Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Vlad, da este un Adv. - configuratia full, la care am adaugat

 

de la Bavaria:

 

- cauciucurile TKC 80 - urmeaza sa-mi fie schimbate free of charge.

- protectia pt. far.

- coburi + topcase (cu spatar )

- tank rucsac Adv.

- probabil alarma.

 

 

C. topcase Shad 50l + portbagajul de la Louis.

 

Am vrut si saua Wunderlich doar pentru ca da mai bine pe el decat cea originala - poate ca am eu o pasarica.

 

Nu, nu am probleme cu pozitia pe saua lui - am 1,86m - chiar o gasesc mai comfortabila decat cea a GS-ului dinainte.

 

Pentru ce naiba sa mai pun poze ca stie toata lumea cum arata?! Poate am sa pun atunci cand vor fi toate accesoriile montate.

 

- Cu pozele... ai dreptate, dupa.

- Nu am inteles cu topcase... iti iei doua? Care e ideea?

- cu caucicurile alea ... pe unde bantui? (protectia de far nu este omologata pt strada, d-aia nu am luat-o)

- alarma, nu-i rea dar sa nu uite sa-ti dea manualul de utilizare, sunt unele chichite (ex. dupa 30min de la activare se mai poate dezactiva doar cu cheia in contact, setarile etc etc)

- cu saua, vezi ca aia fiind low e ff posibil sa fie mai putin confortabila decat originala; pe mine ma tenteaza sa iau ori una de ADV ori una de la TT (inaltime standard)

- iti recomand proiectoarele LED in loc de cele normale, in caz ca mai poti schimba; diferenta de pret este minima dar vad ca nemtii "balesc" dupa ele pe forumurile de GS

- scut ADV? protectiile de maini mai mari?

 

Eu am luat tot ce se putea ca si accesorii originale BMW, mi s-au parut ca arata cel mai decent.

Mai urmeaza parbriz low de la Wunderlich, saua si capacul asta: http://wunderlich.de/frame.php?prodid=8500112&groupid=9 ca ma everveaza rau gaura aia de la cadru pe dreapta. Si sper sa ma opresc aici! :rolleyes:

 

Pana la urma decat sa incerci sa transformi un GS intr-un GSA,mai bine il vinzi si iti iei GSA.

 

Pai io inteleg ca omu' si-a luat GSA! :scratch:

 

Da, io asta am facut... am luat GS si am pus tot ce-mi placea de la GSA :wink: (jante, proiectoare, scarite, crashbar, portectii cilindri aluminiu, scut, aripioarele de parbriz etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

accesoriile A si B au fost 842,37 euro.

 

TKC-ul vine ca optiune cu cost zero la Adventure.

 

in showroom era "incaltat" cu Conti Battle Wing, dar in momentul in care-l configurezi, poti opta pentru enduro transmission si cauciucuri off .

intrucat avea deja transmisia enduro, mi-am zis sa ma conving de TKC - am citit numai de bine despre ele, asa ca le-am cerut baietilor sa le schimbe.

 

am un prieten care are Adv. cu Karoo T si este multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care a fost pretul, complet echipata? Ianakime vezi ca si altii pun detoate pe motor nou. Aurelian sper ca de data asta ai nimerit ce-ti trebuie si ai sa pastrezi motorul mai mult si nu o s-o iei pe calea lui Doru BMW, anul si BMW-ul. :wave:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma n-ai scapat de ESA si de evacuarile cromate pe care ziceai ca-i o mare prostie sa dai banii pe ele!

Ai scris top case de doua ori!

Pana la urma decat sa incerci sa transformi un GS intr-un GSA,mai bine il vinzi si iti iei GSA.

Sa-l stapanesti sanatos!

 

 

 

Ovideo,

 

Iti multumesc si tie pentru urare!

 

In legatura cu ESA si toba cromata, problema sta in felul urmator:

 

am fost prima persona care a mers atat cu GS-ul alb cat si cu GSA-ul gri care sunt acum la test drive - Bogdan (Bavaria) va poate confirma.

