bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km. Editat Aprilie 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km. .... 2010 onwards are doua axe cu came/cilindru, alea din 80 pana in 2010 aveau numa unu. Acuma ce e mai ieftin, sa reglezi niste supape sau sa cumperi niste pastile? Sa astepti pana ce iti ajung, etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Toata lumea stie mai putin Ianakim. Motorul tau are supapele cu colbutori si trebuie sa verifici macar jocul, daca nu sa-l reglezi, la 10000km, cele dupa 2010 au supapele cu pastile (ca toate motoarele ce se fabrica azi mai putin Ural-ul) si aceleasi verificari se fac la 40000km. Abia in 2010 au aparut modificarile de care vorbesti, care confera avantaje service-urilor. De ce? Nu mai poti sa-ti faci servisarea acasa pe genunchi. Pentru un utilizator normal, nu prea sunt diferente. Cost minimal la fiecare revizie sau bartai costul la fiecare 4 revizii. Incet incet BMW ajunge la standardul de motocicleta ordinara. Inainte macar erau bulletproof. Daca le trec pe apa nu va mai avea aproape niciun avantaj fata de ST12 Editat Aprilie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Pt cei indragostiti de motoare vechi exista SH, dar nu inteleg de ce sa iau un motor invechit de nou si la un purcoi de bani. Ce mi s-a parut mereu anapoda la GS-uri este discrepanta intre tehnica motorului si sumedenia de gadgeturi electronice de ultima generatie puse pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Domnu Bogdan, am zis in repetate randuri... BMW e un motor simplu, usor de reparat daca ai scule potrivite si stii ce face fiecare piesa in parte, etc. Ii cel mai simplu dpdv tehnic, nimic nu e complicat pe el. Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON. Acuma nu te poti apuca sa te lauzi ca 12xtz e 13 15 k eur, normal ca or trebuit baietii sa scada pretu ca sa vanda si ei ceva, dar BMW e BMW si HONDA si YAMAHA nu e BMW Mesaj completat Cand o sa detii/daca o sa detii un BMW o sa intelegi de ce e asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 SALUT AM SI EU O INTREBARE SAPTAMANA ASTA AM SCHIMBAT GUMELE METZELER EXP CU CONTI TRAIL ATACK? VOI CARE GUME AVETI /CARE VI SE PAR MAI BUNE DINTRE CELE 2? ........... Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok. Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin) In shimb pe off road sunt oribile! Mesaj completat Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin) In shimb pe off road sunt oribile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Domnu Bogdan, am zis in repetate randuri... BMW e un motor simplu, usor de reparat daca ai scule potrivite si stii ce face fiecare piesa in parte, etc. Ii cel mai simplu dpdv tehnic, nimic nu e complicat pe el. Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON. Acuma nu te poti apuca sa te lauzi ca 12xtz e 13 15 k eur, normal ca or trebuit baietii sa scada pretu ca sa vanda si ei ceva, dar BMW e BMW si HONDA si YAMAHA nu e BMW Mesaj completat Cand o sa detii/daca o sa detii un BMW o sa intelegi de ce e asa Am detinut deja un BMW si nu am simtit nimic special si Slava Domnului! ca nu toate motoarele sunt BMW, ca sa avem si noi ceilalti de unde alege. Mesaj completat Abia in 2010 au aparut modificarile de care vorbesti, care confera avantaje service-urilor. De ce? Nu mai poti sa-ti faci servisarea acasa pe genunchi. Pentru un utilizator normal, nu prea sunt diferente. Cost minimal la fiecare revizie sau bartai costul la fiecare 4 revizii. Am avut numai motoare cu pastile (inclusiv BMW F) si la toate le-am facut verificarea jocului si daca a fost cazul inlocuirea pastilelor acasa, nu pe genunchi, dar in la mine-n garaj. Nu este chiar atat de greu si odata la 50-80000km nu este o tragedie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Am detinut deja un BMW