Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km.

.... 2010 onwards are doua axe cu came/cilindru, alea din 80 pana in 2010 aveau numa unu. Acuma ce e mai ieftin, sa reglezi niste supape sau sa cumperi niste pastile? ;) Sa astepti pana ce iti ajung, etc etc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km.

Abia in 2010 au aparut modificarile de care vorbesti, care confera avantaje service-urilor. De ce? Nu mai poti sa-ti faci servisarea acasa pe genunchi. Pentru un utilizator normal, nu prea sunt diferente. Cost minimal la fiecare revizie sau bartai costul la fiecare 4 revizii.

 

Incet incet BMW ajunge la standardul de motocicleta ordinara. Inainte macar erau bulletproof. Daca le trec pe apa nu va mai avea aproape niciun avantaj fata de ST12 ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei indragostiti de motoare vechi exista SH, dar nu inteleg de ce sa iau un motor invechit de nou si la un purcoi de bani. Ce mi s-a parut mereu anapoda la GS-uri este discrepanta intre tehnica motorului si sumedenia de gadgeturi electronice de ultima generatie puse pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Bogdan, am zis in repetate randuri... BMW e un motor simplu, usor de reparat daca ai scule potrivite si stii ce face fiecare piesa in parte, etc.

 

Ii cel mai simplu dpdv tehnic, nimic nu e complicat pe el. Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON.

 

Acuma nu te poti apuca sa te lauzi ca 12xtz e 13 15 k eur, normal ca or trebuit baietii sa scada pretu ca sa vanda si ei ceva, dar BMW e BMW si HONDA si YAMAHA nu e BMW :D

Mesaj completat

Cand o sa detii/daca o sa detii un BMW o sa intelegi de ce e asa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT

AM SI EU O INTREBARE

SAPTAMANA ASTA AM SCHIMBAT GUMELE METZELER EXP CU CONTI TRAIL ATACK? VOI CARE GUME AVETI /CARE VI SE PAR MAI BUNE DINTRE CELE 2? ...........

Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.

Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin)

In shimb pe off road sunt oribile!

Mesaj completat

Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.

Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin)

In shimb pe off road sunt oribile!

post-17027-1302779893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Bogdan, am zis in repetate randuri... BMW e un motor simplu, usor de reparat daca ai scule potrivite si stii ce face fiecare piesa in parte, etc.

 

Ii cel mai simplu dpdv tehnic, nimic nu e complicat pe el. Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON.

 

Acuma nu te poti apuca sa te lauzi ca 12xtz e 13 15 k eur, normal ca or trebuit baietii sa scada pretu ca sa vanda si ei ceva, dar BMW e BMW si HONDA si YAMAHA nu e BMW :P

Mesaj completat

Cand o sa detii/daca o sa detii un BMW o sa intelegi de ce e asa ;)

Am detinut deja un BMW si nu am simtit nimic special si Slava Domnului! ca nu toate motoarele sunt BMW, ca sa avem si noi ceilalti de unde alege. :D

Mesaj completat

Abia in 2010 au aparut modificarile de care vorbesti, care confera avantaje service-urilor. De ce? Nu mai poti sa-ti faci servisarea acasa pe genunchi. Pentru un utilizator normal, nu prea sunt diferente. Cost minimal la fiecare revizie sau bartai costul la fiecare 4 revizii.

Am avut numai motoare cu pastile (inclusiv BMW F) si la toate le-am facut verificarea jocului si daca a fost cazul inlocuirea pastilelor acasa, nu pe genunchi, dar in la mine-n garaj. Nu este chiar atat de greu si odata la 50-80000km nu este o tragedie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am detinut deja un BMW si nu am simtit nimic special si Slava Domnului! ca nu toate motoarele sunt BMW, ca sa avem si noi ceilalti de unde alege. :D

R sau K? Altfel ma fac ca nu am vazut ce scrii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN PRIMUL RAND ASFALT USCAT SI SA FOLOSESTI SANATOS GS-UL NOU