 

fara sa fiu inteles gresit, daca mi se cere sa spun diferentele dintre GS si GSA, am sa o punctez doar pe cea mai importanta - din punctul meu de vedere - SUSPENSIA!

cei 2 cm in plus pe care ii are GSA-ul ... SE SIMT! cine nu ma crede, sa faca test cu ambele si sa-mi spuna ca nu am dreptate!

 

de ce am ales esa? pai din momentul in care mi-am vandut GS-ul - ma credeti sau nu - nu am mai dormit! am tot facut o gramada de calcule si cand vedeam la ce valori se ajunge ... ma potoleam.

 

saptamana trecuta mi-a murit un fost coleg, la doar 48 de ani; atunci am realizat - poate inca o data - ca viata este doar una si niciodata nu stii ce-ti aduce ziua de maiine, IAR BANU' ... E OCHIU' DRACULUI!

 

ca atare, mi-am zis "GATA, iau Adventure"!

 

am ales esa si toba cromata pentru ca:

- doar asa aveau pe stoc

- Emanuel - seful de la Bavaria - mi-a spus urmatorul lucru: "de noua ai garantie 2 ani de zile. dupa aceasta perioada poti opta pentru garantie extinsa pentru 100 euro pe an, pana la 100.000 km, daca iti faci reviziile la timp, in reteaua BMW" .

- fara esa am vazut cum este; mi-am zis daca tot dau asa multi bani, sa o iau naibii cu toate optiunile pe ea, ca sa nu mai las loc la regrete ulterioare. de aceea mi-am comandat si celelalte optionale de laTouratech si Wunderlich.

 

Nu, n-am scris topcase de doua ori! unul este cel original, iar Shad-ul il iau separat pentru ca l-am avut la GS si mi-a placut; asa ca voi avea doua!

 

Da, asa este: daca vrei sa-ti echipezi ulterior GS-ul cu repere de Adventure - si eu vroiam neaparat coburii, scaritele, deflectoarele, un alt parbriz, porbagajul de Adv. - te duce undeva intre 348 euro (la variantele cu esa) si 410 euro (variantele fara esa). DAR NU AI SUSPENSIA, REZERVORUL, ROTILE SPITATE, PROIECTOARELE, PROTECTIA DE MOTOR SI REZERVOR!

 

cui nu ma crede, ii pot trimite fisierul excel si se convinge!

 

 

Numai bine,

 

A.

 

nu uita UNGATOAREA DE LANT de la bogdan

 

si speed controler limitat la 100 :burnout:

 

 

Ehh....! eu vroiam sa-mi iau ST-ul 1200, da' ... nu aveau;

 

asa ca m-am ales cu altceva!

 

:D

 

cat despre controlerul limitat la 100 ... razi tu, da' un motociclist in viata este mai bun decat unul mort, pentru toata lumea - familie, prieteni, colegi, dusmani, etc!

 

tu poti sa mergi si cu 300 km/h; nu ma intereseaza si nu ma deranjeaza!

 

e viata ta, faci ce vrei cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Cu pozele... ai dreptate, dupa.

- Nu am inteles cu topcase... iti iei doua? Care e ideea?

- cu caucicurile alea ... pe unde bantui? (protectia de far nu este omologata pt strada, d-aia nu am luat-o)

- alarma, nu-i rea dar sa nu uite sa-ti dea manualul de utilizare, sunt unele chichite (ex. dupa 30min de la activare se mai poate dezactiva doar cu cheia in contact, setarile etc etc)

- cu saua, vezi ca aia fiind low e ff posibil sa fie mai putin confortabila decat originala; pe mine ma tenteaza sa iau ori una de ADV ori una de la TT (inaltime standard)

- iti recomand proiectoarele LED in loc de cele normale, in caz ca mai poti schimba; diferenta de pret este minima dar vad ca nemtii "balesc" dupa ele pe forumurile de GS

- scut ADV? protectiile de maini mai mari?

 

Eu am luat tot ce se putea ca si accesorii originale BMW, mi s-au parut ca arata cel mai decent.