si nu am simtit nimic special si Slava Domnului! ca nu toate motoarele sunt BMW, ca sa avem si noi ceilalti de unde alege. R sau K? Altfel ma fac ca nu am vazut ce scrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 IN PRIMUL RAND ASFALT USCAT SI SA FOLOSESTI SANATOS GS-UL NOUVREAU SA-TI SPUN CA MI-AM FACUT UN OBICEI DE A MERGE LA BMW WIEN DIN DOUA IN DOUA WIKENDURI APOI MI-AM FACUT TURA PREFERATA SPRE MARIAZELL CU ADVENTURERUL MEU............VREO 55O KM DUS INTORS ACUM DE PASTI MERG DIN NOU ,VINERI DRIVE TEST CU K 1300 S IAR SIMBATA CU GTL DE 1600 DUPA CARE NORMAL IMI FAC TURA SPRE MARIAZELL... SUPER OK BMW WIEN.....IN SPETA DOMNUL POLSTER , MI SE PAR FT MALEABILI ,M-AM DRAIVUIT CU TOT CE MISCA IN REPREZENTANTA ,SI IN WIEN CHIAR AI UNDE ....TULNER STRASSE ,HOHEN STRASSE ETC INTENTIONEZ SA-MI I-AU SI UN TOURING ...DEOCAMDATA IMI PLACE FT FT MULT RT DAR SI GT-UL DE 1600 MERGE BETON DAR PARCA ESTE MAI PRIETENOS RT-UL POATE NE VEDEM CANDVA SA-MI DAI CEVA DETALII DESPRE REPREZENTANTA WIEN PT CA AM IMPRESIA CA VOI LUA MOTORUL DE LA EI,,,,,,PT CA UNGURII M-AU CAM ENERVAT ULTIMELE 2 DATI Salut si Merci pt. urare! De ce nu dai un semn de viata cand vii?? In 2008 cand ne-am cunoscut nu te-am mai prins la Kprun , cred ca am dormit pe locul tau acolo. Eu am fost duminica la Mariazell. De Kalte Kuchl stii? /index.php?showtopic=651841 Da, cei de la BMW Wien sunt foarte amabili; Alex Polster mi-a vandut acum GS-ul si ne-am inteles excelent. Eu n-am apucat inca sa fac test cu K1600 dar n-au intrat zilele in sac; oricum, in caz ca pastrezi si ADV, nu prea vad rostul sa iei RT, mai bine un K. Deci, cand mai vii, pot sa-ti mai arat ceva trasee in zona si-ti pun si o vorba buna la Alex Dar ia-l si pe Daniel la plimbare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Asta este o alta meteahna a BMW-istului pur sange. Raspunsul este pt Dan Cata. Editat Aprilie 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 14, 2011 Autor Share Postat Aprilie 14, 2011 .... 2010 onwards are doua axe cu came/cilindru, alea din 80 pana in 2010 aveau numa unu. Acuma ce e mai ieftin, sa reglezi niste supape sau sa cumperi niste pastile? Sa astepti pana ce iti ajung, etc etc deci adunam harea - ca pui pastile si nu mai faci la 10000 reglaj tacheti cata - 2 axe cu came fata de una si si si....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Fi cinstit si recunoaste ca cea mai importanta imbunatatire este motorul. Facelift-ul e moft, eu nu am sesizat diferenta! Hai sa fiu cinstit... pt. cat am mers pe generatia anterioara de boxere 1200, indiferent ca a fost RT, R, GS, la motor nu simt diferenta. Si nici nu este asa mare, decat putin in turatii medii dar nici tipul anterior nu statea rau deloc. Faza cu supapele, pastile etc... oricum o duc la service la fiecare 10.000, ce-i fac aia acolo, ma lasa rece. In schimb, facelift-ul din 2008 a insemnat o discreta improspatare la design dar pe care eu chiar o apreciez, cutie de viteze mai buna, mai exacta si mai bine etajata pt. reprize mai rapide, renuntarea la inutilul amplificator de franare care facea mai mult rau decat bine (ma rog, asta l-au schimbat din toamna 2006) si mai ales posibilitatea de a pune dotari noi cum ar fi ESA, RDC, proiectoare etc. Mesaj completat R sau K? Altfel ma fac ca nu am vazut ce scrii Iti raspund eu... a avut doar un F650... asa ca nu a simtit mare lucru din BMW Mesaj completat Costa o caruta de bani, da mult dai pe firma. Foarte mult. Analogie cu echipament BMW, facut in Sebes, dar cu sigla BMW pe el, jaca la 18 milioane, cand o aceeasi jaca ce face aceleasi chestii o iei cu 1000 RON. Aici o dai rau in bara... vorbesti ca ala care zice ca Logan sau Mercedes e acelasi lucru, ca tot masina e si tot de la A la B te duce... Si conteaza unde ar fi facute? Conteaza cum arata, cum te simti in ele, cat de bine te