Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare distinsi domni posesori sau utilizatori de R 1200 GS/ RT etc. !

Recent am scapat de utilajul din dotare ( F 650 GS ) si intentionez sa trec la clasa avansat - 1200gs. M am gandit la ceva de prin 2004-2006 fara prea multe dotari si cu km multi , intrucat bugetul nu i ft mare/ maxim 6500 E . Am rasfoit forumul cu gandul de a-mi creiona un " manual achizitie R1200Gs SH cu km mlti " dar mare lucru nu am gasit . V as fi recunoscator daca m-ati ajuta cu cate va sfaturi de care sa tin cont la data achizitiei utilajului. Sunt convins ca sunt cate-va "bube" specifice modelului ( am gasit ceva referitor la flansa finala a grupului , ceva legat de ABS.etc ).

Multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai GSA-ul este o motocicleta de enduro si touring; ca atare, eu unul merg doar in intervalul 90 - 110km/h.

 

Preponderent insa merg cu 90km/h

Atat la GSA-ul actual cat si cel cel dinainte, dar si la GS-ul din 2008, inainte de revizia de 1000km am mers si cu 160 - 170 km/h ca sa se "spele bine motorul".

Niciodata n-am simtit nicio placere - mai ales ca parbrizul VStream il montam de fiecare data dupa aceasta revizie; mai mult, chiar ma intrebam de ce oare unora le place "sa alerge?"

 

La urma urmei, fiecare merge dupa cum doreste - si putin imi pasa de ce spune unul si altul...!

 

iote ce ne potrivim la consum :D

 

cons_med.jpg

 

Eu merg insa o idee mai tarisor de 90-100. Ca autonomie am cam 400km in medie cu un plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STIE CINEVA CEVA ???

 

Din cate imi aduc aminte, despre asta s-a mai postat pe forum, parca pe topicul poseosrilor de BMW (moto de strada) iar la GS era pt. cele fabricate inclusiv martie 2011.

 

Nu-mi dau seama ce ar trebui sa mai stie cineva in plus, acolo scrie destul de clar ce si cum. Daca motocicleta ta se incadreaza intre cele mentionate, banuiesc ca firesc ar fi sa mergi la un dealer BMW si sa ceri/programezi schimbarea respectiva (nu neaparat sa astepti sa fii invitat). ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi aduc aminte, despre asta s-a mai postat pe forum, parca pe topicul poseosrilor de BMW (moto de strada) iar la GS era pt. cele fabricate inclusiv martie 2011.

 

Nu-mi dau seama ce ar trebui sa mai stie cineva in plus, acolo scrie destul de clar ce si cum. Daca motocicleta ta se incadreaza intre cele mentionate, banuiesc ca firesc ar fi sa mergi la un dealer BMW si sa ceri/programezi schimbarea respectiva (nu neaparat sa astepti sa fii invitat). ;)

 

.... gata, m-am lamurit ! E pt. USA !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri am facut si eu primul test cu noul Adventure, vreo 90 min cu drumuri diverse, drum national, cateva serpentine, mers tare pe autostrada, ceva trafic de oras, mers foarte putin si pe drum neasfaltat.

Normal, mi-a placut mult. Insa preferinta mea ramane clar in continuare GS-ul normal, Adv-ul fiind prea mare, inalt si greu pt. gustul meu. Protectia mai buna la vant mi se pare ceva relativ, desi vantul direct nu venea direct mine, simteam turbulente in zona pieptului. Si ce imi displace rau in continuare sunt toate tevile multe care inconjoara motocicleta. Daca mi-as lua ADV, mi-as lua clar cu sidecases vario la care nu vezi deloc suportul atunci cand nu sunt montate si care neextinse nu te incurca deloc in strecuratul in trafic, spre deosebire de cele Adv din metal.

Dar toate astea tin de gust si asteptarile fiecaruia.

Ca fapt divers, la Adv nu se poate comanda lumina de zi cu LED decat in varianta farului complet cu LED. Iar daca proiectoarele sunt aprinse (valabil si la GS), farul (faza scurta) de asemenea trebuie sa fie aprins, nu doar lumina de zi in forma de U.

 

p.s. - Un alt aspect neplacut au fost anvelopele Anakee 3. Experienta mea anterioara cu Anakee 2 (cu care era echipata motocicleta lui @ovideo atunci cand am facut schimb) fost una total neplacuta, erau foarte zgomotoase, am zis ca are rulemntul dus. Acum Adv-ul avea Anakee 3 si, fara sa fi observat asta inainte, am remarcat zgomot puternic la rulare. Era de la anvelope... un motiv important, dupa parerea mea, sa fie clar evitate. Mai nasol este cand iti vine din fabrica asa.

 

post-9546-0-42679400-1396856341_thumb.jpgpost-9546-0-82892900-1396856343_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am testat inca ADV-ul dar, desi din poze/showroom mi-a placut, tind sa cred ca voi avea cam aceeasi parere in ceea ce priveste dimensiunile si greutatea cand il voi lua la o plimbare :)

Cu siguranta este ok pt cei care fac des drumuri f lungi, au nevoie de suspensiile cu cursa mai mare, rezervorul cat china etc. La GS am o autonomie de vreo 400 km, suficient pt uzul meu "normal".

