Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salut. si eu am proiectoarele astea, dar pe negru. Astept sa le montez. La banii astia merita. Lumina este focalizata din cauza lupei. La ultima tura, userul @efu era in spatele meu. Are proiectoare pe Gs-ul lui. Asa tare lumina din spate ca nici nu mai aveam nevoie de far.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema acum este cum le prindem...

 

As prefera varianta asta, dar nu ma inteleg cum si unde se prind de mobra, fara coliere aditionale...

Ar trebui sa existe niste gauri in cadru pe undeva...

 

la 1150 gsa, se prinde lightbaru de suruburile care sustin radiatorul de ulei.

vb cu dan_cata, eu am niste suporturi de proiectoare foarte faine, facute de el. poate face/sunt bune si la tine.

12010604_1134915323205100_38035047946905

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Intreb aici ca e de interes general ... exista o varianta buna de uns crucile cardanice? din poze nu pare sa fie suficient spatiu prin care sa bagi vaselina la rulmentii cu ace din cruci.

Exista vre-o solutie dezvoltata (Dan?) cu chestii din alea permanente de gresat care se pot monta (nipluri cred ca se numesc)?

are cineva seriile de la rulmentii si simeringurile din grup (ma intereseaza pentru gs1200 dar probabil ar fi de interes si pentru celelalte modele) - nu le-am gasit prin paginile anterioare.

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce sa ungi, lasa-l asa si daca vreodata se rupe il inlocuiesti, desi aia mi se pare extrem de implauzibil. Ca s-a intamplat de 4 ori in lume si o aparut pe advrider, nu ii musai sa se intample si la tine :)

 

Simeringuti si rulmenti tre sa iei originali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce sa ungi, lasa-l asa si daca vreodata se rupe il inlocuiesti, desi aia mi se pare extrem de implauzibil. Ca s-a intamplat de 4 ori in lume si o aparut pe advrider, nu ii musai sa se intample si la tine :)

 

Simeringuti si rulmenti tre sa iei originali.

Eh ... am si eu fixurile mele si unul e sa pot sa am access sa gresez orice rulment. Astept sa-l desfac, sa vedem ce e acolo si ce se poate face daca se poate face ceva.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ,o intrebare am , se poate monta un atas pe un 1200 gs ? daca da de unde se poate cumpara ? multumesc !

E zic sa incerci la bogdan harea

tocmai am trecut pe la el sii am vazut atasul de la yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa zici un pret pentru suportul din aluminiu?


» Post actualizat in 27 Feb 2016 13:00

Barbarosa, te rog sa nu te superi dar o sa dezamagesc.

 

Am avut si eu proiectoare ca cele descrise de tine si in cca. o luna unu' a picat iar celalalt si-a schimbat culoarea spre roz :)

Eu le-am luat de la un tip din Bucuresti care are un magazin plin cu chinezarii in zona Trafic Greu. M-am dus la el sa le schimb dar din vorba in vorba tipul "scapa porumbelul" si zice ca daca se mai strica nicio problema ca mi le schimba. Atunci am devenit curios si am mai pus intrebari. Pe scurt, se strica pana te saturi sa le mai schimbi.

Ca sa n-o mai lungesc, mi-am luat banii inapoi de la el si am mai cautat. In final am gasit astea:

 

Hella 1NL 008 090 821

Sunt cu H1 (55W) si le gasesti usor in tara pe la 400 lei

 

Interesant este ca acst cod Hella este EXACT cel folosit de Touratech unde costa 300 euro!! E drept la Touratech mai are in plus o protectie inutila din tabla gaurita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Azi mi-am facut timp si am desfacut cardanul la mobret -1200gs/2008/26k km.

Chinuit un pic sa scot si sa bag cardanul pe canelurile de la cutie dar pana la urma a iesit/intrat ok.

Rulmentii de la bascula/cadru, rulmentii de la grup/bascula aveau vaselina din belsug insa canelurile de la cardan uscate ... uscate in ambele capete.

Uns din belsug cu Loctite MoS2 si sa ii fie de bine!

