bogdan_harea Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Te vei obisnui cu siguranta poate mult mai repede ca mine. Daca vrei enduro in off este un avantaj, in schimb in 60k niciodata nu am dat rateu la schimbat vitezele oricat de neatent sau incomplet am miscat levierul cutiei, lucru care nu s-a intamplat cu niciunul dintre motoarele mele intre care Vstrom si BMW F, care aveau uneori si puncte neutre false intre viteze. Editat Martie 10, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 M-ai calmat Multumesc. Iertare despre conversatie pe topicul asta: nu se mai intampla. Anticipez reactii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Anticipez reactii uratule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 uratule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Ca veni vorba, dupa ce le-am probat pe toate trei, pot spune ca cea mai de tractor este la XT. De tractor a fost din prima zi si la fel este si dupa 60k. Mi-a trebuit 6 luni si 10k sa ma obisnuiesc sa scot in neutral fara s-o bag intai in prima. Unii zic ca asa trebuie pt ca la off si mers in picioare din greseala sa nu o atingi usor si sa schimbe singura. GS-ul vechi are o cutie unsa, nici nu simti cat de usor schimba, fara indicatorul de treapta pt confirmare pe moment nu stii daca s-a intamplat sau nu. Cutia de GS nou este undeva la mijloc intre cele doua, mai ferma, dar nu exagerat. Asa ca dpmdv daca toate vitezele se comporta la fel nu sunt probleme. Ingrijorator cand piedica este doar in una dintre viteze, in cazul asta 3. De cea testata de Vlad nu pot baga mana in foc ca nu avea ceva, sau ca se comporta ciudat pana se rodeaza doar pe anumite pinioane din cutie... Si cea cu care am facut drivetest inainte sa imi iau eu vaca tot ceva mai "vartoasa" era la schimbare (avea vreo 2000 km din ce tin minte). Da nici aia si nici a mea nu faceau fitze la intrarea in vreo viteza anume. Trebuia doar sa schimbi dintr-o bucata. Neutrul e usor de gasit, cred ca am patit doar de cateva ori pe la inceput prin oras sa dau prea raspunzator de schimbator si sa o bag in 1 sau 2. Nu stiu GSul model vechi cum se comporta in primii. km pe partea de cutie. Oricum, cele mai misto cutii le-am simtit pe Harley. Cand am bagat prima oara a 1a am crezut ca am stricat-o, ca s-a rupt draq ceva prin ea Iertare despre conversatie pe topicul asta: nu se mai intampla. Anticipez reactii Sa nu va mai intre mobrele in a 7a daca mai comentati p'aci. Editat Martie 10, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) cu parere de rau .dar vorbim de cea mai ce conserva pe 2 roti a momentului. pe bune, cand va aud cu " rodajul pinioanelor " ma apuca batzul.. cum mama lu' frankfurte sa va furati singuri caciula ?la banii aia nu exista " defecte de turnare" sau ca Franz n-a luat la pila rotile dintate din cutie..hellooo. e 2014, remember ? aia e cutia de tanc, care mi este. nu faceti comparatii ca nu aveti cu ce. si ca sa nu va las neurati, sa nu va (mai)intre in marsarrier , ca intr-a 7-ea poate oricine Editat Martie 11, 2014 de foxbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Bre, am zis noi ceva de SV-ul tau ? Sa-tz cada relantiu'n baie Si e 2014 deja ? Sa-mi fot una ce trece timpu.... Io mi-s bucuros ca au venit extensiile de handguarduri si abia astept sa le montez Ca tot vine caldura acusica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 bre, n ai zis. ca a fsot al tau deci ..deh. auzi, la voi vine gs -ul ca la aeromodele, demondat si faceti claca sa vedeti daca l montati ? ca vad ca tot ii puneti diverse...nu e complet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 E ca la Lego - folosesti ce vrei si iese ce se poate. La sfarsit, mie cre'ca-mi iese harli! (Caz in care nu o sa-mi mai placa si va trebui sa o iau de la capat...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus KTM Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Vand toba esapament OEM BMW R1200GS/ADV. folosit aprox.500km Pret:150Euro Geanta de rezervor Touratech pentru BMW R1200GS/ADV. Dimensiuni (L x W x H): approx. 