Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Eu am o problema care mi s-a intamplat a doua oara, controlerul nu a mai functionat o perioada de timp, vreo ora-doua, dupa care si-a revenit, adica nu mai era conectat cu navigatorul. Aveti vreo idee care ar putea fi cauza?Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cuple rapide la rezervor, pot sa te ajute, pot sa te incurce...

 

http://advrider.com/index.php?threads/the-fiery-demise-of-my-07gsa.1163862/#post-30019593

 

Are si ceva filmulete la mijloc.

Ca si regula, ii bine sa schimbi o-ringurile la fiecare desfacere de rezervor, oringurile se umfla cumva de la benzina si daca nu il lasi suficient ca sa isi revina, risti sa il pisti cand il bagi la loc si sa patesti ca domnu' de mai sus...

Trist!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut ordine prin magazie si am gasit urmatoarele repere de la fostul meu GS dohc pe care le vand:

 

- extindere talpa de cric lateral si extindere pedala frana, ambele de la Touratech (folosite dar absolut ok ca stare) - 100 RON impreuna

- scutul motor original, nou-nout (inclusiv tampoane/suruburi etc) - 90 RON

- scaritele originale aproape noi (folosite cca. 2000km) - 90 RON

- spoilerele superioare de la protectiile de maini (noi) - 20 RON

Detalii discutam pe PM, le pot aduce saptamana viitoare la Bucuresti.

iau eu spoilerele ! Ai PM ! Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.facebook.com/groups/1727028134227028/?ref=aymt_homepage_panel

» Post actualizat in 02 Aug 2016 08:24

acest forum e foarte bun

cei care doresc pot veni si pe facebook

 

Comunitate virtuala a posesorilor de BMW GS din Romania. Este binevenit orice posesor de GS din Romania si nu numai. Vrem ca prin asta sa aducem un plus valoare grupului, oricine are vreo informatie care crede ca ajuta si altora este invitat sa o impartaseasca cu noi toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comunitate virtuala a posesorilor de BMW GS din Romania. Este binevenit orice posesor de GS din Romania si nu numai. Vrem ca prin asta sa aducem un plus valoare grupului, oricine are vreo informatie care crede ca ajuta si altora este invitat sa o impartaseasca cu noi toti. De asemenea cind aveti nevoie de un ajutor puteti sa il cereti aici.

 

https://www.facebook.com/groups/1727028134227028/?fref=ts

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.facebook.com/groups/1727028134227028/?ref=aymt_homepage_panel

» Post actualizat in 02 Aug 2016 08:24

acest forum e foarte bun

cei care doresc pot veni si pe facebook

 

Comunitate virtuala a posesorilor de BMW GS din Romania. Este binevenit orice posesor de GS din Romania si nu numai. Vrem ca prin asta sa aducem un plus valoare grupului, oricine are vreo informatie care crede ca ajuta si altora este invitat sa o impartaseasca cu noi toti.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii nu au / nu vor feisbuc deci ....

» Post actualizat in 08 Aug 2016 14:31

Azi am facut prima tura mai "lunga" (400 km) si am constatat urmatoarele:

 

1. Consum mediu de 4.3% (50-70 localitati / 100-120 afara). Aici e cum am citit, ma declar multumit (in conditiile in care am bagat mana in gaz cand si cum am avut chef).

 

2. Desi am verificat persiunea in roti la vulcanizarea din "colt" bordul tot mai putin imi afiseaza (2.3 cu 2.7). Chiar asa praf sunt manometrele astora sau e posibil sa am o problema ?

 

3. Am zgomot in casca. MARE !!! Si asta cu un monstru de parbriz de la Wunderlich. L-am pus in diverse pozitii, nu a mers nimic. Daca il las jos de tot e cel mai zgomotos (asa merg in oras

dar nu m-a deranjat .. devine nasol de la 80-90 in sus ..). Cineva pe aici pe la 1.78 inaltime sa schimbam pareri despre parbrize? :)) Sau are cineva un parbriz de fabrica sa probez si eu ?

 

4. Feeling de la roata fatza .. cam tinde spre zero, dar din nou, nu e vreo surpriza ...

 

5. Am ramas la fel de chicken in acele de par de dreapta :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,
Ce tip de trackere gps folosesti? Il recomanzi pentru moto?
Multzam anticipat.

eu folosesc un tracker gps care l plimb dupa mine si pot dupa sa pun ruta pe google maps
l am setat sa faca poi uri din 500 in 500 m
ete de dimensiunea unei cutii de chibrituri
iar un alt traker gps cu afisaj imi arata clar cati km am facut insa pe asta nu l mai plimb dupa mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

Ce tip de trackere gps folosesti? Il recomanzi pentru moto?

Multzam anticipat.

