vlady_80 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 da mi pm cu nr tau sa te indrum de AUGUST super poza si mai ales super numarul de pe gs ma gandesc ca este dragostea anterioara KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 ...Baraj Siriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Enduro-touring...........mai degraba SM touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare...... Ceva sugestii? Salut, Daca vrei sa faci ambele roti in acelasi timp s-ar putea sa fie un pic mai complicat, pentru ca roata fata e de facut la o vulcanizare moto, iar cea spate la una auto; mai corect spus, roata fata nu se poate echilibra pe masina de echilibrat ptr moto (din cauza tipului prinderii) si invers. La vulcanizarile auto poti sa le dai tu roata jos, ca multora le e teama sa se bage si majoritatea nici nu au aprobare RAR pentru asa ceva. Altfel, daca vrei totul intr-un loc si nu vrei sa-ti murdaresti mainile, sunt cateva locuri, precum Autozone, unde pot rezolva ei totul. M-as feri de cei care vor sa echilibreze rotile moto (roata fata) cu sistemul acela adaptor tip "gheara" si nu stiu nici cat de ok este echilibrarea statica (manuala sau cu plumbi doar pe mijlocul rotii). Nu uita sa le precizezi de senzorii de presiune. N-ar trebui sa fie probleme daca omul care se ocupa nu e babuin si este atent. Iar cu rotile spitate se feresc crezand ca sunt tube-type. Daca le explici ca sunt fara camera si ca nu difera cu nimic de o janta normala n-o sa mai aiba retineri. Eu am facut roata spate la un Auto-Soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Salutare, Am intampinat prima problema cu atelajul si anume mi s-a blocat frana fata. SIMPTOME; Discurile sunt incinse ca naiba, la liber DEABIA pot sa o imping, maneta de frana este extrem de tare, as putea spune ca de 2-3 ori mai rigida decat in mod normal, si nu cred ca reusesc sa o strang cat puteam in mod normal in mers daca inchid gazul ma da in nas pusa pe cricul central si invartit roata fata= NU SE INVARTE Cand am plecat de acasa nu am observat chestia asta. Dupa vreo 2km am oprit si am observat ca o imping la liber extrem de greu. Dupa vreo 10 minute am plecat si am observat ca isi daduse drumul, iar la un semafor chiar puteam sa o imping la liber in mod normal. Insa dupa inca 1 km am oprit ca incepuse sa miroase placutele de cat se incinsesera.Am reusit sa ajunga cat de cat pana la munca, insa am lasat in urma un miros de placute incinse. Am vorbit cu un prieten si mi-a spus ca cel mai probabil este de la pistonase si ca ma sfatuieste sa desfac roata fata, sa vad cum strang placutele cand actionez frana , eventual sa dau pistoanele cu niste spray degripant. Ceva sfaturi? Multumesc, Mr.Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Am intampinat prima problema cu atelajul si anume mi s-a blocat frana fata. Foarte posibil sa nu fie asta problema ta dar, apropos de asta, stiu ca s-au intamplat cazuri cand surubul de la protectia de mana dreapta se slabea, protectia pica "milimetric" in jos si bloca putin maneta de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Schimba lichidul de frana fata spate, in toate circuitele. Am vazut si eu o mobra care o cazut pe partea dreapta direct pe maneta de frana, de s-o blocat roata. Avea si handguard dar degeaba. Omu o desfacut aerisitorul de la un etrier, o mai lasat lichidul sa iese si s-o deblocat roata. Apoi am desfacut pompa fata, am schimbat lichidu de frana, am pus tot la loc si o fost ok socoteala. In plus, ce as mai face eu la mobra ta, sa curat bine pistonasele si sa apas frana de cateva ori apoi sa le imping inapoi, ca sa fiu sigur ca culiseaza corect. Am avut etrier la care erau atat de intepenite pistonasele de abia s-or deblocat. Bine, asta era in alt episod, cand mergeam in toiu iernii cu mobra si s-o intepenit alea acolo din cauza de la sarea de pe drum sau cu ce curata astia de zapada. Alt lucru foarte important, cand schimbi placutele de frana sau