35 x 26 x 18/25 cm Volume: approx. 16/22 L"Made from Teflon-coated CORDURA which is both water-repellent and dirt-resistant."Made in Germany by KAHEDO. Pret:-100Euro; Tel:0722205893-Klaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Un Picasso Sigur nu, prea explicit. Totusi cine l-a facut? A muncit ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 12, 2014 Autor Share Postat Martie 12, 2014 Vand toba esapament OEM BMW R1200GS/ADV. folosit aprox.500km Pret:150Euro Geanta de rezervor Touratech pentru BMW R1200GS/ADV. Dimensiuni (L x W x H): approx. 35 x 26 x 18/25 cm Volume: approx. 16/22 L"Made from Teflon-coated CORDURA which is both water-repellent and dirt-resistant."Made in Germany by KAHEDO. Pret:-100Euro; Tel:0722205893-Klaus Vand toba esapament OEM BMW R1200GS/ADV. folosit aprox.500km Pret:150Euro Geanta de rezervor Touratech pentru BMW R1200GS/ADV. Dimensiuni (L x W x H): approx. 35 x 26 x 18/25 cm Volume: approx. 16/22 L"Made from Teflon-coated CORDURA which is both water-repellent and dirt-resistant."Made in Germany by KAHEDO. Pret:-100Euro; Tel:0722205893-Klaus schimba aparatul "foto" ca la mine nici dupa 60000 km nu se vede toba OEM asa...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 @foxbat, dupa logica ta mobra ( in sensul propriu ) ar trebui sa ajunga la 150k lejer ca are doar 49cmc fatza de scutericiul de 125, nu? vorbeam de o relatie lgica intre capacitati, tipuri de mobre etc. daca te intereseaza ideea, o prinzi. altfel o dam in alte alea. nu are legatura ce am scris eu cu ce ai scris tu, de ex la 3 cmc (aeromodele ) nu se aplica. dar la mobre, si vad ca inca mai credeti ca aveti mobre ( o sa vedeti mobra cand o sa va urcati pe japo ) , e cam de bun simt. la o bere iti explic, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus KTM Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 schimba aparatul "foto" ca la mine nici dupa 60000 km nu se vede toba OEM asa...... Au fost facute cu telefonul.Mai tarziu scoatem Nikon-ul la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 ce toba ti-ai pus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus KTM Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Motorul l-am cumparat cu toba de la BOS iar fostul proprietar mi-a dat si toba originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 http://www.autoevolution.com/news/kevin-ash-s-death-still-needs-some-explanations-78590.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 auzi, la voi vine gs -ul ca la aeromodele, demondat si faceti claca sa vedeti daca l montati ? ca vad ca tot ii puneti diverse...nu e complet ? Man, e ca intro relatie cu geseul aista. Pui suflet, ii cumperi cadouri, o cunosti, o calaresti, pasiune, se creeaza o legatura etc (nu neaparat in ordinea asta) http://www.autoevolution.com/news/kevin-ash-s-death-still-needs-some-explanations-78590.html Zi-le sa-mi dea un mesaj pe feisbuc si ii lamuresc eu, ca altfel or sa o lalaie inca vreo 10 ani de'acu incolo... Dar lasand asta la o'parte, fuse o vineri superba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Zi-le sa-mi dea un mesaj pe feisbuc si ii lamuresc eu, ca altfel or sa o lalaie inca vreo 10 ani de'acu incolo...] BMW o lalaie. Inca nu au spus ce s-a intamplat. Au profita de primitivismul autoritatilor din Africa de Sud, au sters urmele din prima zi si au facut o cercetare proprie fara concluzii. Daca se intampla in Germania si murea un neamt, altfel se scria istoria. Atentie totusi pt posesorii 2013. Mai multi s-u plans de comportament ciudat si violent fara niciun avertiment in conditii curente de deplasare, scapand la limita de o busitura. Amortizorul de ghidon a fost montat standard din 2014 pt a atenua un defect care nu exista, spune BMW. http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/kevin-ashs-widow-still-waiting-for-answers-from-bmw/24228.html