Mai urmeaza parbriz low de la Wunderlich, saua si capacul asta: http://wunderlich.de...00112&groupid=9 ca ma everveaza rau gaura aia de la cadru pe dreapta. Si sper sa ma opresc aici! :rolleyes:

 

 

 

Pai io inteleg ca omu' si-a luat GSA! :scratch:

 

Da, io asta am facut... am luat GS si am pus tot ce-mi placea de la GSA :wink: (jante, proiectoare, scarite, crashbar, portectii cilindri aluminiu, scut, aripioarele de parbriz etc)

 

 

 

Vlad,

 

Da domnule - asa cum i-am raspuns lui Ovideo - sunt doua topcase-uri: cel original si Shad-ul 50; cel original este pentru aventura (cand merg singur) iar Shad-ul pentru situatia in care iau pasager - e mai incapator si mai comfortabil.

 

Cu TKC-ul in principiu mergi oriunde. Ideea a fost sa ma pot descurca bine pe nisip - imi place sa merg "aiurea" prin natura si mai ales sa campez prin locuri mai "nepoluate".

Ca atare, am optat pentru optiunea aceasta. Am vazut ca cu ele "nu te faci de ras" niciodata!

 

Alarma se pare ca nu va fi cea de la BMW; oricum, multumesc pentru info.

 

Am mers cu saua mica de la BMW si nu mi s-a parut deloc incomoda.

 

Nu cred ca am sa mai umblu la lumini, mi se pare suficient ce da motocicleta cu cele doua proiectoare - poate doar sa pun Philips Motovision; in plus nu sunt neaparat ahtiat dupa mersul pe timp de noapte.

 

Scut Adventure ...? poate, am sa vad. la GS nu am simtit nevoia de un alt scut.

 

protectiile pentru maini, da; dar am sa lea iau pe toamna - doar pentru protectia impotriva frigului si nu pentru ploaie - ca nu-mi place sa merg pe ploaie.

 

ce faci tu acum cu upgrade-ul am facut eu la GS si ... am ajuns la concluzia ca mai bine luam un Adventure de la inceput; da' fiecare le stie pe ale lui, asa ca faci cum iti place.

 

Care a fost pretul, complet echipata? Ianakime vezi ca si altii pun detoate pe motor nou. Aurelian sper ca de data asta ai nimerit ce-ti trebuie si ai sa pastrezi motorul mai mult si nu o s-o iei pe calea lui Doru BMW, anul si BMW-ul. :wave:

 

 

Bogdan, din respect pentru cei de la Bavaria, nu pot sa spun pretul final - sper sa ma intelegi!

Faptul ca mi-au placut atat marca cat si relatia cu Bavaria, m-a determinat sa raman clientul lor - aceasta fiind a treia motocicleta de la ei.

 

Si eu si sotia speram sa ma opresc aici. Si sincer ... nu cred ca pot sa-mi doresc altceva.

 

Mai era ca si optiune RT-ul, DAR unde merg cu RT-ul merg si cu GSA-ul; invers ... nu prea!

 

 

Numai bine,

 

A.

 

un om prevazator ...incepe cu seaua

 

nimic nu.i mai imp ca c.u.r.u.l.

 

 

Hm, de fapt am inceput cu parbrizul - mi l-a adus fratele meu din State, inainte de Paste.

 

Este vorba de VStream-ul mare de la Ztechnik - http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/Z2418.html?search_model=bm-062

Fara turbulente, fara sa ma murdaresc pe geaca de praf / insecte / etc.

 

Pentru cei care isi doresc un parbriz de touring adevarat ... il recomand!

Am avut si pe GS si ... auzeam doar motorul! Cel de Adventure era fara doar si poate mai bun decat cel de GS, dar tot producea turbulente si ma murdarea pe geaca - este adevarat, mai putin, dar o facea.

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai io inteleg ca omu' si-a luat GSA! :scratch:

Da stiu,am vrut sa spun ca pe cel vechi la accesorizat la max cu gindul la ADV! A facut mutarea care trebuia,l-a vandut si si-a luat ADV!

