Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Rezista chiar si la ploaie!!! :)

S-a mai daramat un mit.

attachicon.gifimage.jpg

Care ploaie? Motorul e ca scos din cutie. Sa-l stapanesti cu placere. Supurtul GPS din dotare asigura si ceva protectie la furt?

 

 

 

 

 

 

 

PS

BOGDAN , VALABIL SI PENTRU TINE....NU NE INTERESEAZA CA AI FOST LA PLIMBARE ....PE TOPICUL ASTA CEL PUTIN...

 

Nu mai fi asa tafnos. Ca sa-ti treaca supararea ti-am luat o revista. Treci pe la mine sa ti-o dau.

post-8769-0-05345300-1365317794_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

NU AI VREA SA INCERCI SA PLECI CU CINEVA PUNAND ANUNTUL LA

 

......INTALNIRI PLIMBARI EXCURSII ETC......

 

AM INTELES CA AI GSA DAR ASTA NU INSEAMNA CA TREBUIE SA UMPLI TOPICUL ASTA CAND VREI SA IESI CU MOTORUL LA PLIMBARE....

 

MULTUMESC

 

PS

BOGDAN , VALABIL SI PENTRU TINE....NU NE INTERESEAZA CA AI FOST LA PLIMBARE ....PE TOPICUL ASTA CEL PUTIN...

 

* haide, bre, fii si tu de treaba, ca oamenii au suferit destul peste iarna...

 

ia uite ce am pentru tine. ia-ti si tu unul d-asta nou, da-te extrem pe off-road, filmeaza-te, apoi pune aici plimbarica ;) ....sa vezi ce de fani o sa ai p-orma.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MKM0zmnEoHk&feature=share

 

acuma, intrebare: cand erai mic, ai avut si tu tricicleta d-aia cum apare in primele cadre ale filmuletzului?

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma, intrebare: cand erai mic, ai avut si tu tricicleta d-aia cum apare in primele cadre ale filmuletzului?

 

I-am luat io lu' nepoata-mea, ii place la nebunie... stie de mica ce-i bun! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut-o pe asta.

<iframe src="http://www.facebook.com/video/embed?video_id=548809298493169" width="320" height="240" frameborder="0"></iframe>

 

* eu nu cred, ...daca o avea p-asta, era alpinist acum :D

 

I-am luat io lu' nepoata-mea, ii place la nebunie... stie de mica ce-i bun! :crack:

 

* pai, Vlade, cine nu stie ca fetele stiu mai bine cei bun...? ii spunem noi acuma :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

* haide, bre, fii si tu de treaba, ca oamenii au suferit destul peste iarna...

 

ia uite ce am pentru tine. ia-ti si tu unul d-asta nou, da-te extrem pe off-road, filmeaza-te, apoi pune aici plimbarica ;) ....sa vezi ce de fani o sa ai p-orma.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MKM0zmnEoHk&feature=share

 

acuma, intrebare: cand erai mic, ai avut si tu tricicleta d-aia cum apare in primele cadre ale filmuletzului?

papusica....

eu inca sunt mic....si mai copilaresc

alpinist futui' pana m am bagat in tainele motociclismului si am vandut mai tot echipamentul de escalada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog nu uita sa intrebi de garantie!

 

Am intrebat, aici nu sunt decat cei doi ani normali. Le-am spus de cei patru din Ro, au zis ca ei cred ca este garantia oferita cumva de dealer, nu de BMW.

 

 

Sambata am facut si eu primul test. Primul soc: cat de usoara pare. Apoi... cat de usor merge acceleratia, lucru pe care l-am simtit si mai tare cand m-am urcat iar pe a mea.

Din pacate nu au fost cele mai bune conditii de test, afara fiind doar cinci grade, umezeala (plouase noaptea), intunecat, ceva vant. Basca, nu apucasem sa fac decat 30km pe motorul meu sezonul asta. Deci nu a fost cel mai nimerit moment si tot ce am perceput poate nu este 100% concludent dar apucasem sa fac programarea...

Am avut-o la dispozitie ceva mai mult de doua ore asa ca am facut vreo 160km. Am inceput cu autostrada. In curbele largi la viteza senzatia este sta clar mai bine. Trage, firesc, mai bine. Cel mai bine am simtit-o de exemplu ca, daca la a mea de la 180-190km/h se simte ca nu mai e chiar asa vioaie, la asta pana la 210 nu am simtit asta. Mai mult nu m-a interesat... si cu a mea rar merg mai ult de 160-180.

