Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

1341523850[/url]' post='3171553']

:10:

 

 

@ Linx - nu consider ca este necesar/normal sa-i sufli in ceafa mecanicului, nu vad o problema in faptul ca AB nu permite asta. Eu unul, aici in At, nu pot face asta nici la BMW nici la service-ul auto de reprezentanta. Nu este firesc sa poata intra oricine cand vrea in sala lor.

Aa, daca vreau eu sau vor ei sa-mi arate ceva punctual la motocicleta/masina ca avem o neintelegere, e altceva.

 

Dar in Austria ai auzit de suruburi nestranse la etrier la iesirea din service sau piese lipsa aruncate la cos? Despre ce vorbim? Este in primul rand o problema de incredere, care odata pierduta asa ramane, mult timp. In fond,pe motor, la iesirea din service merge tot proprietarul, caci daca mecanicul ar face macar o tura de pista,de proba, ar fi sigur mai constiincios.Pt destidere!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Personal nu preturile lor ma deranjeaza, avand in vedere ca intretinerea si absolut toate repratiile mi le fac singur.

Ma gandesc cu groaza la cei cu mobre noi, care depind de ei dpdv al garantiei, Linx de exemplu..

Deranjante sunt celelalte lucruri pomenite mai sus..

Oricum, astea nu se intampla numai la noi, citesc si pe forumurile din SUA de exemplu, si acolo sunt multi berbeci prin reprezentantele BMW, prosti sunt peste tot..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu v-ati plictisit de acest subiect? :)

 

Vreau sa-i intreb pe cei care spun ca au plecat cu suruburi nestranse si etriere care statea sa cada: dar voi ce vreti sa spuneti, ca ati sta sa va uitati/verificati daca mecanicul strange fiecare surub?

Credeti ca se vede asta de la cativa metrii buni de la motor (printr-un geam)?

Sau voi chiar ati vrea "sa suflati in ceafa mecanicului"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu v-ati plictisit de acest subiect? :)

dar voi ce vreti sa spuneti, ca ati sta sa va uitati/verificati daca mecanicul strange fiecare surub?

Credeti ca se vede asta de la cativa metrii buni de la motor (printr-un geam)?

Sau voi chiar ati vrea "sa suflati in ceafa mecanicului"?

Prima intrebare = NU.

A doua =DA

A treia =NU (de aia stau chiar langa el, ii suflu in ceafa)

 

Ca sa revenim la subiect.

post-8769-0-42474400-1341573479_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima intrebare = NU.

A doua =DA

A treia =NU (de aia stau chiar langa el, ii suflu in ceafa)

 

Ca sa revenim la subiect.

 

Modelul actual franeaza de-ti scoate ochii din cap cu un singur deget vad ca i-au pus si frane radiale :o cum gasesc nemtii astia upgrade la orice :D probabil urmatorul model va avea 4 discuri pe fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sper sa aiba parte de un far mai frumos desenat.....macar in genul asta...

cred ca sunt doar speculatii in ceea ce priveste poza

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1341580584[/url]' post='3172113']

Modelul actual franeaza de-ti scoate ochii din cap cu un singur deget vad ca i-au pus si frane radiale :o cum gasesc nemtii astia upgrade la orice :D probabil urmatorul model va avea 4 discuri pe fata

 

S-a mai discutat despre subiect. Radial este doar prinderea etrierilor in suport si nu influenteaza franarea in niciun fel.

Radial calipers / radial brakes.

Around 2003, motorbikes started to hit the showrooms with a new feature - radial brakes. The magazines and testers will all tell you that radial brakes make the bike stop quicker. Not true - they have nothing to do with stopping power and everything to do with the design of the front forks of the bike. More and more bikes are coming out with upside-down forks. ie. instead of the fat canister part of the fork being at the bottom of the assembly, it's at the top. This means that the fork pistons are now the part of the suspension with the wheel attached to them. It also means that it's impossible to put a stiffening fork brace down there now because the brace would need to move with the wheel, and the length of the fork pistons precludes that.

 

radialcalipers.jpgThe stiffness of the front end is now entirely dependent on the size of the front axle. Bigger axle = stiffer front end. A side-effect of this design was that traditionally-mounted brake calipers could cause a lot of vibration in the steering because of flex between the wheel (with the brake disc bolted to it), and the fork leg (with the caliper). The slight tolerance allowed by floating brake rotors couldn't compensate for the amount of flexing in the forks. To reduce the brake-induced fork vibration, the brake calipers were moved around the rotors slightly so that they fell into the front-rear alignment of the wheel axle. There's less lateral flex at that point, which means less or no vibration. The caliper mounts were changed too. Traditional calipers bolt on to the forks with bolts going through them at 90° to the face of the brake rotor. With radial calipers, the bolts are aligned parallel to the brake rotor - effectively also in the front-rear alignment of the wheel. This design is a trickle-down technology from superbike racing where a radial caliper mount allows the racing teams to use different diameters of brake rotor by simply adding spacers between the caliper and the mounting bracket.The image here shows the difference between traditional and radially mounted brake calipers.