Mie personal imi place totul la ADV,mai putin rezervorul ala mare care il face masiv si un pic disproportionat fata de restul motocicletei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, din respect pentru cei de la Bavaria, nu pot sa spun pretul final - sper sa ma intelegi!

Faptul ca mi-au placut atat marca cat si relatia cu Bavaria, m-a determinat sa raman clientul lor - aceasta fiind a treia motocicleta de la ei.

Numai bine,

Chiar nu inteleg, ce are respectul cu pretul.Ti-au pus clauza de confidentialitate la vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu inteleg, ce are respectul cu pretul.Ti-au pus clauza de confidentialitate la vanzare?

 

 

Luigi, Serban, va multumesc si voua pentru urari!

 

 

Bogdan, bineinteles ca nu este vorba de nicio clauza de vanzare ci doar de ... un "mutual / gentlemen agreement"!

Ca orice companie care se respecta, pentru clientii fideli, Bavaria ofera preturi ... putin mai bune - Ian, Doru bmw, Vlad pot confirma!

De aceea am spus "din respect pentru ei"- nu mi se pare corect sa divulg o oferta care practic este un bonus de fidelizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Hm, de fapt am inceput cu parbrizul - mi l-a adus fratele meu din State, inainte de Paste.

 

Este vorba de VStream-ul mare de la Ztechnik - http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/Z2418.html?search_model=bm-062

Fara turbulente, fara sa ma murdaresc pe geaca de praf / insecte / etc.

 

Pentru cei care isi doresc un parbriz de touring adevarat ... il recomand!

Am avut si pe GS si ... auzeam doar motorul! Cel de Adventure era fara doar si poate mai bun decat cel de GS, dar tot producea turbulente si ma murdarea pe geaca - este adevarat, mai putin, dar o facea.

 

 

Sa stapinesti sanatos noua achizitie.

 

Legat de transportul unui porbriz similar din US (un prieten care vine la vara) poti sa-mi spui cum a fost transportat? Ca bagaj separat de cala? Sau bagaj de cabina? Daca a fost bagaj de cala a fost amblat intr-o cutie sa reziste la socuri?

 

Multumesc

Editat de gereu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stapinesti sanatos noua achizitie.

 

Legat de transportul unui porbriz similar din US (un prieten care vine la vara) poti sa-mi spui cum a fost transportat? Ca bagaj separat de cala? Sau bagaj de cabina? Daca a fost bagaj de cala a fost amblat intr-o cutie sa reziste la socuri?

 

Multumesc

 

 

Multumesc!

 

Parbrizul l-a adus in geamantan, acoperit de "pufuletii" care erau in cutia cu care se livreaza.

 

In mod normal nu are dreptul decat la un singur bagaj mare la cala si unul mic de mana - altfel trebuie sa plateasca extra.

 

Dar atentie, exista dealeri si in Europa - poate iti este mai convenabil si mai rapid de primit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu inteleg, ce are respectul cu pretul.Ti-au pus clauza de confidentialitate la vanzare?

 

Nici eu nu inteleg, nu cred ca este un secret? Oricum, in final totul se reduce la un anumit procent, care variaza in functie de mai multi factori, de exemplu: daca esti client fidel, daca ai mai luat o gramada de optiuni si implicit s-a marit suma, in cazul lui Bavaria ca au multe pe stoc chiar din anii trecuti (cumva si asta galbena era din 2010?), cat de repede vor sa scape de stoc, de model, sfarsit/inceput de sezon etc etc. Oricum, daca Aurelian X% nu poate sa se duca altu sa zica vreau si eu X% din cauza factorilor mai sus enumerati.

 

Eu la BMW Viena am avut o reducere maricica dar nu mi-a sugerat nimeni sa nu zic cat, nu e o rusine.

 

Asa cum, Bogadane, nu inteleg relevanta pretului lui Aurelian; pretul de lsita e f usor de aflat, restul depinde de fiecare.

