Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

ca sa nu pui tot scutul

am eu la vanzare jumatatea care ti lipseste

se aplica pe cricul central

 

Nu are legatura... in discutia de mai sus era vorba in special de avantajele legate partea principala (dinspre fata) a scutului enduro.

Apoi, partea care se pune pe cric nu inlocuieste nici macar partea dinspre spate a scutului enduro (cea care este in plus fata de cel standard), ci vine si mai in spate, in continuare.

Poate poza de mai jos te lamureste. ;)

 

post-9546-0-65662100-1382969732_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam pt sugestii si explicatii :)

Intr-adevar, protectia de pe cric nu prea are cum sa se pupe cu scutuletul mic cu care vine default mobra, plus ca ma intereseaza multicel si protectia suplimentara pe care o asigura frontal cel de enduro.

O sa dau comanda la baietii de la Bavaria pt cel original.

 

Eventual Ianachim, putem discuta apoi de cel de pe cric, pt a-l suplimenta pe cel mare daca va fi cazul. Dar sa vad mai intai cum vine asta mare.

 

 

wtf ...acum vad !! Capone ?!!!!!!suzuki 1000 SV si acum gs -ul?

 

bai, esti dus, cum ai putut sa faci asa ceva? ma rog, daca ai dat ala si ai luat gs + diferenta hai , treaca mearga dar..pana si atunci..

huooo tradatorule..

mi erai simpatic..ptiu ptiu

 

La naiba, m-am dat de gol :D

Sunt deja vreo 2 luni de cand am noua vacuta si imi place la nebunie. Nu zic ca SV-ul nu a ocupat un loc (foarte) special, dar faceam prea multi km si imi doream ceva mai confortabil si polivalent. Si din toate cele pe care le-am testat (eram setat pe VStrom intr-o perioada), singurul care a reusit sa ma convinga cam din toate punctele de vedere sa fac pasul asta a fost bmw-ul :) Si nu regret deloc alegerea facuta, ba din contra.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba, m-am dat de gol :D

Sunt deja vreo 2 luni de cand am noua vacuta si imi place la nebunie. Nu zic ca SV-ul nu a ocupat un loc (foarte) special, dar faceam prea multi km si imi doream ceva mai confortabil si polivalent. Si din toate cele pe care le-am testat (eram setat pe VStrom intr-o perioada), singurul care a reusit sa ma convinga cam din toate punctele de vedere sa fac pasul asta a fost bmw-ul :) Si nu regret deloc alegerea facuta, ba din contra.

Ai grija ce spui. Orice afirmatie apreciativa la adresa mobrei tale, te va face sa fii considerat BMW-ist de acum incolo.

Deja oameni pe care credeai ca-i cunosti se uita altfel la tine, ca de "ai pus botu' la marketing" .

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba, m-am dat de gol :D

Sunt deja vreo 2 luni de cand am noua vacuta si imi place la nebunie. Nu zic ca SV-ul nu a ocupat un loc (foarte) special, dar faceam prea multi km si imi doream ceva mai confortabil si polivalent. Si din toate cele pe care le-am testat (eram setat pe VStrom intr-o perioada), singurul care a reusit sa ma convinga cam din toate punctele de vedere sa fac pasul asta a fost bmw-ul :) Si nu regret deloc alegerea facuta, ba din contra.

Felicitari ! Vei descoperi niste valente pe care numai BMW este in stare sa le construiasca . Moto este intr adevar formidabila.Argumentatia ete simpla. Nu se opresc din vanzari. Sa o stapanesti sanatos si sa ti aduca numai bucurii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi kilometri frumosi!

 

Prietene Dan Olaru... Eu zic ca s-ar impune sa schimbi datele...

  • Moto: BMW R1150R
  • Numar: B 99 BHF

si macar in privinta motorului sa fii la zi si "la obiect"... respectiv R1200GS...

sa stie lumea ce conduci acum si cu cine votezi !

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija ce spui. Orice afirmatie apreciativa la adresa mobrei tale, te va face sa fii considerat BMW-ist de acum incolo.

