Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

da mi pm cu nr tau

sa te indrum

 

de AUGUST

 

 

 

super poza si mai ales super numarul de pe gs :cheers: ma gandesc ca este dragostea anterioara KTM :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Enduro-touring...........mai degraba SM touring :bounce:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare......

Ceva sugestii?

Salut,

 

Daca vrei sa faci ambele roti in acelasi timp s-ar putea sa fie un pic mai complicat, pentru ca roata fata e de facut la o vulcanizare moto, iar cea spate la una auto; mai corect spus, roata fata nu se poate echilibra pe masina de echilibrat ptr moto (din cauza tipului prinderii) si invers. La vulcanizarile auto poti sa le dai tu roata jos, ca multora le e teama sa se bage si majoritatea nici nu au aprobare RAR pentru asa ceva. Altfel, daca vrei totul intr-un loc si nu vrei sa-ti murdaresti mainile, sunt cateva locuri, precum Autozone, unde pot rezolva ei totul. M-as feri de cei care vor sa echilibreze rotile moto (roata fata) cu sistemul acela adaptor tip "gheara" si nu stiu nici cat de ok este echilibrarea statica (manuala sau cu plumbi doar pe mijlocul rotii).

 

Nu uita sa le precizezi de senzorii de presiune. N-ar trebui sa fie probleme daca omul care se ocupa nu e babuin si este atent.

 

Iar cu rotile spitate se feresc crezand ca sunt tube-type. Daca le explici ca sunt fara camera si ca nu difera cu nimic de o janta normala n-o sa mai aiba retineri. Eu am facut roata spate la un Auto-Soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am intampinat prima problema cu atelajul si anume mi s-a blocat frana fata.

SIMPTOME;

  • Discurile sunt incinse ca naiba,
  • la liber DEABIA pot sa o imping,
  • maneta de frana este extrem de tare, as putea spune ca de 2-3 ori mai rigida decat in mod normal, si nu cred ca reusesc sa o strang cat puteam in mod normal
  • in mers daca inchid gazul ma da in nas
  • pusa pe cricul central si invartit roata fata= NU SE INVARTE :)

Cand am plecat de acasa nu am observat chestia asta. Dupa vreo 2km am oprit si am observat ca o imping la liber extrem de greu. Dupa vreo 10 minute am plecat si am observat ca isi daduse drumul, iar la un semafor chiar puteam sa o imping la liber in mod normal. Insa dupa inca 1 km am oprit ca incepuse sa miroase placutele de cat se incinsesera.Am reusit sa ajunga cat de cat pana la munca, insa am lasat in urma un miros de placute incinse. Am vorbit cu un prieten si mi-a spus ca cel mai probabil este de la pistonase si ca ma sfatuieste sa desfac roata fata, sa vad cum strang placutele cand actionez frana , eventual sa dau pistoanele cu niste spray degripant.

 

Ceva sfaturi?

 

Multumesc,

Mr.Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intampinat prima problema cu atelajul si anume mi s-a blocat frana fata.

 

Foarte posibil sa nu fie asta problema ta dar, apropos de asta, stiu ca s-au intamplat cazuri cand surubul de la protectia de mana dreapta se slabea, protectia pica "milimetric" in jos si bloca putin maneta de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba lichidul de frana fata spate, in toate circuitele.

 

Am vazut si eu o mobra care o cazut pe partea dreapta direct pe maneta de frana, de s-o blocat roata. Avea si handguard dar degeaba. Omu o desfacut aerisitorul de la un etrier, o mai lasat lichidul sa iese si s-o deblocat roata. Apoi am desfacut pompa fata, am schimbat lichidu de frana, am pus tot la loc si o fost ok socoteala.

 

In plus, ce as mai face eu la mobra ta, sa curat bine pistonasele si sa apas frana de cateva ori apoi sa le imping inapoi, ca sa fiu sigur ca culiseaza corect. Am avut etrier la care erau atat de intepenite pistonasele de abia s-or deblocat. Bine, asta era in alt episod, cand mergeam in toiu iernii cu mobra si s-o intepenit alea acolo din cauza de la sarea de pe drum sau cu ce curata astia de zapada.

 

Alt lucru foarte important, cand schimbi placutele de frana sau asa, sa desfaci capacul de la borcanasul de umplere. Ce se intampla e ca daca ai prea mult lichid in el, si tu fortezi pistoanele inauntru ca sa poti baga placutele noi, lichidu ala de frana urca sus in borcanas si daca nu mai are unde, si tu tot fortezi/lastaresti cu levierul, il poate crapa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba lichidul de frana fata spate, in toate circuitele.

 

Am vazut si eu o mobra care o cazut pe partea dreapta direct pe maneta de frana, de s-o blocat roata. Avea si handguard dar degeaba. Omu o desfacut aerisitorul de la un etrier, o mai lasat lichidul sa iese si s-o deblocat roata. Apoi am desfacut pompa fata, am schimbat lichidu de frana, am pus tot la loc si o fost ok socoteala.

 

In plus, ce as mai face eu la mobra ta, sa curat bine pistonasele si sa apas frana de cateva ori apoi sa le imping inapoi, ca sa fiu sigur ca culiseaza corect. Am avut etrier la care erau atat de intepenite pistonasele de abia s-or deblocat. Bine, asta era in alt episod, cand mergeam in toiu iernii cu mobra si s-o intepenit alea acolo din cauza de la sarea de pe drum sau cu ce curata astia de zapada.

