Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ei vezi ca se poate! Sunt mai multe decat un amarat de facelift! Si acum privind in urma cum apare vechiul GS? Plin de hibe si greseli de proiectare pe care BMW le-a corectat partial, dar nu si le-a asumat ca atare.

 

Hmm...

 

1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift.

 

2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.)

Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal.

 

Mesaj completat

Btw, parca eram la un moment dat amandoi de acord ca astea mai noi is mai slabe. Acu ca ai una din ele, brusc e buna si eu o dau in bara :D Rau de tot.

 

;) NICIODATA nu am luat apararea celor vechi in defavoarea celor noi; nu fac parte din categoria subiectivistilor care mereu lauda doar ce au ei sau vin cu texte deja clasice ca vai ce fiabil era boxerul de acum xx ani; nu neg, era, dar ce inseamna, sa nu mai evoluam?

Chiar si in cei 3 ani cat am avut 1100 mereu admiram si laudam generatia 1200; e suficient sa mergi 5 km si simti diferenta de ani/generatie si bineinteles, nu numai la motorul in sine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm...

 

1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift.

 

2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.)

Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal.

 

Mesaj completat

 

 

;) NICIODATA nu am luat apararea celor vechi in defavoarea celor noi; nu fac parte din categoria subiectivistilor care mereu lauda doar ce au ei sau vin cu texte deja clasice ca vai ce fiabil era boxerul de acum xx ani; nu neg, era, dar ce inseamna, sa nu mai evoluam?

Chiar si in cei 3 ani cat am avut 1100 mereu admiram si laudam generatia 1200; e suficient sa mergi 5 km si simti diferenta de ani/generatie si bineinteles, nu numai la motorul in sine.

 

ca sa va spun parerea mea

2010 este indiscutabil mai misto decat 2007...fostul meu motor era tunningat pina la dumnezo ,a proasta

nu am calculat ca benzina romaneasca si praful romanesc imi va deregla vesnic motorul

avea aaxe cu came si culbutori usori wunderlich ,,ecavuare completa sebring ,filtru sport si DYNO stage 3

128 de cai si 126 nm .................SI?......CE? AJUNGEA INSTANT LA PESTE 220..........DAR VESNIC ERA DEREGLAT

MERGEA BINE DUPA CE ReGLAU UNGURII SI FOLOSEAM BENZINA LOR .....IN REST TOBA IMI FUTEA NERVII LA DRUM LUNG ,ASC intra destul de des pt ca rupea aderenta,trebuia sa-mi mananc nervii cu reglatu suspensiei cu surubelnita etc etc

am fost cu VLD la NESSEBAR abia m-am tinut de el cu tot tunningul si am facut schimb,intre motoaresi am ramas surprins,

2010 merge mult mai bine,este elastic ,are ture in plus ,suna bine ,ajunge repede la 220 ,franeaza MULT MAI BINE,iar ESA este demential.LA BENZINA NU FACE FIGURI,,,,am fost pus in situatia sa bag benzina din varf de munte si nu am avut o problema.CU CELALALT IMI F,,,,,TE,,,,,M NERVII in situatii similare...................asa ca ungurii mi-au dat 1500 la 30 mii km anu trecut si vamos amigos

ce nu=mi place este face liftul ,mi se pare ft GAY ,fata de 2007,.......in rest de generatiile anterioare nu comentez......pt mine nu exista...au facut istorie si atat m-am dat cu ele au o singura calitate sunt ft rezistente dar sunft greoaie depasite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...

 

1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift.

 

2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.)

Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal.

 

Mesaj completat

 

 

;) NICIODATA nu am luat apararea celor vechi in defavoarea celor noi; nu fac parte din categoria subiectivistilor care mereu lauda doar ce au ei sau vin cu texte deja clasice ca vai ce fiabil era boxerul de acum xx ani; nu neg, era, dar ce inseamna, sa nu mai evoluam?

Chiar si in cei 3 ani cat am avut 1100 mereu admiram si laudam generatia 1200; e suficient sa mergi 5 km si simti diferenta de ani/generatie si bineinteles, nu numai la motorul in sine.

