Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

La fel ca si Harleyurile. Cand am mers prima oara cu un HD, cand am bagat a 1a... am zis ca l-am stricat :))

LOL

 

Poti pune o intrebare la Bavaria. Ar trebui sa aiba un istoric al mobrei.

Pai e luata din Germania, SH, deci doar sa traduc cartea de service :))

 

Nu m-am uitat dca este la fel si la mine, dar cred ca are a face cu faptul ca unul dintre trasee este mai lung decat celalat.

 

Da, e normal. Bine, depinde si cat de des le ai, ce intensitate au etc. Dar cateva in anumite conditii da, e normal.

Pai face cam la fiecare frana de motor (cand tai gazu complet). Mie imi place cum bubuie dar mi-era sa nu fie vreo problema.

 

Care aveti Navigatoarele astea de la BMW, cum vi se pare harta de RO ? Ca mie (cu update la zi) nu mi-a gasit Doftana !! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mva daca mai te plimbi cu gs-ul pune maneta pe 1 ( are o rotita de reglaj) si incearca sa schimbi pe la 4-4,500 rot pe minut.rotatiile pe minut la care se schimba vitezele la boxere se apropie mai mult de un autoturism decit de moto.daca tu ai fost invatat cu miar ss ,gs-ul e diferit.ai incercat tot la bmw s1000xr?s-ar apropia mai mult de ce ai tu.( cred) daca iin cutie se aude doar un cloncanit e ok.daca iti agata un pic inseamna ca nu a fost in ture potrivite ,spre exemplu nu poti sa schimbi din a 2 ua in a 3-a la 2300rpm pentru ca intreg angrenajul motor cutie cardan roate nu se aliniaza corespunzator.daca avea lant mai prelua si el din forte fiind mai elastic decit cardanul .la masina schimarea vitezelor se face cu ajutorul sincroanelor.la moto sunt craboti.schimbatul de viteze la cutiile cu craboti se face diferit ,mai mecanic( nu stiu exact cum sa explic dar cred ca ai inteles despre ce vorbesc).bmw boxer este facut mai mult pentru condus mai lejer asta nu inseamna ca nu poti sa dai in el ca la balamuc doar ca sunt alte tipuri de mobre care se potrivesc unui stil mult mai agresiv d condus.eu iti propun sa incerci toate modele bmw si vezi daca ti se potriveste altul sau gs-ul e ce iti trebuie

sunt convins ca fiind o motocicleta total diferita de 1000rr a contat mult. habar nu am pe ce pozitie era pus ambreiajul...nu m-am uitat. mi-a placut f mult gs-ul ca stie sa mearga linistit, dar si foarte distractiv pe curbe.

am facut drivetest si cu s1000xr, insa tot GS-ul mi-a placut mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita investitia.

 

Nu ne-ai spus cum e cu zgomotul... desi de la Anakee 3 s-ar putea sa nu fie mare diferenta. Eu cand am testat prima data Adv in 2014 am tras pe dreapta sa vad ce naiba anvelope are pe ea de sunt asa zgomotoase si erau bineinteles A3. :D

Dar, si mai important, pt cei care totusi merg preponderent pe asfalt, este cum se comporta si pe ud/ploaie... unde am cele mai mari dubii. Dar cine stie, nici acolo n-or fi departe de A3, etalonul negativ al gamei.

 

Insa sunt convins ca pt cine vrea off la greu sunt extraordinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca sunt exact aceleasi gume dar acum mult timp m-am dat cu niste Heidenau K60 cam 1 an. Au vazut de la forestiere pana la Amckart unde polizam scaritele. Daca sunt la fel de bune .. la anu sau cand se vor toci Scorpionii poate le incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fostul Dakar am trecut de la Tourance la Scout. In afara de un zgomot mai pronunțat la rulare mi s-au părut incredibile pe asfalt, chiar si pe ploi torențiale prinse pe serpentine. Pe off clar o diferența in bine, cu excepția ierbii ude, nămolului sau nisipului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2011april -2016 sept

 

schimburi de ulei/revizii

filtre ulei si aer

anvelope

lichid de frana

placute de frana

rulmenti cardan

si MULTA ...MULTA BENZINA!!!!!

nu mai merge litrometrul si claxonul care este deja comandat

 

in rest CURBE, MUNTI, MARE SI MULTE PEISAJE DE VIS'

post-2209-0-18418800-1473183906_thumb.jpg

post-2209-0-29878000-1473184331_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am disponibil un set comlect,cu discuri frana, distantier fata si prezoane spate.Prezoanele de la jantele de aliaj sunt mai scurte.Urme normale de uzura,nu bat nu sunt lovite.Rulmentii roata fata sunt OK!.

 

Oare merg pe un 12GSA @2006?

Si un pret nu ar strica, mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Au cei de la Louis huse in care incape GSA-ul cu topcase si cutii laterale. Eu am una gri la care am facut un snur mai lung pe care il trec pe sub motocicleta astfel incat sa pot lega si husa sa nu o ia vantul. In curand trebuie sa imi iau alta pentru ca dupa aproape 2 ani s-a copt materialul si a inceput sa cedeze.

O husa foarte buna este cea care este la Louis acum la 90 de euro. Am una de 8 ani, din 2008. Folosita și în garaj și afara și nu da nici un semn de uzura, in ciuda vârstei. Este dintr-un material ușor cauciucat iar la interior are un strat textil. Vad ca au mai multe mărimi la Louis. Probabil 3XL-ul cuprinde Gsa-ul. In 2008 eu am luat-o de la cineva de pe forum cu 50 sau 60 de euro, care avea câteva sute de bucăți, neisncriptionate cu Louis, dar știu sigur ca era același model. Vânzătorul le cumpărase de la firma ce aproviziona Louis-ul. Verifica dimensiunile și vezi dacă 3XL-ul este ok pt GSA.

