razvano Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 problemele tale din trafic nu ne intereseaza, exista alte topicuri "de scandal" Unde vezi tu scandal? Mai ontopic decat atat nu se poate, direct la sursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 28, 2013 Autor Share Postat Aprilie 28, 2013 daca l ai observat in trafic..... INSEAMNA CA FAZA LUNGA SI PROIECTOARELE SI AU FACUT TREABA...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 daca l ai observat in trafic..... INSEAMNA CA FAZA LUNGA SI PROIECTOARELE SI AU FACUT TREABA...... ... CORECT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Da de ce te superi? Pt un rulment sau simering la BMW se sparge motocicleta in doua, cativa euro piesele si cateva sute manopera. Nu poate fi normal pt o mobra catalogata premium dpdv pret. Lucrurile nasoale trebuie spuse in gura mare nu ascunse sub pres. Numai asa sunt eventual remediate la sursa. Se sparge in doua pe dreq. Rulmentul e ok pentru cel putin echivalentul a doua kituri de lant (ma rog, ar fi cam 3 insa hai sa fiu generos). In majoritatea cazurilor rulmentul nu se schimba sub 100k (la modelele vechi niciodata). Mobra premium ca si harli, pentru ca-si tine valoarea in timp. Harli e chiar "mai premium". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Mobra mea are 70.000 km si nu m-am atins de rulment (nici de simering), desi 80% din rulaj s-a facut cu 2 persoane si bagaje, deci cel putin 170 kg incarcatura. Mai mentionez si faptul ca merg mult pe drumuri laturalnice (deci mai proaste) si nu prea iau din gaz la gropi. Sunt curios daca Ianachim a schimbat rulmentul la primul GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Eu unul cred ca Ianachim de-aia si-a schimbat GSA-ul cu.. un alt GSA. De frica sa nu fie nevoie sa schimbe rulmentul. Astept confirmarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 Eu unul cred ca Ianachim de-aia si-a schimbat GSA-ul cu.. un alt GSA. De frica sa nu fie nevoie sa schimbe rulmentul. Astept confirmarea... o sa razi... la gsa ul din 2007 timp de 3 ani nu a curs o picatura la cel nou am schimbat semeringul de pe exterior la 29000...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Mobra mea are 70.000 km si nu m-am atins de rulment (nici de simering), desi 80% din rulaj s-a facut cu 2 persoane si bagaje, deci cel putin 170 kg incarcatura. Mai mentionez si faptul ca merg mult pe drumuri laturalnice (deci mai proaste) si nu prea iau din gaz la gropi. Asa ceva este imposibil. Treci pe la bogdan harea sa-ti inspecteze grupul spate. Ceva e in neregula cu aceasta mobra premium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 Cati kilometri ai cu asta noul, Ian? 40000moto fabricat 2010 si luat de mine in 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Ma scuzati de off-topic, dar acesta este cel mai potrivit loc de a gasi eventual cineva interesat de 1 set (fata+spate) de amortizoare originale GSA 2007, folosite doar ca. 5.000 km, dupa care le-am schimbat cu unele Öhlins. Pe bucata cer 300 de euroi, pe set 500. Sau le schimb cu un Garmin Zümo 660. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 40000 moto fabricat 2010 si luat de mine in 2011 Tu vb aici de K ? Sau ti-ai luat GSA nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Sau le schimb cu un Garmin Zümo 660. 660-ul se va schimba cat de curand, e deja de ani buni pe piata. Eu as mai astepta putin. Sau daca nu vrei neaparat muzica si telefon conectat, incearca noul Zumo 350. Tu vb aici de K ? Sau ti-ai luat GSA nou? Cred ca doar citind pagina asta, te lamureai complet. (iar K-ul 1200 nu se mai fabrica din 2007) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Cred ca doar citind pagina asta, te lamureai complet. (iar K-ul 1200 nu se mai fabrica din 2007) Cred ca un raspuns de genul "K" sau "GSA" iti lua mai putin timp,consuma mai putina tzava si te scutea de emotille postarii pe furis