 

De Anakee 3 am vazut ca se plang multi. Acum eu am pe ea Tourance Next, de care sunt destul de multumit. Silentioase, pe asfalt aderenta f buna, idem pe ud, iar dupa cum se prezinta ma tin cel putin vreo 14-15mii km.

Le-am testat si pe diverse suprafete off si m-au surprins destul de placut (la un mers decent, nu extravagante si nu noroi).

 

Aici de ex ma asteptam sa piarda aderenta in draci data fiind panta mare, praful, pietrisul etc. In schimb n-au schitat nici un gest

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici de ex ma asteptam sa piarda aderenta in draci data fiind panta mare, praful, pietrisul etc. In schimb n-au schitat nici un gest

 

n-avea de ce. cat timp e uscat, nu pierzi aderenta pe acolo nici cu gume 100% strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-avea de ce. cat timp e uscat, nu pierzi aderenta pe acolo nici cu gume 100% strada.

depinde cat te infingi in acceleratie. domnu are 125 cai, bine hraniti.

 

legat de noul 1200 GSA LC, din ce am vazut vine echipat cu noile Michelin Anakee Wild (la smaeb era cu anakee3).

sunt curios cum o sa fie noile cauciucuri.

 

din ce vad, sunt disponibile doar doua marimi:

 

120/70 R19 (60V) ANAKEE WILD

 

170/60 R17 (72V) ANAKEE WILD

 

With the MICHELIN Anakee Wild, the tiremaker will introduce an off-road version

of the new tire that is highly stylized in terms of both design and performance.

Already certified by BMW, this radial tire targets riders who love to take their bikes out

on the trail. It will be available in replacement markets in 2013.

The tire has been designed for 50% on-road and 50% off-road use.

 

IMG_20140401_145853521_HDR.jpgmichelin-anakee-wild-sculpt.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am testat inca ADV-ul dar, desi din poze/showroom mi-a placut, tind sa cred ca voi avea cam aceeasi parere in ceea ce priveste dimensiunile si greutatea cand il voi lua la o plimbare :)

Cu siguranta este ok pt cei care fac des drumuri f lungi, au nevoie de suspensiile cu cursa mai mare, rezervorul cat china etc. La GS am o autonomie de vreo 400 km, suficient pt uzul meu "normal".

 

De Anakee 3 am vazut ca se plang multi. Acum eu am pe ea Tourance Next, de care sunt destul de multumit. Silentioase, pe asfalt aderenta f buna, idem pe ud, iar dupa cum se prezinta ma tin cel putin vreo 14-15mii km.

Le-am testat si pe diverse suprafete off si m-au surprins destul de placut (la un mers decent, nu extravagante si nu noroi).

 

Aici de ex ma asteptam sa piarda aderenta in draci data fiind panta mare, praful, pietrisul etc. In schimb n-au schitat nici un gest

 

Pe ce alte drumuri l-ai mai destat offroad? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de noul 1200 GSA LC, din ce am vazut vine echipat cu noile Michelin Anakee Wild (la smaeb era cu anakee3).

 

Standard, vine cu anvelope "mixte", in principiu Tourance Next sau Anakee3 (in functie de cum e lotul). Cele enduro (ex. Wild) sunt optiune gratuita. Deci vine echipat cu Wild doar daca se opteaza pt. asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce alte drumuri l-ai mai destat offroad? :)

Nimic senzational. Pusesem mai in urma , aici, o poza. Genul ala.

Forestiere, pamant, iarba, pietris & bolovanis, o albie de rau etc. Nu am nici experienta si nici gumele necesare ca sa ma aventurez la chestii mai serioase momentan :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce alte drumuri l-ai mai destat offroad? :)

 

S-a vrut o duma: On what other roads did you test it offroad?

Se cam abuzeaza de termenul offroad. Asta pt ca termenul enduro pare prea dur iar termenul gravel/dirt road pare prea slab. Totusi, in orice poza sau filmulet cu titulatura offroad mie imi place sa nu vad nici un fel de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cam abuzeaza de termenul offroad. Asta pt ca termenul enduro pare prea dur iar termenul gravel/dirt road pare prea slab. Totusi, in orice poza sau filmulet cu titulatura offroad mie imi place sa nu vad nici un fel de drum.

 

exagerezi si tu :) … la extrem, nici circuitul de mx nu e offroad ca e un fel de drum amenajat…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a vrut o duma: On what other roads did you test it offroad?

Se cam abuzeaza de termenul offroad. Asta pt ca termenul enduro pare prea dur iar termenul gravel/dirt road pare prea slab. Totusi, in orice poza sau filmulet cu titulatura offroad mie imi place sa nu vad nici un fel de drum.

