ivanp Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Canelurile alea cardan-cutie se recomanda a fi gresate la un nr. de ani/km? eu nu am gasit nimic in manual si vad ca ale tale erau cum ai zis tu uscate la 26k. Tot cardan am si eu ! Salut, Sunt destul de expuse mai ales daca obisnuiesti sa treci prin apa (si mai ales daca mai ai crapaturi in cele 2 cauciucuri de protectie). Eu intentionez sa trec pe acolo o data la 2 schimburi de ulei. Cred ca BMW considera ca e lifetime vaselina pe care o pun ei din fabrica si intr-adevar nu zic nimic de caneluri in mentenanta BMW. R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 O data la 20k km ar trebui sa fie suficient Ii ceva frecare acolo, gandeste-te ca la fiecare denivelare din drum, acolo canelurile culiseaza... Ce e si mai interesant, e ca nu e tocmai metal pe metal. La 1100/1150, partea de caneluri e acoperita cu ceva rasina destul de dura, si peste aia vine vaselina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Old and happy R1100-1150! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Salut, Daca intereseaza pe cineva sunt disponibile la vanzare: 1. crashbar superior de la Wunderlich - GS 2008-2012 - merge cu crashbarul inferior Wunderlich sau OEM http://www.wunderlich.de/shop/de/tankschutzb-gel-adventure-style-2.html A fost cumparat, instalat ieri dar nu imi place ca trebuie demontat cand se dau jos carenele Pret - 160eu 2. Sidecase-uri BMW Vario in stare foarte buna cu suportii OEM (suportii merg pe GS 2002-2012): Nu au cheie () dar se pot reconfigura butucii pentru cheia moto sau se pot comanda butuci noi pe baza VIN (200lei ambii) Pret - 480eu 3. Sa fata culoare neagra in stare foarte buna (26k km) - merge pe GS 2006-2012 Pret - 140eu Multumesc, paul » Post actualizat in 02 Mar 2016 09:43Mai 3 puncte: 1. imi trebuie inaltatoare de ghidon ca nu imi place pozitia - am de ales intre 2 variante - aia de la SW-Motech care le duce si spre in spate dar si varianta de la Rox (5.8mm) care mi se pare mai potrivita pentru ca sunt mai lungi si poate fi asezata in toate pozitiile - sper sa permita comenzile si conductele. 2. parbriz - are cineva Wunderlich Ergo - vibreaza marginile de sus? 3. exista kit de coborare scarite pentu GS? - as mai mari distanta intre sa si scarite sa stea genunchii mai relaxati. numai bine, paul » Post actualizat in 03 Mar 2016 09:15PS3. am comandat Ergo - vedem daca vibreaza cand soseste. am schimbat aseara lichidul de frana si hidraulic pentru ambreiaj. cel de frana era ok, cel de ambreiaj era un fel de negreala cu impuritati. Garniturile de la pompa si cilindru pareau ok. numai bine, paul » Post actualizat in 03 Mar 2016 22:29hai ca ma conversez singur ... ia ghiciti cine are eroare 41705 - fuel level indicator? eu ... si daca ma uit in istoricul de service a fost schimbat sensorul de nivel fuel strip aproape in fiecare an din 2008 - in total de vre-o 5 ori. Am incercat o recalibrare dar canci ... se pare ca se cere unul nou dar n-as avea chef de dat 7mil si sa functioneze un an de zile. investigam, investigam ... PS - sa-i frec pe proiectantii de la BMW .... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Da. (Asta ca sa iti intrerup monologul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Salut, Daca intereseaza pe cineva sunt disponibile la vanzare: 1. crashbar superior de la Wunderlich - GS 2008-2012 - merge cu crashbarul inferior Wunderlich sau OEM http://www.wunderlich.de/shop/de/tankschutzb-gel-adventure-style-2.html A fost cumparat, instalat ieri dar nu imi place ca trebuie demontat cand se dau jos carenele Pret - 160eu 2. Sidecase-uri BMW Vario in stare foarte buna cu suportii OEM (suportii merg pe GS 2002-2012): Nu au cheie ( ) dar se pot reconfigura butucii pentru cheia moto sau se pot comanda butuci noi pe baza VIN (200lei ambii) Pret - 480eu 3. Sa fata culoare neagra in stare foarte buna (26k km) - merge pe GS 2006-2012 Pret - 140eu Multumesc, paul » Post actualizat in 02 Mar 2016 09:43 Mai 3 puncte: 1. imi trebuie inaltatoare de ghidon ca nu imi place pozitia - am de ales intre 2 variante - aia de la SW-Motech care le duce si spre in spate dar si varianta de la Rox (5.8mm) care mi se pare mai potrivita pentru ca sunt mai lungi si poate fi asezata in toate pozitiile - sper sa permita comenzile si conductele. 