Tempomatul... de vis. Parbrizul... spre surprinderea mea m-am impacat excelent cu el pe autostrada. L-am ridicat (nu total) si era relativ liniste, fara turbulente. Nota zece din punctul meu de vedere. De sistemul de actionare n-are rost sa mai pomenim. Personal insa as lua iar unul mai scund pt ca merg rar pe vant si foarte tare pe autostrada. Iar cel original, la viteze decente spre mici (cand merg des cu casca ridicata), lasat la minim in jos, imi arunca in fata aerul. Nu asa rau ca al altele dar totusi... Ceea ce tot zice Harea referitor la cum se vede prin el, nu neg pt. ca eram impreuna la Bavaria si am vazut amandoi dar nu am fost deloc nevoit sa ma uit prin el, nu vad de ce as face-o... si totusi functia principala, de a ma proteja fara turbulente si-o face bine, basca arata si destul de bine dupa parerea mea. In off clar ar fi la minim in jos, deci... irelevant.

Saua mi s-a prut si mie foarte comoda, clar peste cea originala anterioara. Mi s-a parut insa, cu saua standard pusa pe high, ca tin picioarele ceva mai stranse... iar in picioare ma aplec mai mult peste ghidon... or fi scaritele mai sus?

Franele foarte comparabile... de fapt se spune ca, minimal, ar fi inferioare modelului anterior. La fel si zgomotul tobei, imi place mai mult la a mea, la asta noua as pune clar Akrapovic. Sunt total impotriva zgomotului nesimtit de tobe dar aici nu e vorba decat de felul in care suna, nu de cat de tare. oricum, nici original nu este deloc rau. Parca totusi boxerul vechi are u sunet mai placut.

 

Motocicleta testata avea cam toate optiunile, mai putin farul cu LED si jante cu spite. Nu stiu cine spunea ca incalzirea in ghidon ar fi nu stiu cum... mi s-a parut foarte ok, am folosit-o chiar permanent, doar pe treapta 1 care a fost suficient. Am apreciat faptul ca la computerul de bord au pus ceasul separat insa asta nu mai reprezinta o problema atata timp cat il am pe navi. Mi s-a parut insa total inutila data la computer, cine vrea s-o vada in mers? Utila mi s-a parut mutarea butonului trip tot pe ghidon.

De semnalizare nu comentez, ma face sa fiu mult mai calic la a semnaliza. Evident, nu s-a pus problema de obisnuinta. Insa fata de alte modele, aproape ca este suficient sa misti doar degetul mare. Oricum, asta ramane indiscutabil la categoria pierdere fata de modelele anterioare.

Am iesit doar putin pe asa zis off, era insa destul de umed si nu vroiam sa risc sa cad si sa platesc doar ca am zgariat ceva, nu avea nici crashbar, asa ca am renuntat repede. Voi mai incerca cu alta ocazie pe uscat.

M-am dus si pe niste serpentine dar la 1 grad si multa umezeala am preferat sa stau cumintel.

Apreciez clar riding modes... cu mentiunea ca dynamic mi s-a parut putin cam putin prea "spontan", dar poate in alte conditii l-as aprecia.

De asemenea am apreciat suportul pt. navi, care se incuie cu aceeasi cheie si mai ales faptul ca am putut sa-mi folosesc 660-ul meu fara probleme. Nu pot insa intelege de ce trebuie sa acopere partea superioara a turometrului.

 

Per total clar imi place mult, sunt unele deosebiri evidente, majoritatea in bine. Insa fata de a mea nu simt inca o diferenta cat sa ma preseze s-o schimb imediat. Mai am insa timp sa ma conving.

 

post-9546-0-13295000-1365438708_thumb.jpgpost-9546-0-62497200-1365438793_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade, sa-ti fie de bine. Iar ne-ai luat-o inainte. Din tot ce spui am remarcat doar asemanarea dintre franele vechi si cele noi care dupa cum spui sunt tot cele vechi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- suportii pentru picioare

- spoiler fata (cioc)

 

prin germania mi se par scumpe

 

Normal ca ti se par scumpe (scaritele) daca le alegi pe cele mai scumpe (bine, poate ca sunt si cele mai bune). La Touratech de exemplu ai de ales deja de la 93€ (le poti alege sa fie mai in fata sau mai spre spate).