Deja oameni pe care credeai ca-i cunosti se uita altfel la tine, ca de "ai pus botu' la marketing" .

 

Eh, nu o fi dracu chiar asa negru :) Cititind pe aici am vazut ca exista un mic "trend" anti bmw, dar vreau sa cred (si sper) ca e mai mult in spirit de gluma, in ton cu eternele mistouri dintre posesorii de diverse branduri.

 

Dar nah, oricum ar fi mobra'i super faina si, cum ziceam, singurii care m-a convins a sa fac pasul catre enduro/touring/adventure au fost astia de la bmw. Si nu m-au convins in nici un caz cu marketingul (sunt un client dificil) ci cu feelingul pe care l-am avut calarindu-le motoarele. Si cand spun feeling nu ma refer doar la cum m-am simtit pe el, dar de asemenea si la dotari, feature-urile, look, versatilitate etc. Un tot unitar foarte bine inchegat, pe care nu l-am regasit la alte motoare care ma interesau si pe care le-am testat.

Initial am vrut sa imi iau F800gs. Foarte misto si el, dar mi-am dorit totusi ceva o idee mai mare ca pt gabaritul meu si ceva mai sprinten, asa ca am ales 1200-le.

 

Multam pt urari !! :cheers:

 

 

Legat de ce intrebam mai devreme, am dat azi o fuga pana la Bavaria sa vad scutul enduro. Il iau :D Mi-au dat comanda pt el (cel pe care il aveau era rezervat pt altcineva).

Este foarte usor dar suficient de teapan si acopera foarte ok tot ce trebuie. Cel stock pare o gluma pe langa asta. Mi-au confirmat de asemenea si ei ca cel de la TT este foarte greoi si butucanos.

post-40715-0-62947300-1383042008_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine-ti luai 800le :)

 

sunt curios cati dintre posesorii de 1200 de la noi le baga la offroad . eu am incercat toate setarile suspensiei si nici una nu m-a convins ca se poate merge decent cu ea pe drumuri proaste , daramite pe carari neumblate . simt cum se misca ficatul de la locul lui cand dau de-un damb ... poate fac eu ceva gresit. ca sa nu mai zic de un drum de seara de la job pana acasa , in aglomeratie, cu a 1a.

 

e misto mobra , nu zic nu . dar are si ea neajunsurile ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(cel pe care il aveau era rezervat pt altcineva).

 

banuiesc ca nu cel din poza... ca asta este de GS LC. Oricum, proportiile se pastreaza.

 

si macar in privinta motorului sa fii la zi si "la obiect"... respectiv R1200GS...

sa stie lumea ce conduci acum si cu cine votezi !

 

hopa! Si el nu zicea nimic... Welcome to the club! ;)

 

Cititind pe aici am vazut ca exista un mic "trend" anti bmw, dar vreau sa cred (si sper) ca e mai mult in spirit de gluma, in ton cu eternele mistouri dintre posesorii de diverse branduri.

 

Eh... exista un trend ceva mai mare am eu senzatia, dar nu s-au hotarat care este motivul, daca este "aroganta" posesorilor, sau "marketingul BMW", sau pe "preturile nejustificate"... important este ca atunci cand si-l iau, le place si se schimba la 180 grade. :)

 

mai bine-ti luai 800le

 

sunt curios cati dintre posesorii de 1200 de la noi le baga la offroad . eu am incercat toate setarile suspensiei si nici una nu m-a convins ca se poate merge decent cu ea pe drumuri proaste , daramite pe carari neumblate . simt cum se misca ficatul de la locul lui cand dau de-un damb ... poate fac eu ceva gresit. ca sa nu mai zic de un drum de seara de la job pana acasa , in aglomeratie, cu a 1a.

 

e misto mobra , nu zic nu . dar are si ea neajunsurile ei

 

Normal ca are si najunsuri, mai ales ca nu toti avem aceleasi asteptari... iar unii poate le au exagerate.

Apropos de mers in oras cu a 1-a si F800GS... ai incercat? M-a durut mana doua zile de la ambreiajul ala greoi si care tinea destul de sus :D ... Si pana la urma tot de latimea ghidonului te lovesti.