 

Da domnule - asa cum i-am raspuns lui Ovideo - sunt doua topcase-uri: cel original si Shad-ul 50; cel original este pentru aventura (cand merg singur) iar Shad-ul pentru situatia in care iau pasager - e mai incapator si mai comfortabil.

 

in plus nu sunt neaparat ahtiat dupa mersul pe timp de noapte.

 

Scut Adventure ...? poate, am sa vad. la GS nu am simtit nevoia de un alt scut.

 

Pai la topcase diferit nu ai si suport diferit? Tebuie si ala schimbat mereu :scratch:

 

Da, mersul noaptea cu motocicleta mi se pare o prostie, e ca si cum ai cauta-o cu lumanarea; dar te mai prinde cateodata, vrand-nevrand. Cum am patit si eu azi-noapte, prin Bavaria... desi drumurile si semnalizarile sunt impecabile, vremea era super, tot mi s-a parut f obositor si riscant.

 

De scut (nu-ti doresc!) ai putea sa simti nevoia cand vezi ca ti se poate infige intr-un mica movila de pamant si se smulge cu tot cu filetul din blocul motor. (s-a intamplat, am citit si pe forumuri, i s-a intamplat chiar si cuiva din Arad la 12GS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Despre pret spun doar atat - si-l consider un subiect inchis - A FOST CEL CORECT!

Motocicleta este fabricata in februarie 2011.

 

 

2. Topcase-ul se prinde foarte usor pe portbagaj - este livrat cu niste .... "cleme" metalice; cine are Shad stie la ce ma refer.

 

Asa cum am mai precizat, este foarte bun atunci cand mergi cu pasager: intra doua casti full in el, iar suportul pentru spate este foarte comfortabil.

Daca i se atasseaza si un portbagaj metalic ... devine si mai interesant. Personal il recomand - avand in vedere raportul pret / calitate. Asa arata pe GS-ul dinaintei.

 

3. Vlad, referitor la scut am spus si repet: nu simt nevoia sa-l inlocuiesc - stiu exact pe unde si cum am sa folosesc motocicleta.

 

Daca este nevoie o trec pe modul "Medium reserves" - http://motorbike-search-engine.co.uk/2009-motorcycles/bmw-r1200gs.php - din setarea off-road si sigur cu cei 2cm in plus, ma descurc eu cumva.

 

 

Numai bine la toata lumea,

 

A.

 

post-4731-0-36554700-1307078885_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Despre pret spun doar atat - si-l consider un subiect inchis - A FOST CEL CORECT!

Motocicleta este fabricata in februarie 2011.

 

 

2. Topcase-ul se prinde foarte usor pe portbagaj - este livrat cu niste .... "cleme" metalice; cine are Shad stie la ce ma refer.

 

Asa cum am mai precizat, este foarte bun atunci cand mergi cu pasager: intra doua casti full in el, iar suportul pentru spate este foarte comfortabil.

Daca i se atasseaza si un portbagaj metalic ... devine si mai interesant. Personal il recomand - avand in vedere raportul pret / calitate. Asa arata pe GS-ul dinaintei.

 

3. Vlad, referitor la scut am spus si repet: nu simt nevoia sa-l inlocuiesc - stiu exact pe unde si cum am sa folosesc motocicleta.

 

Daca este nevoie o trec pe modul "Medium reserves" - http://motorbike-sea...bmw-r1200gs.php - din setarea off-road si sigur cu cei 2cm in plus, ma descurc eu cumva.

 

 

Numai bine la toata lumea,

 

A.

 

 

sa l stapanesti sanatos.

 

am o singura nelamurire- ai genti "turnate", nu spitate.

daca tot l-ai accesorizt asa de frumos, de ce nu le-ai luat si pe alea?

te intreb din simplu motiv ca au as visa la varadero la genti cu spite..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapaniti sanatos Domnule Tau,...

Sunt oarecum dezorientat insa...e un GS dupa cate vad , nu ?

 

Intelesesem ca ati luat GSA.

 

Excursii frumoase !

