Dan Cata Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Eu unul nu stiu sa fie altceva, mai ales ca spatiul intre guma si cardan e destul de mic, si in afara de ceva plat, textil, nu stiu ce ar putea incapea acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 noile metzeler tourance next au ajuns ..... pe balcon interesant materialul care difera ca , compozitie fata parca e din alt material Next Tires The new Tourance NEXT are Enduro street tires that dares you to challenge any weather condition and any road. This 90/10 tire represents the latest generation of Enduro Street tires, featuring new compounds, profiles, structure and tread pattern for unmatched levels of stability, safety on wet and mileage. Rear tires are now dual compound, derived from Metzeler's Z8 Interact tires focused on increasing wet performance and mileage. The rear tire shoulder compounds are 100% Silica that guarantees an excellent chemical grip on wet surfaces and provides great confidence and feel. Front tires also feature a high silica content for improved handling and faster warm up. acum am inteles de ce diferea materialul la anv spate Features: Improved wet grip and stability Improved mileage over previous Tourance EXP tires Features Metzeler's Zero Degree Steel Radial technology MAW (Metzeler Advance Winding) system optimizes the spacing between the cords of the Zero Degree steel belt Differentiated groove layout and shape Improved water evacuation as the compound is always in contact with the road Dual Compound rear sizes Ideal choice for the latest generation Adventure touring bikes OE on the new BMW R1200GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Da' de ce pui aceeasi poza de doua ori, esti balbait? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 Da' de ce pui aceeasi poza de doua ori, esti balbait? nu sunt balbait sunt chilot" de boxer si din cauza vibratiilor din ghidon .....imi tremura mainile..... NEXT".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 noile metzeler tourance next au ajuns ..... pe balcon interesant materialul care difera ca , compozitie fata parca e din alt material Next Tires The new Tourance NEXT are Enduro street tires that dares you to challenge any weather condition and any road. This 90/10 tire represents the latest generation of Enduro Street tires, featuring new compounds, profiles, structure and tread pattern for unmatched levels of stability, safety on wet and mileage. Rear tires are now dual compound, derived from Metzeler's Z8 Interact tires focused on increasing wet performance and mileage. The rear tire shoulder compounds are 100% Silica that guarantees an excellent chemical grip on wet surfaces and provides great confidence and feel. Front tires also feature a high silica content for improved handling and faster warm up. acum am inteles de ce diferea materialul la anv spate Features: Improved wet grip and stability Improved mileage over previous Tourance EXP tires Features Metzeler's Zero Degree Steel Radial technology MAW (Metzeler Advance Winding) system optimizes the spacing between the cords of the Zero Degree steel belt Differentiated groove layout and shape Improved water evacuation as the compound is always in contact with the road Dual Compound rear sizes Ideal choice for the latest generation Adventure touring bikes OE on the new BMW R1200GS Din vechile Tourance a ramas doar numele. Sunt vitezoase 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 bogdan asta e si ideea nici cu cele EXP nu aveam ce sa fac in teren so daca tot sunt noi si ..s ar putea sa am nevoie de ele de ce nu ce ma intereseaza este cat tin..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salutare, Daca tot se vorbeste de cauciucuri, trebuie sa o incalt pe Jessie in pantofi noi.(prima operatiune de acest fel Existe vreo chestie la care trebuie sa fiu atent in mod special? Eventual daca cunoasteti in Bucuresti un service unde as putea face operatiunea, va rog sa imi spuneti pe PM (sa nu poluam topicu) (m-ar interesa sa mai fi lucrat cu modelu, ca poate asa stie ce e specific GS-ului) Multam, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Atentie la discurile perforate ale ABS-ului. Am auzit ca au fost din greseala deformate cu ocazia schimbarii cauciucurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Saptamana trecuta am dat o raita prin reprezentanta moto BMW din Munchen, de pe Frankfurter Ring 29, asta parca este adresa, daca intereseaza pe cineva va pot spune ca, printre multe alte articole, costumele Rallye 3 Pro, in diverse combinatii de culori pe care nu le-am vazut pe internet, sunt reduse, geaca la 495 euro si pantalonii la 380 euro. Nu a aparut inca noul r1200gs, era un afis ca lansarea va fi prin 15 martie parca si nici casca Systemhelm 6 evo nu era, decat sh 6. Am mers special sa vad noul gs, dar am ajuns prea devreme, ghinion. Editat Februarie 26, 2013 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 Salutare, Daca tot se vorbeste de cauciucuri, trebuie sa o incalt pe Jessie in pantofi noi.