Doctor X Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Am incercat Metzeler Karoo Street. Extrem de incantat de ele .... Te-ai mișcat bine: într-o oră și zece minute ai cumpărat, ai schimbat și ai și probat gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 https://www.youtube.com/watch?v=huUzdjJKM-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 (editat) Zice si "twenty - twenty"! In rest nimic nou sub soare, Shiftcam-ul face acelasi lucru ca si V-tec-ul de la Honda dar in alt fel. Si nu e primul motor care "plimba" arborele cu came, a mai incercat candva Ferrari asta cu un arbore cu came conice, deci variatie continua. Editat Septembrie 18, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Am rulat on si off cu Karoo Street vreo 4000 km pe ex-ul R 1200 GSA LC/2014 pe care l-am predat acum cateva saptamani la buy back. Noul R 1200 GSA LC/2018 pe care l-am achizitionat are Bridgestone Battlax Adventure a41. Cert este ca dupa ce se "vor duce" astea, tot Karoo Street o sa montez ... Mi-au placut mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Iata si mult asteptatele detalii despre noul R1250 GS: https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0285057RO/noul-bmw-r-1250-gs-%C5%9Fi-noul-bmw-r-1250-rt?language=ro Pe mine, pe langa motor, ma incanta asta: Noul sistem Dynamic Brake Control DBC asigură și mai multă siguranță la frânare, chiar și în situațiile dificile, prin evitarea acționării neintenționate a manșonului de accelerație. Prin intervenția în sistemul de control al motorului, cuplul acestuia este redus în timpul frânării, pentru a se putea folosi la maximum forța de frânare la roata spate. Astfel, motocicleta este mai stabilă pe frânare și distanța de oprire este redusă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Cuvantul cheie este "rafinament" ... aici mi se pare ca sta prost GS-ul. In rest vad ca nu cad in capcana cailor putere (sau nu pot ?) .. KTM 1290 avand 160-170 CP. Nu prea vad ce sa faci cu atatia cai, astea nu-s motoare de dat in gura pe autostrada. + o intrebare ce pare stupida: cum imi dau seama daca mai functioneaza frana combinata ? Pe loc daca strang maneta spatele se invarte, deci cred ca merge doar in mers. Dar in mers .. franeaza intr-un fel doar din maneta si in alt fel cand le actionez pe amandoua. Nu mai inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 (editat) Pe mine, pe langa motor, ma incanta asta: Noul sistem Dynamic Brake Control DBC asigură și mai multă siguranță la frânare, chiar și în situațiile dificile, prin evitarea acționării neintenționate a manșonului de accelerație Anuleaza claxonul motocicletei si vei descoperi capacitati nebanuite ale creierului uman de a preveni situatiile dificile. » Post actualizat in 18 Sep 2018 18:43 KTM 1290 avand 160-170 CP. Nu prea vad ce sa faci cu atatia cai, astea nu-s motoare de dat in gura pe autostrada. Puterea mare la o astfel de motocicleta este la fel ca un penis de mari dimensiuni, chiar daca detinatorul nu-l foloseste macar se poate mandri cu el. Editat Septembrie 18, 2018 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 [...] astea nu-s motoare de dat in gura pe autostrada. E nu's. Cum sa nu fie ? + o intrebare ce pare stupida: cum imi dau seama daca mai functioneaza frana combinata ? Ce navi ai ? De l 5 in sus iti spune in statistici de cate ori a fost actionta frana spate. Oricum, cred ca ti-ar fi dat vreo eroare ceva daca avea vreo problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Am Navi 4, e batran sireacu, nu stie d-astea ... dar teoria e ca maneta iti actioneaza si spatele .. sau gresesc ? Confuzia vine si din faptul ca in ultima vreme am mers fara frana spate complet, s-a rezolvat cu o aerisire. Prin urmare am redescoperit