Intre pauze schimbat ulei motor, grup si cutie.

Maine urmeaza reglaj joc supape si echilibrare injectie, verificare rulmenti roata fata, curatat/schimbat lichid frana si ambreiaj.

Si gata - bun de drum.

 

Mai jos doua poze de exemplificare cu uscaciunea de la cardan:

 

post-18136-0-72977100-1456615511_thumb.jpgpost-18136-0-05599200-1456615520_thumb.jpg

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Azi mi-am facut timp si am desfacut cardanul la mobret -1200gs/2008/26k km.

Chinuit un pic sa scot si sa bag cardanul pe canelurile de la cutie dar pana la urma a iesit/intrat ok.

Rulmentii de la bascula/cadru, rulmentii de la grup/bascula aveau vaselina din belsug insa canelurile de la cardan uscate ... uscate in ambele capete.

Uns din belsug cu Loctite MoS2 si sa ii fie de bine!

Intre pauze schimbat ulei motor, grup si cutie.

Maine urmeaza reglaj joc supape si echilibrare injectie, verificare rulmenti roata fata, curatat/schimbat lichid frana si ambreiaj.

Si gata - bun de drum.

 

Mai jos doua poze de exemplificare cu uscaciunea de la cardan:

 

20160227_172450.jpg 20160227_172457.jpg

 

stima,

paul

sa te plimbe prin locuri frumoase!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Canelurile alea cardan-cutie se recomanda a fi gresate la un nr. de ani/km? eu nu am gasit nimic in manual si vad ca ale tale erau cum ai zis tu uscate la 26k.

Tot cardan am si eu ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Canelurile alea cardan-cutie se recomanda a fi gresate la un nr. de ani/km? eu nu am gasit nimic in manual si vad ca ale tale erau cum ai zis tu uscate la 26k.

Tot cardan am si eu ! :crack:

Salut,

 

Sunt destul de expuse mai ales daca obisnuiesti sa treci prin apa (si mai ales daca mai ai crapaturi in cele 2 cauciucuri de protectie). Eu intentionez sa trec pe acolo o data la 2 schimburi de ulei.

Cred ca BMW considera ca e lifetime vaselina pe care o pun ei din fabrica si intr-adevar nu zic nimic de caneluri in mentenanta BMW.

 

R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O data la 20k km ar trebui sa fie suficient ;) Ii ceva frecare acolo, gandeste-te ca la fiecare denivelare din drum, acolo canelurile culiseaza...

 

Ce e si mai interesant, e ca nu e tocmai metal pe metal. La 1100/1150, partea de caneluri e acoperita cu ceva rasina destul de dura, si peste aia vine vaselina :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca intereseaza pe cineva sunt disponibile la vanzare:

 

1. crashbar superior de la Wunderlich - GS 2008-2012 - merge cu crashbarul inferior Wunderlich sau OEM

http://www.wunderlich.de/shop/de/tankschutzb-gel-adventure-style-2.html

A fost cumparat, instalat ieri dar nu imi place ca trebuie demontat cand se dau jos carenele

Pret - 160eu

 

2. Sidecase-uri BMW Vario in stare foarte buna cu suportii OEM (suportii merg pe GS 2002-2012):

Nu au cheie (:D) dar se pot reconfigura butucii pentru cheia moto sau se pot comanda butuci noi pe baza VIN (200lei ambii)

Pret - 480eu

 

3. Sa fata culoare neagra in stare foarte buna (26k km) - merge pe GS 2006-2012

Pret - 140eu

 

Multumesc,

paul


» Post actualizat in 02 Mar 2016 09:43

Mai 3 puncte:

 

1. imi trebuie inaltatoare de ghidon ca nu imi place pozitia - am de ales intre 2 variante - aia de la SW-Motech care le duce si spre in spate dar si varianta de la Rox (5.8mm) care mi se pare mai potrivita pentru ca sunt mai lungi si poate fi asezata in toate pozitiile - sper sa permita comenzile si conductele.

