Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zice si "twenty - twenty"! :crack:

In rest nimic nou sub soare, Shiftcam-ul face acelasi lucru ca si V-tec-ul de la Honda dar in alt fel. Si nu e primul motor care "plimba" arborele cu came, a mai incercat candva Ferrari asta cu un arbore cu came conice, deci variatie continua.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rulat on si off cu Karoo Street vreo 4000 km pe ex-ul R 1200 GSA LC/2014 pe care l-am predat acum cateva saptamani la buy back. Noul R 1200 GSA LC/2018 pe care l-am achizitionat are Bridgestone Battlax Adventure a41. Cert este ca dupa ce se "vor duce" astea, tot Karoo Street o sa montez ... Mi-au placut mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si mult asteptatele detalii despre noul R1250 GS: https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0285057RO/noul-bmw-r-1250-gs-%C5%9Fi-noul-bmw-r-1250-rt?language=ro

 

Pe mine, pe langa motor, ma incanta asta: Noul sistem Dynamic Brake Control DBC asigură și mai multă siguranță la frânare, chiar și în situațiile dificile, prin evitarea acționării neintenționate a manșonului de accelerație. Prin intervenția în sistemul de control al motorului, cuplul acestuia este redus în timpul frânării, pentru a se putea folosi la maximum forța de frânare la roata spate. Astfel, motocicleta este mai stabilă pe frânare și distanța de oprire este redusă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuvantul cheie este "rafinament" ... aici mi se pare ca sta prost GS-ul. In rest vad ca nu cad in capcana cailor putere (sau nu pot ?) .. KTM 1290 avand 160-170 CP. Nu prea vad ce sa faci cu atatia cai, astea nu-s motoare de dat in gura pe autostrada.

 

+ o intrebare ce pare stupida: cum imi dau seama daca mai functioneaza frana combinata ? Pe loc daca strang maneta spatele se invarte, deci cred ca merge doar in mers. Dar in mers .. franeaza intr-un fel doar din maneta si in alt fel cand le actionez pe amandoua. Nu mai inteleg :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine, pe langa motor, ma incanta asta: Noul sistem Dynamic Brake Control DBC asigură și mai multă siguranță la frânare, chiar și în situațiile dificile, prin evitarea acționării neintenționate a manșonului de accelerație

 

Anuleaza claxonul motocicletei si vei descoperi capacitati nebanuite ale creierului uman de a preveni situatiile dificile.

» Post actualizat in 18 Sep 2018 18:43

KTM 1290 avand 160-170 CP. Nu prea vad ce sa faci cu atatia cai, astea nu-s motoare de dat in gura pe autostrada.

 

Puterea mare la o astfel de motocicleta este la fel ca un penis de mari dimensiuni, chiar daca detinatorul nu-l foloseste macar se poate mandri cu el.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] astea nu-s motoare de dat in gura pe autostrada.

E nu's. Cum sa nu fie ? :D

 

+ o intrebare ce pare stupida: cum imi dau seama daca mai functioneaza frana combinata ?

Ce navi ai ? De l 5 in sus iti spune in statistici de cate ori a fost actionta frana spate.

Oricum, cred ca ti-ar fi dat vreo eroare ceva daca avea vreo problema ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Navi 4, e batran sireacu, nu stie d-astea ... dar teoria e ca maneta iti actioneaza si spatele .. sau gresesc ?

 

Confuzia vine si din faptul ca in ultima vreme am mers fara frana spate complet, s-a rezolvat cu o aerisire. Prin urmare am redescoperit frana spate si tare misto e :grinbandit:

 

Legat de dat in gura vorbeam serios, GS-ul nu mi se pare motor de mers tare. O singura data am ajuns pe la 180 dar mai mult de curiozitate, n-as rula la viteza aia. Poate cu un RT, ala are alta constructie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de dat in gura vorbeam serios, GS-ul nu mi se pare motor de mers tare. O singura data am ajuns pe la 180 dar mai mult de curiozitate, n-as rula la viteza aia. Poate cu un RT, ala are alta constructie.

 

Nu stiu cum percepi tu... dar eu ma dau mult si tare pe autostrada. De exemplu intr-o seara, plecand de la birou, trebuia sa ajungem in Bosnia. Tempomat 180-200 km/h pe autostrada in Croatia.

Alta data chef de alergat prin Germania, veneam de la Garmisch... banda a treia cu +200 cu niste dilii cu M135i si S4... si toate astea cu toate cele 3 cutii pline.

 

D-aia iubesc GS-ul si nu-l pot schimba cu altceva... tare pe autostrada apoi urci pe off-road cu pietris la 3000 m altitudine... Iar in oras si mai ales pe curbe... de vis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad - de gustibus. Eu moto in general nu o asociez prea bine cu ideea de autostrada. E drept insa ca ajungi si mult mai rapid. Dar moto = curbe. Pentru autostrada exista hayabusa & co.

 

Multumesc KINGS pentru review, ieri mi-au venit Karoo-urile, saptamana viitoare le montez. Sa vad pe unde le rodez si revin cu impresii.

 

Sa inteleg ca nu ma dumireste nimeni cu frana combinata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad - de gustibus. Eu moto in general nu o asociez prea bine cu ideea de autostrada. E drept insa ca ajungi si mult mai rapid. Dar moto = curbe.