VREAU SA-TI SPUN CA MI-AM FACUT UN OBICEI DE A MERGE LA BMW WIEN DIN DOUA IN DOUA WIKENDURI

 

APOI MI-AM FACUT TURA PREFERATA SPRE MARIAZELL CU ADVENTURERUL MEU............VREO 55O KM DUS INTORS

 

ACUM DE PASTI MERG DIN NOU ,VINERI DRIVE TEST CU K 1300 S IAR SIMBATA CU GTL DE 1600 DUPA CARE NORMAL IMI FAC TURA SPRE MARIAZELL...

 

SUPER OK BMW WIEN.....IN SPETA DOMNUL POLSTER , MI SE PAR FT MALEABILI ,M-AM DRAIVUIT CU TOT CE MISCA IN REPREZENTANTA ,SI IN WIEN CHIAR AI UNDE ....TULNER STRASSE ,HOHEN STRASSE ETC

 

INTENTIONEZ SA-MI I-AU SI UN TOURING ...DEOCAMDATA IMI PLACE FT FT MULT RT DAR SI GT-UL DE 1600 MERGE BETON DAR PARCA ESTE MAI PRIETENOS RT-UL

 

POATE NE VEDEM CANDVA SA-MI DAI CEVA DETALII DESPRE REPREZENTANTA WIEN PT CA AM IMPRESIA CA VOI LUA MOTORUL DE LA EI,,,,,,PT CA UNGURII M-AU CAM ENERVAT ULTIMELE 2 DATI

 

Salut si Merci pt. urare!

De ce nu dai un semn de viata cand vii?? In 2008 cand ne-am cunoscut nu te-am mai prins la Kprun :P , cred ca am dormit pe locul tau acolo. :D

 

Eu am fost duminica la Mariazell. De Kalte Kuchl stii? /index.php?showtopic=651841

 

Da, cei de la BMW Wien sunt foarte amabili; Alex Polster mi-a vandut acum GS-ul si ne-am inteles excelent.

 

Eu n-am apucat inca sa fac test cu K1600 dar n-au intrat zilele in sac; oricum, in caz ca pastrezi si ADV, nu prea vad rostul sa iei RT, mai bine un K.

Deci, cand mai vii, pot sa-ti mai arat ceva trasee in zona si-ti pun si o vorba buna la Alex ;) Dar ia-l si pe Daniel la plimbare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... 2010 onwards are doua axe cu came/cilindru, alea din 80 pana in 2010 aveau numa unu. Acuma ce e mai ieftin, sa reglezi niste supape sau sa cumperi niste pastile? ;) Sa astepti pana ce iti ajung, etc etc :D

 

 

deci adunam

harea - ca pui pastile si nu mai faci la 10000 reglaj tacheti

cata - 2 axe cu came fata de una

 

si si si.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi cinstit si recunoaste ca cea mai importanta imbunatatire este motorul. Facelift-ul e moft, eu nu am sesizat diferenta!

 

Hai sa fiu cinstit... pt. cat am mers pe generatia anterioara de boxere 1200, indiferent ca a fost RT, R, GS, la motor nu simt diferenta. Si nici nu este asa mare, decat putin in turatii medii dar nici tipul anterior nu statea rau deloc.

Faza cu supapele, pastile etc... oricum o duc la service la fiecare 10.000, ce-i fac aia acolo, ma lasa rece.

 

In schimb, facelift-ul din 2008 a insemnat o discreta improspatare la design dar pe care eu chiar o apreciez, cutie de viteze mai buna, mai exacta si mai bine etajata pt. reprize mai rapide, renuntarea la inutilul amplificator de franare care facea mai mult rau decat bine (ma rog, asta l-au schimbat din toamna 2006) si mai ales posibilitatea de a pune dotari noi cum ar fi ESA, RDC, proiectoare etc.