QSTARZ GPS TRAVEL RECORDER

 

cum adica daca il recomand pentru moto..???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! sunt nou pe grupul asta de adventure. ma tenteaza sa trec de la cbr la r1200gs 2013+.

am plecat cu ideea ca nu o sa imi placa deloc motocicleta, doar ca se preteaza la ceea ce imi trebuie mine.

am facut un drivetest la bavaria cu el...si in proportie de 90% m-am indragostit.

 

totusi am cateva intrebari:

1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? a facut cineva asta? sau poatge pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva?

2-daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"?

3-suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? vor fi suprasolicitate?

4- la fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic"

 

in rest mi s-a parut senzationala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! sunt nou pe grupul asta de adventure. ma tenteaza sa trec de la cbr la r1200gs 2013+.

am plecat cu ideea ca nu o sa imi placa deloc motocicleta, doar ca se preteaza la ceea ce imi trebuie mine.

am facut un drivetest la bavaria cu el...si in proportie de 90% m-am indragostit.

 

totusi am cateva intrebari:

1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? a facut cineva asta? sau poatge pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva?

2-daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"?

3-suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? vor fi suprasolicitate?

4- la fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic"

 

in rest mi s-a parut senzationala!

daca iti iei GS/GSA sa mergi cu 200 pe autostrada ..... ARUNCI BANII PE FEREASTRA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! sunt nou pe grupul asta de adventure. ma tenteaza sa trec de la cbr la r1200gs 2013+.

am plecat cu ideea ca nu o sa imi placa deloc motocicleta, doar ca se preteaza la ceea ce imi trebuie mine.

am facut un drivetest la bavaria cu el...si in proportie de 90% m-am indragostit.

 

totusi am cateva intrebari:

1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? a facut cineva asta? sau poatge pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva?

2-daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"?

3-suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? vor fi suprasolicitate?

4- la fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic"

 

in rest mi s-a parut senzationala!

dupa 8 ani de vitezane, am constatat ca nu am avut timp sa ma bucur de drum (mai toate drumurile, cu GSul ce-l detin), de peisaje. asa ziceam si eu, ca o sa ma plictisesc la 120-140 kmph. gresit. cate-odata merg si cu 110. o placere categoria enduro-touring, nu zic neaparat de GS. o sa treci la alte feeling-uri si alte dorinte in a exploata motocicleta dorita. am venit de pe hayabusa 2008 resoftata de TNG (fosta lui motocicleta), pe GS 2011. Prima impresie..motorul este o frectie. nu trage, n'are cuplu. Da' stai asa! Nici nu am cautat asta cand am ales GS-ul. :) pot sa fac restul de 99% pe care nu le puteam face cu busa. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Era prea amuzant filmulețul/comparatia ca sa ma pot uita mai mult de jumătate. ZZR-ul mergea în turație și viteza de croaziera/plimbare; Gs-ul nu as baga mana în foc. Pana unde am privit eu sunt sigur ca nu s-a sărit de 180, prin absurd 190 kmh.

De data asta sunt și eu de acord cu Ianachim :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! sunt nou pe grupul asta de GS. Ma tenteaza sa trec de la cbr la r1200gs 2013+.

Am plecat cu ideea ca nu o sa imi placa deloc motocicleta, doar ca se preteaza la ceea ce imi trebuie mine.

Am facut un drivetest la bavaria cu el...si in proportie de 90% m-am indragostit.

Totusi am cateva intrebari:

1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. Am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? A facut cineva asta? Sau poate pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva?

2-Daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"? Din cate imi amintesc la 180km/h are 7000rot/min?

3-Suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? Vor fi suprasolicitate?

4- La fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic"

In rest mi s-a parut senzationala!

Accept orice sfat...orice pro/contra...daca sa trec sau nu de la sportiva 170cp la Gs.

mersi!


» Post actualizat in 09 Aug 2016 18:32

Cel mai tare m-au impresionat franele si agilitatea ei. (mult peste motocicleta mea actuala)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta era idea ... sunt si alte video-uri cu 0-100 in 4 sec facute cu GS-ul, pe circuit si asa mai departe ... Evident, nu-ti iei GS ca sa mergi cu 200 constant, pt asta sunt alte utilaje :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa-ti raspund din imensa mea experienta de o luna :)

 

1. You lost me :))) nu inteleg de ce ti s-a parut instabila fatza la 130 .. detaliaza.

2. E un motor adv-touring, comod, etc. Presupune ca bagi autostrada dar nu cred ca e facut pt 170-200 constant. Pentru asta as recomanda Hayabusa & friends ...

3. Nu cred ... dar oricum setarea aia e pt drum f bun, altfel o sa treci tu singurel la normal sau soft.

4. You lost me again, cum sa se strice acceleratia in modul dinamic ? Aceste moduri sunt mapari combinate pentru suspensie, ASC, ABS si raspunsul acceleratiei. Mai pusese cineva pe aici o poza cu setarile, o pun eu din nou.

