KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Eu nu nici sa vreau nu prea am trecut de 5000 rpm, in a 6a inseamna 140 ceea ce pentru mine e suficient. Pfoaa ce cuminte esti! De viteza maxima nu discut ca nu d-aia ne-am luat GS... dar sa nu simti tu un demaraj "la rosu"? Hai in Alpi sa urci pasuri la turatie mare, sa simti adrenalina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Pfoaa ce cuminte esti! De viteza maxima nu discut ca nu d-aia ne-am luat GS... dar sa nu simti tu un demaraj "la rosu"? Hai in Alpi sa urci pasuri la turatie mare, sa simti adrenalina Grija cu adrenalina asta, in weekend doi "bravi" vitezisti au pus o de un tete a tete in Sustenpass, probabil erau la "rosu" pe turometru. Apropos de asta, de cate ori am iesit in vara in weekend prin niste pasuri prin zona am mers cu oarece frica, plin de dementi locali si din "strainatate"...asta incluzand motoare si masini cabrio de epoca, tip hot rod.... din experienta proprie cel mai fain s a dovedit seara dupa 7PM : fara multe mobre agresive, fara camping cars, fara biciclete cu sutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Grija cu adrenalina asta Stai linistit nu sunt dus, chiar sunt fricos; discutia a plecat de la turatie si asta e altceva, cand de exemplu urc o panta in plin demaraj, sa simt cum trage Acum in august, tot pe Sustenpass, am avut si eu un moment mai "tensionat" intr-o curba cu un baiat iesit bine pe banda mea, alergau unii ca nebunii p-acolo si as spune ca am vazut multi "dementi locali". Si da, si mie mi-e frica de ei... nu mai vorebesc de aia din Italia pe pasurile alea foarte inguste si fara vizibilitate. Adica, culmea, bikerii tembeli mi se par clar cel mai mare pericol prin Alpi, nu masinile sau altceva. Ce mi s-a parut insa total surprinzatior in Elvetia a fost numarul mare de motociclisti tampiti fara far aprins; nu zic cum e sa dai fata in fata cu ei in tunel, in curba... Nu-mi inchipui care e explicatia Oricum, am impresia ca sunt inca multi terminati care sting lumina cand opresc motorul pe motiv ca vezi-Doamne protejeaza bateria la pornire, un gest stupid si nejustificat dupa parerea mea care are ca rezultat decat ca multi uita sa-l mai aprinda. Ma bucur ca macar la BMW problema asta s-a eliminat definitiv de cativa ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 15, 2011 Autor Share Postat Septembrie 15, 2011 Stai linistit nu sunt dus, chiar sunt fricos; discutia a plecat de la turatie si asta e altceva, cand de exemplu urc o panta in plin demaraj, sa simt cum trage Acum in august, tot pe Sustenpass, am avut si eu un moment mai "tensionat" intr-o curba cu un baiat iesit bine pe banda mea, alergau unii ca nebunii p-acolo si as spune ca am vazut multi "dementi locali". Si da, si mie mi-e frica de ei... nu mai vorebesc de aia din Italia pe pasurile alea foarte inguste si fara vizibilitate. Adica, culmea, bikerii tembeli mi se par clar cel mai mare pericol prin Alpi, nu masinile sau altceva. Ce mi s-a parut insa total surprinzatior in Elvetia a fost numarul mare de motociclisti tampiti fara far aprins; nu zic cum e sa dai fata in fata cu ei in tunel, in curba... Nu-mi inchipui care e explicatia Oricum, am impresia ca sunt inca multi terminati care sting lumina cand opresc motorul pe motiv ca vezi-Doamne protejeaza bateria la pornire, un gest stupid si nejustificat dupa parerea mea care are ca rezultat decat ca multi uita sa-l mai aprinda. Ma bucur ca macar la BMW problema asta s-a eliminat definitiv de cativa ani buni. auzi BAI ALPISTULE poate la voi nu se iese la pensie cu creierii varza la 65 de ani...care apuca 65 asa ca daca vrei fun te dai gandindu.te cum sa mergi tu mai ok si sa.ti placa decat sa stai sa te ingrijorezi ........oare ce.o veni din fata bere in wk.end? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Am impresia ca in CH si FR lumina nu e obligatorie decat in tunele. Nu sunt 100% sigur la mobre cum e dar ma interesez. Pe autostrazi in Franta e plin, si pe furtuna la 8PM cand abia vezi ceva, de panarame cu masini gri fara lumina. Daca nu e obligatoriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Cmon, si la noi e obligatorie lumina, dapai in vestu' salbatic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Nu sunt 100% sigur la mobre cum e dar ma interesez. Pe autostrazi in Franta e plin, si pe furtuna la 8PM cand abia vezi ceva, de panarame cu masini gri fara lumina. Daca nu e obligatoriu La masini no comment, tine de cat poate/stie fiecare. Eu sunt total pro, fiind convins ca este clar in avantajul sigurantei. De exemplu