2. parbriz - are cineva Wunderlich Ergo - vibreaza marginile de sus? 3. exista kit de coborare scarite pentu GS? - as mai mari distanta intre sa si scarite sa stea genunchii mai relaxati. numai bine, paul » Post actualizat in 03 Mar 2016 09:15 PS3. am comandat Ergo - vedem daca vibreaza cand soseste. am schimbat aseara lichidul de frana si hidraulic pentru ambreiaj. cel de frana era ok, cel de ambreiaj era un fel de negreala cu impuritati. Garniturile de la pompa si cilindru pareau ok. numai bine, paul » Post actualizat in 03 Mar 2016 22:29 hai ca ma conversez singur ... ia ghiciti cine are eroare 41705 - fuel level indicator? eu ... si daca ma uit in istoricul de service a fost schimbat sensorul de nivel fuel strip aproape in fiecare an din 2008 - in total de vre-o 5 ori. Am incercat o recalibrare dar canci ... se pare ca se cere unul nou dar n-as avea chef de dat 7mil si sa functioneze un an de zile. investigam, investigam ... PS - sa-i frec pe proiectantii de la BMW .... stima, paul M-ar interesa saua aia, daca e normala sau high. Ofer 80 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 (editat) Da. (Asta ca sa iti intrerup monologul ) )) nici nu stii cat te-am asteptat! ca sa continui - eroare 41705 - fuel level indicator Au gandit cei de la BMW o metoda de masurat nivelul de benzina de iti faci cruce ... senzorul are 2 circuite printate pe o banda de plastic ce atarna in rezervor - cu un circuit incalzesti fasia aceea imprimata si la al doilea circuit masori rezistanta care se modifica in functie de temperatura (partea care este scufundata in benzina ramane rece si are o temperatura/rezistenta iar cea de la suprafata are alta temperatura/rezistenta) - genial - ce sa zic? ...pacat ca nu functioneaza . Din citite este aceeasi problema la toate modelele care au sensor din asta cu circuit imprimat. Apar microfisuri si ori iti da eroarea de mai sus si cu led-ul de eroare de pe bord aprins (situatia cea mai enervanta pentru ca in fiecare secunda ledul de eroare iti va sta in ochi) sau pur si simplu iti arata rezervor tot timpul plin - asta cred ca merge la cei mai optimisti. Stiu ca te poti baza pe Trip1 dar oricum ma asteptam ca macar prost sa functioneze repetitiv adica sa stiu ca de fiecare daca cand ramane doar ultima liniuta mai am 3 litri sau ceva de genul. Oricum - am incercat o idee citita la prietenii de pe advrider si se pare ca cateva impulsuri cu un element piezo (de la bricheta sau aprinzator de aragaz) intre pinii 2/3 readuce la viata sensorul printat - si se pare ca asa este. daca inainte intre pinii 2 si 3 aveam circuit deschis dupa operatie am 3.2 Kohmi. Acum astept sa vad cum si daca dispar liniutele o data cu consumul de benzina. Daca nu dispar liniutele corect o sa ii fac o recalibrare sa vedem ce erori mai apar. Oricum - o idiotenie sensorul respectiv mai ales ca daca il inlocuiesti au fost cazuri cand a functionat fix putin. Cel putin pana acum nu am gasit o varianta sa poata fi inlocuit cu unul clasic cu plutitor din cauza modului de comunicare cu computerul central. PS - au sosit si inaltatoarele de la ROX de 2 inch - extrem de bine finisate si alta viata cu ele montate. Arata un pic ciudat dar ce este important - nu imi mai intind mainile si nici nu mai stau aplecat. Pentru scarite (cele OEM sunt ca drac de inguste si daca nu ai incaltari cu talpa foarte tare le simti) am gasit varianta de la sw motech - care sunt de 2 ori mai late si chiar si mai joase decat cele