Jump to content

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Recommended Posts

  • Replies 12.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma alatur si eu acestui topic, l-am cautat de ceva vreme...

 

as vrea sa-mi schimb masoanele de la ghidon, am manere incalzite.

 

mi-am cumparat un set de masoane dar prima problema e ca trebuie sa fac rost de torx si apoi dupa cate am vazut eu sunt lipite de manere... stie cineva? se potrivesc cele standard sau trebuie mansoane de la bmw

 

multzam fain.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

nu poti schimba doar mansoanele(cauciucul..),ele vin cu tot cu suportul de plastic pe care sunt lipite,deoarece rezistentele electrice vin insertate in cauciuc.trebuie sa le cumperi de la bavaria originale,altfel nu mai ai incalzire in ele.vin cu tot cu cablajul electric,care intra prin ghidon,trebuie sa desfaci carena sa le prinzi in mufe..trebuie lucrat cu atentie deoarece poti rupe vreun fir pe acolo si apoi sunt bune de aruncat..o sa te cam coste..eu am dat pe ele vreo sase milioane(la bavaria)

luigi vicol

Edited by l.u.v
Link to comment
Share on other sites

Hop si io paci...dupa vreo 1700 km in cam 22h am ajuns si acasa cu gs-ul...:lol: super moto...numai buna ptr drumuri lungi si mai ales ptr rahatul de drumuri din romanica...

Link to comment
Share on other sites

ref la manere

am dat jos paravanturile si am constatat ca mansoanele se pot scoate de pe suportul de rezistente. Nu am insistat nestiind daca se vor potrivi ale mele sau o sa trebuiasca alte cauciucuri de la bmw. parerea mea ca e o prostie sa comand mansonul cu tot cu suportul din plastic care are rezistenta inserata in el. asa o sa coste cat optiunea de manere incalzite...

a mai schimbat cineva mansoanele?

 

ref la suspensie

nu prea stiu cum sa o confiurez, e vb de shocul de pe fata si la cel de pe spate reboundul

 

mai am multe chestiuni de intrebat, dar pe rand.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

mosu'..

cind ti-am explicat ce si cum nu am vorbit din auzite..ci le-am schimbat la rt-ul meu,care nu vad de ce ar fi diferit de gs-ul tau..

la bavaria nu gasesti decit minerele cu totul,nu si mansoanele de cauciuc.cel putin asa este la rt,nu vad de ce nu ar fi valabil si la gs.

cum ai constatat ca poti scoate mansoanele de cauciuc?

le-ai tras tu afara de pe suportii de plastic?

din ce am vazut la mine rezistentele sunt inserate tocmai in acel manson de cauciuc,nu in suportii de plastic,daca dezlipesti mansoanele rupi rezistentele din ele.

chiar sunt curios cum este la tine,eu am un amic cu 1150gs si a facut cum iti spun..a cumparat minerele cu totul..nu se livreaza separat..

suna la bavaria sa te lamuresti..si pe urma spune-ne si noua..

luigi vicol

Link to comment
Share on other sites

o sa sun luni la bavaria desi nu imi face placere sa vorbesc cu aia de acolo care nu au fost in stare sa-mi zica nimic despre GS atunci cand am fost in prospectiuni.

pana una alta am dat jos paravantul si am belit ghidonul din exterior spre interior. dedesubt este un plastic cu rezistenta inserata in el. de aia intreb de mansoane caci se pare ca se pot scoate caucioacele separat de partea cu rezistenta. nu ma mira ca aia de ma bavaria sa imi ia milioane pt tot setul caci in fond din asta traiesc, si traiesc bine cel putin pt incopententa lor...

 

m-am referit doar la departamentul de vanzari

Link to comment
Share on other sites

detalii? sa l stapanesti sanatos.

 

 

detalii...him...nu prea stiu cu ce sa incep...de fapt pot spune ca a fost cea mai buna optiune la momentul asta ptr mine...vreau sa merg in ceva ture mai lungi si mai ales sa scap de durerile de spate prin gropile din romania...gs-ul sa comporta excelent pe orice fel de drum si nici nu te lasa in urma celorlalti...

 

acu am si eu ceva intrebari\sugestii de la cunoscatori...de unde sa imi iau ceva accesorii ? sunt interesat de raport calitate \pret...ca am comandat alarma la AB si la pretul de 1,000 ron cred ca este si ultimul accesoriu pe care il iau de acolo...:cheers:

Link to comment
Share on other sites

intra pe aria de bmw si printre ultimele pagini ai sa gasesti adresele care te intereseaza..wunderlich/touratech,etc.

luigi vicol

 

 

merci luigi...acum 1 min am reusit sa comand cite ceva de la wunderlich...de proba:)...poi cred ca am sa incerc si pe la touratech...

Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa-mi spuna si mie care e diferenta intre R 1200 GS Adventure modelul pana in 2007 si cel din 2008. Sincer ma cam bate un gind. :lol:

Am auzit din vorbele poporului motociclist ca ar fi citiva posesori care au cau avut probleme tehnice cu acest motor. O fi adevarat zvonul sau.... ? :crack:

 

Si as mai avea o intrebare. Cam care e consumul unui astfel de motor la drum lung cu o viteza de croaziera de 150 km/h

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
tot eu, cu problemele mele...

Luigi are dreptate 225 ron una bucata manson...

O sa-l dau cu ghidolina si o sa-l tin inca 50 de ani...

Multa bafta!