 

Alt lucru foarte important, cand schimbi placutele de frana sau asa, sa desfaci capacul de la borcanasul de umplere. Ce se intampla e ca daca ai prea mult lichid in el, si tu fortezi pistoanele inauntru ca sa poti baga placutele noi, lichidu ala de frana urca sus in borcanas si daca nu mai are unde, si tu tot fortezi/lastaresti cu levierul, il poate crapa :)

 

 

sefu tot respectul :cheers:

si eu ce mai impingeam in pistonase

ma futea nevasta in gura ca ii dispareu carligele de lemn din casa

sa nu bag metal pe ele puneam carligul desfacut acolo :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face jucaria asta ???

 

cumva un fel de power comander ca la motociclete? pardon, am vrut sa scriu " japoneze"?

 

eu zic sa incerci sa cipezi zarzareaua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca poti face ceva ca sa o faci mai puternica, fara sa bagi bani seriosi in ea, sa pui alte pistoane mai usoare sau alte axe cu scame, dar o poti face sa traga mai altfel, relativ ieftin ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca poti face ceva ca sa o faci mai puternica, fara sa bagi bani seriosi in ea, sa pui alte pistoane mai usoare sau alte axe cu scame, dar o poti face sa traga mai altfel, relativ ieftin ;)

 

 

...ia zi sefu...cum...pierd garantia?

 

o sa meraga mai bine de atat????

 

http://www.youtube.com/watch?v=0bmqWQ3BULo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca iti pierzi garantia daca intri in el :)

 

Dar problema nu e asta. Motorul merge intr-adevar bine, dar de ce sa nu il faci, daca poti, sa mearga si mai bine? Acuma nu prea vad sensul sa faci un GS sa aibe 130 de cai sa zicem, ca nu e pentru asa ceva, dar sa te joci cu curba de cuplu e relativ usor si rezultatele is satisfuckatoare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ia zi sefu...cum...pierd garantia?

 

o sa meraga mai bine de atat????

 

Pe GS nu are rost sa pui PC. Pe K12R e o chestie interesanta. Nu stiu daca mai ai garantie la vreuna din ele insa nu cred ca pierzi garantia pentru ca nu umbli la motor. BMW dealer chiar monteaza PC (iar la K12R ar fi bine sa-ti monteze ei pentru ca e ceva de lucru).

 

PS: o chestie ce trebuie sa o tii minte aici este ca punand PC3 nu cauti putere/torque (pe astea le ai din plin). E vorba doar de fueling. Seria K e bleaga pana la 2000 rpm si are un flat spot pe la 7000 rpm. Astea le poti corecta cu PC3. Pe de alta parte ar fi o idee sa cauti un dyno si sa-i dai cateva ture (e scump dar deh, asta e daca vrei mobra).

 

PPS: tocmai am dat telefon la BMW (si eu vreau un PC3). Nu pierzi nicio garantie pentru ca PC3 este conceput in asa fel incat sa pacaleasca DUPA ce semnalul a fost trimis de ECM. Piggybacking basically. So, go ahead! Totusi, verifica la Bavaria :D Dealerul asta de aici e oleaca mai avangardist. Am auzit de povesti cu BMW dealers care au refuzat garantia pentru ca s-a folosit alt ulei decat Castrol :wink:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe GS nu are rost sa pui PC. Pe K12R e o chestie interesanta. Nu stiu daca mai ai garantie la vreuna din ele insa nu cred ca pierzi garantia pentru ca nu umbli la motor. BMW dealer chiar monteaza PC (iar la K12R ar fi bine sa-ti monteze ei pentru ca e ceva de lucru).

 

PS: o chestie ce trebuie sa o tii minte aici este ca punand PC3 nu cauti putere/torque (pe astea le ai din plin). E vorba doar de fueling. Seria K e bleaga pana la 2000 rpm si are un flat spot pe la 7000 rpm. Astea le poti corecta cu PC3. Pe de alta parte ar fi o idee sa cauti un dyno si sa-i dai cateva ture (e scump dar deh, asta e daca vrei mobra).

 

PPS: tocmai am dat telefon la BMW (si eu vreau un PC3). Nu pierzi nicio garantie pentru ca PC3 este conceput in asa fel incat sa pacaleasca DUPA ce semnalul a fost trimis de ECM. Piggybacking basically. So, go ahead! Totusi, verifica la Bavaria :D Dealerul asta de aici e oleaca mai avangardist. Am auzit de povesti cu BMW dealers care au refuzat garantia pentru ca s-a folosit alt ulei decat Castrol :wink:

 

multam fain :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Pitesti la Valcea 20 min! sunt aprox 60km,filmarea nu incepe chiar din Pitesti dar vreo 50 tot ati facut,in 20 min!

 

Voi nu sunteti normali!

 

de aceea vreau sa o "cipuiesc"

pai asta e timp ok... trebuia sa scoatem 15 min pitesti ramnic

insa mesterul DAN mi a vandut o alta informatie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe noi ne au luat pe curbele alea 2 scuteristi

se dadeau asa de "racing" incat camera nu a apucat sa i surprinda......

 

:laugh:

 

un politai la punctul potrivit te scotea si de pe forum vo 3 luni, :laugh:

 

unde e montata camera?. nu mai ai parbriz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

 

un politai la punctul potrivit te scotea si de pe forum vo 3 luni, :laugh:

 

unde e montata camera?. nu mai ai parbriz?

 

ups..... se vede ca nu ma cunosti....

 

eu sunt RATA.... vanatorul e duracell

adica camera e montata pe un r 1200r si , da , i a scos parbrizul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...