frana spate si tare misto e Legat de dat in gura vorbeam serios, GS-ul nu mi se pare motor de mers tare. O singura data am ajuns pe la 180 dar mai mult de curiozitate, n-as rula la viteza aia. Poate cu un RT, ala are alta constructie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Legat de dat in gura vorbeam serios, GS-ul nu mi se pare motor de mers tare. O singura data am ajuns pe la 180 dar mai mult de curiozitate, n-as rula la viteza aia. Poate cu un RT, ala are alta constructie. Nu stiu cum percepi tu... dar eu ma dau mult si tare pe autostrada. De exemplu intr-o seara, plecand de la birou, trebuia sa ajungem in Bosnia. Tempomat 180-200 km/h pe autostrada in Croatia. Alta data chef de alergat prin Germania, veneam de la Garmisch... banda a treia cu +200 cu niste dilii cu M135i si S4... si toate astea cu toate cele 3 cutii pline. D-aia iubesc GS-ul si nu-l pot schimba cu altceva... tare pe autostrada apoi urci pe off-road cu pietris la 3000 m altitudine... Iar in oras si mai ales pe curbe... de vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Poti seta tempomatul la +180 km/h? Eu am incercat la cateva masini si n-a vrut al draq... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 Vlad - de gustibus. Eu moto in general nu o asociez prea bine cu ideea de autostrada. E drept insa ca ajungi si mult mai rapid. Dar moto = curbe. Pentru autostrada exista hayabusa & co. Multumesc KINGS pentru review, ieri mi-au venit Karoo-urile, saptamana viitoare le montez. Sa vad pe unde le rodez si revin cu impresii. Sa inteleg ca nu ma dumireste nimeni cu frana combinata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Cu cutiile laterale nu prea cred ca poti merge cu 200, chiar si pe la 180 cam incepe sa faca figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 Vlad - de gustibus. Eu moto in general nu o asociez prea bine cu ideea de autostrada. E drept insa ca ajungi si mult mai rapid. Dar moto = curbe. Eu nu incercam sa-ti schimb gusturile tale, ci sa-ti zic ca se poate fara probleme. Exact, curbele, pasurile, offroad-ul sunt placerea... dar cateodata, ca sa ai timp cat mai mult timp de curbe &co, trebuie sa ajungi repede pe autostrada, nu? » Post actualizat in 28 Sep 2018 14:41 Cu cutiile laterale nu prea cred ca poti merge cu 200, chiar si pe la 180 cam incepe sa faca figuri. Eu merg cu ele neextinse dar niciodata nu am avut problemele de care zici. Sau, cum adica nu crezi, zici ca exagerez / mint? Am zis ca am mers si putin peste 200... adica cat puteam si nu am simtit nimic, prin Germania. Poate sa ai mici senzatii din cauza anvelopelor, a presiunii in ele, a tronsonului de drum... Tu ai 2013 sau mai noua? Intreb referitor la amortizorul de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 29, 2018 Share Postat Septembrie 29, 2018 E posibil sa fi batut vantul prin Macedonia cand am mers eu cu 180, dar aveam si cutiile extinse. Nu e vorba ca nu te cred, dar eu nu m-am simtit safe la viteza aia cu toate cutiile, doar cu top-case-ul e alta poveste.Am 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 E posibil sa fi batut vantul prin Macedonia cand am mers eu cu 180, dar aveam si cutiile extinse. Nu e vorba ca nu te cred, dar eu nu m-am simtit safe la viteza aia cu toate cutiile, doar cu top-case-ul e alta poveste.Am 2014. Da, am uitat sa enumar si vantul intre factorii de mai sus. Clar poate influenta senzatia... Dar in Macedonia mie mai rau mi-a fost cu gropile... era in 2014, abia imi luasem LC-ul precedent, veneam din Grecia si aveam chef de alergat ca era autostrada goala. Insa te trezeai cu gropi, ocazional, pe mijlocul benzii... si nu tocmai mici. La mersul cu cutiile, mie din contra, mi se pare ca topcase-ul imi poateda o mica instabilitate. In schimb, cu