Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Capacele de la TT cred ca sunt in plus daca iti pui un mudsling

 

Am inteles, merci amandoura de opinii.

 

Acum mai am un mic dubiu si este vorba acum de partea din fata: fender extender-ul este suficient? Intreb pt. ca am vazut si aparatorile astea la Wunderlich si imi par tentante.

Este clar ca astea nu apara si de murdarirea motorului, unde probabil ca feder-extender ajuta destul. Dar este el suficient fender extender sa nu mai ajunga apa si la picioare? Pt ca pe mine ma intereseaza mai mult picioarele, deoarece merg mult in blugi si chiar daca scap de ploaie, merg insa pe asfalt ud sau mai nimeresc ceva balti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum iti trebuie cizme enduro-turing.

Piesa ce prelungeste aripa fata nu rezolva apa aruncata pe cizme.

Nu ma pot pronunta despre cele care se monteaza sub cilindrii

Editat de marcel bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vik mi se pare ca are protectiile alea de la wunderlich la picioare, baga-i o intrebare.

Legat de eficienta, depinde in ce "ape" te scalzi :) Pt uzul normal, gen o balta prin oras sau mers pe ploaie, cel putin la LC, prelungirea aripii (tot de la machineart) + protectia oferita de cilindrii mie mi s-a parut suficienta. Dupa vreo 150 km prin ploaie, cu ghete destul de aerisite, aveam picioarele uscate.

Dar daca vorbesti de intrat prin baltoace pe offroad, de sare apa in toate directiile ca in filme... atunci e alta poveste :D Acolo cea mai buna solutie cred ca e, cum zice si Marcel, o pereche de cizme desteapte.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt uzul normal, gen o balta prin oras sau mers pe ploaie, cel putin la LC, prelungirea aripii (tot de la machineart) + protectia oferita de cilindrii mie mi s-a parut suficienta. Dupa vreo 150 km prin ploaie, cu ghete destul de aerisite, aveam picioarele uscate.

 

Dar daca vorbesti de intrat prin baltoace pe offroad, de sare apa in toate directiile ca in filme... atunci e alta poveste :D Acolo cea mai buna solutie cred ca e, cum zice si Marcel, o pereche de cizme desteapte.

 

Ok, o sa incerc intai cu f-extender si vad daca mai e cazul protectiilor.

 

Nu prea am intles (nici de la Marcel) care e treaba cu cizmele; eu ma plangeam ca ma ud pe pantaloni si ca am cizmele murdare. Am cizme bune cu Goretex, deci nu era ideea ca mi-ar intra apa in cizme, ci ca ma stropesc/murdaresc cand merg pe drum ud, imediat dupa ploaie sau cand mai nimeresc vreo balta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ umblat la soft si reglat conform cu noul numar de "dinti". Altfel mobra o sa parcurga mai multi km decat in realitate. :)

faptul ca va arata si o viteza mai mare e un bonus pentru siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de cizme cred ca amandoi ne refeream strict la pastratul picioarelor uscate :) Dar impotriva murdaritului da, ai nevoie de alte chestii.

Cum ziceai, incearca mai intai extensia de aripa si vezi dupa aia cat de ok iti este. Personal mi se pare deja prea mult adaugarea acelor protectii de la wunderlich.

 

 

2014 Berlin Plant

Ma speriasem initial. Am zis uite, pune Vlady un film ok cu/despre bmw, ce naiba se intampla?! Dupa aia am vazut si replica rautacioasa si m-am linistit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incercam o reparatie:

http://plasmajet.ro/metalizarea-cu-plasma/

 

Axul uzat nu poate fi inlocuit, BMW l-a scos de pe lista de part number-uri dupa ceva probleme de compatibilitate intre axul nou comandat de client si pinionul uzat din grupul existent.

Acum au partnumber doar pt TOT grupul spate, probabil ceva pe la 1000 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e chiar mai mult. pe proforma mea scria 6600ron + montaj. vorbesc despre grupul de la RT, dar ca pret si la GS ar trebui sa fie aceeasi mancare de peste.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa m-a îndrumati de unde pot cumpara piese pentru BMW r1200gs (2005). Am avut un accident si am nevoie de ceva piese.