protejeaja, ca siguranta dar si la ploaie/vant etc etc. Iar aici apare "standardul", pe care fiecare plateste cat il apreciaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Eu unu m-am saturat sincer de discutia asta cu bmw vs restu. Sincer. Faca fiecare ce vrea, cumepre-si ce vrea, cate reviews pe afara, etc. Btw, parca eram la un moment dat amandoi de acord ca astea mai noi is mai slabe. Acu ca ai una din ele, brusc e buna si eu o dau in bara Rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Hai sa fiu cinstit... pt. cat am mers pe generatia anterioara de boxere 1200, indiferent ca a fost RT, R, GS, la motor nu simt diferenta. Si nici nu este asa mare, decat putin in turatii medii dar nici tipul anterior nu statea rau deloc.Faza cu supapele, pastile etc... oricum o duc la service la fiecare 10.000, ce-i fac aia acolo, ma lasa rece. In schimb, facelift-ul din 2008 a insemnat o discreta improspatare la design dar pe care eu chiar o apreciez, cutie de viteze mai buna, mai exacta si mai bine etajata pt. reprize mai rapide, renuntarea la inutilul amplificator de franare care facea mai mult rau decat bine (ma rog, asta l-au schimbat din toamna 2006) si mai ales posibilitatea de a pune dotari noi cum ar fi ESA, RDC, proiectoare etc. Mesaj completat Iti raspund eu... a avut doar un F650... asa ca nu a simtit mare lucru din BMW Mesaj completat Aici o dai rau in bara... vorbesti ca ala care zice ca Logan sau Mercedes e acelasi lucru, ca tot masina e si tot de la A la B te duce... Si conteaza unde ar fi facute? Conteaza cum arata, cum te simti in ele, cat de bine te protejeaja, ca siguranta dar si la ploaie/vant etc etc. Iar aici apare "standardul", pe care fiecare plateste cat il apreciaza. Ei vezi ca se poate! Sunt mai multe decat un amarat de facelift! Si acum privind in urma cum apare vechiul GS? Plin de hibe si greseli de proiectare pe care BMW le-a corectat partial, dar nu si le-a asumat ca atare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Eu am avut Conti Trail Atack din fabrica si acum am cu ele 17000 si cred ca mai fac vreo trei mii. Inafara de faptul ca am avut ceva probleme cu cel fata( imi facea un voblaj pe la 50-80 km/h) si a trebuit sa-l schimb mai repede,in rest sunt super ok.Pe sosea n-au rival si din cate am mai citit au gastigat mai toate testele cu concurentele( ploaie,frane,tractiune,etc,anduranta mai putin) In shimb pe off road sunt oribile! Mesaj completat nu aluneca pe ud? despre metzeler pot spune ca au o aderanta exceptinala si in conditii de ud ideea este ca tin ft putin maxim 8000 ,eu recunosc am tras de ele pt ca am asteptat revizia de 10000 de la budapesta ,in arad nu avem cine sa le echilibreze cum trebuie ,la budapesta au scula si pt roata fata am facut cu conti 1700 km in wikendul trecut in trei zile de fapt si sincer mi se par fenomanale pe siselele de afara ma refer austria ungaria om vedea cum se comporta la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Ei vezi ca se poate! Sunt mai multe decat un amarat de facelift! Si acum privind in urma cum apare vechiul GS? Plin de hibe si greseli de proiectare pe care BMW le-a corectat partial, dar nu si le-a asumat ca atare. Hmm... 1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift. 2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.) Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal. Mesaj completat Btw, parca eram la un moment dat amandoi de acord ca astea mai noi is mai slabe. Acu ca ai una din ele, brusc e buna si eu o dau in bara Rau de tot. NICIODATA nu am luat apararea celor vechi in defavoarea celor noi; nu fac parte din categoria subiectivistilor care mereu lauda doar ce au ei sau vin cu texte deja clasice ca vai ce fiabil era boxerul de acum xx ani; nu neg, era, dar ce inseamna, sa nu mai evoluam? Chiar si in cei 3 ani cat am avut 1100 mereu admiram si laudam generatia 1200; e suficient sa mergi 5 km si simti diferenta de ani/generatie si bineinteles, nu numai la motorul in sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Hmm... 1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift. 2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.) Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal. Mesaj completat NICIODATA nu am luat apararea celor vechi in defavoarea celor noi; nu fac parte din categoria subiectivistilor care mereu lauda doar ce au ei sau vin cu texte deja clasice ca vai ce fiabil era boxerul de acum xx ani; nu neg, era, dar ce inseamna, sa nu mai evoluam? Chiar si in cei 3 ani cat am avut 1100 mereu admiram si laudam generatia 1200; e suficient sa mergi 5 km si simti diferenta de ani/generatie si bineinteles, nu numai la motorul in sine. ca sa va spun parerea mea 2010 este indiscutabil mai misto decat 2007...fostul meu motor era tunningat pina la dumnezo ,a proasta nu am calculat ca benzina romaneasca si praful romanesc imi va deregla vesnic motorul avea aaxe cu came si culbutori usori wunderlich ,,ecavuare completa sebring ,filtru sport si DYNO stage 3 128 de cai si 126 nm .................SI?......CE? AJUNGEA INSTANT LA PESTE 220..........DAR VESNIC ERA DEREGLAT MERGEA BINE DUPA CE ReGLAU UNGURII SI FOLOSEAM BENZINA LOR .....IN REST TOBA IMI FUTEA NERVII LA DRUM LUNG ,ASC intra destul de des pt ca rupea aderenta,trebuia sa-mi mananc nervii cu reglatu suspensiei cu surubelnita etc etc am fost cu VLD la NESSEBAR abia m-am tinut de el cu tot tunningul si am facut schimb,intre motoaresi am ramas surprins, 2010 merge mult mai bine,este elastic ,are ture in plus ,suna bine ,ajunge repede la 220 ,franeaza MULT MAI BINE,iar ESA este demential.LA BENZINA NU FACE FIGURI,,,,am fost pus in situatia sa bag benzina din varf de munte si nu am avut o problema.CU CELALALT IMI F,,,,,TE,,,,,M NERVII in situatii similare...................asa ca ungurii mi-au dat 1500 la 30 mii km anu trecut si vamos amigos ce nu=mi place este face liftul ,mi se pare ft GAY ,fata de 2007,.......in rest de generatiile anterioare nu comentez......pt mine nu exista...au facut istorie si atat m-am dat cu ele au o singura calitate sunt ft rezistente dar sunft greoaie depasite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Hmm... 1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift. 2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.) Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal. Mesaj completat NICIODATA nu am luat apararea celor vechi in defavoarea celor noi; nu fac parte din categoria subiectivistilor care mereu lauda doar ce au ei sau vin cu texte deja clasice ca vai ce fiabil era boxerul de acum xx ani; nu neg, era, dar ce inseamna, sa nu mai evoluam? Chiar si in cei 3 ani cat am avut 1100 mereu admiram si laudam generatia 1200; e suficient sa mergi 5 km si simti diferenta de ani/generatie si bineinteles, nu numai la motorul in sine. ca sa va spun parerea mea 2010 este indiscutabil mai misto decat 2007...fostul meu motor era tunningat pina la dumnezo ,a proasta nu am calculat ca benzina romaneasca si praful romanesc imi va deregla vesnic motorul avea aaxe cu came si culbutori usori wunderlich ,,ecavuare completa sebring ,filtru sport si DYNO stage 3 128 de cai si 126 nm .................SI?......CE? AJUNGEA INSTANT LA PESTE 220..........DAR VESNIC ERA DEREGLAT MERGEA BINE DUPA CE ReGLAU UNGURII SI FOLOSEAM BENZINA LOR .....IN REST TOBA IMI FUTEA NERVII LA DRUM LUNG ,ASC intra destul de des pt ca rupea aderenta,trebuia sa-mi mananc nervii cu reglatu suspensiei cu surubelnita etc etc am fost cu VLD la NESSEBAR abia m-am tinut de el cu tot tunningul si am facut schimb,intre motoaresi am ramas surprins, 2010 merge mult mai bine,este elastic ,are ture in plus ,suna bine ,ajunge