pppandrei Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Salutare, am verificat. Se poate opri motorul si din butonul de keyless. Am verificat. Dar pare mai natural din start/stop si sincer din moment ce e acolo trebuie sa si mearga ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Se poate opri motorul si din butonul de keyless. Am verificat. Mi se pare normal; in plus, pe buton este clar si semnul de intrerupere a motorului, deci de acolo este firesc sa-l opresti. Asadar, butonul de oprire de urgenta (kill switch, unde este si cel de demaror) este... pentru oprire de uregenta. Sa-l folosesti in loc de oprirea din cheie sau butonul de oprit/pornit la keyless, mi se pare total nefiresc. Dar na, fiecare face cum ii place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Mi se pare normal; in plus, pe buton este clar si semnul de intrerupere a motorului, deci de acolo este firesc sa-l opresti. Asadar, butonul de oprire de urgenta (kill switch, unde este si cel de demaror) este... pentru oprire de uregenta. Sa-l folosesti in loc de oprirea din cheie sau butonul de oprit/pornit la keyless, mi se pare total nefiresc. Dar na, fiecare face cum ii place. Recunosc ca in 50 k de km nu l-am oprit decat din kill switch ... O sa vad acum daca pot sa ma reobisnuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Si cum ar fi oprirea asta de urgenta? Banuiesc ca tot dupa ce ai opri pe loc, eu zic ca daca nu era asa necesar sau daca nu il poti folosi cand vrei, nu il mai puneau acolo, lasau butonul doar cu functia pentru pornire. Si eu il folosesc pentru oprire intotdeauna, ca se mai defecteaza asta e altceva, dar de exemplu cand opresc pe marginea drumului vreau sa imi ramana led-ul aprins ca sa fiu vazut mai bine (nici nu stiu daca si stopul din spate ramane aprins) .Cred ca la fiecare este cum s-a obisnuit si eu asa m-am invatat, chiar daca nu o fi corect, bine, sau cum spune manualul. Si la toate mobrele pe care le-am avut tot asa am procedat si pana acum nu s-a intamplat nimic de genul sa se strice, sa nu mai porneasca mobra, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 (editat) Si cum ar fi oprirea asta de urgenta? De exemplu cand ai scapat motocicleta sau esti aproape s-o scapi, sau mai stiu io in ce pozitie in care nu poti lua mana de pe ghidon si kill switch este gandit sa fie imediat accesibil cu degetul mare, avand inca mana la locul ei pe ghidon sa poti tine atat ghidonul dar si frana. Mie mi s-a intamplat... Bineinteles ca in situatii speciale cum spui tu ca vrei sa opresti dar sa mai ramana luminile aprinse, de exemplu, are logica ce spui tu sa opresti motorul de acolo. (apropos, sper ca stii ca motocicleta are si lumini de parcare, cand ramane "pozitia" aprinsa; si da, ramane si stopul aprins la situatia de care spuneai) Incercam insa sa lamurim "normalul" E ca si cum ai zice ca tu mereu la masina tii piciorul pe ambreiaj la semafor, ca asa ai facut toata viata... masina ta, amreiajul tau, faci cum vrei dar asta nu inseamna ca asa este cel mai corect sau "normal". Editat Februarie 22, 2017 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Tu ai dreptate cu butonul ala ca este doar pentru urgente.M-am uitat in manual dupa luminile de parcare, n-am gasit sau nu am cautat prea atent, asa ca te rog sa imi spui si mie cum se activeaza. Eu stiu doar chestia cu oprit motorul din kill switch si atunci ramane aprins angel eyes-ul. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 )) da' modelul acestade dupa 2013 nu se opreste cand cobori cricul lateral? La toate mobrele mi s-a parut cel mai "la indemana". zic si io ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 da' modelul acestade dupa 2013 nu se opreste cand cobori cricul lateral? La toate mobrele mi s-a parut cel mai "la indemana". Acum ca ai mentionat am realizat ca vorbeam degeaba de butoane ca de fapt in 99% din cazuri asa o opresc, din cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Stati sa inteleg si eu .Se opreste cand lasi cricul latetal si banuiensc ca nici nu mai porneste ?cu el lasat? Intreb ca nu mai inteleg nimic .Si a mea din "99 tot asa face.opreste si nu porneste cu cric lateral pus.Dar am vazut si Gs uri care stau pornite pe lateral. Le modifica proprietrii sau schimba Bmw de la model la model treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Doar daca e in viteza se opreste (sau nu porneste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Depinde. La 1100, nu porneste la neutral cu cricul lateral lasat. La 1150 si 1200 porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Asta este, asa opresc si eu, vezi daca nu ne-am mai dat cateva luni am si uitat si ne contram pe aici. Funny. Azi se anunta cea mai calda zi de la inceputul anului si tare ma bate un gand sa ies cu mobra. Incet, incet se apropie vremea cu temperaturi mai ridicate (sper). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Postez pentr un prieten care nu isi mai stie parola ca sa intre aici pe forum. Side-case-uri Heavy Duties pentru BMW 1200 GS, din cate stiu eu au fost folosite de doua ori. Pret 450 de euro. Se pot vedea in Timisoara, si eventual luati legatura direct cu el - Cata 0721354098, 0741206666. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Depinde. La 1100, nu porneste la neutral cu cricul lateral lasat. La 1150 si 1200 porneste Mno, ziceam de 1200 Desi nu cred sa fi avut vreo mobra care sa nu plece in N cu cricu lasat. Azi se anunta cea mai calda zi de la inceputul anului si tare ma bate un gand sa ies cu mobra. Incet, incet se apropie vremea cu temperaturi mai ridicate (sper). Tre sa ma programez la revizie. Si sa fac asigurari ca's expirate la ambele... grrr Dar e aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Mno, ziceam de 1200 Desi nu cred sa fi avut vreo mobra care sa nu plece in N cu cricu lasat. Mi se mai intampla mie, cred ca am probleme cu senzoru ... Haita de la Muntele verde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 M-am uitat in manual dupa luminile de parcare, n-am gasit sau nu am cautat prea atent, asa ca te rog sa imi spui si mie cum se activeaza. M-am uitat si eu acum in manual ca nu mai stiam... imediat dupa ce ai luat contactul, tii butonul de semnalizare tras spre stanga 1-2 s pana se aprind luminile de pozitie (fata si spate). » Post actualizat in 24 Feb 2017 08:17 Eu stiu doar chestia cu oprit motorul din kill switch si atunci ramane aprins angel eyes-ul. Este valabil si daca opresti motorul din cric. Iar daca ai proiectoare, raman si alea cateva secunde aprinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 (editat) Am luat amortizoarele de la Adi. Mi-au ajuns prin posta intr-un ditamai pachetul Acum, le-as vinde si eu pe ale mele cu tot cu cricuri (eu am low suspension WP minus 30 mm). /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-101 Evident, as fi interesat de in schimb dar numai pentru cricuri. Editat Februarie 28, 2017 de dellnegro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 In sfarsit, am tras ieri un pic de motor pe strada si sunt foarte incantat de noua suspensie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Voi schimbati ulei / filtre cand incepeti sezonu, indiferent de nr de km efectuati de la ultima schimbare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Eu schimb doar cand imi da ca trebuie sa fac revizia. Anul trecut am facut cca 4000 de km de la revizie, poate ca e bine sa ii faci schimburile la fiecare inceput de sezon, dar sa schimb toate alea dupa 4000 de km mi se pare in primul rand putin cam costisitor. Cred ca e important si unde ai tinut mobra peste iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Nu as schimba TOATE consumabilele, doar uleiul si filtrul,chiar daca nu ai facut inca 15k km de la revizie. Daca dai 15k+ eur pe mobra, mai cauti 100 eur in ceva colt de buzunar pentru un ulei si filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Nu as schimba TOATE consumabilele, doar uleiul si filtrul,chiar daca nu ai facut inca 15k km de la revizie. este vorba de 10k km, nu 15 » Post actualizat in 28 Feb 2017 09:54 Cred ca e important si unde ai tinut mobra peste iarna. Cu siguranta este important... dar nu vad o mare legatura cu schimbatul consumabilelor, sau gresesc? » Post actualizat in 28 Feb 2017 09:59 Voi schimbati ulei / filtre cand incepeti sezonu, indiferent de nr de km efectuati de la ultima schimbare ? Eu fac mereu asa pentru ca in general fac cam 10-12.000 km pe sezon. Si m-am inteles cu astia de la service inca de acum 10 ani sa nu ma frece cu garantia daca am depasit cu "cativa" km, atata timp cat eu le-am promis ca am grija de nivelul la ulei Dar la LC nu mai este nici asta nu mai e o problema. Ce ma cam lasa mai repede insa sunt anvelopele... » Post actualizat in 28 Feb 2017 10:07 ... dar sa schimb toate alea dupa 4000 de km mi se pare in primul rand putin cam costisitor. Daca faci km putini, ex. 4000 cum ne spui, nu m-as stresa cu un an, as face acum in martie si as tine uleiul un an si jumatate pana in octombrie la anu', cat sa prinzi si sezonul urmator. Iar apoi il faci iar in martie peste doi ani. Nu numai de cost, dar si un drum la service... si inutil. Nu uitati insa sa verificati si lichidul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Nu uitati insa sa verificati si lichidul de frana. Nu stiu daca am fost eu ghinionist, dar dupa prima schimbare a lichidului (la 10mii, sau la cat se face, nu mai stiu) mie imi "suspina" continuu vasul pe langa capac. La fiecare revizie de dupa asta s-a incercat remedierea si e la fel. Nu pierde mult, dar suficient cat sa se prelinga dupa o turica de 3-400 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Intrebam pentru ca teoretic ulei+filtre au fost schimbate la dealer anul trecut, la achizitie. Apoi am facut maxim 4000 km si in noiembrie am bagat-o la cotetz (dar neincalzit). Cred ca am mai intrebat dar in afara de Otopeni si Mototehnica mai recomandati pe cineva pentru operatiuni de service ? Oradea .. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Nu stiu daca am fost eu ghinionist, dar dupa prima schimbare a lichidului (la 10mii, sau la cat se face, nu mai stiu) mie imi "suspina" continuu vasul pe langa capac. La fiecare revizie de dupa asta s-a incercat remedierea si e la fel. Din cate imi aduc aminte, mie mi-au schimbat capacul. Ca l-am vazut facturat, le-am zis si mi l-au trecut imediat la garantie. Am impresia ca intra la "probleme clasice". Nu cred ca se schimba la un nr de km ci, oficial, se testeaza "punctul de fierbere" si din cauza ITP-ului anual mi-l cam schimba anual. » Post actualizat in 28 Feb 2017 12:42 Intrebam pentru ca teoretic ulei+filtre au fost schimbate la dealer anul trecut, la achizitie. Apoi am facut maxim 4000 km si in noiembrie am bagat-o la cotetz (dar neincalzit). Pai ai luat-o noua, mai ai garantie? Daca nu, eu nu as schimba nimic vara asta sau pana faci 10-11.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.