2. parbriz - are cineva Wunderlich Ergo - vibreaza marginile de sus?

3. exista kit de coborare scarite pentu GS? - as mai mari distanta intre sa si scarite sa stea genunchii mai relaxati.

 

numai bine,

paul


» Post actualizat in 03 Mar 2016 09:15

PS3.

am comandat Ergo - vedem daca vibreaza cand soseste.

am schimbat aseara lichidul de frana si hidraulic pentru ambreiaj. cel de frana era ok, cel de ambreiaj era un fel de negreala cu impuritati. Garniturile de la pompa si cilindru pareau ok.

 

numai bine,

paul


» Post actualizat in 03 Mar 2016 22:29

hai ca ma conversez singur ...

ia ghiciti cine are eroare 41705 - fuel level indicator?

:D eu ... si daca ma uit in istoricul de service a fost schimbat sensorul de nivel fuel strip aproape in fiecare an din 2008 - in total de vre-o 5 ori.

:D

Am incercat o recalibrare dar canci ... se pare ca se cere unul nou dar n-as avea chef de dat 7mil si sa functioneze un an de zile.

investigam, investigam ...

PS - sa-i frec pe proiectantii de la BMW ....

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca intereseaza pe cineva sunt disponibile la vanzare:

 

1. crashbar superior de la Wunderlich - GS 2008-2012 - merge cu crashbarul inferior Wunderlich sau OEM

http://www.wunderlich.de/shop/de/tankschutzb-gel-adventure-style-2.html

A fost cumparat, instalat ieri dar nu imi place ca trebuie demontat cand se dau jos carenele

Pret - 160eu

 

2. Sidecase-uri BMW Vario in stare foarte buna cu suportii OEM (suportii merg pe GS 2002-2012):

Nu au cheie ( :D) dar se pot reconfigura butucii pentru cheia moto sau se pot comanda butuci noi pe baza VIN (200lei ambii)

Pret - 480eu

 

3. Sa fata culoare neagra in stare foarte buna (26k km) - merge pe GS 2006-2012

Pret - 140eu

 

Multumesc,

paul

» Post actualizat in 02 Mar 2016 09:43

Mai 3 puncte:

 

1. imi trebuie inaltatoare de ghidon ca nu imi place pozitia - am de ales intre 2 variante - aia de la SW-Motech care le duce si spre in spate dar si varianta de la Rox (5.8mm) care mi se pare mai potrivita pentru ca sunt mai lungi si poate fi asezata in toate pozitiile - sper sa permita comenzile si conductele.

2. parbriz - are cineva Wunderlich Ergo - vibreaza marginile de sus?

3. exista kit de coborare scarite pentu GS? - as mai mari distanta intre sa si scarite sa stea genunchii mai relaxati.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 03 Mar 2016 09:15

PS3.

am comandat Ergo - vedem daca vibreaza cand soseste.

am schimbat aseara lichidul de frana si hidraulic pentru ambreiaj. cel de frana era ok, cel de ambreiaj era un fel de negreala cu impuritati. Garniturile de la pompa si cilindru pareau ok.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 03 Mar 2016 22:29

hai ca ma conversez singur ...

ia ghiciti cine are eroare 41705 - fuel level indicator?

:D eu ... si daca ma uit in istoricul de service a fost schimbat sensorul de nivel fuel strip aproape in fiecare an din 2008 - in total de vre-o 5 ori.

:D

Am incercat o recalibrare dar canci ... se pare ca se cere unul nou dar n-as avea chef de dat 7mil si sa functioneze un an de zile.

investigam, investigam ...

PS - sa-i frec pe proiectantii de la BMW ....

 

stima,

paul

M-ar interesa saua aia, daca e normala sau high. Ofer 80 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.

 

(Asta ca sa iti intrerup monologul )

:))) nici nu stii cat te-am asteptat!

ca sa continui - eroare 41705 - fuel level indicator

Au gandit cei de la BMW o metoda de masurat nivelul de benzina de iti faci cruce ... senzorul are 2 circuite printate pe o banda de plastic ce atarna in rezervor - cu un circuit incalzesti fasia aceea imprimata si la al doilea circuit masori rezistanta care se modifica in functie de temperatura (partea care este scufundata in benzina ramane rece si are o temperatura/rezistenta iar cea de la suprafata are alta temperatura/rezistenta) - genial - ce sa zic? ...pacat ca nu functioneaza :D.

