shpixy Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 http://blogs.motorcyclistonline.com/spied-bmw-s1000-adv-41553.html WOOOOOOWWWWWWW shut up and take my money !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) talpa dural cu suruburi inox , grosimea propriu-zisa de 4 mm,100 lei. 0740790038 Editat Martie 28, 2014 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 WOOOOOOWWWWWWW shut up and take my money !!!!! Acum am vazut ca are o mare problema - e pe lant... :cry: 10013161_10203560339388109_1621819927_n.jpg Ma duce cu gandul la brek-urile alea americane vechi, cu panourile laterale imitatie de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 este bine de stiut: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=964699 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 este bine de stiut: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=964699nu stiai?cand zice el ca mai mergi 30-50 km e bine sa fii pregatit sa ti dea in nas 1 pentru ca el face tot timpul calculul la consum in fct de cum o alergi tu si clar ca nu poate fi exact 2 niciodata nu arata cum si cat trebuie pe vomp de bord 3 TRIPMASTERUL E SFANT.....LA 400 km rulati eu bag gazchiar. daca el imi arata ca mai merg inca 100 cu ce mai este in rezervor 4 mai bine sa fii surprins de cat NU A CONSUMAT decat A CONSUMAT!!!'m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 este bine de stiut: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=964699 Mai degraba l-a furat la pompa. In F-ul meu am reusit sa ingramadesc 19 L cand in carte scrie parca 16-17. Rezervorul era intradevar gol, mergeam pe gaze, dar nici asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Nu stiam, intrucat pe rezerva am mers de foarte putine ori. Stiu insa ca in 2011 cand mi-am luat primul GSA, am plecat de la Bavaria - atunci erau in Pipera - direct la benzinaria OMV (sunt aproximativ 700m); acolo am alimentat exact ... 34.95 litri! Oricum, cu un plin de rezervor ma duc la mare la bulgari si ma intorc - in total sunt 586 km - fara sa intru pe rezerva. Cu GS-ul insa, la intoarcere eram obligat sa fac o realimentare. Personal sunt super multumit de (consum si) autonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Alea vechi americane chiar erau din lemn. Am mers cu una de la mare in Buc acum 50 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 cu rezervorul de GSA plin in GIURGIU langa vama si ma tine pana in ALEXANDROPOLI in port 500 km in 5 ore e important si in cat timp faci km aia pana la bulgari ...ca daca mergi cu max 90.... te tine rezervorul de GSA ...600km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Pai GSA-ul este o motocicleta de enduro si touring; ca atare, eu unul merg doar in intervalul 90 - 110km/h. Preponderent insa merg cu 90km/h, deoarece: - ma simt foarte relaxat. - motorul "toarce". - timpul petrecut in saua motociletei e mai lung - si implicit satisfactia / senzatia pe care o ai e mai mare. - merg preventiv. - am timp sa vad soimii / acvilele cum stau la panda pe gardul de plasa aflat de-a lungul autostrazii. - ma amuz de fata celor care atunci cand ma depasesc, isi zic in sinea lor ca "l-am facut p-ala cu BMW-ul!" - merg economic. - ma simt in "elementul meu". La acest stil de mers, in 10000 de km completez doar cu 500ml de ulei - la GS-ul 2008 puneam 550 - 600ml. Atat la GSA-ul actual cat si cel cel dinainte, dar si la GS-ul din 2008, inainte de revizia de 1000km am mers si cu 160 - 170 km/h ca sa se "spele bine motorul". Niciodata n-am simtit nicio placere - mai ales ca parbrizul VStream il montam de fiecare data dupa aceasta revizie; mai mult, chiar ma intrebam de ce oare unora le place "sa alerge?" La urma urmei, fiecare merge dupa cum doreste - si putin imi pasa de ce spune unul si altul...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Maine scoatem si noi echipamentul la aerizit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 Maine scoatem si noi echipamentul la aerizit ?...::a fost scos de acum o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Am scos-o si eu tot atunci, dar dupa atata iarna naftalina si moliile persista. Deci? chiar ma intrebam de ce oare unora le place "sa alerge?"Poate nu le place pe motor si vor sa ajunga mai repede la destinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 - am timp sa vad soimii / acvilele cum stau la panda pe gardul de plasa aflat de-a lungul autostrazii. uliuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 In legatura cu celebrul amortizor de ghidon, daca vrea cineva sa-si monteze, exista in oferta Touratech (bineinteles, doar pt modelele 2013). http://shop.touratech.com/touratech-suspension-steering-damper-csc-for-bmw-r1200gs-model-2013.html (sper sa functioneze link-ul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salutare distinsi domni posesori sau utilizatori de R 1200 GS/ RT etc. ! Recent am scapat de utilajul din dotare ( F 650 GS ) si intentionez sa trec la clasa avansat - 1200gs. M am gandit la ceva de prin 2004-2006 fara prea multe dotari si cu km multi , intrucat bugetul nu i ft mare/ maxim 6500 E . Am rasfoit forumul cu gandul de a-mi creiona un " manual achizitie R1200Gs SH cu km mlti " dar mare lucru nu am gasit . V as fi recunoscator daca m-ati ajuta cu cate va sfaturi de care sa tin cont la data achizitiei utilajului. Sunt convins ca sunt cate-va "bube" specifice modelului ( am gasit ceva referitor la flansa finala a grupului , ceva legat de ABS.etc ). Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Pai GSA-ul este o motocicleta de enduro si touring; ca atare, eu unul merg doar in intervalul 90 - 110km/h. Preponderent insa merg cu 90km/h Atat la GSA-ul actual cat si cel cel dinainte, dar si la GS-ul din 2008, inainte de revizia de 1000km am mers si cu 160 - 170 km/h ca sa se "spele bine motorul". Niciodata n-am simtit nicio placere - mai ales ca parbrizul VStream il montam de fiecare data dupa aceasta revizie; mai mult, chiar ma intrebam de ce oare unora le place "sa alerge?" La urma urmei, fiecare merge dupa cum doreste - si putin imi pasa de ce spune unul si altul...! iote ce ne potrivim la consum Eu merg insa o idee mai tarisor de 90-100. Ca autonomie am cam 400km in medie cu un plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 /index.php?/topic/710558-lant-antifurt-oxford-monster-15m-nou-400lei/ STIE CINEVA CEVA ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 STIE CINEVA CEVA ??? Din cate imi aduc aminte, despre asta s-a mai postat pe forum, parca pe topicul poseosrilor de BMW (moto de strada) iar la GS era pt. cele fabricate inclusiv martie 2011. Nu-mi dau seama ce ar trebui sa mai stie cineva in plus, acolo scrie destul de clar ce si cum. Daca motocicleta ta se incadreaza intre cele mentionate, banuiesc ca firesc ar fi sa mergi la un dealer BMW si sa ceri/programezi schimbarea respectiva (nu neaparat sa astepti sa fii invitat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 /index.php?/topic/710558-lant-antifurt-oxford-monster-15m-nou-400lei/ STIE CINEVA CEVA ??? /index.php?/topic/710558-lant-antifurt-oxford-monster-15m-nou-400lei/ 10171918_722125977810375_821913898_n.jpg STIE CINEVA CEVA ??? .... gata, m-am lamurit ! E pt. USA !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Din cate imi aduc aminte, despre asta s-a mai postat pe forum, parca pe topicul poseosrilor de BMW (moto de strada) iar la GS era pt. cele fabricate inclusiv martie 2011. Nu-mi dau seama ce ar trebui sa mai stie cineva in plus, acolo scrie destul de clar ce si cum. Daca motocicleta ta se incadreaza intre cele mentionate, banuiesc ca firesc ar fi sa mergi la un dealer BMW si sa ceri/programezi schimbarea respectiva (nu neaparat sa astepti sa fii invitat). .... gata, m-am lamurit ! E pt. USA !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Cele vandute in Europa, fabricate in aceea perioada au fost vaccinate si s-au imunizat. Editat Aprilie 3, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Cele vandute in Europa, fabricate in aceea perioada au fost vaccinate si s-au imunizat. ,,,Draku stie... !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Vineri am facut si eu primul test cu noul Adventure, vreo 90 min cu drumuri diverse, drum national, cateva serpentine, mers tare pe autostrada, ceva trafic de oras, mers foarte putin si pe drum neasfaltat. Normal, mi-a placut mult. Insa preferinta mea ramane clar in continuare GS-ul normal, Adv-ul fiind prea mare, inalt si greu pt. gustul meu. Protectia mai buna la vant mi se pare ceva relativ, desi vantul direct nu venea direct mine, simteam turbulente in zona pieptului. Si ce imi displace rau in continuare sunt toate tevile multe care inconjoara motocicleta. Daca mi-as lua ADV, mi-as lua clar cu sidecases vario la care nu vezi deloc suportul atunci cand nu sunt montate si care neextinse nu te incurca deloc in strecuratul in trafic, spre deosebire de cele Adv din metal. Dar toate astea tin de gust si asteptarile fiecaruia. Ca fapt divers, la Adv nu se poate comanda lumina de zi cu LED decat in varianta farului complet cu LED. Iar daca proiectoarele sunt aprinse (valabil si la GS), farul (faza scurta) de asemenea trebuie sa fie aprins, nu doar lumina de zi in forma de U. p.s. - Un alt aspect neplacut au fost anvelopele Anakee 3. Experienta mea anterioara cu Anakee 2 (cu care era echipata motocicleta lui @ovideo atunci cand am facut schimb) fost una total neplacuta, erau foarte zgomotoase, am zis ca are rulemntul dus. Acum Adv-ul avea Anakee 3 si, fara sa fi observat asta inainte, am remarcat zgomot puternic la rulare. Era de la anvelope... un motiv important, dupa parerea mea, sa fie clar evitate. Mai nasol este cand iti vine din fabrica asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.