 

Nu stiu daca este asa relevant cati le baga in off, important este ca daca vrei, se poate, bineinteles si proportional cu ce skill-uri are fiecare. Normal, vorbim de off-road, nu endureala/mocirle/copaci si altele asemanatoare... off-road, adica drumuri acolo unde se termina asfaltul, de munte cu pietris, denivelari, ceva nisip, ceva bolovani, abrupt etc. Eu zic ca se descurca mai mult decat onorabil. Cel putin eu, fara sa am mare experienta, m-am bagat pe destule si am ajuns cu bine.

Apropos de setat suspensia, asta este unul din avantajele ESA... pe langa faptul ca in modurile enduro o si ridica, nu ma chinui sa-i gasesc setarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu f650gs . incomparabil mai bine . la fel si offroad-ul .

 

presupun ca twin... Pai daca iti place, ia-l p-ala si gata! ;)

Normal ca e mai bine ca e mai usor... dar la drum, viteza etc... la revedere! Apropos, eu cand m-am urcat pe 650 (cu frana aia monodisc) am crezut ca are probleme cu franele :D

F700GS insa imi place mult per total. E o polivalenta interesanta. Dar o dam in off-topic aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine-ti luai 800le

 

sunt curios cati dintre posesorii de 1200 de la noi le baga la offroad . eu am incercat toate setarile suspensiei si nici una nu m-a convins ca se poate merge decent cu ea pe drumuri proaste , daramite pe carari neumblate . simt cum se misca ficatul de la locul lui cand dau de-un damb ... poate fac eu ceva gresit. ca sa nu mai zic de un drum de seara de la job pana acasa , in aglomeratie, cu a 1a.

 

e misto mobra , nu zic nu . dar are si ea neajunsurile ei

 

Clar are si unele minusuri. Cand am vrut sa intru prima oara printre 2 masini in coloana, obisnuit cu aia veche, era sa iau 2 bari cu mine. Noroc ca m-am oprit la timp si m-am uitat in jos :D

Pt cine vrea sa croseteze prin coloana de masini prin centru la 6 seara sau vrea sa faca enduro mai serios, F800-le (sau chiar 650) este mult mai recomandat. Numai ca la mine nu se prea aplicau nici una nici alta. In schimb imi doream sa mananc kilometri cu viteze ceva mai marisoare, o depasire mai din scurt, mers uneori poate cu pasager si niste bagaje etc, chestii la care F800 cam incepe sa piarda putin teren. Plus ca cracii mei lungi de balerin s-au simtit mai relaxati nitel pe 1200.

 

Nu stiu altii cat de mult le scot in off, dar eu probabil nu o voi plimba in afara soselei mai mult de 20-30% din timpul petrecut la o plimbare. Doar ca, in plimbarile pe care le faceam, vedeam o gramada de drumuri laterale mai light (cum le descria KHK mai sus, o potecuta, un drum pietruit etc) pe care mi-ar fi placut sa le explorez. Dar nu prea puteam cu ce aveam. Cel putin nu incat sa imi si faca placere. Cu asta, pusa pe modul de enduro si cu stilul meu (adica 0 cunostiinte in off), ma impac binisor cu ea.

 

 

Eh... exista un trend ceva mai mare am eu senzatia, dar nu s-au hotarat care este motivul, daca este "aroganta" posesorilor, sau "marketingul BMW", sau pe "preturile nejustificate"... important este ca atunci cand si-l iau, le place si se schimba la 180 grade.

 

Noi sa fim sanatosi, indiferent ce sigla calarim sau cat am dat pe ea. Si sa ne vedem cu totii la cate o berica, cafeluta, tarie ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, deja se vede efectul detergentului pentru creier.

in fine, tu sa fii fericit :)

zen, benzen

 

Doamne Iarta ma , daca luai macar modelul 2013 sau un GSA mai aveai scuze, dar asa...

ce va pune fratica in benzina ?

