RedRat Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 O noua intrebare... Cat de normal este pentru un GS1200 vechi, din 2004 sa consumbe ulei? Am mers cu al meu vreo 3.5k km si nivelul uleiului a scazut aproape cu o treime din inaltimea ferestrei care iti arata nivelul... ( descriere de kko, dar sper sa intelegeti... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Consuma ulei, e ok, nu-ti fa griji. Verifica din cand in cand, completeaza cand e cazu si nu-ti bate capu cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 (editat) O noua intrebare... Cat de normal este pentru un GS1200 vechi, din 2004 sa consumbe ulei? Am mers cu al meu vreo 3.5k km si nivelul uleiului a scazut aproape cu o treime din inaltimea ferestrei care iti arata nivelul... ( descriere de kko, dar sper sa intelegeti... ) Esti sigur ca ai citit corect nivelul? Pt 3.5 km e cam mult ... fie el si bmw, chir si din 2004. Motor oprit, dupa 5 min pe cric central (sa aibe timp sa se scurga uleiul din radiator in baie)? numai bine, paul dupa am vazut k-ul de dupa 3.5 ... deci probabil ai citit corect nivelul. Editat Octombrie 18, 2018 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 18, 2018 Autor Share Postat Octombrie 18, 2018 Esti sigur ca ai citit corect nivelul? Pt 3.5 km e cam mult ... fie el si bmw, chir si din 2004. Motor oprit, dupa 5 min pe cric central (sa aibe timp sa se scurga uleiul din radiator in baie)? numai bine, paul dupa am vazut k-ul de dupa 3.5 ... deci probabil ai citit corect nivelul. 3.5K = 3500 km..... asa se scrie mai nou de la smekerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Din cate stiu diferenta de nivel intre fereastra plina si goala e de 500 ml. 1/3 inseamna destul de putin. Cunosc GS din anul tau care consuma asemanator. Eu am noroc, nu completez nimic intre schimburi la al meu 2009 , consuma maxim 250 ml la 6-7K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 De joia trecuta, pe Transalpina, dupa un traseu Bucuresti - Curtea de Arges - Transfagarasan - Sibiu - Sighisoara - Balvanyos - Toplita - Turda- Sebes - Transalpina - Baia de Fier - Bucuresti. GS-ul s-a comportat decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Consuma ulei, e ok, nu-ti fa griji. Verifica din cand in cand, completeaza cand e cazu si nu-ti bate capu cu asta. Mersi! Esti sigur ca ai citit corect nivelul? Pt 3.5 km e cam mult ... fie el si bmw, chir si din 2004. Motor oprit, dupa 5 min pe cric central (sa aibe timp sa se scurga uleiul din radiator in baie)? numai bine, paul dupa am vazut k-ul de dupa 3.5 ... deci probabil ai citit corect nivelul. Motorul era pe cricul central cand am verificat si oprit de ceva vreme. Mersi de info! 3.5K = 3500 km..... asa se scrie mai nou de la smekerie asa e bo$$ Din cate stiu diferenta de nivel intre fereastra plina si goala e de 500 ml. 1/3 inseamna destul de putin. Cunosc GS din anul tau care consuma asemanator. Eu am noroc, nu completez nimic intre schimburi la al meu 2009 , consuma maxim 250 ml la 6-7K. Asta este informatie foarte utila!! Mersi Ca rezumat, azi ma duc sa cumpar 1L de ulei sa am in garaj, si voi verifica mai des nivelul. Mersi de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 19, 2018 Share Postat Octombrie 19, 2018 Nu eram sigur asa ca am verificat si in manual, este corect... Engine oil, quantity for topping up max 0.5 l, Difference between MIN and MAX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Astazi am schimbat bobina de inductie de pe stanga, cea din capul pistonului, am luat echivalenta de la Beru, la juma' de pret fata de originala BMW. Astept iarna ca sa-i schimb si kitul de ambreiaj complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Astept iarna ca sa-i schimb si kitul de ambreiaj complet. Kit original BMW ? Si eu trebuie sa fac asta... unde ai gasit si la ce pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Astazi am schimbat bobina de inductie de pe stanga, cea din capul pistonului, am luat echivalenta de la Beru, la juma' de pret fata de originala BMW. Astept iarna ca sa-i schimb si kitul de ambreiaj complet. Mai cauta niste bani si schimba-le amandoua... daca tot is asa lesne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Kit original BMW ? Si eu trebuie sa fac asta... unde ai gasit si la ce pret ? In cateva zile pot sa-ti zic, momentan l.am rugat pe un coleg sa-mi caute pe original dar si after market, parca n-as vrea sa dau bani in plus doar ca are stanta BMW atata timp cat au folosit Valeo, Lucas, Sachs si TRW rebranduite. » Post actualizat in 24 Oct 2018 16:06 Mai cauta niste bani si schimba-le amandoua... daca tot is asa lesne Este in plan, vor urma si celelalte 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Mai are rost discutia OEM vs piese de producator? Am patit-o pe masina si explicatia a fost simpla: “reteta” pe original difera față de aftermarket. Cred ca vezi asta pe kilometrajul/ani uzura pe piesa in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Reteta difera de la ce pune producatorul la prim montaj (OEM) la piesa de origine (OE), after market poate fi incepand de la piese fabricate undeva in China pana la direct replacement nebranduit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Ai dreptate, dar totusi, e 2018. Mai ai vreo certitudine la provenienta? In fine, nu vreau sa conving pe nimeni. Fiecare alege cum crede. Spor la reparatii si sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Nu vreau sa fiu inteles gresit, daca after market-ul nu-mi va prezenta incredere voi merge pe piese de origine. Pentru direct replacement sau alternative nu-mi fac probleme, lucrez intr-un service auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 30, 2018 Share Postat Octombrie 30, 2018 Salutare! La primavara o sa vreau sa imi schimb gumele. Ceva recomandari pentru "mai mult pe asfalt" ? Am citit cevate reviewuri despre TKC 70, si par interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Salutare! Caut o suspensie spate cu ESA pt un Adventure din 2010. Va rog sunati-ma sau dati un sms la 0754789987 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 Salutare! Caut o suspensie spate cu ESA pt un Adventure din 2010. Va rog sunati-ma sau dati un sms la 0754789987 https://www.boonstraparts.com/en/part/bmw-r-1200-gs-adventure-2010-2013-r1200gsa-10-shock-absorber-rear-2010&ID=B100012OB4#part Oleaca mai scumpa decat ne-am fi asteptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 Astea cu ESA sunt scumpe. Mai ales cel de spate. E vreo 1000 nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 7840 ron cu TVA inclus. Dar ai luxul de a schimba setarea suspensiei la o apasare de buton distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 7840 ron cu TVA inclus. ...Doar spatele?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2018 Salutare! Caut o suspensie spate cu ESA pt un Adventure din 2010. Va rog sunati-ma sau dati un sms la 0754789987 la cate zeci de mii a cedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 (editat) Salutare! Caut o suspensie spate cu ESA pt un Adventure din 2010. Va rog sunati-ma sau dati un sms la 0754789987 Salut, Vezi oferta celor de la Wilbers ... le trimiti suspensia ta de pe care ei vor refolosi mecanismele ESA. Aprox 700eu parca si in 2-3 saptamani il ai inapoi. Sunt curios daca al tau e Showa sau WP? Showa erau mai slab cotate - al meu a crapat la 40 de mii. numai bine, paul Editat Noiembrie 8, 2018 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.