 

 

 

Read more: http://www.carbibles...l#ixzz1zrhLTzz8 Material de studiu, totul despre frana pe intelesul tuturor.

 

1341594383[/url]' post='3172309']

sincer sper sa aiba parte de un far mai frumos desenat.....macar in genul asta...

cred ca sunt doar speculatii in ceea ce priveste poza

 

Cel mai important este ca noul far sa-si faca treaba, respectiv sa si lumineze drumul, nu numai sa arate frumos. Farul vechi era si urat si chior.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai important este ca noul far sa-si faca treaba, respectiv sa si lumineze drumul, nu numai sa arate frumos. Farul vechi era si urat si chior.

 

de ce? ca sa remarce si altii la fel ca tine despre precedentul cat de urat este?

Excelent ar fi sa arate si bine, sa-si faca si treaba....cu toate ca partea cu luminatul este mult mai complicata.

Eu unul nu stiu mobra s-o faca foarte bine numai in varianta de fabrica...nici macar v-stromul cu ditamai blocurile optice....

 

prin urmare macar sa fie frumos

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intereseaza-te. Vstromul bate orice la capitolul lumini. Normal ca la niste faruri din fabrica bune cu xenon le faci si mai bune mai ales ca xenonul se poate pune usor pe ambele faze (H4= bixenon). GS-ul este cunoscut, chiar si printre fanatici, ca foarte slab noaptea, iar xenonul merge doar pe scurta.Cu farurile oricum este complicat! Un proaspat fost posesor de K 1600 , cel cu super faruri adaptive, spunea ca nu vede nimic pe ploaie, noaptea.crackup.gif

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intereseaza-te. Vstromul bate orice la capitolul lumini.

 

mai mult decat ca am avut 2 ani v-strom nu cred ca ma pot interesa....si da sunt mai bune decat altele, dar nu ma pot declara multumit....simteam nevoia deseori de ceva suplimentar.

Si crede-ma cand spun asta deoarece stau in afara Bucurestiului si orbecaiam deseori in drum spre casa.

 

Un proaspat fost posesor de K 1600 , cel cu super faruri adaptive, spunea ca nu vede nimic pe ploaie, noaptea.crackup.gif

deci macar sa fie frumoase.....biggrin.gif

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1341606883[/url]' post='3172496']

mai mult decat ca am avut 2 ani v-strom nu cred ca ma pot interesa....si da sunt mai bune decat altele, dar nu ma pot declara multumit....simteam nevoia deseori de ceva suplimentar.

Si crede-ma cand spun asta deoarece stau in afara Bucurestiului si orbecaiam deseori in drum spre casa.

 

 

deci macar sa fie frumoase.....biggrin.gif

 

Esti primul pe care-l aud ca se vaita de farurile Vstromuluiheadscratch.gif. Probabil acum cu GS-ul suferi cumplit, sau nu mai mergi de loc noaptea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles. Bogdane, peste Vstrom sunt farurule de Varadero :)

dar e offtopic si blasfemica pomenirea acestuia in topicul de BMW, ne stropesc astia cu apa sfintita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti primul pe care-l aud ca se vaita de farurile Vstromuluiheadscratch.gif. Probabil acum cu GS-ul suferi cumplit, sau nu mai mergi de loc noaptea.

 

tot ce pot sa spun este ca nu sunt fericit....este limpede ca un set de proiectoare si inlocuire faza scurta cu xenon ar fi binevenite.....

la v-strom probabil ar fi fost suficient doar xenon....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, va deranjez cu o intrebare referitoare la functionarea ABS-ului, si anume: la un BMW R1200 din 2005, la franarea pe fata functioneaza ABS-ul dar la franarea pe spate NU, se aprinde martorul din bord si nu mai functioneaza nici pe fata, la repornire aceleasi etape, daca franezi doar fata functioneaza fara probleme; iar intrebarea este daca poate fi ceva minor respectiv simplu de rezolvat sau este ceva din modul si e nasoleala ? Mentionez ca aceasta problema o are o motocicleta pe care sunt pe cale sa o achizitionez, dar ma sperie aceasta problema . Multumesc de atentie si astept cu interes pareri.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

In general problemele generate de ABS sunt complicate.

Impropriu spus ca iti functioneaza doar fata, atunci cind este o eroare generata pe traseu calculatorul taie functionarea ABS-ului.

La cum descrii fenomenul poate fi senzorul ABS pe spate.