 

Again, depinde CE vrei sa faci cu acest motor .. eu am vrut ceva super comod, suficient de puternic (cand am nevoie, altfel merg legal) si cu suspensii inteligente cand se strica drumul. OK, si pt ABS, ASC, far cu led, lumini de zi, pilot automat, etc ...

 

post-94777-0-82439500-1470768979_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea stiu exact cum sa detaliez instabilitatea rotii fata....comparativ cu CBR-ul...aici nu imi dadea senzatia aia de ghidon tare....senzatia ca nu il pot misca la viteze mari. Nu prea stiu cum sa ma exprim sa fiu sincer.

am intrebat de 170-200 ca eu merg cam cu 160 la asta a mea unde protectia la vand e execrabila....si ma gandeam ca pe GS ar fi mers ceva mai mult. asta e cam singura teama a mea daca sa iau sau nu Gs....frica de a nu ma plictisi prea repede de capacitatile lui de street (desi am ramas cu adevarat impresionat).

 

Excelent tabelul, explica mult mai bine decat cei de la bavaria:)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, acum cred ca inteleg ce vrei sa spui .. desi eu n-am avut deloc aceasta senzatie (cu cat creste viteza cu atat devine mai usoara fatza). Dar eu pana acum m-am dat numai pe enduro-touring, ghidon drept (nu semi-ghidoane), deci stiluri complet diferite. La un moment dat am mers si eu vreo 50 km pe un CBR 600F si m-am simtit super ciudat .. in fine, chestie de gusturi dar si de obisnuinta. Mie unu mi se pare mai greu de manevrat pe loc (inclusiv "sucit" ghidonul) dar si pentru ca am o consitutie mai de schelet la dieta :)))

 

De viteza nu ma pot pronunta, am ajuns doar pe la 130 parca (intr-o depasire). Maine incerc sa tin constant un 130 pentru ca ies pe autostrada, revin cu impresii :)

 

Protectia la vant e una din cele mai bune, no worries about that. Eu am mers pana acum aproape tot timpul cu viziera ridicata ...

 

Maine o tai la Balea, sa vedem cate GS-uri vad pe drum (sau acolo) :police5:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Desi am verificat persiunea in roti la vulcanizarea din "colt" bordul tot mai putin imi afiseaza (2.3 cu 2.7). Chiar asa praf sunt manometrele astora sau e posibil sa am o problema ?

 

bordul ia in calcul si temperatura. iti afiseaza echivalent de 'rece'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, acum cred ca inteleg ce vrei sa spui .. desi eu n-am avut deloc aceasta senzatie (cu cat creste viteza cu atat devine mai usoara fatza). Dar eu pana acum m-am dat numai pe enduro-touring, ghidon drept (nu semi-ghidoane), deci stiluri complet diferite. La un moment dat am mers si eu vreo 50 km pe un CBR 600F si m-am simtit super ciudat .. in fine, chestie de gusturi dar si de obisnuinta. Mie unu mi se pare mai greu de manevrat pe loc (inclusiv "sucit" ghidonul) dar si pentru ca am o consitutie mai de schelet la dieta :)))

 

De viteza nu ma pot pronunta, am ajuns doar pe la 130 parca (intr-o depasire). Maine incerc sa tin constant un 130 pentru ca ies pe autostrada, revin cu impresii :)

 

Protectia la vant e una din cele mai bune, no worries about that. Eu am mers pana acum aproape tot timpul cu viziera ridicata ...

 

Maine o tai la Balea, sa vedem cate GS-uri vad pe drum (sau acolo) :police5:

drumuri bune! cred ca o sa ma duc sa mai fac o data drivetest...eventual mai lung...nu ma simt pregatit sa dau 18 mii plus pe o motocicleta daca nu sunt 100% convins

» Post actualizat in 09 Aug 2016 20:29

inca o intrebare pt voi. va consuma ulei gs-urile?

Editat de MVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bordul ia in calcul si temperatura. iti afiseaza echivalent de 'rece'.

Pai ... stai sa vad daca am inteles. Imi afisa atat imediat dupa ce am plecat de pe loc (pornit la rece). In maxim 5 min am ajuns la vulcanizare. A bagat nitel aer (n-am fost atent cat) si apoi tot atat imi arata ...

» Post actualizat in 09 Aug 2016 20:35

drumuri bune! cred ca o sa ma duc sa mai fac o data drivetest...eventual mai lung...nu ma simt pregatit sa dau 18 mii plus pe o motocicleta daca nu sunt 100% convins

» Post actualizat in 09 Aug 2016 20:29

inca o intrebare pt voi. va consuma ulei gs-urile?

Multam ! Nu trebuie sa dai 18k + ... poti sa dai in jur de 10k, SH din Germania :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...