 

zi mi macar de bani, ca ai dat suza si ai luat gs-ul + diferenta.

 

bai , tu mergi cu vaca in oras( bucuresti ) ?!!!! esti maso rau.

 

cum incapti te rog cu ea ? ca eu nu incap cu scuter.

in afara de viteza 1cu ambreiajul patinat mai bagi ceva?

sau ..si tu ..cu trotutarul ? ca m -am interesecat cu un bmw cu pasagea pe la romana si nu intelegeam ce face printre pietoni pe trotuar. daor acolo era locul meu :)


Dar nah, oricum ar fi mobra'i super faina si, cum ziceam, singurii care m-a convins a sa fac pasul catre enduro/touring/adventure au fost astia de la bmw. Si nu m-au convins in nici un caz cu marketingul (sunt un client dificil) ci cu feelingul pe care l-am avut calarindu-le motoarele. Si cand spun feeling nu ma refer doar la cum m-am simtit pe el, dar de asemenea si la dotari, feature-urile, look, versatilitate etc. Un tot unitar foarte bine inchegat, pe care nu l-am regasit la alte motoare care ma interesau si pe care le-am testat.

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a merge cu 1.2GS prin Bucale e o provocare, insa te unge pe suflet cand vezi pe cate unu priceput cum zvacneste din cardan exact acolo unde trebuie si trece peste toate oglinzile turismelor - atentie la dubitze ca nu tine figura :)....eu unul ma obisnuisem binisor la drumul in oras, insa off-road este poate doar pentru profesionisti....din acest motiv, poate, am si renuntat la el....incercam si F800 ;)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a merge cu 1.2GS prin Bucale e o provocare, insa te unge pe suflet cand vezi pe cate unu priceput cum zvacneste din cardan exact acolo unde trebuie si trece peste toate oglinzile turismelor - atentie la dubitze ca nu tine figura :)....eu unul ma obisnuisem binisor la drumul in oras, insa off-road este poate doar pentru profesionisti....din acest motiv, poate, am si renuntat la el....incercam si F800 ;)

Sa dea Domnu' sa nu i zvancneasca ..o usa sau altele..in oras ( bucale..) nu se merge asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, deja se vede efectul detergentului pentru creier.

Doamne Iarta ma , daca luai macar modelul 2013 sau un GSA mai aveai scuze, dar asa...

ce va pune fratica in benzina ?

 

ăăăă, ups :D

 

GOPR2627_fb.jpg

 

 

 

a merge cu 1.2GS prin Bucale e o provocare, insa te unge pe suflet cand vezi pe cate unu priceput cum zvacneste din cardan exact acolo unde trebuie si trece peste toate oglinzile turismelor - atentie la dubitze ca nu tine figura ..

 

True. Inainte aveam probleme cu oglinzile masinilor normale, acum ma cert cu dubele si jeepurile :))) N-am asa probleme cu el in oras (nici nu prea mai merg prin oras de fapt inca dinainte sa iau vacuta asta), dar clar nu ma mai pot baga cu el ca cu o vitezana/naked, din cauza dimensiunilor. Dar pe unde se poate, o pişc de-i merg fulgii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa HAPARITIE"

sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea

 

dar si cele vechi ......is' bune ....indiferent de ce zice HAREA

 

la 65000 km am invitat o la padure....

 

ps vezi ca asta e topic de VECHITURI....

A TA intra la alt topic ...de aceea a zis FOXUL

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa HAPARITIE"

sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea

 

dar si cele vechi ......is' bune ....indiferent de ce zice HAREA

 

la 65000 km am invitat o la padure....

 

ps vezi ca asta e topic de VECHITURI....

A TA intra la alt topic ...de aceea a zis FOXUL

Harea a zis exact ce a zis BMW, si daca BMW nu zicea ca mine, LC ramanea vechiul GS. Sa te vad ce o sa zici tu dupa ce dai leapsa cu cel vechi si te innoiesti. Sezon prelungit la maxim va doresc, voua si mie. :cheers:

 

Oricum frumoasa poza, primul boxer "technical and mechanic correct". Sa-l stapanesti cu placere.