 

Fii atent,daca ai reusit sa le scoti dupa suportii de plastic,poti incerca sa cumperi mansoane de cauciuc separat si sa le tragi peste,avind grije sa nu rupi rezistentele..

inainte insa umezeste cu apa,sa intre mai usor..sa nu dai cu vaselina :) ,ca o sa alunece ca dracu dupa aia..apa se usuca si ramin fixe..

eventual fa o poza inainte sa vedem rezistentele alea cum arata..

daca sunt doar uzate iti mai ofer un tips..poti pune peste banda din aceea speciala pentru manerele rachetele de tenis..o cumperi de la magazinele specializate..unuleste pe cal.mosilor..

eventual da-mi un telefon in caz ca nu te descurci,poate te ajut sa-ti rezolvi treaba cu lovele putine..

bafta

luigi vicol

0722/625.710

Edited by l.u.v
Link to comment
Share on other sites

Tot respectul meu pt vacile de la BMW ... niste motoare exceptionale... Inca visez la unu in special la gs-ul adventure, care mi se pare... de vis efectiv...

Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa-mi spuna si mie care e diferenta intre R 1200 GS Adventure modelul pana in 2007 si cel din 2008. Sincer ma cam bate un gind. :D

Am auzit din vorbele poporului motociclist ca ar fi citiva posesori care au cau avut probleme tehnice cu acest motor. O fi adevarat zvonul sau.... ? :)

 

Si as mai avea o intrebare. Cam care e consumul unui astfel de motor la drum lung cu o viteza de croaziera de 150 km/h

 

DECI NU PREA VA PLAC DETALIILE. DE CE?

Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa-mi spuna si mie care e diferenta intre R 1200 GS Adventure modelul pana in 2007 si cel din 2008. Sincer ma cam bate un gind. :)

Am auzit din vorbele poporului motociclist ca ar fi citiva posesori care au cau avut probleme tehnice cu acest motor. O fi adevarat zvonul sau.... ? :unsure:

 

Si as mai avea o intrebare. Cam care e consumul unui astfel de motor la drum lung cu o viteza de croaziera de 150 km/h

 

1 difera culorile

2. a aparut esa susensie electronica asistata

3. inca parca 5 cai

 

consum la 4600 de km 7litri/100 km

in regim de 120 - 150 7 - 7.5 litri

daca ai doar zone de autostrada la 120 - 6 litri

daca te mananca s.o calci sare automat de 7

Edited by ianachim
Link to comment
Share on other sites

Merci de raspund. Nu consumul era f. important.

Lasind la o parte culorile ce diferente tehnice sint intre modelul nou si cel din 2008. Oare susspensile electrice merita sau nu? Am mai inteles ca tachetii sau asa ceva se raegleaza acum la 20.000 km. Nu stiu exact despre ce e vorba exact. Vreau si eu mai multe lamuriri de la posesorii acestei motociclete. Merita oare banii??? sau nu!

Pe mine sncer ca bate un gind, sa-mi dau VStromul si sa trec la GS.

Link to comment
Share on other sites

Merci de raspund. Nu consumul era f. important.

Lasind la o parte culorile ce diferente tehnice sint intre modelul nou si cel din 2008. Oare susspensile electrice merita sau nu? Am mai inteles ca tachetii sau asa ceva se raegleaza acum la 20.000 km. Nu stiu exact despre ce e vorba exact. Vreau si eu mai multe lamuriri de la posesorii acestei motociclete. Merita oare banii??? sau nu!

Pe mine sncer ca bate un gind, sa-mi dau VStromul si sa trec la GS.

 

just do it!

la inceput,pina sa mergi cu ea, nu merita banii.

dupa, ai mai da si in plusnumai sa stii ca nu ti-o ia nimeni :unsure:

 

Bob

Link to comment
Share on other sites

la imbracamintea pt racheta de tenis m-am gandit si eu si uite ca mi-am luat un grip si acum o sa incerc sa-l pun sa vad cum se simte. am belit mansonul din dreapta si am masurat suportul de plastic care are rezistenta inclusa si nu e standard cu mansoanele obisnuite, e ceva mai mare. acum am alta problema. cand am fo pana in thassos si inapoi, a doua zi in buc dupe ce am parcat mobra in fata magazinului am constatat ca uleiul e sub minim. m-am panicat si am unat la bavaria sa ii intreb de ulei, nu au putut sa-mi zica exact asa ca am decis sa-mi fac drum la i si sa-mi iau rezerva un litru de ulei. nu am avut timp insa si surpriza in 2 zile uleiul a revenit ceva mai sus de jumatea ochiului. de unde a revenit nu stiu stiu doar ca pana in thassos si inapoi a mancat ca 200gr.

 

in wkd am fo pana la bran pe dn1 si m-am intors pe pitesti. mers regulamentar fara viteza in exces. azi dim cand am parcat am vazut din nou ca nu mai am ulei... acu astept sa treaca cele 2 zile poate revine, macar o parte din el. are cineva vreo explicatie?

 

ref la consum eu cand am fo in thassos pe 1500 km din care 600 autostrada la greci cu 140km/h cutii si pasager mi-a mancat 6.7 in medie

iar in wkd pana la bran si inapoi cu am zis, regulamentar iar pe serpentine tinuta turata in jurul la 4000 fara pasager si cutii a consumat 5

 

o a 3-a problema e cum ati reglat voi suspensile... fata, spate (de la robinet m-am prins) la rebound.

 

Luigi multumesc pt ajutor, incerc cu gripul de tenis si iti zic ce branza am facut, poate fac si poze.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...