 

Mesaj completat

R sau K? Altfel ma fac ca nu am vazut ce scrii ;)

 

Iti raspund eu... a avut doar un F650... asa ca nu a simtit mare lucru din BMW :D

Mesaj completat

Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON.

 

Aici o dai rau in bara... vorbesti ca ala care zice ca Logan sau Mercedes e acelasi lucru, ca tot masina e si tot de la A la B te duce...

 

Si conteaza unde ar fi facute? Conteaza cum arata, cum te simti in ele, cat de bine te protejeaja, ca siguranta dar si la ploaie/vant etc etc. Iar aici apare "standardul", pe care fiecare plateste cat il apreciaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unu m-am saturat sincer de discutia asta cu bmw vs restu. Sincer. Faca fiecare ce vrea, cumepre-si ce vrea, cate reviews pe afara, etc.

 

Btw, parca eram la un moment dat amandoi de acord ca astea mai noi is mai slabe. Acu ca ai una din ele, brusc e buna si eu o dau in bara ;) Rau de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fiu cinstit... pt. cat am mers pe generatia anterioara de boxere 1200, indiferent ca a fost RT, R, GS, la motor nu simt diferenta. Si nici nu este asa mare, decat putin in turatii medii dar nici tipul anterior nu statea rau deloc.

Faza cu supapele, pastile etc... oricum o duc la service la fiecare 10.000, ce-i fac aia acolo, ma lasa rece.

 

In schimb, facelift-ul din 2008 a insemnat o discreta improspatare la design dar pe care eu chiar o apreciez, cutie de viteze mai buna, mai exacta si mai bine etajata pt. reprize mai rapide, renuntarea la inutilul amplificator de franare care facea mai mult rau decat bine (ma rog, asta l-au schimbat din toamna 2006) si mai ales posibilitatea de a pune dotari noi cum ar fi ESA, RDC, proiectoare etc.

 

Mesaj completat

 

 

Iti raspund eu... a avut doar un F650... asa ca nu a simtit mare lucru din BMW ;)

Mesaj completat

 

 

Aici o dai rau in bara... vorbesti ca ala care zice ca Logan sau Mercedes e acelasi lucru, ca tot masina e si tot de la A la B te duce...

 

Si conteaza unde ar fi facute? Conteaza cum arata, cum te simti in ele, cat de bine te protejeaja, ca siguranta dar si la ploaie/vant etc etc. Iar aici apare "standardul", pe care fiecare plateste cat il apreciaza.

Ei vezi ca se poate! Sunt mai multe decat un amarat de facelift! Si acum privind in urma cum apare vechiul GS? Plin de hibe si greseli de proiectare pe care BMW le-a corectat partial, dar nu si le-a asumat ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.

Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin)

In shimb pe off road sunt oribile!

Mesaj completat

 

nu aluneca pe ud?

despre metzeler pot spune ca au o aderanta exceptinala si in conditii de ud

ideea este ca tin ft putin

maxim 8000 ,eu recunosc am tras de ele pt ca am asteptat revizia de 10000 de la budapesta ,in arad nu avem cine sa le echilibreze cum trebuie ,la budapesta au scula si pt roata fata

am facut cu conti 1700 km in wikendul trecut in trei zile de fapt si sincer mi se par fenomanale pe siselele de afara ma refer austria ungaria

 

om vedea cum se comporta la noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei vezi ca se poate! Sunt mai multe decat un amarat de facelift! Si acum privind in urma cum apare vechiul GS? Plin de hibe si greseli de proiectare pe care BMW le-a corectat partial, dar nu si le-a asumat ca atare.

 

Hmm...

 

1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift.

 

2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.)

Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal.

 

Mesaj completat

Btw, parca eram la un moment dat amandoi de acord ca astea mai noi is mai slabe. Acu ca ai una din ele, brusc e buna si eu o dau in bara :D Rau de tot.

