vik55 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) In general la nemtesti asa pe la 200 k incep sa se aseze pistonele sau in termeni populari s a rodat motorul ............... . Ziiiiiiii mai omule gata masuta ....... ..? . Ziua libera a fost acum o sap ....... . Editat August 17, 2013 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Luni e gata. Acum sunt in Oltenia la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Un an sau 3 luni ? 609 sau 567?Oricum omul a zis cat a dat pe ea anul trecut pe vremea asta... Si pe mine ma bate gandul la toba, manete si extensia de cric. Toba e ca noua ca deh a fost folosita cam 3 luni dar trebuie sa fac un reasearch pe preturi....ca sa fie bine sa nu fie rau! Un an sau 3 luni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Anul trecut sept-oct si anul asta putin pt ca a venit ala nou. Anul trecut sept-oct si anul asta putin pt ca a venit ala nou..In rest garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit. Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele Dap, e de bine Daca aveti joc in roata spate, si nu e de la rulment ci de la flansa, se poate rezolva Am facut o reparatie acolo si motorul a facut intre timp cam 5000 km, in conditii nu tocmai ideale. Arata si merge bine inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Calti, superglue ? Detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Cu atitudinea asta nu vinzi elefantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Am vazut discutia despre anvelope pe un topic vecin si m-am gandit sa impartasesc experienta cu ultimele tipuri de anvelope folosite: - am inceput sezonul cu Dunlop Trailmax TR91 si, fata de fostele mele Conti TrailAttack pe care mersesem doua sezoane, parca sunt "din alt film", nu se pot compara, aderenta este mult mai buna iar pe ploaie nu am simtit vreo restrictie... de vis! Daca as fi stiut ca este diferenta asa de mare, le-as fi pus inca din primul sezon fara sa stau pe ganduri. Le-am tinut insa doar 7000km, fata mai ducea destul insa spatele nu era departe de avertizor; nu am fost insa prea surprins din doua motive: stiu ca aderenta extraordinara a unui pneu nu face casa buna cu longevitatea iar stilul meu "activ" de mers, de asemenea. Si pt ca eram tot departe de casa iar in Andorra am gasit oferta buna le-am schimbat... - ... cu noile Metzeler Tourance Next care mi se par cel putin la fel de bune (daca nu chiar putin mai bune) ca TR91, am si cu astea deja cateva mii de km si nu m-au dezamagit deloc. In ambele cazuri sentimentul de siguranta/control pe ploaie este priceless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 20, 2013 Autor Share Postat August 20, 2013 confirm si eu tourance NEXT super grip indiferent de asfalt, temperatura sau umiditate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Cu atitudinea asta nu vinzi elefantul... Sunt doar surprins de scaparile BMW si curios de metoda de remediere. Toata admiratia pt sarguinta cu care perfectionezi BMW-uri acolo unde tehnica germana a dat gres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) Am vazut discutia despre anvelope pe un topic vecin si m-am gandit sa impartasesc experienta cu ultimele tipuri de anvelope folosite: - am inceput sezonul cu Dunlop Trailmax TR91 si, fata de fostele mele Conti TrailAttack pe care mersesem doua sezoane, parca sunt "din alt film", nu se pot compara, aderenta este mult mai buna iar pe ploaie nu am simtit vreo restrictie... de vis! Daca as fi stiut ca este diferenta asa de mare, le-as fi pus inca din primul sezon fara sa stau pe ganduri. Le-am tinut insa doar 7000km, fata mai ducea destul insa spatele nu era departe de avertizor; nu am fost insa prea surprins din doua motive: stiu ca aderenta extraordinara a unui pneu nu face casa buna cu longevitatea iar stilul meu "activ" de mers, de asemenea. Si pt ca eram tot departe de casa iar in Andorra am gasit oferta buna le-am schimbat... - ... cu noile Metzeler Tourance Next care mi se par cel putin la fel de bune (daca