nemtii, pe cat de evoluati sunt in general, mi se par un monumet de prostie din punctul asta e vedere; evident nu toti dar majoritatea se incapataneaza sa le aprinda inclusiv cum ai zis tu, mai pe inserat si/sau vreme rea. Cat priveste motocicletele, cred ca nu este nimic de discutat. Cred ca in 99% din tari este obligatoriu prin lege. In CH, chiar dupa ce am coborat Sustenpass, am intrebat in benzinarie un moto-bastinas si mi-a confirmat ca si acolo sunt obligatorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Este la mobre si mopeduri. La masini nu e decat in conditii de vreme rea etc...oricum fiecare padure cu uscaturile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Am impresia ca in CH si FR lumina nu e obligatorie decat in tunele. Si in Olanda la fel. Evident,pe timp de ziua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Am luat bivolachele de la service dupa revizia de 1000, merge mult mai incantator vibreaza finutz la 3500-4000RPM. Am cerut 1L de ulei de siguranta la baieti, s au uitat urat la mine, cica nu ar trebui completat teoretic pana la schimbu urmator. me is happy pana acum, mai putin faptul ca nu vor sa mi dea pe moca saua rosie Stie cineva de curiozitate cat costa in RO revizia de 1000? doar de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Bai baietip pe mine tot nu m-ati lamurit.... un gs 1200 de prin 2004-2005 cam cat mere? ce sfaturi dati la cumparare? hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Am cerut 1L de ulei de siguranta la baieti, s au uitat urat la mine, cica nu ar trebui completat teoretic pana la schimbu urmator. Stie cineva de curiozitate cat costa in RO revizia de 1000? doar de curiozitate. Cred ca "baietii" sunt de pe alta planeta. Eu am acum putin peste 11.000km, primul service l-am facut pe la 1200km deci cca 10.000km de atunci. Am consumat deja 2L de ulei. Am de gand sa mai fac urmatorul service pe la 12.000km si am deja al treilea bidon cumparat. Evident, am vazut ca atunci cand merg cuminte, consumul (de ulei) tinde spre zero. Dar cand ma dau pe pasuri sau merg mult pe autostrada cu viteze in jurul 160km/h, in final se simte la consum. Comportamentul (conditiile in care consuma) era insa acelasi si la boxerul meu anterior, R1100, consumul fiind insa ceva mai mic (cam 1L la 10.000km) si a scazut in timp. (cand am luat-o pe aia avea doar 13.000km) De exemplu in Tura in Alpi de anul asta (cca 3000km) am dus mai mult de 1L. Din ce am citit pe forumuri la nemti, nu e nimic anormal (in sensul ca similar povestesc si ei); cica motoarele astea dohc consuma ceva mai mult, mai ales in primii cca. 10.000km. Sunt curios si la tine cum va fi, eventual si de experientele altora. In legatura cu pretul... la tine cat a fost priuml service? La mine 195€. Tot Castrol Power1 10w40? Se pare ca urmatorul service de "10.000km" va fi spre 400€ (fara lichid de frana). Editat Septembrie 16, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 cica motoarele astea dohc consuma ceva mai mult, mai ales in primii cca. 10.000km. Io zic ca pana pe la 50.000 km va consuma ulei mult. Eu observ o diferenta de la cer la pamant intre motorul de acum si boxerul racit pe aer/ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 In legatura cu pretul... la tine cat a fost priuml service? La mine 195€. Tot Castrol Power1 10w40? Se pare ca urmatorul service de "10.000km" va fi spre 400€ (fara lichid de frana). Castrol Act Evo 4T 20w-50, 195EUR si la mine...o fi standard in EU . Avantaj cu elvetia ca mi am luat 19% taxe inapoi. Si eu sunt curios, desi in principiu nu sunt de accord sa bagi ulei ca la drujba, desi stiam la ce ma inham. Fara a avea cunostinte stiintifice legate de uleiur, din experienta anterioara si Transalp si Africa papau ulei Castrol, semisintetic 10w40. Cu Motul 5100 si Motorex 4T nu am avut probleme. O sa vad cum merge treaba si poate data viitoare trec pe Motorex (tre sa sustin si economia locala ca pana acum numai tzepe le am dat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Datele problemei sunt urmatoare : -inalitime 1,77 ; greutate 80kg in crestere sau in scadere dupa caz; -pasagera 1.60 ; greutate 46 kile acu ... cine stie mai incolo ; -aproape insurat ; vrea si ea plimbare , tre sa mai pun si niste tzoale cand merg pe colo colo; - sa mearga si 200 si sa nu ma lase la greu; -consumu sa fie mai mic ca la o vitezana . Ce e mai ok ? 1200GS sau gs 800F? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 In legatura cu pretul... la tine cat a fost priuml service? La mine 195€. Tot Castrol Power1 10w40? Se pare ca urmatorul service de "10.000km" va fi spre 400€ (fara lichid de frana). ce a intrat va rog in cei 195 e ? dar in cei 400 ce va intra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Am consumat deja 2L de ulei. Am de gand sa mai fac urmatorul service pe la 12.000km si am deja al treilea bidon cumparat. E de tot rasul! Credeam ca exagerez eu, dar vad ca pana si ultrasi BMW recunosc consumul exagerat de ulei si inca la astea noi. Acum sa vedem daca si dupa mai multe zeci de mii de km se mai pastreaza consumul, mai creste sau mai scade. Ce pot sa zic din proprie experienta la V-Strom si F, consumul era 0, iar la asta noua undeva intre 300 si 400 ml la 10000km, adica mai putin decat diferenta max/min. Dar oricum, BMW este BMW, si daca te poti obisnui cu o durere-n coaste, te poti obisnui si cu el. Probabil ca cel racit cu apa va sari pragul de 1 L/mie, da doar asta este progres si evolutie adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 ce a intrat va rog in cei 195 e ? dar in cei 400 ce va intra ? Uleiu, kit filtru, manopera plus alte verficari si reglaje care intra in manopera, pot sa scanez acasa lista cu bifarile sa vezi exact ce si cum. Manopera a fost 92EUR per total, uleiu 14EUR/L, kitu nu mai tin minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Dupa standardele mele este enorm. Chiar nu am mai auzit de asa costuri pt reviziile in garantie. Eu am platit 270 roni pt schimbat uleiul la motor+cardan si filtru ulei si cca 400 roni pt acelasi lucru plus filtru de aer si placute spate. Materiale si manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Mult. La un first bike ieseai mai ieftin cu revizia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Dupa standardele mele este enorm. Chiar nu am mai auzit de asa costuri pt reviziile in garantie. Eu am platit 270 roni pt schimbat uleiul la motor+cardan si filtru ulei si cca 400 roni pt acelasi lucru plus filtru de aer si placute spate. Materiale si manopera. Vezi ca oamenii de mai sus dau preturile din tari la vreo zi de mers mai spre vest de aici... nu se compara cu preturile ( eventual si cu reducere ) de langa Bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Uleiu, kit filtru, manopera plus alte verficari si reglaje care intra in manopera, pot sa scanez acasa lista cu bifarile sa vezi exact ce si cum. Manopera a fost 92EUR per total, uleiu 14EUR/L, kitu nu mai tin minte. multumesc de rapuns, nu e cazul cu scanatul, pur si simplu eram interesat de costurile de revizie si in mar,e in ce ce consta. ea bine, in minte faceam eu o comparatie cu ce am mai dat eu pe la revizii ( comparativ cam pe unde zice bogdan pe a lui) inca odata multam de lamuriri si sa te bucuri de noua jucarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2011 Admin Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) E de tot rasul! Credeam ca exagerez eu, dar vad ca pana si ultrasi BMW recunosc consumul exagerat de ulei si inca la astea noi. Acum sa vedem daca si dupa mai multe zeci de mii de km se mai pastreaza consumul, mai creste sau mai scade. Ce pot sa zic din proprie experienta la V-Strom si F, consumul era 0, iar la asta noua undeva intre 300 si 400 ml la 10000km, adica mai putin decat diferenta max/min. Dar oricum, BMW este BMW, si daca te poti obisnui cu o durere-n coaste, te poti obisnui si cu el. Probabil ca cel racit cu apa va sari pragul de 1 L/mie, da doar asta este progres si evolutie adevarata. Bogdane, ne-ai lipsit, sa stii! Editat Septembrie 16, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Dupa standardele mele este enorm. Chiar nu am mai auzit de asa costuri pt reviziile in garantie. Eu am platit 270 roni pt schimbat uleiul la motor+cardan si filtru ulei si cca 400 roni pt acelasi lucru plus filtru de aer si placute spate. Materiale si manopera. Sa-ti spun ca am dat 3.200 lei pe: revizie + baterie + schimbat lichide (mai putin cel de frana) + placute frana + filtre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) multumesc de rapuns, nu e cazul cu scanatul, pur si simplu eram interesat de costurile de revizie si in mar,e in ce ce consta. ea bine, in minte faceam eu o comparatie cu ce am mai dat eu pe la revizii ( comparativ cam pe unde zice bogdan pe a lui) inca odata multam de lamuriri si sa te bucuri de noua jucarea Apropos, pretu e in Germania nu in RO, iar la Vlad in Austria daca nu ma insel. Nu stiu cat costa revizia in RO. In Elvetia este aproape dublu din motive de manopera 100EUR ora, traiasca vecinii Editat Septembrie 16, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.