 

;) NICIODATA nu am luat apararea celor vechi in defavoarea celor noi; nu fac parte din categoria subiectivistilor care mereu lauda doar ce au ei sau vin cu texte deja clasice ca vai ce fiabil era boxerul de acum xx ani; nu neg, era, dar ce inseamna, sa nu mai evoluam?

Chiar si in cei 3 ani cat am avut 1100 mereu admiram si laudam generatia 1200; e suficient sa mergi 5 km si simti diferenta de ani/generatie si bineinteles, nu numai la motorul in sine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...

 

1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift.

 

2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.)

Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal.

 

Mesaj completat

 

 

;) NICIODATA nu am luat apararea celor vechi in defavoarea celor noi; nu fac parte din categoria subiectivistilor care mereu lauda doar ce au ei sau vin cu texte deja clasice ca vai ce fiabil era boxerul de acum xx ani; nu neg, era, dar ce inseamna, sa nu mai evoluam?

Chiar si in cei 3 ani cat am avut 1100 mereu admiram si laudam generatia 1200; e suficient sa mergi 5 km si simti diferenta de ani/generatie si bineinteles, nu numai la motorul in sine.

 

ca sa va spun parerea mea

2010 este indiscutabil mai misto decat 2007...fostul meu motor era tunningat pina la dumnezo ,a proasta

nu am calculat ca benzina romaneasca si praful romanesc imi va deregla vesnic motorul

avea aaxe cu came si culbutori usori wunderlich ,,ecavuare completa sebring ,filtru sport si DYNO stage 3

128 de cai si 126 nm .................SI?......CE? AJUNGEA INSTANT LA PESTE 220..........DAR VESNIC ERA DEREGLAT

MERGEA BINE DUPA CE ReGLAU UNGURII SI FOLOSEAM BENZINA LOR .....IN REST TOBA IMI FUTEA NERVII LA DRUM LUNG ,ASC intra destul de des pt ca rupea aderenta,trebuia sa-mi mananc nervii cu reglatu suspensiei cu surubelnita etc etc

am fost cu VLD la NESSEBAR abia m-am tinut de el cu tot tunningul si am facut schimb,intre motoaresi am ramas surprins,

2010 merge mult mai bine,este elastic ,are ture in plus ,suna bine ,ajunge repede la 220 ,franeaza MULT MAI BINE,iar ESA este demential.LA BENZINA NU FACE FIGURI,,,,am fost pus in situatia sa bag benzina din varf de munte si nu am avut o problema.CU CELALALT IMI F,,,,,TE,,,,,M NERVII in situatii similare...................asa ca ungurii mi-au dat 1500 la 30 mii km anu trecut si vamos amigos

ce nu=mi place este face liftul ,mi se pare ft GAY ,fata de 2007,.......in rest de generatiile anterioare nu comentez......pt mine nu exista...au facut istorie si atat m-am dat cu ele au o singura calitate sunt ft rezistente dar sunft greoaie depasite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...

 

1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift.

 

2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.)

Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal.

 

Mesaj completat

 

 

;) NICIODATA nu am luat apararea celor vechi in defavoarea celor noi; nu fac parte din categoria subiectivistilor care mereu lauda doar ce au ei sau vin cu texte deja clasice ca vai ce fiabil era boxerul de acum xx ani; nu neg, era, dar ce inseamna, sa nu mai evoluam?

Chiar si in cei 3 ani cat am avut 1100 mereu admiram si laudam generatia 1200; e suficient sa mergi 5 km si simti diferenta de ani/generatie si bineinteles, nu numai la motorul in sine.