Poti merge linistit, ai frane dar nu mai functioneaza ABS-ul.

Oricum, trebuie pusa pe un tester si vazut ce spune.

Nu te-as sfatui sa te grabesti s-o cumperi, nu poti repara nimic in sistem, totul necesita inlocuire, iar preturile sunt foarte mari.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1341734874[/url]' post='3173174']

Salutare, va deranjez cu o intrebare referitoare la functionarea ABS-ului, si anume: la un BMW R1200 din 2005, la franarea pe fata functioneaza ABS-ul dar la franarea pe spate NU, se aprinde martorul din bord si nu mai functioneaza nici pe fata, la repornire aceleasi etape, daca franezi doar fata functioneaza fara probleme; iar intrebarea este daca poate fi ceva minor respectiv simplu de rezolvat sau este ceva din modul si e nasoleala ? Mentionez ca aceasta problema o are o motocicleta pe care sunt pe cale sa o achizitionez, dar ma sperie aceasta problema . Multumesc de atentie si astept cu interes pareri.

:cheers:

 

chiar daca nu ebok in service...mergi cu omul si moto la bavaria pt un test/tester

 

1341734874[/url]' post='3173174']

Salutare, va deranjez cu o intrebare referitoare la functionarea ABS-ului, si anume: la un BMW R1200 din 2005, la franarea pe fata functioneaza ABS-ul dar la franarea pe spate NU, se aprinde martorul din bord si nu mai functioneaza nici pe fata, la repornire aceleasi etape, daca franezi doar fata functioneaza fara probleme; iar intrebarea este daca poate fi ceva minor respectiv simplu de rezolvat sau este ceva din modul si e nasoleala ? Mentionez ca aceasta problema o are o motocicleta pe care sunt pe cale sa o achizitionez, dar ma sperie aceasta problema . Multumesc de atentie si astept cu interes pareri.

:cheers:

 

chiar daca nu ebok in service...mergi cu omul si moto la bavaria pt un test/tester

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : asta e adventure sau e gs 1200 simplu ? ca in descrierea anuntului omu zice ca-i adventure , insa mie nu prea imi pare , ci doar ca e un gs 1200 simplu. adv are 31 sau 33 litri rezervorul nu mai tin minte exact fata de 20 cat are gs 1200 simplu, saua mai inalta de la 840 la 910 ... protectii cilindri, aripa fata nu e ca la adventure ... ma rog. o avea spite si abs ..dar totusi nu cred ca-i un adventure . dupa v-strom,varadero si 990 adventure, ma bate gandul la un gs1200 adv. :)

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=460718

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : asta e adventure sau e gs 1200 simplu ? ca in descrierea anuntului omu zice ca-i adventure , insa mie nu prea imi pare , ci doar ca e un gs 1200 simplu.  adv are 31 sau 33  litri rezervorul nu mai tin minte exact fata de 20 cat are gs 1200 simplu, saua mai inalta de la 840 la 910 ... protectii cilindri, aripa fata nu e ca la adventure ... ma rog.  o avea spite si abs ..dar totusi nu cred ca-i un adventure . dupa v-strom,varadero si 990 adventure, ma bate gandul la un gs1200 adv. :)

 

http://www.bikeshop....ip=am&ID=460718

 

e un gsgsa are 33 de litriin 2006 parca nu aveau 105 cp

 

E simplu.

 

 

sefu ...ca tot vad ca esti activ pe aici la bulangii astia bogati cu BMWce se aude cu gentile ......????

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea ala are talent in a pune mobrele gresit... cred ca le incurca... sau o face intentionat... sau inca nici n-a ajuns mobra / actele la el... s-ar putea sa-l gasesti si ca gs simplu daca-l cauti.

 

ce e aia gsgsa ? ori gs ori gsa ? ca asa despartite as pricepe mai bine

 

Eh, citeste ca "e un gs. gsa ... "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : asta e adventure sau e gs 1200 simplu ? ca in descrierea anuntului omu zice ca-i adventure , insa mie nu prea imi pare , ci doar ca e un gs 1200 simplu. adv are 31 sau 33 litri rezervorul nu mai tin minte exact fata de 20 cat are gs 1200 simplu, saua mai inalta de la 840 la 910 ... protectii cilindri, aripa fata nu e ca la adventure ... ma rog. o avea spite si abs ..dar totusi nu cred ca-i un adventure . dupa v-strom,varadero si 990 adventure, ma bate gandul la un gs1200 adv. :)

 

http://www.bikeshop....ip=am&ID=460718

 

ziceti bre, se merita luat gs-ul asta la cat cere omu pe ea ? stit vreun gsa de vanzare la vreo 9000 eur ? (in afara de fostu motor a lui ianachim) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...