asa, sa desfaci capacul de la borcanasul de umplere. Ce se intampla e ca daca ai prea mult lichid in el, si tu fortezi pistoanele inauntru ca sa poti baga placutele noi, lichidu ala de frana urca sus in borcanas si daca nu mai are unde, si tu tot fortezi/lastaresti cu levierul, il poate crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 28, 2012 Autor Share Postat August 28, 2012 Schimba lichidul de frana fata spate, in toate circuitele. Am vazut si eu o mobra care o cazut pe partea dreapta direct pe maneta de frana, de s-o blocat roata. Avea si handguard dar degeaba. Omu o desfacut aerisitorul de la un etrier, o mai lasat lichidul sa iese si s-o deblocat roata. Apoi am desfacut pompa fata, am schimbat lichidu de frana, am pus tot la loc si o fost ok socoteala. In plus, ce as mai face eu la mobra ta, sa curat bine pistonasele si sa apas frana de cateva ori apoi sa le imping inapoi, ca sa fiu sigur ca culiseaza corect. Am avut etrier la care erau atat de intepenite pistonasele de abia s-or deblocat. Bine, asta era in alt episod, cand mergeam in toiu iernii cu mobra si s-o intepenit alea acolo din cauza de la sarea de pe drum sau cu ce curata astia de zapada. Alt lucru foarte important, cand schimbi placutele de frana sau asa, sa desfaci capacul de la borcanasul de umplere. Ce se intampla e ca daca ai prea mult lichid in el, si tu fortezi pistoanele inauntru ca sa poti baga placutele noi, lichidu ala de frana urca sus in borcanas si daca nu mai are unde, si tu tot fortezi/lastaresti cu levierul, il poate crapa sefu tot respectul si eu ce mai impingeam in pistonase ma futea nevasta in gura ca ii dispareu carligele de lemn din casa sa nu bag metal pe ele puneam carligul desfacut acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Pai poti pune linistit levieru intre placutele vechi ca nu se intampla nimic, numa trebuie avut grija la nivelu de sus de la rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cool man Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Are idee cineva daca se poate pune power chip la 1200 gs si daca face cineva chestia asta in romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 30, 2012 Autor Share Postat August 30, 2012 Are idee cineva daca se poate pune power chip la 1200 gs si daca face cineva chestia asta in romania? ce face jucaria asta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 ce face jucaria asta ??? cumva un fel de power comander ca la motociclete? pardon, am vrut sa scriu " japoneze"? eu zic sa incerci sa cipezi zarzareaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Are idee cineva daca se poate pune power chip la 1200 gs si daca face cineva chestia asta in romania? Din cate am auzit, nu este recomandat; eu n-as face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Nu cred ca poti face ceva ca sa o faci mai puternica, fara sa bagi bani seriosi in ea, sa pui alte pistoane mai usoare sau alte axe cu scame, dar o poti face sa traga mai altfel, relativ ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 31, 2012 Autor Share Postat August 31, 2012 Nu cred ca poti face ceva ca sa o faci mai puternica, fara sa bagi bani seriosi in ea, sa pui alte pistoane mai usoare sau alte axe cu scame, dar o poti face sa traga mai altfel, relativ ieftin ...ia zi sefu...cum...pierd garantia? o sa meraga mai bine de atat???? http://www.youtube.com/watch?v=0bmqWQ3BULo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Banuiesc ca iti pierzi garantia daca intri in el Dar problema nu e asta. Motorul merge intr-adevar bine, dar de ce sa nu il faci, daca poti, sa mearga si mai bine? Acuma nu prea vad sensul sa faci un GS sa aibe 130 de cai sa zicem, ca nu e pentru asa ceva, dar sa te joci cu curba de cuplu e relativ usor si rezultatele is satisfuckatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) ...ia zi sefu...cum...pierd garantia? o sa meraga mai bine de atat???? Pe GS nu are rost sa pui PC. Pe K12R e o chestie interesanta. Nu stiu