cutiile laterale si fara topcase mi se pare ca sta perfect pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 (editat) Salutare tuturor. Proaspat posesor de GSA 2017 triple-black, am intrat in sfarsit in hora producatorului bavarez si astept cu nerabdare ...costurile urmatoarei revizii. Editat Octombrie 4, 2018 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 Salutare tuturor. Proaspat posesor de GSA 2017 triple-black, am intrat in sfarsit in hora producatorului bavarez si astept cu nerabdare ...costurile urmatoarei revizii. Bun venit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 (editat) Am stat aseara pana tarziu sa ma documentez pe forumurile de afara care-i diferenta dintre 2017 si 2017.5 si fiabilitatea bordului TFT la noile modele. Deosebiri, asemanari, comparatii. A mea e fabricatie 08.03.2017 si intreband la Bavaria inainte intru in posesia ei daca se incadreaza in programul de recall, mi s-a spus dupa ce s-a dat la o parte garnitura de la una din jambe in partea de sus ca dupa cum sunt capsate cica nu s-ar incadra in acel program de rechemare pentru revizuirea prinderilor. Voi ce stiti ? O verifica ei dupa seria de sasiu si asa imi vor spune daca se incadreaza sau nu in programul de recall ? Stiam ca perioada era pentru toate modelele fabricate intre noiembrie 2013- iunie 2017. Acum e numai dupa seria de sasiu daca e cu probleme sau nu ? Editat Octombrie 5, 2018 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 salut, sa o plimbi sanatos si fara evenimente.Cred ca mai multe informatii despre modelul tau gasesti pe celalalt topic, cel cu 1200 LC 2013 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 salut, sa o plimbi sanatos si fara evenimente. Cred ca mai multe informatii despre modelul tau gasesti pe celalalt topic, cel cu 1200 LC 2013 in sus. Ups, ok. Sorry, nu am stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 Salutare. Ma alaturi posesorilor BMW cu un GS 1200 Adv 2017 triple-black, luat de la Bavaria Otopeni. Genti si topcase metalice, keyless, abs pro, esa dinamic, navi 6, 9733 km, achizitionata de noua de cineva din Slatina anul trecut, tot de la ei de la Bavaria Otopeni. Desi e fabricatie 08.03.2017, mi s-a spus ca nu e nevoie de recall pe jambe cu acele prinderi suplimentare, desi cunosteam ca programul de rechemare in service se adreseaza modelelor fabricate din noiembrie 2013 pana in iunie 2017. Mai fac sapaturi totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 pune niste poze sa o vedem si noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 (editat) pune niste poze sa o vedem si noi ! Am pus pe topicul de LC ca daca a zis cineva sa postez in partea cealalta, aia am facut. Desi acolo am vazut doar GS 1200 LC fara Adv. Aici pe topicul asta am vazut ca mai scrie si Adv, de asta postasem initial aici.» Post actualizat in 05 Oct 2018 08:04 Acum se vor face topicuri separate pentru fiecare model diferit in functie de ani ? Acolo scrie 2013, nu 2013 + sau ceva de genu. Si nici aici nu e mentionat in titlu daca e model 1200 dohc sau simplu sau lc. E interpretabila treaba deci. » Post actualizat in 05 Oct 2018 08:06 salut, sa o plimbi sanatos si fara evenimente. Cred ca mai multe informatii despre modelul tau gasesti pe celalalt topic, cel cu 1200 LC 2013 in sus. Crezi sau esti sigur de ceea ce scrii ? Eu am vazut ca scrie 2013 si atat la titlu. Editat Octombrie 5, 2018 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 eu pot sa-ti spun ca nu ma dereanjeaza deloc sa fie un singur topic cu 1200 .. orice informatie e binevenita.Eu nu te fugarisem de aici, doar iti spuneam ca mai este un topic cu 1200 mai apropiate de anul tau ...feel free sa scrii unde vrei din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.