 

ca sa va spun parerea mea

2010 este indiscutabil mai misto decat 2007...fostul meu motor era tunningat pina la dumnezo ,a proasta

nu am calculat ca benzina romaneasca si praful romanesc imi va deregla vesnic motorul

avea aaxe cu came si culbutori usori wunderlich ,,ecavuare completa sebring ,filtru sport si DYNO stage 3

128 de cai si 126 nm .................SI?......CE? AJUNGEA INSTANT LA PESTE 220..........DAR VESNIC ERA DEREGLAT

MERGEA BINE DUPA CE ReGLAU UNGURII SI FOLOSEAM BENZINA LOR .....IN REST TOBA IMI FUTEA NERVII LA DRUM LUNG ,ASC intra destul de des pt ca rupea aderenta,trebuia sa-mi mananc nervii cu reglatu suspensiei cu surubelnita etc etc

am fost cu VLD la NESSEBAR abia m-am tinut de el cu tot tunningul si am facut schimb,intre motoaresi am ramas surprins,

2010 merge mult mai bine,este elastic ,are ture in plus ,suna bine ,ajunge repede la 220 ,franeaza MULT MAI BINE,iar ESA este demential.LA BENZINA NU FACE FIGURI,,,,am fost pus in situatia sa bag benzina din varf de munte si nu am avut o problema.CU CELALALT IMI F,,,,,TE,,,,,M NERVII in situatii similare...................asa ca ungurii mi-au dat 1500 la 30 mii km anu trecut si vamos amigos

ce nu=mi place este face liftul ,mi se pare ft GAY ,fata de 2007,.......in rest de generatiile anterioare nu comentez......pt mine nu exista...au facut istorie si atat m-am dat cu ele au o singura calitate sunt ft rezistente dar sunft greoaie depasite

Mesaj completat

 

vroiam sa zic 15000 de euro la by back,,,,,,,,,,,,,,,si l-am dat urgent

Mesaj completat

 

diferenta intre bmw 2007 fara tunning si cel cu tunnig este evidenta....cel fara tunning are probleme in turele mici si mijloci mai ales daca esti incarcat si in urcare.....cel cu tunning este superior find mult mai stabil si trage mult mai bine ..in plus cele 2 gapuri de putere la 5000 si 7000 de ture cand motoru moare au disparut ,adica cele doua platouri din mijlocul si sfarsitul curbei dyno au disparut..........cu toate astea la 2010, FASCISTII au rezolvat problema din fabrica si mult mai bine decat tunningul la 2007....au rezolvat turele mici si mijlocii,i-au golit toba si i-au pus flapsul prin urmare suna demential ..grav jos si nederanjant si ft important APROBAT TUV .in viitor tobele de tunning vor avea impozit infiorator....din punctul asta de vedere ii admir..............a rezultat un motor net supperior in toate regimurile de turatie ,mult mai comod,cutia mult mai buna,frana idem..............iar ESA cum spuneam demential

 

sunt curios ce ofera in plus racirea pe apa cu cei aproape 130 de cai si 140 nm.........greutate in plus dar si impozit mai mic fiind euro 5,...............din punctul meu de vedere pina acum au facut motocicleta perfecta.......si trebuie sa ma incante ft tare racirea pe apa ca sa-l schimb.......eventual daca se simte bine din punt de vedere funtional la 200 km la ora pt ca momentan la 150 pe autostrada ma plictisesc de moarte ...........in rest pe serpentinele din austria si din dolomiti am sesizat ca ramane REGINA......RESTUL ESTE POEZIE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...

 

1. Tocmai asta ziceam; tu ai spus ieri ca schimbarea de motor din 2010 ca ar fi cea mai amportanta; iar eu am zis ca pt. mine era important sa fie minim 2008 pt. ca in 2008 s-au produs mai multe schimbari, tehnice si optice, odata cu acel facelift.