Codul este 10009606. Nu ma descurc cu link-ul de pe telefon.

Nu se compara cu cele gri de plastic care se coc și crapă sau se rup în bucăți mici după 1 an, de la soare, ploaie sau căldură degajata de motor.

Nu recomand manufacturarea uneia din folie de plastic/celofan pentru ca face condens dacă o pui peste motor imediat ce ai ajuns acasă.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica dimensiunile și vezi dacă 3XL-ul este ok pt GSA.

Codul este 10009606. Nu ma descurc cu link-ul de pe telefon.

Nu se compara cu cele gri de plastic care se coc și crapă sau se rup în bucăți mici după 1 an, de la soare, ploaie sau căldură degajata de motor.

Nu recomand manufacturarea uneia din folie de plastic/celofan pentru ca face condens dacă o pui peste motor imediat ce ai ajuns acasă.

 

Multumesc fain.

Sa fiu foarte sincer nu cred ca o sa merg pe varianta husa, desi probabil ajuta sa ascunzi sub o prelata ce ai de ascuns, efortul si spatiul ocupat prin cutii la un drum mai lung nu cred ca poate compensa penstru siguranta; preferinta mea este plasa aia metalica. Inca ma mai gandesc, deocamdata nu plec nicaieri :)

 

Ai PM.

Multumesc. Acum ai si tu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fiu foarte sincer nu cred ca o sa merg pe varianta husa, desi probabil ajuta sa ascunzi sub o prelata ce ai de ascuns, efortul si spatiul ocupat prin cutii la un drum mai lung nu cred ca poate compensa penstru siguranta; preferinta mea este plasa aia metalica. Inca ma mai gandesc, deocamdata nu plec nicaieri

 

Sa fiu foarte sincer, sa cari cu tine husa in plimbari (si ca spatiu ocupat, dar si sa stai s-o pui/scoti mereu) mi se parea ridicol :D Iar pt ce lasi pe motociocleta, se cam gasesc solutii.

» Post actualizat in 08 Sep 2016 11:03

La asta m-am gandit si eu dar ce husa e atat de mare ca sa incapa un 12GSA+cutii de aluminiu!?

 

Exista originala BMW Motorrad, pretul este ok (70-80€), au 2 sau 3 marimi dar spui pt ce moto. Este foarte buna calitativ, intra moto plus cutiile laterale dar nu cred ca si cu topcase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc husa originala de mai mult de 3 ani. A fost perfect impermeabila pana cand am spalat-o odata cu detergent auto, dar nici acum nu e de lepadat. Pentru a incapea motorul cu topcase am modificat-o. Ce-mi place la ea este ca nu-i cauciucata si se strange destul de bine astfel incat sa intre in cutia din dreptul tobei cu tot cu un lant serios si sa mai si ramana un pic de spatiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..intre in cutia din dreptul tobei cu tot cu un lant serios si sa mai si ramana un pic de spatiu.

De asta zic ca nu e practica, poate acopera chestiile care le ai pe mobra dar ocupa o geanta intraga. E cam aiurea sa o cari dupa tine mii de kilometri ca sa o folosesti de 3 ori in timpul calatoriei.

Pana acum din ce am citit si din parerile de pe forum cea mai practica mi se pare aia cu plasa Pacsafe, nu trebuie sa o cari in bagaje pentru ca poti sa o tii infasurata peste geanta tot timpul, mai poti sa arunci inauntru una-alta (ca de exemplu ghetele daca preferi sa mergi in pantofi cat timp esti la vizitat) si este si un element de siguranta suplimentara daca ti se desfac chingile... Mai trebuie sa ma lamuresc cu volumul, am o geanta waterproof de 30L, teoretic mi-ar trebui plasa de 55L dar ma gandesc sa o iau mai mare poate un 85L, mai ales daca se poate strange. As vrea sa le vad inainte...

 

In alta ordine de idei, mi-am luat suportul de Zumo 550 de la TT, ala cu suspensii de cauciuc care se incuie.. Inainte aveam doar prinderea de la Garmin si parca nu vibra atat, fac eu ceva gresit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, mi-am luat suportul de Zumo 550 de la TT, ala cu suspensii de cauciuc care se incuie.. Inainte aveam doar prinderea de la Garmin si parca nu vibra atat, fac eu ceva gresit?

 

Da, io cred ca gresesti ca mai investesti atatia bani intr-o navigatie atat de veche :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, io cred ca gresesti ca mai investesti atatia bani intr-o navigatie atat de veche :D

 

Eh, GPS-ul functioneaza OK, are mufa jack 3,5mm care se conecteaza la sistemul de intercom Bluesonic de la Schubert, am sarmele trase etc. Dar parca vibreaza prea tare... Oare trebuie sa strang suruburile alea mai are (cele care trec prin cauciucurile alea)?

01-065-0151-01-lg.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

(cred ca nu s-a salvat postul si s-a dus. Rescriu:)

 

S-a dus concediul si inapoi pe metereze acum.

Intre timp mi-a ajuns o parte din toolurile necesare schimbarii/reglajelor rulmentilor din grup.

Ce-a mai haioasa este in poza de mai jos - folosit pentru masurat jocul dintre pinioanele din grup:

post-18136-0-71617000-1473855837_thumb.jpg

Da, este made in Romania!

PS - puteam sa improvizez dar jocul masurat trebuie sa fie foarte mic - intre 0.1 si 0.22 mm insa nu stiam distanta dintre marginea axului rotii si locul masurarii - poate este cineva interesat si scriu aici - fix 25mm.

PS2 - astept dupa toolul pentru desfacut pinionul mic si incepe distractia.

 

:)

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...