Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit.

 

Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele ;)

 

Sunt interesat. Si eu am problema cu jocul roti si flansa fisurata.

Așteptăm noutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare !

 

Am nevoie de un sfat .

Am cumparat sapt trecuta un 1200gs/06 , si trebuie sa-i cumpar crashbar. Ce marca sa aleg Hepco sau sw-motech ?

Si mai trebuie sa cumpar niste sidecase-uri . Cele originale vario de la BMW sau de aluminiu care par mai usoare ?

De unde pot descarca un pdf manual de intretinere pt 12gs/06 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat .

Am cumparat sapt trecuta un 1200gs/06 , si trebuie sa-i cumpar crashbar. Ce marca sa aleg Hepco sau sw-motech ?

Si mai trebuie sa cumpar niste sidecase-uri . Cele originale vario de la BMW sau de aluminiu care par mai usoare ?

De unde pot descarca un pdf manual de intretinere pt 12gs/06 ?

 

Crashbar: cele mentionate de tine sunt cele mai naspa (dupa parerea mea), arata "ieftin", nici macar nu sunt din inox. Iti recomand Touratech sau BMW care sunt din inox. BMW este cel mai discret si are avantajul ca nu trebuie dat jos pt. servisare. Impreuna cu protectiile de cilindri din aluminiu, eu consider ca protejeaza suficient. TT pare ca protejeaza mai bine, are o mica bara oblica in plus, este putin mai ieftin dar iese putin mai mult in afara in zona deja lata a cilindrilor.

Eu gasesc foarte indicat sa pui scutul de motor enduro, pe langa motor apara bine si zona inferioara a galeriilor si mai in spate spre cutie. Pe off am dat de mai multe ori "cu burta" de pamant, santuri etc...

 

Sidecases: nu cred ca cele din aluminiu sunt neaparat mai usoare. Fiecare au avantaje si dezavantaje.

- cele vario sunt dupa parerea mea de departe cele mai potrivite cu designul motocicletei, sunt binisor mai ieftine decat cele din aluminiu, probabil ca ai deja suporturile pe motocicleta, atunci cand nu ai cutiile montate nu se vede nimic aiurea, consider mare avantaj ca nu latesc aproape deloc motocicleta cand nu sunt extinse si te poti strecura in trafic iar la nevoie extinse sunt foarte incapatoare. Dezavantaj: nu sunt chiar la fel de rezistente la tranta ca cele din aluminiu.

- cele din aluminiu sunt mai rezistente, poti pune mai multe bagaje si pe ele dar: atunci cand nu le ai la tine suporturile se vad ca naiba, sunt clar mai scumpe, latesc destul motocicleta, arata prea "utilitar".

Tu tragi concluzia si alegi ce te avantajeaza, este chestie de gust si necesitatile fiecaruia.

 

A pus userul @tau cu ceva pagini in urma manualele de GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am pierdut in ultima iesire piesa asta 32717673846 (Handlebar vibration absorber) si asta 32717717802(COUNTERSUNK HEAD SCREW). Are cineva de vanzare, in afara de dealer? :)

 

Si ca bonus as mai avea nevoie de piesa din plastic(ca idee e cam ca cea de deasupra) din setul 46637705268. Doar ca eu am inca setul vechi, ala dinaine de a afla BMW de problema cu agatatul manetei de frana in handguard si a-i face redesign.

 

Merci,

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar: cele mentionate de tine sunt cele mai naspa (dupa parerea mea), arata "ieftin", nici macar nu sunt din inox. Iti recomand Touratech sau BMW care sunt din inox. BMW este cel mai discret si are avantajul ca nu trebuie dat jos pt. servisare. Impreuna cu protectiile de cilindri din aluminiu, eu consider ca protejeaza suficient. TT pare ca protejeaza mai bine, are o mica bara oblica in plus, este putin mai ieftin dar iese putin mai mult in afara in zona deja lata a cilindrilor.