 

2. Nu, n-a spus nimeni ca era plin de hibe, de unde ai dedus asta?? Singura hiba a fost amplificatorul de franare pe care, culmea, multi proprietari nu o vad neaparat o hiba (nu ma refer acum la alte eventuale hibe de inceput de model etc.)

Faptul ca apoi au adaugat optiuni (ESA etc), ca au schimbat putin estetic sau ca etajarea cutiei a devenit ceva mai sportiva nu inseamna ca s-au eliminat hibe ci doar ca au evoluat, cum e normal.

Pai tocmai ai spus-o direct tu, ca indirect ai spus-o mai inainte. Daca sistemul de franare a fost complet modificat pt ca cel initial era periculos asta cum se chiama? Oricum bine ca ti-ai luat ultima generatie de GS, dar nu te bucura ca nu ai scapat de tot. Ti-a lasat si tie BMW cateva bucurii. Stii nu? Luminile mediocre, vibratiile si consumul de ulei. Dar ce conteaza asta pt un adevarat fan!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOGDAN

 

oricat de lumini mediocre , vibratii si mult ulei papa

 

Se pare ca in romania sunt inmatriculate peste 1oo de gs si gsa

 

de spre super mobra yamaha de 1200 am auzit ca sunt 3

 

ce sa inteleg din asta ca sunt 100 de fraieri si 3 destepti.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi permit asemenea concluzii! Mai degraba 100 de fani BMW si 3 norocosi :P

 

si cand o sa cresteti o sa va luati si voi motociclete si nu va mai certati pe jucarii

 

eu am luat, honda :-P

Mesaj completat

As vrea io, dar nu ma lasa sotia. ;)

 

so, bogdane, daca vreau circ la nunta, stiu ce fac :D

invit pe langa tine si vreo 2 - 3 bmw-isti si va pun la acceasi masa.

unde mai pui ca din alea 100 inmatriculate vor ramane 97 .

 

si dau cu RIP :P))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revenind la moto

 

bogdan de cand ai luat yamaha aia mai mult ai facut o pom de craciun

 

noi astia cu mancatoarele de ulei le cumparam si plecam cu ele nu le impodobim

 

iar pana cand yamaha ducati moto g..putii vor spera la o felie din tortul GS si GSA

 

VOR MAI TRECE ANI

 

ps vezi ca ti moare topicul daca nu mai pui ceva acoperitoare la calcaie ca sa nu te uzi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, dar ce sa fac daca iarna-i lunga. Ma joc si eu pe langa motor, iar banii de acesorii ii bag in benzina vara. Nu am facut socoteala, dar cred ca s-au adunat cateva sute bune de euro. Ce dracu fac la iarna ca am terminat dotarea si motorul este prea bun sa-l schimb! Cred ca voi pleca in tari mai calde :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, dar ce sa fac daca iarna-i lunga. Ma joc si eu pe langa motor, iar banii de acesorii ii bag in benzina vara. Nu am facut socoteala, dar cred ca s-au adunat cateva sute bune de euro. Ce dracu fac la iarna ca am terminat dotarea si motorul este prea bun sa-l schimb! Cred ca voi pleca in tari mai calde :laugh:

 

 

du teeee

poate mai gasesti surori la yamaha

 

ps cred ca undeva la 300 euro te ai scos cu aparatorile de apa :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatorile nu am cum sa le evaluez pt ca sunt unicat. Nici macar Turatech-ul care a facut cate o protectie pt fiecare surub BMW nu s-a gandit la ele. Norocul meu cu FLR, care le-a montat pe GS si de la care m-am inspirat. Iar la iarna vor fi intradevar doua XT1200Z spre tarile calde, daca s-or potoli cu revolutiile pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatorile nu am cum sa le evaluez pt ca sunt unicat. Nici macar Turatech-ul care a facut cate o protectie pt fiecare surub BMW nu s-a gandit la ele.

 

Wunderlich a scos de mult asa ceva, poate si altii. Parca si Razvan are la ADV-ul ala de la Nazdravanu ceva asemanator, poate de la alta firma...