Din citite este aceeasi problema la toate modelele care au sensor din asta cu circuit imprimat. Apar microfisuri si ori iti da eroarea de mai sus si cu led-ul de eroare de pe bord aprins (situatia cea mai enervanta pentru ca in fiecare secunda ledul de eroare iti va sta in ochi) sau pur si simplu iti arata rezervor tot timpul plin - asta cred ca merge la cei mai optimisti.

Stiu ca te poti baza pe Trip1 dar oricum ma asteptam ca macar prost sa functioneze repetitiv adica sa stiu ca de fiecare daca cand ramane doar ultima liniuta mai am 3 litri sau ceva de genul.

Oricum - am incercat o idee citita la prietenii de pe advrider si se pare ca cateva impulsuri cu un element piezo (de la bricheta sau aprinzator de aragaz) intre pinii 2/3 readuce la viata sensorul printat - si se pare ca asa este. daca inainte intre pinii 2 si 3 aveam circuit deschis dupa operatie am 3.2 Kohmi.

Acum astept sa vad cum si daca dispar liniutele o data cu consumul de benzina. Daca nu dispar liniutele corect o sa ii fac o recalibrare sa vedem ce erori mai apar.

Oricum - o idiotenie sensorul respectiv mai ales ca daca il inlocuiesti au fost cazuri cand a functionat fix putin.

Cel putin pana acum nu am gasit o varianta sa poata fi inlocuit cu unul clasic cu plutitor din cauza modului de comunicare cu computerul central.

 

PS - au sosit si inaltatoarele de la ROX de 2 inch - extrem de bine finisate si alta viata cu ele montate. Arata un pic ciudat dar ce este important - nu imi mai intind mainile si nici nu mai stau aplecat.

Pentru scarite (cele OEM sunt ca drac de inguste si daca nu ai incaltari cu talpa foarte tare le simti) am gasit varianta de la sw motech - care sunt de 2 ori mai late si chiar si mai joase decat cele OEM si ma bucura si acest aspect.

Mai am o eroare care apare la pornire - tensiunea pe baterie scade la 8 volti cand dai la bumb si din acest motiv la pornire iti da o eroare de atentionare si check battery. Eroarea inregistrata de computer - battery undervoltage - o sa caut o baterie cu un curent mai bun la pornire.

Verificat si sincronizarea - erau ok admisiile.

Tot peste weekend am mai facut o mentenanta de cardan la un gs cu 80k km - uscat ca sahara si canelurile si rulmentii cu ace de la cruci - uns din belsug.

La fel uns si restul de rulmenti. Atentie la cei doi rulmenti din partea de jos a basculei - sunt acolo 2 simeringuri unul la distantierul din partea dreapta si cel din partea stanga dintr-un material foarte prost - 33117684996 si 07119904693 - sunt ieftini si merita schimbati daca sunt deteriorati.

 

Altfel motoreta foarte ok la drum - suspensii si frane asa cum ma asteptam, tinuta stabila pe curbe chiar si la viteze de autostrada.

 

Mai povestim,

paul

 

M-ar interesa saua aia, daca e normala sau high. Ofer 80 de euro.

Salut Madalin,

Saua asa cum am zis e cea normala cu 2 pozitii de reglaj. Multumesc de oferta dar nu la pretul acela. Daca as fi considerat 80eu un pret corect - le-as fi afisat la pretul acela - nu alerg sa primesc oferta cea mai avantajoasa.

Daca gasesti in alta parte mai ieftin si mai bun - nu am nici o problema.

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrei sa faci o sesiune foto si cu Duffy? :)

 

Cu mare placere cand ne-om gasi la o plimbarica :)

 

BMW_r1200_gs_LC_fb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...