daca mai ai garantie la vreuna din ele insa nu cred ca pierzi garantia pentru ca nu umbli la motor. BMW dealer chiar monteaza PC (iar la K12R ar fi bine sa-ti monteze ei pentru ca e ceva de lucru). PS: o chestie ce trebuie sa o tii minte aici este ca punand PC3 nu cauti putere/torque (pe astea le ai din plin). E vorba doar de fueling. Seria K e bleaga pana la 2000 rpm si are un flat spot pe la 7000 rpm. Astea le poti corecta cu PC3. Pe de alta parte ar fi o idee sa cauti un dyno si sa-i dai cateva ture (e scump dar deh, asta e daca vrei mobra). PPS: tocmai am dat telefon la BMW (si eu vreau un PC3). Nu pierzi nicio garantie pentru ca PC3 este conceput in asa fel incat sa pacaleasca DUPA ce semnalul a fost trimis de ECM. Piggybacking basically. So, go ahead! Totusi, verifica la Bavaria Dealerul asta de aici e oleaca mai avangardist. Am auzit de povesti cu BMW dealers care au refuzat garantia pentru ca s-a folosit alt ulei decat Castrol Editat August 31, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 31, 2012 Autor Share Postat August 31, 2012 Pe GS nu are rost sa pui PC. Pe K12R e o chestie interesanta. Nu stiu daca mai ai garantie la vreuna din ele insa nu cred ca pierzi garantia pentru ca nu umbli la motor. BMW dealer chiar monteaza PC (iar la K12R ar fi bine sa-ti monteze ei pentru ca e ceva de lucru). PS: o chestie ce trebuie sa o tii minte aici este ca punand PC3 nu cauti putere/torque (pe astea le ai din plin). E vorba doar de fueling. Seria K e bleaga pana la 2000 rpm si are un flat spot pe la 7000 rpm. Astea le poti corecta cu PC3. Pe de alta parte ar fi o idee sa cauti un dyno si sa-i dai cateva ture (e scump dar deh, asta e daca vrei mobra). PPS: tocmai am dat telefon la BMW (si eu vreau un PC3). Nu pierzi nicio garantie pentru ca PC3 este conceput in asa fel incat sa pacaleasca DUPA ce semnalul a fost trimis de ECM. Piggybacking basically. So, go ahead! Totusi, verifica la Bavaria Dealerul asta de aici e oleaca mai avangardist. Am auzit de povesti cu BMW dealers care au refuzat garantia pentru ca s-a folosit alt ulei decat Castrol multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 (editat) o sa meraga mai bine de atat???? Doar atat? Editat Septembrie 1, 2012 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 ...ia zi sefu...cum...pierd garantia? o sa meraga mai bine de atat???? http://www.youtube.com/watch?v=0bmqWQ3BULo De la Pitesti la Valcea 20 min! sunt aprox 60km,filmarea nu incepe chiar din Pitesti dar vreo 50 tot ati facut,in 20 min! Voi nu sunteti normali! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 1, 2012 Autor Share Postat Septembrie 1, 2012 De la Pitesti la Valcea 20 min! sunt aprox 60km,filmarea nu incepe chiar din Pitesti dar vreo 50 tot ati facut,in 20 min! Voi nu sunteti normali! de aceea vreau sa o "cipuiesc" pai asta e timp ok... trebuia sa scoatem 15 min pitesti ramnic insa mesterul DAN mi a vandut o alta informatie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Slab...io timpu' asta il scot cu F'ul de 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 1, 2012 Autor Share Postat Septembrie 1, 2012 Slab...io timpu' asta il scot cu F'ul de 650 pe noi ne au luat pe curbele alea 2 scuteristi se dadeau asa de "racing" incat camera nu a apucat sa i surprinda...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 pe noi ne au luat pe curbele alea 2 scuteristi se dadeau asa de "racing" incat camera nu a apucat sa i surprinda...... un politai la punctul potrivit te scotea si de pe forum vo 3 luni, unde e montata camera?. nu mai ai parbriz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 2, 2012 Autor Share Postat Septembrie 2, 2012 un politai la punctul potrivit te scotea si de pe forum vo 3 luni, unde e montata camera?. nu mai ai parbriz? ups..... se vede ca nu ma cunosti.... eu sunt RATA.... vanatorul e duracell adica camera e montata pe un r 1200r si , da , i a scos parbrizul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.