 

Daca am si ursi in poza, se pune ca offroad ? :laugh:

 

Am prins izul de gluma ;) Pt mine (si cred ca pt majoritatea) offroad este cam tot ce e in afara asfaltului. Poate era mai bine sa ii zica offpavement. Iar termenul de enduro il vad ca incluzand oarecum notiunea de offroad. Cum zice si b374, pana la urma si concursurile de enduro se desfasoara pe un fel de drum.

Dar eh, termeni. Nu trebuie sa ne incurcam in ei, ci sa ne bucuram de experientele avute pana la urma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exagerezi si tu :) … la extrem, nici circuitul de mx nu e offroad ca e un fel de drum amenajat…

Asta chiar nu e off. Pistele de MX sunt de multe ori mai elaborate decat multe drumuri de asfalt de la noi.

Concursurile de enduro se desfasoara 99% off(the)road. Ca la terminarea competitiei respective ramane un dirt road gen single track e alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta chiar nu e off. Pistele de MX sunt de multe ori mai elaborate decat multe drumuri de asfalt de la noi.

Concursurile de enduro se desfasoara 99% off(the)road. Ca la terminarea competitiei respective ramane un dirt road gen single track e alta poveste.

 

mda, man. dar eu ziceam sa nu exagerezi. pana si termenul de "pista" e discutabil - in acceptiunea nord africana de unde a venit prin "piste" e… DRUM… ca e marcat cu gramada de bolovani, ca nu e, ca-l vezi sau nu usor… discutabil. offroad pe oriunde circula mai mult decat mistretul ajunge un fel de drum pana la urma… mno, sorry de offtopic,.

 

Concursurile de enduro se desfasoara 99% off(the)road. Ca la terminarea competitiei respective ramane un dirt road gen single track e alta poveste.

 

nu stiu daca chiar 99% - irelevant oricum, si mndeah… am retineri de folosit oricare din termenii de "offroad" / "enduro" … in general… stiu ce inseamna "enduro" si da, exceptand piloti care pot cu ce muritorii nu pot, "enduro" ar fi gresit asociat si in "enduro-touring"….

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca greseala vine de la producatorii de cauciucuri sau de mobre care prezinta modelele mixte cu termenul on/off. De parca cineva cu elefanti de 1200cc sau cauciucuri gen Heidenau K60 s-ar baga vreodata mai mult de 100m printre drumuri....

 

PS Am uitat de termenul "piste" din Maroc. Am vrut sa folosesc un termen care sa exprime ceva foarte specializat, precum sunt pistele de atletism, circuitele F1, velodromurile, etc.

 

Capone, eu as incerca sa urc panta aia de la vulcani in picioare.... genunchi semi-flexati, coatele inainte, capul deasupra ghidonului, alea, alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capone, eu as incerca sa urc panta aia de la vulcani in picioare.... genunchi semi-flexati, coatele inainte, capul deasupra ghidonului, alea, alea...

Dupa ce imi pun niste scarite mai de doamne ajuta :) Pe astea stock nu am deloc stabilitate in picioare si nici aderenta. Pe plat mai merge cum mai merge, dar cand sunt denivelari sau suis/coboras...

Recunosc ca nu m-am uitat daca merge scos usor cauciucul de pe astea stock, abia acum mi s-a aprins beculetul. O sa bag o privire. Ele in principiu am vazut ca au niste dintisori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce imi pun niste scarite mai de doamne ajuta :) Pe astea stock nu am deloc stabilitate in picioare si nici aderenta. Pe plat mai merge cum mai merge, dar cand sunt denivelari sau suis/coboras...

Recunosc ca nu m-am uitat daca merge scos usor cauciucul de pe astea stock, abia acum mi s-a aprins beculetul. O sa bag o privire. Ele in principiu am vazut ca au niste dintisori.

 

Nu mai stiu daca merge scos cauciucul sau nu dar oricum sunt destul de mici ca si suprafata; sincer vorbind, niste scarite tip Adv mi se par musai la GS, altfel chiar este periculos, eu era s-o patesc la inceput si mi le-am schimbat imediat.

 

Vezi ca pt. LC, originale BMW ai doua variante: cele normale de Adv (cca 125€) si inca unele destepte, regalbile in trei pozitii (cca. 195€).

Astea reglabile sunt destepte pt ca sunt compromisul ideal: sunt mari si cu zimti ca cele de Adv dar au si cauciuc sa nu simti vibratiile direct in talpa. Iar cand te ridici in picioare, odata cu greutatea corpului, cauciucul se lasa in jos si stai pe zimti ca sa nu aluneci. in plus, cand te lasi pe curbe, atingi asfaltul cu niste "pastile" pe care, dupa ce le tocesti bine, le pot schimba.

(in ambele variante trebuie comandate si doua arculete care costa cca. 2€)

post-9546-0-60014000-1397039539_thumb.jpg

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pt sfaturi. Mie imi faceu cu ochiu astea de la SW motech. Sunt late, reglabile pe inaltime, cauciucul se scoate/pune usor si, cel mai mare avantaj, nu sunt aurii :laugh: Nu stiu de ce naiba le-au facut in culoarea aia... :)

Dar da, e faina si ma incanta ideea cu cauciucul care se lasa la cele de la bmw cand stai in picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...