 

ca sa va spun parerea mea

2010 este indiscutabil mai misto decat 2007...fostul meu motor era tunningat pina la dumnezo ,a proasta

nu am calculat ca benzina romaneasca si praful romanesc imi va deregla vesnic motorul

avea aaxe cu came si culbutori usori wunderlich ,,ecavuare completa sebring ,filtru sport si DYNO stage 3

128 de cai si 126 nm .................SI?......CE? AJUNGEA INSTANT LA PESTE 220..........DAR VESNIC ERA DEREGLAT

MERGEA BINE DUPA CE ReGLAU UNGURII SI FOLOSEAM BENZINA LOR .....IN REST TOBA IMI FUTEA NERVII LA DRUM LUNG ,ASC intra destul de des pt ca rupea aderenta,trebuia sa-mi mananc nervii cu reglatu suspensiei cu surubelnita etc etc

am fost cu VLD la NESSEBAR abia m-am tinut de el cu tot tunningul si am facut schimb,intre motoaresi am ramas surprins,

2010 merge mult mai bine,este elastic ,are ture in plus ,suna bine ,ajunge repede la 220 ,franeaza MULT MAI BINE,iar ESA este demential.LA BENZINA NU FACE FIGURI,,,,am fost pus in situatia sa bag benzina din varf de munte si nu am avut o problema.CU CELALALT IMI F,,,,,TE,,,,,M NERVII in situatii similare...................asa ca ungurii mi-au dat 1500 la 30 mii km anu trecut si vamos amigos

ce nu=mi place este face liftul ,mi se pare ft GAY ,fata de 2007,.......in rest de generatiile anterioare nu comentez......pt mine nu exista...au facut istorie si atat m-am dat cu ele au o singura calitate sunt ft rezistente dar sunft greoaie depasite

Mesaj completat

 

vroiam sa zic 15000 de euro la by back,,,,,,,,,,,,,,,si l-am dat urgent

Mesaj completat

 

diferenta intre bmw 2007 fara tunning si cel cu tunnig este evidenta....cel fara tunning are probleme in turele mici si mijloci mai ales daca esti incarcat si in urcare.....cel cu tunning este superior find mult mai stabil si trage mult mai bine ..in plus cele 2 gapuri de putere la 5000 si 7000 de ture cand motoru moare au disparut ,adica cele doua platouri din mijlocul si sfarsitul curbei dyno au disparut..........cu toate astea la 2010, FASCISTII au rezolvat problema din fabrica si mult mai bine decat tunningul la 2007....au rezolvat turele mici si mijlocii,i-au golit toba si i-au pus flapsul prin urmare suna demential ..grav jos si nederanjant si ft important APROBAT TUV .in viitor tobele de tunning vor avea impozit infiorator....din punctul asta de vedere ii admir..............a rezultat un motor net supperior in toate regimurile de turatie ,mult mai comod,cutia mult mai buna,frana idem..............iar ESA cum spuneam demential

 

sunt curios ce ofera in plus racirea pe apa cu cei aproape 130 de cai si 140 nm.........greutate in plus dar si impozit mai mic fiind euro 5,...............din punctul meu de vedere pina acum au facut motocicleta perfecta.......si trebuie sa ma incante ft tare racirea pe apa ca sa-l schimb.......eventual daca se simte bine din punt de vedere funtional la 200 km la ora pt ca momentan la 150 pe autostrada ma plictisesc de moarte ...........in rest pe serpentinele din austria si din dolomiti am sesizat ca ramane REGINA......RESTUL ESTE POEZIE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...

 

1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift.

 

2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.)

Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal.

Pai tocmai ai spus-o direct tu, ca indirect ai spus-o mai inainte. Daca sistemul de franare a fost complet modificat pt ca cel initial era periculos asta cum se chiama? Oricum bine ca ti-ai luat ultima generatie de GS, dar nu te bucura ca nu ai scapat de tot. Ti-a lasat si tie BMW cateva bucurii. Stii nu? Luminile mediocre, vibratiile si consumul de ulei. Dar ce conteaza asta pt un adevarat fan!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOGDAN

 

oricat de lumini mediocre , vibratii si mult ulei papa

 

Se pare ca in romania sunt inmatriculate peste 1oo de gs si gsa

 

de spre super mobra yamaha de 1200 am auzit ca sunt 3

 

ce sa inteleg din asta ca sunt 100 de fraieri si 3 destepti.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...