OEM si ma bucura si acest aspect. Mai am o eroare care apare la pornire - tensiunea pe baterie scade la 8 volti cand dai la bumb si din acest motiv la pornire iti da o eroare de atentionare si check battery. Eroarea inregistrata de computer - battery undervoltage - o sa caut o baterie cu un curent mai bun la pornire. Verificat si sincronizarea - erau ok admisiile. Tot peste weekend am mai facut o mentenanta de cardan la un gs cu 80k km - uscat ca sahara si canelurile si rulmentii cu ace de la cruci - uns din belsug. La fel uns si restul de rulmenti. Atentie la cei doi rulmenti din partea de jos a basculei - sunt acolo 2 simeringuri unul la distantierul din partea dreapta si cel din partea stanga dintr-un material foarte prost - 33117684996 si 07119904693 - sunt ieftini si merita schimbati daca sunt deteriorati. Altfel motoreta foarte ok la drum - suspensii si frane asa cum ma asteptam, tinuta stabila pe curbe chiar si la viteze de autostrada. Mai povestim, paul M-ar interesa saua aia, daca e normala sau high. Ofer 80 de euro. Salut Madalin, Saua asa cum am zis e cea normala cu 2 pozitii de reglaj. Multumesc de oferta dar nu la pretul acela. Daca as fi considerat 80eu un pret corect - le-as fi afisat la pretul acela - nu alerg sa primesc oferta cea mai avantajoasa. Daca gasesti in alta parte mai ieftin si mai bun - nu am nici o problema. numai bine, paul Editat Martie 6, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Stiu ca nu e bursa aici dar poate are cineva nevoie de o sa joasa de 1200r.aproape noua.ne intelegem noi la pret.daca am gresit ca am postat aici sa se stearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) Nu vrei sa faci o sesiune foto si cu Duffy? Cu mare placere cand ne-om gasi la o plimbarica Editat Martie 9, 2016 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Model nou de anvelope pentru fanii off-road: Michelin Anakee Wild. http://www.bmwmoa.org/news/270145/Michelin-releases-new-Anakee-Wild-tires.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salut, Parbrizul asta https://www.google.ro/search?q=Wunderlich+Ergo&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwju4pS8nLbLAhWHpXIKHUsBBLQQ_AUIBygB&biw=1600&bih=837#imgrc=e_8yB2gw1ED0iM%3A Il am eu... Eu am 1.75 si imi este putin mare. Mare in sensul ca in oras ma supraincalzesc pentru ca arunca tot aerul peste mine. Nu vibreaza si este foarte rigid. Il folosesc la ture lungi si la 130 pot merge cu viziera ridicata total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salut, Parbrizul asta Il am eu... Eu am 1.75 si imi este putin mare. Mare in sensul ca in oras ma supraincalzesc pentru ca arunca tot aerul peste mine. Nu vibreaza si este foarte rigid. Salut, Merci de info. L-am primit si eu dar nu am apucat sa il instalez. Am primit si guma - Pirelli Scorpion Trail II dar nici de asta nu am avut timp - oricum se anunta ploios asa ca mai e vreme! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Am primit si guma - Pirelli Scorpion Trail II dar nici de asta nu am avut timp - oricum se anunta ploios asa ca mai e vreme! De ce "guma" la singular? Sau este doar un mod de a spune? Tot p-alea mi le-am comandat si eu, abia astept sa iau moto de la iernat. Numa' bine daca ploua, cica sunt excelente pe ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 De ce "guma" la singular? Sau este doar un mod de a spune? Am comandat doar spatele, fata fiind un Anakee3 in stare buna si din 2013. In plus am vrut sa "simt" un pic aderenta pe ploaie. La prima atingere compozitia pare intr-adevar foarte aderenta (gen Anakee2) - vedem dupa prima tura si daca totul ok comand si fata la fel. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Am comandat doar spatele, fata fiind un Anakee3 in stare buna si din 2013. In plus am vrut sa "simt" un pic aderenta pe ploaie. Nu numai ca nu este deloc recomandat sa ai anvelope diferite fata/spate dar in unele tari este chiar ilegal. Iar tu esti chiar in extreme, cel mai prost cu cel mai bun. Nu stiu cat economisesti daca mai tragi de Anakee-ul ala (care, culmea, cica singura calitate pe care o are este ca dureaza mult). Fa o treaba ca lumea si ia-ti si pt fata Trail 2. N-ai facut nimic daca ai super anvelopa pe spate dar la prima curba pe ud luata mai tare iti fuge fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Eu am avut Anakee 1 si 2 iar acum nu Anakee 3 nu mai e asa laudat si am zis sa incerc Metzler Next. Sunt de strada, dar eu nu faceam offroad decat in masura in care imi cautam loc de pus cortul peste noapte. Acum sa vedem... Doar ce le-am pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Nu numai ca nu este deloc recomandat sa ai anvelope diferite fata/spate dar in unele tari este chiar ilegal. Iar tu esti chiar in extreme, cel mai prost cu cel mai bun. Nu stiu cat economisesti daca mai tragi de Anakee-ul ala (care, culmea, cica singura calitate pe care o are este ca dureaza mult). Fa o treaba ca lumea si ia-ti si pt fata Trail 2. N-ai facut nimic daca ai super anvelopa pe spate dar la prima curba pe ud luata mai tare iti fuge fata. Nu cred ca a amintit cineva cuvantul "a economisi"... macar din considerentul ca BMW si a economisi nu-s din acelasi film. Pur si simplu cauciucul fata mai poate fi folosit in siguranta - ar fi bataie de joc pentru bunul simt sa il arunc. In plus intotdeauna mi-a placut sa experimentez compozitii diferite fata/spate. Vedem pe parcurs ce combinatii mai ies. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ivanp @, mai usor cu critica la BMW. Ce nu-ti convine trece elegant la caracter si personalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ivanp @, mai usor cu critica la BMW. Ce nu-ti convine trece elegant la caracter si personalitate. )) n-am criticat bre nimic! doar am constatat. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Imi place foarte mult sa citesc pe forum la 2-3 marci de motociclete tot ce tine de ele.Domnul Ivan cred ca este un' cercetator' in domeniul asta ,nu un simplu motociclist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Imi place foarte mult sa citesc pe forum la 2-3 marci de motociclete tot ce tine de ele. ne dam si noi cu parerile pe aici ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 ... macar din considerentul ca BMW si a economisi nu-s din acelasi film. Asta crezi tu poate! Realitatea din pacate este alta. Forumul asta este plin de contraexemple in sensul asta. Lumea vrea BMW, ba ca sunt bune, ba ca da bine, face un efort sa-l achizitioneze si apoi incepe... De exemplu, daca pe un topic de BMW, un posesor de BMW intreaba de ceva si indraznesti sa recomanzi un acesoriu de la BMW, imediat se gasesc cativa destepti sa comenteze. De parca le-ai bagat ceva pe gat... (vezi doar cateva posturi mai sus exemplul cu proiectoarele). Fara legatura cu ce am scris mai sus, tu m-ai inteles cam aiurea bag de seama. Sfatul meu oricum ramane acelasi. Si nu tebuie sa-l arunci, il poti vinde sau dona cuiva daca mai e bun. Ce faci tu, e treaba ta. Trebuie doar sa te gandesti ca nu or fi considerat asta ilegal degeaba in tarile in care le pasa de siguranta ta. Si acolo chiar poti fi amendat pt asta; iar amenda este cazul fericit, exista si posibilitatea sa nu te lase sa pleci pe roti mai departe. Si chiar daca rar, se fac controale. Domnul "bmw hater" Harea chiar iti poate confirma. Imi mai pierd vremea cu doua exemple: - pe fostul meu RS aveam anvelope Roadtec si a trebuit la un moment dat sa schimb numai spatele; am vazut ca din greseala cei de la BMW mi-au pus PilotRoad si am zis ca nu ma deranjeaza. Si-au cerut scuze si mi l-au schimbat imediat, mi-au zis ca nu este nici sigur (pt ca anvelopele diferite se comporta diferit) si nici legal. ITP n-as trece ever cu anvelope diferite si ma gandesc ca logic ar fi sa fie