Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salut!

Caut o mufa alimentare pompa benzina sau releul regulator defect complet cu mufa pentru r1200gs modelul 2004-2007 sau un cablu de bypass.

Stiu ca se gasesc pe siturile chinezesti cu pretul in $ , nu ma complic, doar daca se gasesc la noi in tara.

 

Multumesc!

Editat de vali.r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Întrebare:

Cum vibrează astea noi, față de GS-ul 1200 model 2008?

Mergi la Bavaria si fa un test ca sa te convingi singur.

GS-ul actual este evoluat mult fata de cel de acum 10 ani.

 

Exista totusi si doua capitole la care fostul statea mai bine: sunetul motorului si actionarea semnalizatoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Oky, hai ca le dau o sansa atunci anul asta si comand Scorpioanele :D

Multam !

Montate vineri, rodate ieri pe Lepsa. Not bad :D Multam de recomandare, la prima vedere sunt incantat de ele.

 

PS - daca e cineva interesat de un Nav 4 in stare perfecta, dati de veste. Desi nu fac prea mult uz de el, as vrea sa trec la 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt gume, era cam greu sa nu-ti placa, sunt fff aderente. Si cred ca tin binisor, eu am 12.000 cu ele si par la jumatate.

 

 

Ma tot gandeam ce as putea sa mai pun pe GS si doua chestii simt ca as incerca:

 

1. Extensie pedala frana (cand sunt ridicat in scarite mi-e foarte greu sa actionez frana spate - evident, e vorba de offroad)

2. Alte manete (in cazul in care as gasi vreo forma care sa apropie cat mai mult maneta de ghidon)

 

Ati avut vreo experienta cu asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca as fi dator cuiva cu ceva dar topicul prin care adrian45 si-a vandut GSA-ul este blocat deci postez aici. Am fost pretendent la acea mobra, din prima secunda m-am oferit sa-i fac plata in cont dar 2 motive m-au oprit sa inchei tranzactia. Cardanul avea vopseaua "umflata"iar la cererea mea Adrian s-a oferit sa sableze si sa vopseasca in camp electrostatic cardanul inainte sa preiau mobra. Apoi m-a informat ca din motive tehnice doar il curata si-l vopseste cu spray.Asta nu mi-a convenit. Apoi mi-a transmis acte de vanzare-cumparare direct intre mine si un englez mentionand ca el nu vrea sa mai apara in tranzactie. Eu am precizat ca doresc ca la preluarea mobrei sa aceasta sa aiba carte de identitate romaneasca.Acestea fiind spuse, i-am transmis ca din motive personale renunt la achizitie.

Cat de serios sau neserios sunt, o pot certifica cei care ma cunosc, nu un tip cu care am corespondat de cateva ori pe doua teme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu e topic de vanzari dar aici cred ca e mai potrivit sa postez.a fost pastele si am zis sa ma imbrac si eu cu haine noi asa ca mi -am luat o pereche de pantaloni tourshell nr 56 . Dar din cauza posteriorului voluminos imi sunt mici . Imi trebuie un 58 asa ca daca aveti in jur de 105-110 kg si bani in buzunar imi puteti face o oferta. Bineinteles pretul nu va fi cel de achizitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

» Post actualizat in 11 May 2018 03:02

Frane, suspensii,ciclistica, comoditate = cele mai bune comparativ cu ceea ce am calarit pana astazi adica VStrom DL 650 K9, XT1200Z Supertenere si CRF1000L Africa Twin. La comoditate Supertenere era aproape la fel. Pe off Africana are un ascendent dar se pare ca incet incet ma imprietenesc si cu bivolul meu actual . Tempomatul, Pro Shift-ul si ESA sunt niste delicii. Ma bucur ca am regasit dual brake (îi duceam dorul de la Supertenere). Nu m-a atras niciodata BMW, a fost o decizie de moment datorita curiozitatii insa nu regret nici o secunda si cred ca o sa fie o relatie de lunga durata cu Bavaria

» Post actualizat in 11 May 2018 03:09

In ceea ce priveste fiabilitatea nu sunt in masura sa povestesc. M-am inarmat cu rabdare si tutun. E mult hulita de unii, ridicata in slavi de altii. Pana acum, dupa 4000 km, am curatat de rugina un cardan si am ramas fara ABS din cauza unei erori de computer, chestie rezolvata in 5 minute la o diagnoza. Asta este ... vrei gadgeturi si electronica sa te bucuri de ele, te inarmezi cu rabdare si intelegere dupa cum spuneam ...

» Post actualizat in 11 May 2018 03:12

Mentionez ca mobra este SH, 2014 iar la achizitie avea intre 28tkm-29tkm. Am schimbat seile cu unele Touratech si am dotat-o cu crash-uri suplimentare de rezervor, scut Wunderlich si alte cateva nimicuri.