Ai si varianta sa iei de la dealer BMW scaritele de ADV care costa cca 120€, eu le am si mi se par foarte ok. Consider insa ca astfel de scarite sunt absolut necesare la GS, mai ales daca si mergi in picioare.

Mai gasesc foarte utila latirea pedalei de frana: http://shop.touratech.at/bremshebelverbreiterung-bmw-r-1200-gs-bis-2012.html

 

Referitor la "cioc" pretul e ok la BMW 45€... la TT vad ca pleaca de la 85€. Oricum, asta e un moft fara vreo utilitate reala deci daca ti se pare scump, renunta la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de cand am GS-ul, am uitat sa mai folosesc frana de picior :P si nici c-am simtit vreodata nevoia s-o folosesc.

 

Inteleg ce zici, din cauza ABS-ului integral; dar pe off nu-i rau, mai ales cand decuplezi ABS-ul, iar daca mai si stai in picioare...

Eu o mai folosesc ocazional si la drum normal.

E mai interesanta pedala de ADV, care are acea parte suplimentara pt off dar e prea scumpa inlocuirea cu totul :D

 

khk, stii cumva care este numele oficial al "ciocului"?

 

In romana? nu stiu exact... tradus din germana ar fi extindere aripa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

am tot cautat si pe ebay, dar tot scumpe (asta le e pretul) totusi sunt lucruri care-si merita bani dar, parca nu e justificat pretul la unele chesti:

 

- http://shop.touratech.de/fussrasten-fernreise-ausleger-vorne-fur-bmw-r850gs-r1100gs-r1150gs-r1200gs-bmw-f650gs-f650gs-dakar-g650gs-g650gs-sertao-r80gs-100gs-f800gs-f700gs-f650gs-twin-edelstahl.html

 

- http://shop.touratech.de/fernreisefussrasten-works-niedrig-fur-bmw-r850gs-r1100gs-r1150gs-r1150gs-adventure-r1200gs-adventure-bis-2012-r80gs-r100gs-f800gs-f700gs-f650gs-twin-f650gs-f650gs-dakar-g650gs-g650gs-sertao.html

 

- la fel si la temponul e caucuic pentru protectie cardan : http://shop.touratech.de/sturzpad-kardan-fur-alle-bmw-r1200-modelle.html

 

- http://shop.touratech.de/seitendeckel-satz-fur-bmw-r1200gs-und-adventure-bis-2012-schwarz-matt.html

 

 

 

credeam ca exista in romania cineva cine are asa ceva de vanzare.

 

Prelungirea aia pentru aripa eu am luat-o mai mult pentru aspect, practic nu ii vad nicio intrebuintare practica.

In schimb scaritele mai late de la touratech ti le recomand pentru ca te ajuta enorm in confortul labei piciorului (indiferent de pret, sunt mult mai bune decat cele standard).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci... Singura varianta este sa-mi iau din Germania, alta varianta nu cunoasteti?

Depinde ce vrei... exista oameni pe forum care aduc Touratech. Sau iei de la un dealer BMW Motorrad fie originale BMW fie tot ei foarte posibil aduc Touratech. Incearca la Budapesta sau chiar la Oradea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prelungirea aia pentru aripa eu am luat-o mai mult pentru aspect, practic nu ii vad nicio intrebuintare practica.

.

 

ce vorbesti?

n-as putea manca fara ea...

 

IMGP1678.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prelungirea aia pentru aripa eu am luat-o mai mult pentru aspect, practic nu ii vad nicio intrebuintare practica.

 

Amu, dupa o sticla de vin, voi deveni mai sincer:

Am vazut intr-o poza o africana cu cioc din asta si ma mananca in anus sa vad si eu ce si cum, ca arata relativ bine

Na, ca acum stiti si voi de ce intreb :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amu, dupa o sticla de vin, voi deveni mai sincer:

Am vazut intr-o poza o africana cu cioc din asta si ma mananca in anus sa vad si eu ce si cum, ca arata relativ bine

Na, ca acum stiti si voi de ce intreb :D

erai mai barbat sa anunti ca iti trebuie spatiu mai mare pentru breakfast in ungaria ca in poza mea, nancy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...