Editat Martie 15, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 BMW o lalaie. Inca nu au spus ce s-a intamplat. Au profita de primitivismul autoritatilor din Africa de Sud, au sters urmele din prima zi si au facut o cercetare proprie fara concluzii. Atentie totusi pt posesorii 2013. Mai multi s-u plans de comportament ciudat si violent fara niciun avertiment in conditii curente de deplasare, scapand la limita de o busitura. Si ce ar trebui sa zica BMW ? Sa aduca o necromanta sa vorbeasca cu mortu sa vada ce draq a facut de si-a frant gatu ? Se stia ca tipul pilota agresiv. Cu atat mai mult cu cat nu era motorul lui, i-a dat in foafa mai mult decat trebuia cu o mobra pe care nu o cunostea, a facut draq stie ce greseala si s-a dus. Ceasu rau pisica neagra Wtf...e ca si cum te-ai apuca sa investighezi toti producatorii moto la fiecare accident care se produce pt ca pilotul a pierdut controlul dintr-un motiv sau altul... Si da, 2013 se transforma cand are el chef intr-un armasar naravas, se ridica pe roata spate si incepa sa dea de cea din fata, scuipa jaratec pe toba si nechaza la 10000 rpm. Am auzit ca la rodeo vor sa inlocuiasca aia caii cu LC-uri 2013. Doar ca nu si-au dat inca seama de ce se comporta asa. Se banuieste ca ar fi totusi vorba de alinierea planetelor... dafuq again... Ziceam mai sus de extensii handguarduri. Bune anti muste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Mai stiu eu cum e cu mustele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Si ce ar trebui sa zica BMW ? Sa aduca o necromanta sa vorbeasca cu mortu sa vada ce draq a facut de si-a frant gatu ? Se stia ca tipul pilota agresiv. Cu atat mai mult cu cat nu era motorul lui, i-a dat in foafa mai mult decat trebuia cu o mobra pe care nu o cunostea, a facut draq stie ce greseala si s-a dus. Ceasu rau pisica neagra Wtf...e ca si cum te-ai apuca sa investighezi toti producatorii moto la fiecare accident care se produce pt ca pilotul a pierdut controlul dintr-un motiv sau altul... Si da, 2013 se transforma cand are el chef intr-un armasar naravas, se ridica pe roata spate si incepa sa dea de cea din fata, scuipa jaratec pe toba si nechaza la 10000 rpm. Am auzit ca la rodeo vor sa inlocuiasca aia caii cu LC-uri 2013. Doar ca nu si-au dat inca seama de ce se comporta asa. Se banuieste ca ar fi totusi vorba de alinierea planetelor... dafuq again... Ziceam mai sus de extensii handguarduri. Bune anti muste Ai dreptate si tocmai de aceea BMW a montat standard amortizorul de ghidon pt a elimina un defect care nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Apreciez ca imi dai dreptate, tinand cont ca eu merg cu acest motor in diverse conditii si nu simt nevoia unui amortizor si nu vorbesc din citite de pe net Se poate pune amortizor la ORICE motor. Dar NU este un must have si nici nu trateaza un "defect", ci doar aduce un plus in anumite conditii (si un minus in altele). Mai stiu eu cum e cu mustele.. Sa-ti iei un plici Mi-am luat pt carat dupa mine o pompa Airman . Ca feedback in caz ca mai sunt interesati, e excelenta. Super compacta, bine construita, umfla repede (in cateva secunde mi-a crescut de la 2.5 la 2.7) si nu face cine stie ce zgomot comparat cu alte pompe compacte. Si in plus, mufa permite atat conectarea la priza de masina cat si la socketul bmw (are un adaptor pe ea). Mai exista si versiunea "profi", care din spusele lor ar avea performante o idee mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Salut, vreau sa imi iau si eu una dar nu am fost convins de acuratetea manometrului. AI reusit sa verifici prin comparatie si cu un alt manometru, este OK? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Aveam in plan si eu sa fac verificarea asta Am un manometru digital care indica bine, dar nu il aveam la mine cand am testat pompa. Iti dau un semn dupa ce apuc sa testez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.