Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doreii mioritici folosesc doar chei... ”dinamânometrice”...

In principiu, cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu utila informatia.

Dar ma intreb oare cati mecanici mioritici strang un surub cu cheia dinamometrica? Iar in plus sansa ca cei cativa care o fac sa mai aiba si o cheie americaneasca este aproape zero.

..... sefuu, matele ai tinut o gheie' din asta in mana???

eu toate pe care le am butonat' aveau indicatii in 2 unitati de masura

deci e buna info!!!

am in talon un bilet cu diferite cote de strangere pe suruburile de la eteieri, roti, prezoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..

am in talon un bilet cu diferite cote de strangere pe suruburile de la eteieri, roti, prezoane

Ai si dinamometrica in topcase?

Oricum din cate citesc si aud in ultima vreme se pare ca la BMW e indicat sa ai permanent la tine manualul complet de reparatie, trusa completa de scule si dispozitive + o duba de piese... Freude am fahren reparieren! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si dinamometrica in topcase?

Oricum din cate citesc si aud in ultima vreme se pare ca la BMW e indicat sa ai permanent la tine manualul complet de reparatie, trusa completa de scule si dispozitive + o duba de piese... Freude am fahren reparieren! :rusinica:

la fiecare iesite din aria garajului plec cu SDV ul dupa mine si BALONUL cu ULEI!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si dinamometrica in topcase?

Oricum din cate citesc si aud in ultima vreme se pare ca la BMW e indicat sa ai permanent la tine manualul complet de reparatie, trusa completa de scule si dispozitive + o duba de piese... Freude am fahren reparieren!

 

 

N-a că și-a chemat Harea minionii în ajutor.

 

:troll: :plsdie: :yousuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va purtati ca niste copii. Si unii, si altii.

Unii nu pot dormi de grija fierului altuia iar ceilalti nu pot dormi de ce-a zis unu' de pe "strada" de fierul lor.

Da-o-n rahat ca sunteti minori toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minionul lu' Harea va saluta cu farul! :D De la canicula nu mai aveti simtul umorului sau?

Pe bune acum, dupa ce am deshatat odata remorca fara sa scot stecherul si s-au smuls firele am umblat cu schema in talonul platformei. Dar ma gandesc eu ca mobra o verifici inainte de a pleca la drum, nu pleci cu placutele cat hartia si cu altele de schimb sub sha. Daca Doamne fereste se intampla ceva oricum faci o reparatie de urgenta la care dinamometrica e ultima unealta pe care o folosesti. My 2 cent opinion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea nu e sa plimbi cheia dupa tine, ci sa stie ”doreii” valorile corecte.

 

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa gasesti Dorelul cu dinamometrica etalonata fix unde iti crapa mobra! Sau ma rog, poate merge omul la service autorizat si le tine doreilor un curs tehnic gratuit.

La mine daca vine un client cu biletelul in mana cum sa fac x si y il dau fain frumos pe poarta afara si il poftesc sa-si faca singur (reparatia), dar poate ar avea succes la atelierul cu automotodata. Sa vezi hai daca difera valorile din program cu cele de pe biletel, telenovela iese! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa gasesti Dorelul cu dinamometrica etalonata fix unde iti crapa mobra! Sau ma rog, poate merge omul la service autorizat si le tine doreilor un curs tehnic gratuit.

La mine daca vine un client cu biletelul in mana cum sa fac x si y il dau fain frumos pe poarta afara si il poftesc sa-si faca singur (reparatia), dar poate ar avea succes la atelierul cu automotodata. Sa vezi hai daca difera valorile din program cu cele de pe biletel, telenovela iese! :D

MARE mester....

imi dau jos personal rotile de pe moto si tot personal le pun la loc cand merg sa schimb anvelopele la vulcanizare

lista cu "cotele de strangere" o tin special pentru ca EU cu dinamometrica LUI pun suruburi si prezoane la loc

 

cat despre cei care iti calca serviceul' problema lor cum te porti cu ei.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am rupt un surub in blocul motor pentru ca am strans cu dinamometrica la cat ziceau ei (e bine etalonata - Proxxon MicroClick MC30). A fost prima data cand am zis sa pun cheia pe surubul ala, scria 10Nm, am pus 10Nm, si am rupt surubul de la capacul chiulasei in blocul motor. L-am scos, dar de atunci nu mai strang la cuplu capacul ala, strang "la mana". Astea fiind zise majoritatea celorlalte suruburi, mai ales alea "care conteaza", le strang la cuplu, de exemplu prezoanele rotilor, sau discul de frana/etrierii. Se intampla sa trebuiasca sa dau jos roata "in mijlocul drumului", nu am cheia cu mine si cand o pun la loc strang cat cred eu ca ar trebui, dar cand ajung acasa o strang la 60Nm.

 

http://www.r1200gs.info/misc/torque.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am rupt un surub in blocul motor pentru ca am strans cu dinamometrica la cat ziceau ei (e bine etalonata - Proxxon MicroClick MC30). A fost prima data cand am zis sa pun cheia pe surubul ala, scria 10Nm, am pus 10Nm, si am rupt surubul de la capacul chiulasei in blocul motor. L-am scos, dar de atunci nu mai strang la cuplu capacul ala, strang "la mana". Astea fiind zise majoritatea celorlalte suruburi, mai ales alea "care conteaza", le strang la cuplu, de exemplu prezoanele rotilor, sau discul de frana/etrierii. Se intampla sa trebuiasca sa dau jos roata "in mijlocul drumului", nu am cheia cu mine si cand o pun la loc strang cat cred eu ca ar trebui, dar cand ajung acasa o strang la 60Nm.

 

http://www.r1200gs.info/misc/torque.html

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e faza cu balonul de ulei? Si eu car ulei dupa mine, cam tot timpul... Mobra nu a mancat ulei niciodata, diferenta intre semnul de OK si cel de minim e de cam un litru, ma indoiesc ca vreodata voi ajunge la minim, dar daca se intampla.... In cutii am tot timpul un sac de dormit, un cort mic, trusa de scule cu toate torxurile, cheie de bujii, vreo doua fixe, cateva tubulare, niste petece si in mic compresor (pe astea le-am inghesuit in cutia de la TT)... Nu se stie niciodata cand in loc sa ma intorc acasa de la munca ma duc la plimbare, e bine as fii pregatit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e faza cu balonul de ulei? Si eu car ulei dupa mine, cam tot timpul... Mobra nu a mancat ulei niciodata, diferenta intre semnul de OK si cel de minim e de cam un litru, ma indoiesc ca vreodata voi ajunge la minim, dar daca se intampla.... In cutii am tot timpul un sac de dormit, un cort mic, trusa de scule cu toate torxurile, cheie de bujii, vreo doua fixe, cateva tubulare, niste petece si in mic compresor (pe astea le-am inghesuit in cutia de la TT)... Nu se stie niciodata cand in loc sa ma intorc acasa de la munca ma duc la plimbare, e bine as fii pregatit...

in 9000km a pus 500 ml iar regimul de mers nu fu ... AGALE insa nici bataie de joc 180km/h pe autostrada

eu merg CIVILIZAT:

120-130 km/h MAXIM pe autostrada si

160 in curbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza era cu un proprietar de Passat, care ar mai fi mers, mai avea 1/2 rezervor de motorina. Doar ca i s-a terminat uleiul :D

Asta pt relaxarea posesorilor de bavareze.

Ref la cupluri - e important sa fie si etalonata cheia service-ului, si am vazut destule cu certificat metrologic si abateri chiar de 30%... Daca trag doreii de ea cu teava si o arunca prin atelier mai bine strangi la mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...