repede la 220 ,franeaza MULT MAI BINE,iar ESA este demential.LA BENZINA NU FACE FIGURI,,,,am fost pus in situatia sa bag benzina din varf de munte si nu am avut o problema.CU CELALALT IMI F,,,,,TE,,,,,M NERVII in situatii similare...................asa ca ungurii mi-au dat 1500 la 30 mii km anu trecut si vamos amigos ce nu=mi place este face liftul ,mi se pare ft GAY ,fata de 2007,.......in rest de generatiile anterioare nu comentez......pt mine nu exista...au facut istorie si atat m-am dat cu ele au o singura calitate sunt ft rezistente dar sunft greoaie depasite Mesaj completat vroiam sa zic 15000 de euro la by back,,,,,,,,,,,,,,,si l-am dat urgent Mesaj completat diferenta intre bmw 2007 fara tunning si cel cu tunnig este evidenta....cel fara tunning are probleme in turele mici si mijloci mai ales daca esti incarcat si in urcare.....cel cu tunning este superior find mult mai stabil si trage mult mai bine ..in plus cele 2 gapuri de putere la 5000 si 7000 de ture cand motoru moare au disparut ,adica cele doua platouri din mijlocul si sfarsitul curbei dyno au disparut..........cu toate astea la 2010, FASCISTII au rezolvat problema din fabrica si mult mai bine decat tunningul la 2007....au rezolvat turele mici si mijlocii,i-au golit toba si i-au pus flapsul prin urmare suna demential ..grav jos si nederanjant si ft important APROBAT TUV .in viitor tobele de tunning vor avea impozit infiorator....din punctul asta de vedere ii admir..............a rezultat un motor net supperior in toate regimurile de turatie ,mult mai comod,cutia mult mai buna,frana idem..............iar ESA cum spuneam demential sunt curios ce ofera in plus racirea pe apa cu cei aproape 130 de cai si 140 nm.........greutate in plus dar si impozit mai mic fiind euro 5,...............din punctul meu de vedere pina acum au facut motocicleta perfecta.......si trebuie sa ma incante ft tare racirea pe apa ca sa-l schimb.......eventual daca se simte bine din punt de vedere funtional la 200 km la ora pt ca momentan la 150 pe autostrada ma plictisesc de moarte ...........in rest pe serpentinele din austria si din dolomiti am sesizat ca ramane REGINA......RESTUL ESTE POEZIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Hmm... 1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift. 2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.) Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal. Pai tocmai ai spus-o direct tu, ca indirect ai spus-o mai inainte. Daca sistemul de franare a fost complet modificat pt ca cel initial era periculos asta cum se chiama? Oricum bine ca ti-ai luat ultima generatie de GS, dar nu te bucura ca nu ai scapat de tot. Ti-a lasat si tie BMW cateva bucurii. Stii nu? Luminile mediocre, vibratiile si consumul de ulei. Dar ce conteaza asta pt un adevarat fan! Editat Aprilie 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 14, 2011 Admin Share Postat Aprilie 14, 2011 ..aici nu sunt de acord cu tine, luminile nu pot fi decit exceptionale, avand in vedere ca proiectoarele sunt cu led.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 14, 2011 Autor Share Postat Aprilie 14, 2011 BOGDAN oricat de lumini mediocre , vibratii si mult ulei papa Se pare ca in romania sunt inmatriculate peste 1oo de gs si gsa de spre super mobra yamaha de 1200 am auzit ca sunt 3 ce sa inteleg din asta ca sunt 100 de fraieri si 3 destepti....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Nu-mi permit asemenea concluzii! Mai degraba 100 de fani BMW si 3 norocosi Editat Aprilie 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 14, 2011 Admin Share Postat Aprilie 14, 2011 Mai, sunteti criminali..voi faceti pereche buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Nu putem face pereche niciodata. Nu-mi plac fetele tatuate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.