TT nu ma mira, nu prea e in domeniul lor; protectia "pt. fiecare surub" nu are legatura cu protectia de vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatorile nu am cum sa le evaluez pt ca sunt unicat. Nici macar Turatech-ul care a facut cate o protectie pt fiecare surub BMW nu s-a gandit la ele. Norocul meu cu FLR, care le-a montat pe GS si de la care m-am inspirat. Iar la iarna vor fi intradevar doua XT1200Z spre tarile calde, daca s-or potoli cu revolutiile pe acolo.

 

bogdaneeee

sa nu plecati 2 moto la fel

macar lasati una pentru muzeu sa stie si copii nostri modelul asta special de la yamaha :wacko:

 

apropo

 

cand tu inca mestereai la vstrom

 

wunderlich crea asa ceva pt BMW ultima protectie de jos dreapta

 

http://www.wunderlich.de/Shop/R1200GS-Adve...-Beinschuetzer/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatorile nu am cum sa le evaluez pt ca sunt unicat. Nici macar Turatech-ul care a facut cate o protectie pt fiecare surub BMW nu s-a gandit la ele. Norocul meu cu FLR, care le-a montat pe GS si de la care m-am inspirat. Iar la iarna vor fi intradevar doua XT1200Z spre tarile calde, daca s-or potoli cu revolutiile pe acolo.

 

bogdaneeee

sa nu plecati 2 moto la fel

macar lasati una pentru muzeu sa stie si copii nostri modelul asta special de la yamaha :wacko:

 

apropo

 

cand tu inca mestereai la vstrom

 

wunderlich crea asa ceva pt BMW ultima protectie de jos dreapta

 

http://www.wunderlich.de/Shop/R1200GS-Adve...-Beinschuetzer/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de ce nu ai zis de la inceput? Mai adaug 200 euro, la lista de acesorii, economisiti. Merci pt cadou!

Mesaj completat

bogdaneeee

sa nu plecati 2 moto la fel

macar lasati una pentru muzeu sa stie si copii nostri modelul asta special de la yamaha

Sunt sigur ca va face istorie si asta din prima, fara 8 ani de rafinare, perfectionare, redresare, reproiectare, facelift,...... si tot asa din 2 in 2 ani. Si nu doar pt a fi mai buna, ci pt a drege pe ici pe colo prin partile esentiale.

Mesaj completat

ps vezi ca ti moare topicul daca nu mai pui ceva acoperitoare la calcaie ca sa nu te uzi

500 replies si 35000 views dupa 9 luni de la lansare, un singur proprietar pe forum si 3 motoare vandute-n tara, in termeni forumistici ni se pare un triunf.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de ce nu ai zis de la inceput? Mai adaug 200 euro, la lista de acesorii, economisiti. Merci pt cadou!

Mesaj completat

 

Sunt sigur ca va face istorie si asta din prima, fara 8 ani de rafinare, perfectionare, redresare, reproiectare, facelift,...... si tot asa din 2 in 2 ani. Si nu doar pt a fi mai buna, ci pt a drege pe ici pe colo prin partile esentiale.

Mesaj completat

 

500 replies si 35000 views dupa 9 luni de la lansare, un singur proprietar pe forum si 3 motoare vandute-n tara, in termeni forumistici ni se pare un triunf.

 

 

ce triunf, nu aveai yamaha?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

500 replies si 35000 views dupa 9 luni de la lansare, un singur proprietar pe forum si 3 motoare vandute-n tara, in termeni forumistici ni se pare un triunf.

 

Un triunf, da, corect... :wacko: desi recunosc ca nu stiu ce-i ala, nici macar ca termen forumistic.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un termen nou introdus - numele de cod pentru BMW 1200GS 2012,

nt nt atata lucru nu stiti :wacko:

hai ca incepe sezonul si uitam de "brand"uri

sa vina calduraaaaaaa

Un triunf, da, corect... :laugh: desi recunosc ca nu stiu ce-i ala, nici macar ca termen forumistic.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...