 

A luat GSA. Poza este cu motorul pe care l-a avut inainte sa se vada cum arata Topcase-ul Shad pe el.(cel putin io asa am inteles)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A luat GSA. Poza este cu motorul pe care l-a avut inainte sa se vada cum arata Topcase-ul Shad pe el.(cel putin io asa am inteles)

 

 

Iulian, foxbat, multumesc!

 

da, Dext3r are dreptate: am luat GSA; poza pusa este cu GS-ul pe care l-am avut inainte - pentru cei interesati sa vada cum statea topcase-ul Shad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista :) . Cel mai bine sa spuna fiecare.

 

 

salutare intamplator intrai aici cemai balacareala care mai decare mai cu mot motorul meu are cititi bine 140000km si nu ma lasat odata la motor nu sa schimbat un surub ca a mai curs un semering astai altceva motoru mere ceas si eu o luasem razna vream adventure am 50 de ani vremea endurolui sa dus mia ramas soseaua cand so duce criza si mioi plati datorile si treaba o merge mai bine voi schimba motorul cun turing cred ca tot un bmw va fi dar deocamdata vise lasati cearta fiti prieteni viata e scurta o zi buna pompi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Humm,..pe fiica-mea nu reusesc s-o conving sa mearga cu mine pe motor.

Insa pe Alexa ,finuta mea de-am tinut-o in brate cand am botezat-o,..se pare ca a muscat-o microbu'

 

6.gif

post-27837-0-89702200-1307357616_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa l stapanesti sanatos.

 

am o singura nelamurire- ai genti "turnate", nu spitate.

daca tot l-ai accesorizt asa de frumos, de ce nu le-ai luat si pe alea?

te intreb din simplu motiv ca au as visa la varadero la genti cu spite..

Foxule, jantele cu spite nu-s chiar asa mare smecherie la vacile mari gen Varadero, GS, Stelvio, Caponord si restul gashtii. ti-o spune unul care utilizeaza ambele variante. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foxule, jantele cu spite nu-s chiar asa mare smecherie la vacile mari gen Varadero, GS, Stelvio, Caponord si restul gashtii. ti-o spune unul care utilizeaza ambele variante. ;)

 

 

chiar nu e nicio diferenta? te rog, poti sa dai amanunte, chiar ma intereseaza! ptr ca am o problema cu jantele turnate, am senzatia ca nu sunt asa rezistente ca cele spitate. si chiar vreau sa imi cumpar un 1200 gs si ma tot uit numai dupa modelul cu spite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu ca jantele cu spite is mult mai rezistente decat alea pline cu 3 spite numa.

La GS am rupt furcile si roata nici macar opti nu o avut.

La astea pline dai intr-o groapa mai adanca si se indoaie.

 

Pe testate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu subscriu celor spuse de Dan Cata!

 

din punctul meu de vedere, constructia jantei defineste intr-o foarte mare masura destinatia motocicletei:

 

- turnata: preponderent asfalt; asta nu inseamna ca nu se poate merge si in (soft) off-road, cu anumita viteza. bineinteles, si suspensia are un cuvant major de spus aici.

- spitata: SI pentru asfalt.

 

daca nu ma inseala memoria - si cred ca nu gresesc - in momentul in care iti configurezi GS-ul 1200, optiunea de jenti spitate costa 380 de euro!

 

in alta ordine de idei - si fara sa ma intelegeti gresit - Dan Cata mi se pare unul din putinii membrii ai acestui forum, care stie ce vorbeste si care nu se baga in seama aiurea!

aceasta afirmatie nu face referire la o anumita persoana, ci este pur si simplu este doar o constatare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator PopaCosmin

Iti spun eu ca jantele cu spite is mult mai rezistente decat alea pline cu 3 spite numa.

La GS am rupt furcile si roata nici macar opti nu o avut.

La astea pline dai intr-o groapa mai adanca si se indoaie.

 

Pe testate.

 

Ai dreptate, doar daca iei consideri sa te dai cu mobra la Rally Raid.

 

Eu ca si motociclist de uichend care mai iese din cand in cand pe un forestier, nici macar cauciucuri adecvate nu-mi pun, merg cu metzler tourance.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...