Vlad, pe cele de la Altrider le-ai vazut ? Eu am luat ptr XT de la Altrider dupa ce am vazut calitatea pe 1200GS. Din otel, usoare si lucrate foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la toti pt sfaturi , am vb azi la tel cu fostul proprietar si o sa primesc si manualul de intretinere , am sa cumpar cuti vario originale sh .

Intradevar mi-au placut crashbar-urile de la Altrider dar cine le aduce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Altrider 320euro , Hepco B 220 euro , sw-motech 200 euro .

Eu vin de pe japoneze si sint mai zgircit cand tre sa cumpar ceva.

De aceea intrebam intre hepco si sw-motech care protejaza mai bine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... am sa cumpar cuti vario originale sh .

 

... si apoi poti comanda la un dealer BMW butucii care se seteaza pe cheia motocicletei tale ;)

 

Deci Altrider 320euro , Hepco B 220 euro , sw-motech 200 euro .

Eu vin de pe japoneze si sint mai zgircit cand tre sa cumpar ceva.

De aceea intrebam intre hepco si sw-motech care protejaza mai bine ?

 

Astea doua sunt f asemanatoare.

Touratech (din inox) costa 259€, diferenta e minima zic eu pt diferenta de calitate (inox vs. otel vopsit). ;)

 

Vlad, pe cele de la Altrider le-ai vazut ? Eu am luat ptr XT de la Altrider dupa ce am vazut calitatea pe 1200GS. Din otel, usoare si lucrate foarte bine.

 

Nu stiu ce sa zic, latesc foarte mult zona cilindrilor... si par prea mate si prea "incarcate"... nu sunt pe gustul meu. Poate pur ca protectie sunt foarte ok dar pt. mine conteaza mult si cum arata.

 

off-topic: Faak am See anu' asta? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si apoi poti comanda la un dealer BMW butucii care se seteaza pe cheia motocicletei tale ;)

Sau poti sa incerci sa ii rearanjezi chiar tu sa se potriveasca pe cheia ta (eu am facut asta la F650GS atat 2001 cat si 2008)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si apoi poti comanda la un dealer BMW butucii care se seteaza pe cheia motocicletei tale ;)

Eu am facut asta la AB. Doar ca mi-au remodelat butucul sa se potriveasca cheii. M-a costat undeva la 60 lei operatiunea. Problema e ca le-am lasat cheia de rezerva si mi-au modelat butucul sa se potriveasca DOAR pe cheia de rezerva, nu si pe original. Nu ma intrebati cum dar au reusit. Tre sa mai trec pe la ei sa faca treaba calumea insa nu am avut timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanismul din interior este foarte simplu si in 10 minute il faci singur: scoti butucul, desfaci toti "cateii" si ii aranjezi in ordinea cheii tale. E posibil din 7-8 sa nu ti se potriveasca 1-2 in final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic, latesc foarte mult zona cilindrilor... si par prea mate si prea "incarcate"... nu sunt pe gustul meu. Poate pur ca protectie sunt foarte ok dar pt. mine conteaza mult si cum arata.

 

off-topic: Faak am See anu' asta? :)

ca protectie sunt mai bune decat cele originale si...am zis ca sunt usoare ? Au gasit un otel bun, usor si l-au modelat sa faca treaba in primul rand.

 

off: n-am chef sa lipsesc de la Faak :CBCGW: . Ne vedem la o bere acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel.

 

Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta...

 

La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme...

 

Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum.

 

Ce te lasa in drum insa e asta:

 

i-Mj2MHMF-M.jpg

 

p-20091125-1457-1327.jpg

 

2cfoy6x.jpg

 

12517ko.jpg

 

Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav.

 

BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier:

 

IMG_1338_zpsf5d055ae.jpg

 

In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine...

 

Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi!

 

E foarte important asta!

 

Weekendul asta am patit-o si eu: probabil nu au fost stranse cum trebuie suruburile care prind discul de frana pe aceasta flansa, 2 suruburi s-au desfacut, au rupt 2 urechi din flansa, mi-au rupt/smuls senzorul de ABS, a ramas discul de frana prins doar in 2 suruburi (din 4).