(prima operatiune de acest fel Existe vreo chestie la care trebuie sa fiu atent in mod special? Eventual daca cunoasteti in Bucuresti un service unde as putea face operatiunea, va rog sa imi spuneti pe PM (sa nu poluam topicu) (m-ar interesa sa mai fi lucrat cu modelu, ca poate asa stie ce e specific GS-ului) Multam, merg la un atelier de vulcanizare in comuna rosu iesire buc spre centura tot timpul eu imi demontez si montez rotile de pe motor baiatul le dejanteaza si echilibreaza doar cam 15 schimburi am facut si am fost multumit trebuie sa ai in vedere o vulcanizare unde au ad si de masina si de moto mai ales la noi la gs si gsa pt ca roata fata intra pe ax de moto iar spatele pe ax de auto asta pentru echilibrare cu plumbi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 in diverse combinatii de culori pe care nu le-am vazut pe internet.. Nu a aparut inca noul r1200gs, era un afis ca lansarea va fi prin 15 martie parca si nici casca Systemhelm 6 evo nu era, decat sh 6. Am mers special sa vad noul gs, dar am ajuns prea devreme, ghinion. M-as mira sa existe alte combinatii de culori la R3 Pro in afara de cele doua clasice, cel inchis cu galben si cel gri curosu. GS nou vedeai la BMW Welt, cateva strazi mai incolo. Altfel, atat GS cat si SH6 Evo vor fi lansate oficial la reprezentante odata cu deschiderea oficiala a sezonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Imi pare rau ca nu am mers si acolo, am fost in toamna, am fost special la motoare pentru ca am zis ca e dedicat exclusiv motocicletelor, asta este ramane pentru la vara cand mai ajung pe acolo, daca nu o sa vad pe la noi vreunul pana atunci. Poate ai dreptate cu costumele,nu am dat foarte mare importanta, ca mai merge si r2 pro. Editat Februarie 27, 2013 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010. Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu. Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus. Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune. Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Gasesti la Supertenere. Costa cativa euro si vine cu garnitura de etansare. Trebuie doar o gaura in care sa o presezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010. Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu. Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus. Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune. Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta asta e la vrajeala, aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil. poate fortele hydrodinamice dezvoltate din miscare sa concure la distrugerea simeringurilor, dar m-as indoi ca inginerii d-acolo sa bnu stie ce zisei io. interesant. unde anume am aerisirea aia la 11-50, ca eu nu stiu de ea? alta intrebare, de unde cumpar un o-ring de buson de ulei ca mi-a cam murdarit cilindrul si nu vreau sa-l iau de la bavaria? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 SuperTenere este o motocicleta minunata, gasesti pe ea ce nu te gandesti..) . interesant. unde anume am aerisirea aia la 11-50, ca eu nu stiu de ea? Sunt si eu curios, nu stiam nici eu de ea.. .alta intrebare, de unde cumpar un o-ring de buson de ulei ca mi-a cam murdarit cilindrul si nu vreau sa-l iau de la bavaria? Cam la orice magazin care vinde piese auto, mergi cu cel vechi dupa tine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 asta e la vrajeala, aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil. nici Dan Cata n-a zis c-ar fi pe dos.. poate fortele hydrodinamice dezvoltate din miscare sa concure la distrugerea simeringurilor, dar m-as indoi ca inginerii d-acolo sa bnu stie ce zisei io. mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 asta e la vrajeala, aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil. Ce are asta a face cu ce am zis eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 Ce are asta a face cu ce am zis eu? mare mester deci sa venim la tine sa ne iei fecioria la cardan? sau asteptam sa curga ...inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Lectura de iarna la gura sobei. https://www.press.bmwgroup.com/press...hmentId=207949 La plimbare cu geseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 28, 2013 Admin Share Postat Februarie 28, 2013 Aici Da, evident, am si eu asa ceva, numai ca este atat de mare si vizibil incat..nu-mi aminteam de ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 Lectura de iarna la gura sobei. https://www.press.bmwgroup.com/press...hmentId=207949 La plimbare cu geseul. alooo domnu' la gura sobei o fi la altiiiiii.......IARNA LA UNIIIIIIII ...A INCEPUT SEZONUL MAI DE MULT.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ce are asta a face cu ce am zis eu? tu zisesi ca mai putin ulei, implicit mai mult aer rezulta la temperatura (care nu cred sa depaseasca un 50°C) o presiune mai mica pe simering. eu zisei ca nu stai sa nu uit zambetu' Da, evident, am si eu asa ceva, numai ca este atat de mare si vizibil incat..nu-mi aminteam de ea.. sunt pe aceeasi strada cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 tu zisesi ca mai putin ulei, implicit mai mult aer rezulta la temperatura (care nu cred sa depaseasca un 50°C) o presiune mai mica pe simering. eu zisei ca nu stai sa nu uit zambetu' tsunami are dreptate aici, cat timp lichidul ramane lichid, cu cat e mai mult lichid si mai putin aer cu atat o sa fie variatia de presiune mai mica cu cea de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.