nu chiar putin mai bune) ca TR91, am si cu astea deja cateva mii de km si nu m-au dezamagit deloc. In ambele cazuri sentimentul de siguranta/control pe ploaie este priceless. Confirm la fel cu Anakee 3 - Asfalt. Testat si azi la 12C la rece Nu le am pus inca pe off road... M am apucat de accesorizat cu cateva chestii pe care eu le consider necesare pt o iesrire mai agresiva OFF (2 saptamani de Maroc), o sa revin cu poze. Majoritatea sunt protectii pe ici pe colo, cele mai imp fiind cea de motor (am ales dupa 3 luni de citit pe cea de la BMW, desi eram aproape sa o iau pe cea de la BCDW) si crash bar urile suplimentare cilindrii de la Wunderlich. In alta ordine de idei, mi s a topit plasticul de pe cadranul de RPM in urma unei iesiri cu mult soare in spate. Se pare ca in anumite conditii parbrizul de mobra, mai ales clar sau double bubble actioneaza ca o oglinda si focalizeaza lumina.... pb apare la tot felu de mobre, nu numai la BMW. Se va schimba pe garantie Editat August 20, 2013 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Asa e am patit si eu cu unul din parbrizele bricolate de mine. Am rezolvat schimband putin forma parbrizelor urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Mie parbrizul mi-a ars saua spate, asa ca o trebuit sa o retapitez. La 1200, e binecunoscut faptul ca daca lasi mobra catre soare cu fata, iti trage o linie de sus pana jos pe plasticul bordului La GIVI aftermarket, scrie un warning mare pe el: sa nu lasi mobra cu fata catre soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 M-am mai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Apropos de accesorii, am un prieten care si-a luat modelul nou iar pe cel vechi l-a dat buyback. Cum cei de la AB nu dau bani extra pe accesorii, i-au ramas omului. unele chestii sunt noi noute. Revin cu o lista cu preturi cat mai curand. Lista cu acaretele (pret cumparat/vanzare): PIVOT PEGS 179/120 SCHIMBATOR 104/60 VARIO LEVER 124X2/120 ROX RISER 259/150 EXTENSIE CRIC 35/15 ERGO SCREEN 198/80 ENGINE PROTECTION 229/170 CARBON FINAL DRIVE 169/100 CARBON SPLASH GUARD 289/180 LAND PROTECTOR 69/20 CARBON FIBER HUGGER 249/150 FINALA AKRAPOVICH 850/500 TANKBAG MARE SI MIC (nu stiu inca preturile) update: mai exista si un set de roti cu gume noi TKC. Esapamantul si manetele s-au dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Pt iubitorii de camping o masuta. Tabla ALde 2 mm, 380x380, intra intr-o cutie laterala. Fiecare si-o poate confectiona destul de usor. Editat August 23, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 23, 2013 Autor Share Postat August 23, 2013 bogdan, vad ca ai tabla imi termini si mie placa ai de prindere sa i o dau omului ca nu poate folosi topcaseul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Am de 2 .Nu mi-a lipsit niciodata. Indoieli am la "senvisul" de 3 table care ar trebui s-o inlocuiasca pe cea de 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 23, 2013 Autor Share Postat August 23, 2013 ti am spus ca pastrez eu "senvisul " si ii dau omui tabla originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 OK te sun maine dupa amiaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Un alt fel de GS.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 domnul Harea stiti cum vad eu situatia cu BMW-le. Daca un BMW se strica le reparam , daca o japoneza o schimbam. O mica"erata" : daca e jafoneza o aruncam. Vezi topicul de dezmembrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 O mica"erata" : daca e jafoneza o aruncam. Vezi topicul de dezmembrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Mi-as dori sa-mi cumpar senzorul de ABS de la GSA, dar parca nu as da sute de euro pe unul nou. Dupa part number(34527677824), l-am gasit pe asta de la un K1300gt din 2009-2010. O fi aceeasi treaba ca ala pt GSA? http://www.rubbersideup.com/servlet/the-25724/2009-2010-BMW-K1300GT/Detail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=34527677824 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.