si in Ro la fel; - apropos de Anakee, stiam ce "bombe" sunt, actualul GS mi-a venit de nou cu Anakee din fabrica. Nu am ridicat motocicleta pana nu mi-au pus altceva (la vremea aia nu aveam de ales decat Next) si mi-au spus ca ma inteleg, cu multi vor sa scape de ele. Recunosc, situatia fiind bine cunoscuta, nu inteleg de ce naiba BMW inca le mai echipeaza din fabrica. Probabil le-au dat Michelin aproape moka ca lumea altfel nu prea le mai cumpara de bunavoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Asta crezi tu poate! Realitatea din pacate este alta. Forumul asta este plin de contraexemple in sensul asta. Lumea vrea BMW, ba ca sunt bune, ba ca da bine, face un efort sa-l achizitioneze si apoi incepe... presupun ca este una dintre discutiile inutile din start. Lumea vrea BMW pentru ca are chestii foarte bune. Eu personal nu o sa pot in veci sa ignor chestiile tehnice stupid de cretine pe care le face BMW (ei sau alti producatori de motociclete). Daca unii utilizatori aleg sa ignore acele minusuri - este dreptul lor. La fel cum este dreptul meu sa nu ignor acele cretinatati ingineresti si sa le mentionez liber. Fara legatura cu ce am scris mai sus, tu m-ai inteles cam aiurea bag de seama. Sfatul meu oricum ramane acelasi. Cum ziceam - este ok sfatul si recomandat sa ai aceeasi compozitie fata/spate. Stiu dar prefer calea mea. Cel putin pana acum nu am avut absolut nici o problema din motive de cauciucuri cu compozitii diferite fata/spate (evident nu am mers cu enduro fata si stradal spate dar ar fi si asta o varianta). Tot evident este ca niciodata nu este prea tarziu. Dar nu vad in asta o problema. PS. Legat de Anakee - cel putin 2 - am fost cel mai fericit cu ele (este adevarat ca pe motociclete mai usoare) versus altele - tourance si tourance next. Cel mai fericit am fost cu combinatia anakee 2 fata si tourance next spate. Pe GS cel putin pana acum pare ok si aderenta pe curbe si franarea - dar e de prea putin timp la mine sa imi dau o parere avizata dupa atat de putini km. numai bine, paul Editat Martie 11, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ref la echiparea de fabrica cu anvelope. Fabrica face contract cu o firma si cumpara la preturi exceptionale. Firma producatoare castiga ceva din gume dar si din imagine. BMW a echipat si cu Metzler la un moment dat si Anakee 1 era bun pe vremea aia. Ce pot sa va zic este ca niciodata nu va inchide usa la Metzler in favoarea Michelin sau invers. Va echipa majoritar cu un producator de la care obtine un contract mai bun. Gumele in sine sunt bune amandoua fata de caiuciucuri comune, dar este concurenta si mult subiectivism. Fiecare tinde sa isi formeze o parere, dar, din pacate, nu putem spune ca Anakee 3 urmeaza traditia Anakee 1. Eu am trecut pe NEXT, nu stiu cum sunt, dar sper sa fie OK. Oricum deosebirea intre gume sa face in situatii limita, momentul in care totul conteaza. As vrea sa deschidem o sectiune de DIY daca sunteti de acord. Mie imi place sa imi contruiesc lucruri in loc sa le cumpar. Ce ziceti? Punem la "share" ce am mai construit sau hacuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 As vrea sa deschidem o sectiune de DIY daca sunteti de acord. Mie imi place sa imi contruiesc lucruri in loc sa le cumpar. Ce ziceti? Punem la "share" ce am mai construit sau hacuit? Cred ca daca deschizi un topic pe tema asta nu numai ca nu se supara nimeni dar chiar va fi apreciat. Si apare schimbul de idei » Post actualizat in 11 Mar 2016 10:43 Oricum deosebirea intre gume sa face in situatii limita, momentul in care totul conteaza. Corect, tocmai de aceea merita sa cautam ce-i mai bun. Si, culmea, cel putin pe subiectul de fata, intre marci nu prea exista diferente de preturi sau sunt minimale. Sunt total de acord si cu echiparea de fabrica, asta cred si eu. p.s. Next sunt excelente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.