ivanp Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Salut, Eu am luat MBYZ16HD de la WWW.ACHIMOTO.RO (am platit 345 lei). Am ales pentru ca are Ah=16.5 si CCA - 240 (cel putin conform producatorului - http://www.motobattbatteries.com/motobatt-mbyz16hd.html) numai bine, paul Va rog sa-mi recomandati: ce baterie sa-mi iau pentru R1200gs 2005 si de unde (online)? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Se potriveste la fix, totul ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 eu zic ca da. Se potriveste la fix, totul ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 M-am uitat la ei pe site, nu au acum bateria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 eu zic ca da. ... ca sa nu ramana in aer - in linkul din postul meu apare si bateria recomandata pentru modelul tau - YTX14H-BS. Deci merge la fix - chiar mai bine ca are si CCA mai mare si Ah. bafta! » Post actualizat in 10 Jul 2018 11:50 M-am uitat la ei pe site, nu au acum bateria asta. Suna-i ca nu prea tine nimeni pe stoc ... mai ales aia care cred ca ar fi a doua vanduta in tara de 2 ani de zile ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Cat mai costa o baterie OEM? A mea are 5 ani jumate, vreo 60K km si merge impecabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Cat mai costa o baterie OEM? A mea are 5 ani jumate, vreo 60K km si merge impecabil... OEM - 61218394179767 lei in Timisoara. In plus - eu zic ca orice baterie cat de cat buna daca e bine intretinuta - nu te lasa 5 ani. Daca o lasi in garaj peste iarna fara incarcator ... sanse sa se duca repede. Numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 11, 2018 Share Postat Iulie 11, 2018 Salut, E normal - nu mai blink-uie dupa ce unitatea ABS detecteaza cei 2 senzori si impulsurile generate de aici. Verifica senzorii - sa nu aibe plasticul ros in capat spre inel, sa intre apa in senzor si sa influenteze functionalitatea pe moment. As mai verifica distanta dintre inel abs si sensor: 0.2mm -1.7mm. Numai bine, Paul Super! Mersi de info! Voi verifica astazi. Iara mi s-a intamplat sa nu prinda ABSul, dar am verificat printre altele si pedala de frana (pe care nu o prea folosesc) si dupa ce am curatat pe acolo si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 11, 2018 Share Postat Iulie 11, 2018 (editat) Cred ca daca microcontactul de la pedala nu functioneaza sau merge cu intermitente it da aceasta eroare la ABS/ASC. Citeste si manualul, ai unele explicatii privind influenta pedalei de frana asupra setarii ABS (se dezactiveaza fata si numai daca apesi pedala se dezactiveaza si spatele - deci sunt legate cumva in soft). In plus, am patit asta la masina, contactul de la pedala mort si eroare ABS si ESP in bord - doar ce am schimbat contactul si si-au revenit imediat. Editat Iulie 11, 2018 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Foloseste cineva asa ceva? Sper sa am timp sa le schimb azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 fix astea le-am luat si eu ieri in speranta ca le schimb azi .... mai vedem daca azi =) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 (editat) Nu va asteptati sa va tina mai mult de 1 sezon, daca mergeti cat de cat... alea cu specificatie moto tin ceva mai mult. Se rupe filamentul de la vibratii Editat Iulie 18, 2018 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 18, 2018 Autor Share Postat Iulie 18, 2018 Nu va asteptati sa va tina mai mult de 1 sezon, daca mergeti cat de cat... alea cu specificatie moto tin ceva mai mult. Se rupe filamentul de la vibratiiDEFINESTE un sezon.........in luni in km in trasee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Am detaliat într-un post pe 3 iulie. Pe Dakar 10K/sezon. 2 becuri non moto schimbate 2 sezoane la rând. Cu Philips moto am vândut scula deci nu stiu... Pe actualul 10-12K pe sezon. Am ars deja un Philips moto in anul 2. Nu mai dau banii, am un Bosch ceva normal, de auto... sa vedem cat ține Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 Modelele de masina le schimbam destul de des (3500-7000 km), montate cu grija, fara sa ating sticla. Am trecut la varianta moto de la Philiips, care au filamentul mai gros, tocmai pentru a rezista la vibratii si am schimbat ultimul bec ca mi se parea ca se ingalbenise lumina. http://www.aspad-shop.ro/becuri-motocicleta?categorie_ece=277 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 19, 2018 Autor Share Postat Iulie 19, 2018 (editat) Am detaliat într-un post pe 3 iulie. Pe Dakar 10K/sezon. 