 

ăăăă, ups :D

 

GOPR2627_fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

cand o sa intelegi ca nu toti gandim ca tine

 

EU unul am vazut si testat 2013 ...nu vreau sa i supar pe posesori dar are plastice mai jalnice ca loganul

2-3 ani nu as cumpara nici un produs la aparitie...

pentru a reduce costurile TESTELE se fac pe banii Proprietarilor ......mai nou....

asa ca ....mai pasS cu INOITUL.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ăăăă, ups :D

aaaaaaa...fuck :)

good job.

enjoy!!!

 

gata. bag.....u la

 

 

vand varadero, scuter, apartament,

 

caut GS/GSA 2013 -14.

 

unde plecam ? turul ...africii?

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

cand o sa intelegi ca nu toti gandim ca tine

 

EU unul am vazut si testat 2013 ...nu vreau sa i supar pe posesori dar are plastice mai jalnice ca loganul

2-3 ani nu as cumpara nici un produs la aparitie...

pentru a reduce costurile TESTELE se fac pe banii Proprietarilor ......mai nou....

asa ca ....mai pasS cu INOITUL.....

100% de accord cu tine si am mai spus-o si eu. Singurele reprosuri pt LC sunt plasticele, subtirele si zdranganoase, iar parbrizul de tot rasul, dar nu sunt singurii. Cat despre teste pe banii fanilor este characteristic BMW.

 

aaaaaaa...fuck :)

good job.

enjoy!!!

 

gata. bag.....u la

 

 

vand varadero, scuter, apartament,

 

caut GS/GSA 2013 -14.

 

unde plecam ? turul ...africii?

Doar cu jeepul dupa tine indesat cu piese si mecanici sau macar Dan Cata coechipier.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca s-a rupt lantul de distributie si a prins supapele sau a sarit 2-3 dinti lantul dupa care prinde pistonul supapele si rupe lantul de distributie :closedeyes: ..dar nu cred este modelul nou ca vad ca are "blocatorul" infipt in volanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa HAPARITIE"

sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea

 

dar si cele vechi ......is' bune ....indiferent de ce zice HAREA

 

 

Multam fain! Clar si modelul vechi este beton. Am testat si un 2012 si mi-a placut aproape la fel de mult ca LC-ul. La cel din urma au mai pus insa oleaca de sare si piper (si apa :D), ca sa-i perfectioneze gustul. Niste caluti, niste ciclistica, nitel redesign si alde d'astea. Probabil daca nu faceam test drive cu asta nou, imi luam modelul vechi. Dar m-a mancat in c.ur... :)

 

aaaaaaa...fuck

good job.

enjoy!!!

 

gata. bag.....u la

 

vand varadero, scuter, apartament,

 

caut GS/GSA 2013 -14.

 

unde plecam ? turul ...africii?

Multam ! Eu zic sa bagam macar un turul tarii, asa de incalzire. Si daca ne iese, vedem dupa aia ce exotisme abordam

 

100% de accord cu tine si am mai spus-o si eu. Singurele reprosuri pt LC sunt plasticele, subtirele si zdranganoase, iar parbrizul de tot rasul, dar nu sunt singurii. Cat despre teste pe banii fanilor este characteristic BMW.

Sincer sa fiu, nu ma pot plange de plastice. Mie chiar imi par foarte tapene. Mult mai tapene decat la alte mobre de care am tras in decursul timpului. Si nici de zornait nu le-am auzit sa zornaie.

Cat despre statutul de cobai...deh, mi l-am asumat constient. Cat timp mobra este in garantie si dealer-ul o onoreaza in caz de problema, iar mobra nu ma lasa in drum la cateva sute de km de casa (nu cred sa fie cazul dar, doamne feri), nu am asa mari probleme. De abia cunosc si eu mai bine brandul cu ocazia asta :)

 

pe intelesul meu de fraier/ simplu utilizator......

Cred ca e operatiunea de schimbare a lantului de distributie. Dar n-as baga mana in foc, sunt inca noob in boxere

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...