 

Eu nu incercam sa-ti schimb gusturile tale, ci sa-ti zic ca se poate fara probleme.

Exact, curbele, pasurile, offroad-ul sunt placerea... dar cateodata, ca sa ai timp cat mai mult timp de curbe &co, trebuie sa ajungi repede pe autostrada, nu?

» Post actualizat in 28 Sep 2018 14:41

Cu cutiile laterale nu prea cred ca poti merge cu 200, chiar si pe la 180 cam incepe sa faca figuri.

 

Eu merg cu ele neextinse dar niciodata nu am avut problemele de care zici. Sau, cum adica nu crezi, zici ca exagerez / mint?

Am zis ca am mers si putin peste 200... adica cat puteam si nu am simtit nimic, prin Germania. Poate sa ai mici senzatii din cauza anvelopelor, a presiunii in ele, a tronsonului de drum...

Tu ai 2013 sau mai noua? Intreb referitor la amortizorul de ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fi batut vantul prin Macedonia cand am mers eu cu 180, dar aveam si cutiile extinse. Nu e vorba ca nu te cred, dar eu nu m-am simtit safe la viteza aia cu toate cutiile, doar cu top-case-ul e alta poveste.Am 2014.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fi batut vantul prin Macedonia cand am mers eu cu 180, dar aveam si cutiile extinse. Nu e vorba ca nu te cred, dar eu nu m-am simtit safe la viteza aia cu toate cutiile, doar cu top-case-ul e alta poveste.Am 2014.

 

Da, am uitat sa enumar si vantul intre factorii de mai sus. Clar poate influenta senzatia... Dar in Macedonia mie mai rau mi-a fost cu gropile... era in 2014, abia imi luasem LC-ul precedent, veneam din Grecia si aveam chef de alergat ca era autostrada goala. Insa te trezeai cu gropi, ocazional, pe mijlocul benzii... si nu tocmai mici.

 

La mersul cu cutiile, mie din contra, mi se pare ca topcase-ul imi poateda o mica instabilitate. In schimb, cu cutiile laterale si fara topcase mi se pare ca sta perfect pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Proaspat posesor de GSA 2017 triple-black, am intrat in sfarsit in hora producatorului bavarez si astept cu nerabdare ...costurile urmatoarei revizii. :crack:

Bun venit ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat aseara pana tarziu sa ma documentez pe forumurile de afara care-i diferenta dintre 2017 si 2017.5 si fiabilitatea bordului TFT la noile modele. Deosebiri, asemanari, comparatii.

A mea e fabricatie 08.03.2017 si intreband la Bavaria inainte intru in posesia ei daca se incadreaza in programul de recall, mi s-a spus dupa ce s-a dat la o parte garnitura de la una din jambe in partea de sus ca dupa cum sunt capsate cica nu s-ar incadra in acel program de rechemare pentru revizuirea prinderilor. Voi ce stiti ?

O verifica ei dupa seria de sasiu si asa imi vor spune daca se incadreaza sau nu in programul de recall ? Stiam ca perioada era pentru toate modelele fabricate intre noiembrie 2013- iunie 2017. Acum e numai dupa seria de sasiu daca e cu probleme sau nu ?

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma alaturi posesorilor BMW cu un GS 1200 Adv 2017 triple-black, luat de la Bavaria Otopeni. Genti si topcase metalice, keyless, abs pro, esa dinamic, navi 6, 9733 km, achizitionata de noua de cineva din Slatina anul trecut, tot de la ei de la Bavaria Otopeni.

Desi e fabricatie 08.03.2017, mi s-a spus ca nu e nevoie de recall pe jambe cu acele prinderi suplimentare, desi cunosteam ca programul de rechemare in service se adreseaza modelelor fabricate din noiembrie 2013 pana in iunie 2017. Mai fac sapaturi totusi.

post-13229-0-82527200-1538720510_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pune niste poze sa o vedem si noi !

Am pus pe topicul de LC ca daca a zis cineva sa postez in partea cealalta, aia am facut. Desi acolo am vazut doar GS 1200 LC fara Adv. Aici pe topicul asta am vazut ca mai scrie si Adv, de asta postasem initial aici.

» Post actualizat in 05 Oct 2018 08:04

Acum se vor face topicuri separate pentru fiecare model diferit in functie de ani ? Acolo scrie 2013, nu 2013 + sau ceva de genu. Si nici aici nu e mentionat in titlu daca e model 1200 dohc sau simplu sau lc. E interpretabila treaba deci.

» Post actualizat in 05 Oct 2018 08:06

salut, sa o plimbi sanatos si fara evenimente.

Cred ca mai multe informatii despre modelul tau gasesti pe celalalt topic, cel cu 1200 LC 2013 in sus.

Crezi sau esti sigur de ceea ce scrii ? Eu am vazut ca scrie 2013 si atat la titlu. Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pot sa-ti spun ca nu ma dereanjeaza deloc sa fie un singur topic cu 1200 .. orice informatie e binevenita.
Eu nu te fugarisem de aici, doar iti spuneam ca mai este un topic cu 1200 mai apropiate de anul tau ...
feel free sa scrii unde vrei din partea mea
:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...