la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Asa ceva este imposibil. Treci pe la bogdan harea sa-ti inspecteze grupul spate. Ceva e in neregula cu aceasta mobra premium. Oricand cu placere. Mirarea mea intervine cand se reclama schimbari de ceva, la 20-40 K. Fara probleme la 70 K este absolut normal pt o mobra normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 660-ul se va schimba cat de curand, e deja de ani buni pe piata. Eu as mai astepta putin. Sau daca nu vrei neaparat muzica si telefon conectat, incearca noul Zumo 350. Cred ca doar citind pagina asta, te lamureai complet. (iar K-ul 1200 nu se mai fabrica din 2007) rusinica ..... k1200r al meu este productie 2008. ...... gsa ul al 2 are 40000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 660-ul se va schimba cat de curand, e deja de ani buni pe piata. Eu as mai astepta putin. Sau daca nu vrei neaparat muzica si telefon conectat, incearca noul Zumo 350. Eh, ideea este ca nu am neaparat nevoie de navigatie (niciodata nu am folosit GPS pe moto), dar nici cu amortizoarele astea nu am ce sa fac, asa ca ma gandeam ca ar merge un troc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Pt scule la GS/GSA dotat cu suportul de bagaje original. Eu am facut-o din tabla de AL de 2 mm, dar se poate face linistit din 1,5. Cine doreste sa bricoleze ii pot da cotele si desfasurata cutiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 rusinica ..... k1200r al meu este productie 2008. ...... Ai dreptate, 1300 s-a facut de la sfarsitul lui 2008 Pt scule la GS/GSA dotat cu suportul de bagaje Adventure original. La GS nu prea umblam cu scule la noi. Nici eu n-am folosit cativa ani dar ia sa vezi ce bine este CU... evident, harta ramane baza dar navi iti usureaza mult viata, esti mereu informat (distanta, altitudine, etc etc), nu mai bajbai pe la intersectii... dar cel mai important ca te baga cateodata pe niste drumuri mai mici la care nici nu te astepti, care poate nu erau clare pe harta etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 La GS nu prea umblam cu scule la noi. "Habarnaitu" cate comenzi sunt strict pe aceste cutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 La GS nu prea umblam cu scule la noi. In EU nu dar mai remote asa (Mongolia, ...stans, Africa, etc) nu strica, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Eu tot timpul umblu cu scule dupa mine, ca sa pot scoate rotile la nevoie, sa pot scoate bujia, sa pot strange eventualele suruburi slabite, etc. Pana acum nu am avut nevoie, insa nici nu ma astept ca de ex. o vulcanizare de la tara sa aiba Torx-uri. @ Bogdan: Ca costa o astfel de cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Eu tot timpul umblu cu scule dupa mine, ca sa pot scoate rotile la nevoie, sa pot scoate bujia, sa pot strange eventualele suruburi slabite, etc. Pana acum nu am avut nevoie, insa nici nu ma astept ca de ex. o vulcanizare de la tara sa aiba Torx-uri. @ Bogdan: Ca costa o astfel de cutie? Da, corect, depinde de locatie....eu am abonament anual la ACR u local pt astfel de situatii...ieftin si bun si acopera orice vehicul conduc. nu tre sa mi fac griji din astea si sa ma incarc cu fiare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Da, corect, depinde de locatie....eu am abonament anual la ACR u local pt astfel de situatii...ieftin si bun si acopera orice vehicul conduc. nu tre sa mi fac griji din astea si sa ma incarc cu fiare Da' tu n-ai primit si de la BMW card d-ala de asistenta gratuita 5 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 fara trusa de scule nu prea ies din oras kit de pana de la louis compresor patent surubelnite ceva chei torxuri un bec soricei cheile de scos rotile imbusuri nu ca m as pricepe da poate dau peste un coleg care are nevoie de ceva si ma ar asa sa l pot ajuta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 pune si niste powertape. face minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.