» Post actualizat in 11 May 2018 03:14

PS: am mai calarit anterior si Virago 535 si Dragstar 1100 dar alea sunt din alta poveste

» Post actualizat in 11 May 2018 04:00

Cateva poze suplimentare .. bivolul curat 😁

post-75004-0-71639000-1525999171_thumb.jpg

post-75004-0-64540200-1525999197_thumb.jpg

post-75004-0-27781500-1525999219_thumb.jpg

post-75004-0-36749100-1525999260_thumb.jpg

post-75004-0-44057600-1526011028_thumb.jpg

post-75004-0-44884200-1526011064_thumb.jpg

post-75004-0-47239200-1526011130_thumb.jpg

post-75004-0-94763600-1526011168_thumb.jpg

post-75004-0-45052200-1526011215_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice ! Eu m-am ferit de GSA ca mi s-a parut prea mare. Africana sigur e mai OK in offroad, mai usoara si suspensii mai lungi ...

 

Vopsea umflata pe blocul motor am si eu, de cand am luat-o (avea 3 ani si 50k km). Care e smecheria cu seile astea Touratech ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a) Eu nu ma asteptam la vopsea umflata la o mobra declarata pe topical de vanzare "intr-o stare de exceptie" dar recunosc faptul ca ulterior adrian45 mi-a trimis poze mai detaliate in care nu a ascuns acest aspect.Bineinteles ca poza reprezentativa cu vopseaua umflata nu se afla printre cele de prezentare pe topicul de vanzare.

B) Eu, asa neserios cum sunt, obisnuiesc sa platesc celui care vinde, prin transfer bancar, "la vedere", ca sa fie totul clar. Prin metoda propusa de adrian45 eu trebuia sa inchei un act de vanzare fictiv prin care cica am cumparat cash (10.000 GBP !! deci ilegal) o mobra de la un englez [ ar fi presupus ca m-am si deplasat in UK :) ] dar suma o achitam de fapt cash lui adrian45. Stiu ca se practica treaba asta dar mie nu-mi convine si cu asta basta.

 

Pentru mine seile Touratech reprezinta confort major suplimentar. Le-am avut si pe Africana si le-am apreciat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, inteleg. Tot el mi-a adus si mie mobra dar eu i-am platit neamtului online si ala mi-a trimis factura, deci a fost direct intre mine si neamt. Riscul a fost ca nu vazusem mobra live dar era dealer, aia e, am avut si noroc.

Dar nush daca mai procedez asa data viitoare :D

 

Eu am modificat o sa dintr-o bucata la MotoVis dar dupa doua modificari tot nu ma impac cu ea, am revenit la cea standard. Asa ca sunt in cautare ...

 

Am intrebat mai devreme dar nush daca a vazut cineva: a pus cineva extensie pt pedala de frana sau alte manete ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modificat o sa dintr-o bucata la MotoVis dar dupa doua modificari tot nu ma impac cu ea, am revenit la cea standard. Asa ca sunt in cautare ...

 

Daca vrei mai mult confort, saua de Adv (trebuie insa ambele) este clar mai confortabila.

Poate ti le da @Kings :D

 

Io am avut şa TT la GS-ul dohc insa n-as putea zice ca era neaparat mai buna decat asta de Adv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vlad, nu stiam ca e diferenta intre seile de GS si GSA. In poze n-am observat.

 

Daca e cineva pe aici care a modificat saua rog sa ma contacteze, am nevoie de niste idei. Am modificat-o de doua ori si tot nu a iesit bine, m-am reintors la saua originala.

 

Sau daca vinde cineva ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vlad, nu stiam ca e diferenta intre seile de GS si GSA. In poze n-am observat.

Sa iei totusi in calcul ca cea de Adv este si putin mai inalta... cu cca 2 cm parca. Deci, saua de Adv montata in pozitia joasa este cam cat cea standard de GS in pozitia inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci mai bine nu. Eu voiam ceva mai jos. Asta pare interesanta: https://www.wunderlich.de/shop/en/wunderlich-driver-seat-aktivkomfort-42720-020-1.html

 

Da, nu am probat-o dar tind sa cred ca este buna. Oricum, nu stiu ce ai putea gasi mai bun si o sa buna face diferenta notabila. Si o poti pastra sau vinde separat in caz ca schimbi moto.

 

Cu mentiunea ca astea cu "anti-perspiration" (valabil si la Touratech) se usuca / sterg mai greu cand sunt ude. Pe de alta parte poate ca vara pe caldura mare sunt putin mai confortabile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...