Norocul meu e ca am pastrat vechiul grup/cardan si am luat de pe el flansa si alte elemente.

 

Acum va trebui sa caut un senzor de ABS, sa-l cumpar si sa-l montez.

 

Mai am o problema, nu stiu daca se ''leaga'': mi-a ramas ESA doar pe pictograma cu muntii inalti si cu 3 optiuni: SOFT, NORMAL si HARD. Cand tin apasat, nu mai trece la SOFT, NORMAL, SPORT sau la alea cu 1 pasager, 1 pasager + bagaj sau 2 pasageri...etc

Ceva idei?

 

ps - mi s-a dus si litrometrul, acum imi arata FUEL!, zero liniute la indicatorul de combustibil (rezervorul este plin) si nu mai afiseaza RANGE-ul :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin probabil sa ti se fi desfacut singure suruburile de la disc. Alea au locktite pe ele, de aia zic. Numai daca nu o mesterit altcineva acolo, si nu a pus la loc locktite.

 

Pasta asta se foloseste mai ales daca pasul surubului nu este unul fin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu care a fost succesiunea evenimentelor: poate a cedat prima data o ureche de la flansa, apoi a ramas discul in 3 prinderi si a urmat slabirea surubului 2 sau ruperea urechii #2 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin probabil sa ti se fi desfacut singure suruburile de la disc. Alea au locktite pe ele, de aia zic. Numai daca nu o mesterit altcineva acolo, si nu a pus la loc locktite.

 

Pasta asta se foloseste mai ales daca pasul surubului nu este unul fin.

Si daca nu au locktite dar au fost transe cu cheie dinamometrica nu are cum sa se desface. Eu am demontat si montat disc pe fata pe o japoneza care e folosit pt pista si nu am folosit locktite doar cheie dinamometrica si nici in ziua de asatzi nu s-a slabit nici un surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cristibmw, cu litrometrul este o problema la motorizarile de 1200..s-au mai plans colegi, trebuie schimbata sonda..daca spui ca senzorul de ABS este defect este foarte posibil sa fie legat cu ESA.

Vad ca esti din Bucuresti, daca vrei suna-ma si ii facem o diagnoza, sa vedem ce spune..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si o parte buna in posesia unui BMW. In cativa ani devii expert in mecanica, electronica si diagnoza moto. Unii construiesc o mica afacere din indreptarea scaparilor BMW. Din partea mea, tot respectul pt atasamentul de marca,care rezista la greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de accesorii, am un prieten care si-a luat modelul nou iar pe cel vechi l-a dat buyback. Cum cei de la AB nu dau bani extra pe accesorii, i-au ramas omului. unele chestii sunt noi noute.

Revin cu o lista cu preturi cat mai curand.



Lista cu acaretele (pret cumparat/vanzare):

 

PIVOT PEGS 179/120

SCHIMBATOR 104/60

VARIO LEVER 124X2/120

ROX RISER 259/150

EXTENSIE CRIC 35/15

ERGO SCREEN 198/80

ENGINE PROTECTION 229/170

CARBON FINAL DRIVE 169/100

CARBON SPLASH GUARD 289/180

LAND PROTECTOR 69/20

CARBON FIBER HUGGER 249/150

FINALA AKRAPOVICH 850/500

TANKBAG MARE SI MIC (nu stiu inca preturile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW. Din partea mea, tot respectul pt atasamentul de marca,care rezista la greu .

bogdan_harea

 

 

 

Da mare dreptate dar cu acesta marca pleci la 8 din Buc , la 12 :00 servesti o masa copioasa la Dalboka ,iar la ora 19 :00 esti acasa [ cum am facut eu ieri ] in baie pe cand cu o batranica de SuperTenereXT1200Z ajungeai ,,,, ajungeam a doua zi dis-de-dimineaţă ,,,,,,......... :crack: .

tot sun si adresantul plecat/nu raspunde ,,,,vreo veste cu masuta ?

 

* pe bune la 80/90 km/ h nu prea are ce sa se strice .

:rusinica: .

Editat de vik55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...