2 becuri non moto schimbate 2 sezoane la rând. Cu Philips moto am vândut scula deci nu stiu... Pe actualul 10-12K pe sezon. Am ars deja un Philips moto in anul 2. Nu mai dau banii, am un Bosch ceva normal, de auto... sa vedem cat ține am montat un XENON de la LUV si s a ars dupa 121.000 km 2011-2017 atentie !! nu merg DELOC offroad Editat Iulie 19, 2018 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Nu va asteptati sa va tina mai mult de 1 sezon, daca mergeti cat de cat... alea cu specificatie moto tin ceva mai mult. Se rupe filamentul de la vibratii Data viitoare o sa ma uit de cele specifice moto. fix astea le-am luat si eu ieri in speranta ca le schimb azi .... mai vedem daca azi =) Ieri le-am montat. Se vede diferenta comparativ cu cele standard! Acum sa si tina un sezon... Modelele de masina le schimbam destul de des (3500-7000 km), montate cu grija, fara sa ating sticla. Am trecut la varianta moto de la Philiips, care au filamentul mai gros, tocmai pentru a rezista la vibratii si am schimbat ultimul bec ca mi se parea ca se ingalbenise lumina. http://www.aspad-shop.ro/becuri-motocicleta?categorie_ece=277 Next time Philips X-treme vision , totusi sper sa ma tina astea pana la sfarsitul sezonului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Salut, Nu am citit prea des despre asta pe aici daar daca aveti ocazia sa faceti update-uri software la mobra - va recomand cu incredere. Se poate face simplu cu ISTA-P si o interfata ICOM dar cred ca merge si cu un cablu dcan - reprezentanta sau bajetii cu bmw. Eu mi-am facut zilele trecute update de la K024-08-01-500 la K024-18-03-500 (cu ICOM). Merge muult mai linistita mobra la relanti acum - vibratii mult mai putine (in conditiile in care supepele si admisia sunt echilibrate "la zi") si nu, nu este placebo. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 O alta intrebare am... M-am jucat putin offroad azi, si cand am incercat sa urc o panta mai nisipoasa, in 1-a cum ma jucam eu cu urcatul deodata a scos fum alb de la ghidon pentru o secunda. Am oprit motorul, m-am uitat si nu am vazut nimic suspect, l-am pornit si nu a mai facut. Ceva idei? Nu am reusit sa reproduc, nici sa gasesc ceva parlit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Abur de pe radiatorul de ulei sau de pe galerii/motor incinse. Dacă nu mirosea a electric... dacă da poate o priza no name pe ghidon cu ceva fire răsucite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Bine ca ai zis de electrica. Am priza de 12v si de GPS, cu priza de 12v se comporta normal, adica daca scot cheia din contact dupa alea 30 sec intrerupe curentul, dar la GPS, daca e GPSul conectat ramane on... Este vre-un ghid despre cum as putea verifica cablul ala? din cate am vazut se duce sub rezervor. » Post actualizat in 21 Jul 2018 14:53Am umblat pe la cabluri dar nu am gasit nimic. Si intre timp sia revenit si partea de electrica... Ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 21, 2018 Share Postat Iulie 21, 2018 Salut, Nu am citit prea des despre asta pe aici daar daca aveti ocazia sa faceti update-uri software la mobra - va recomand cu incredere. Se poate face simplu cu ISTA-P si o interfata ICOM dar cred ca merge si cu un cablu dcan - reprezentanta sau bajetii cu bmw. Eu mi-am facut zilele trecute update de la K024-08-01-500 la K024-18-03-500 (cu ICOM). Merge muult mai linistita mobra la relanti acum - vibratii mult mai putine (in conditiile in care supepele si admisia sunt echilibrate "la zi") si nu, nu este placebo. stima, paul Salut. Ai reusit sa iti instalezi ISTA-P pe laptop sau ai apelat la "bajeti" ? Am incercat si eu faza cu ISTA+ pe laptop dar nu imi vede modulul de ABS. Deocamdata mi s-a luat de cate ori am incercat sa ii dau de cap si nu mi-a mers. Probabil voi incerca dupa o perioada din nou. Vreau sa vad daca se poate face aerisirea sistemului de franare cu ABS cu ajutorul ISTA. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 21, 2018 Share Postat Iulie 21, 2018 Salut. Ai reusit sa iti instalezi ISTA-P pe laptop sau ai apelat la "bajeti" ? Am incercat si eu faza cu ISTA+ pe laptop dar nu imi vede modulul de ABS. Deocamdata mi s-a luat de cate ori am incercat sa ii dau de cap si nu mi-a mers. Probabil voi incerca dupa o perioada din nou. Vreau sa vad daca se poate face aerisirea sistemului de franare cu ABS cu ajutorul ISTA. Stima. Salut, Mi-am instalat pe laptop IstaD (si IstaP, Inpa si NCS ...ce-i fain e ca NCS merge si la mobra ...) si cu cably DCAN si cu ICOM. Asta seara m-am chinuit sa fac update-uri la masina dar ceva nu puscha acolo ca nu imi arata ilevel nici factory si nici actual ... (folosesc IstaP+ICOM+sursa de curent ca mi-a fost teama sa nu pun masina pe butuci). Pentru mobra - functia de activare valve ABS o gasesti in IstaD la Service Functions/Chassis and suspension/ABS/ABL - Bleed pressure modulator. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Ce reusesti sa faci in plus cu functia aia cand aerisesti, si nu poti rezolva daca nu o activezi? Ai un link catre ceva documentatie, ca citesc eu. Cand cauti dupa istaD, gasesc multe despe pungi de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.