Ex:

-apărători pentru mâini,

-partea de sus de la furca din fata de care se prinde ghidonul si corpul cu contactul,

-blocul de lumini stânga de pe ghidon

-scaun spate

 

Second-hand sau noi.

 

Multumesc!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata in mers hibridul BMW 2009 cu FINAL DRIVE 2006:

 

Eu n-am vazut nimic ciudat, da' m-am gandit sa-l pun si aici sa vad ce zice si ochiul vostru critic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am dus bucuros sa-mi ridic motocicleta de la service unde o lasasem pentru montarea asistentului de schimbarea a treptelor dar cand sa plec, am aruncat un ochi spre cardan si am avut o surpriza neplacuta: am observat doua gauri in burduful de la cardan (cea de-a doua nu se vede in poza, e "ascunsa" intre doua falturi):

 

post-9546-0-12086000-1400660622_thumb.jpg

 

Norocul, daca pot sa-i spun asa, este ca am vazut-o acolo si le-am lasat-o sa mi-l schimbe (garantie, evident) si ca nu am observat undeva in concediu sa stau cu grija. Inteleg ca pe acolo poate intra apa cu urmari pt. cardan.

Am auzit ca i s-a mai intamplat si unui prieten la un 2013 asa ca mai aruncati cate un ochi p-acolo.

Dezamagitor, bineinteles! :angry2:

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ciudatel. Imi pare a fi ori defect de fabricatie, ori a fost perforat cu ceva (poate cei de la service ?). Adica nu arata a fi o crapatura.

Eu am patit de mi-a aparut o pisda micuta pe garnitura de la admisia cilindrului dreapta (unde e punctul rosu in poza). Schimbata cand am facut revizia. Dar guma de la cardan arata f bine, fara vreun semn de uzura.

post-40715-0-09298500-1400680492_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am dus bucuros sa-mi ridic motocicleta de la service unde o lasasem pentru montarea asistentului de schimbarea a treptelor dar cand sa plec, am aruncat un ochi spre cardan si am avut o surpriza neplacuta: am observat doua gauri in burduful de la cardan (cea de-a doua nu se vede in poza, e "ascunsa" intre doua falturi):

 

attachicon.gifburduf.JPG

 

Norocul, daca pot sa-i spun asa, este ca am vazut-o acolo si le-am lasat-o sa mi-l schimbe (garantie, evident) si ca nu am observat undeva in concediu sa stau cu grija. Inteleg ca pe acolo poate intra apa cu urmari pt. cardan.

Am auzit ca i s-a mai intamplat si unui prieten la un 2013 asa ca mai aruncati cate un ochi p-acolo.

Dezamagitor, bineinteles! :angry2:

in tura de norvegia de anul trecut ungurul bulan a avut aceeasi problema.......

a incercat cand am facut revizia la rostok sa o inlocuiasca dar nu o aveau pe stoc

ce a fost cel mai interesant este ca nu a gasit anvelopa spate pe dimensiunile de la noul gs, deci care va planificati ture aveti grija

 

.......materiale noi.......

 

ps sper sa nu mi mai stearga nimeni postul..............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in tura de norvegia de anul trecut ungurul bulan a avut aceeasi problema.......

 

ce a fost cel mai interesant este ca nu a gasit anvelopa spate pe dimensiunile de la noul gs, deci care va planificati ture aveti grija

 

Pai el era prietenul cu 2013, la el ma refeream.

 

Aia cu anvelopa nu ma surprinde chiar atat de tare, avand in vedere ca atunci aparuse relativ de putin timp GS-ul cu noile dimensiuni. Acum insa m-as mira sa nu aiba, la cat de multe s-au vandut si se tot vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc si eu cateva spitze pentru roata fata de gs(A) ?

am spite noi acasa dar nu mai stiu daca sunt de fata sau spate

e lungime trb sa aiba??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18cm pana începe filetul. Aproximativ. Cele de pe spate au 17. Lăsa-mi te rog un număr de tel daca ai din astea. Multumesc.

cred ca ma vei injura

astea sunt spitele insa nu mai stiu daca sunt de DAKAR sau de gsa

stau de mult intr o cutie pe balcon

post-2209-0-90528300-1400954084_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...