii, 2004-2018?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat a costat scula aia pentru extractie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu mai stiu, dar eu o tot folosesc, ca mai scot rulmenti din cand in cand. Ii de la Unior :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 29.11.2019 la 23:31, otravel a spus:

unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

Am eu asa ceva de vanzare. Te poti uita pe profil, la anunturi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...