Sari la conținut

CUSTOM PAINTING


kerosen
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am facut niste flori, cadou pentru o doctoritza - sunt copii dupa niste fotografii foarte speciale, radiografii de plante de fapt... Cu ocazia asta am probat apetitul fetei mele pentru tehnica aerografului... Scuze ca nu e nimic legat de motoare...

post-1243-1218526116_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain dom' profesor! Nu conteaza ca nu-i legat de motoare....tot frumos se cheama. Mult succes lu pitica si tare te-ai mai bucura si tu daca ti-ar calca pe urme....ma gandesc. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

finalizata..... :cheers:

 

 

frate am vazut multe kestii care m-au lasat masca....majoritatea celor care au postat aici sant cu adevarat "meseriasi"....dar asta e PREA de tot!sincere felicitari!

 

 

o intrebare....e DOAR aerografata sau s-a umblat si la tabla/plastic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun am si io niste intrebari. am niste culori Pinata, si trebuie..Diluate?

ca vin in niste sticlute extrem de mici si nah, ma gandeam sa inmultesc cumva vopseaua

si merje bagat pe aerograf vopsea de la vopsitoriile auto? evident filtrata prin ceva ciorap de dama...

 

mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se gaseste banda subtire de la 3M insa tre sa vorbesti cu cineva care furnizeaza materiale pentru vopsitoriile auto.Se vinde verde sau albastra de minim 3mm.Daca nu te descurci iei banda obisnuita ,un liniar si un cuter foarte bine ascutit si te-ai scos.

 

Pentru CiobanuJR....culorile Pinata nu se dilueaza, sau mai exact spus nu prea e nevoie.Au ca liant un derivat din alcool si probabil e indicat sa folosesti un medium produs special pentru ele. Eu si mai ales Mugur, am lucrat cu ele nediluate si io personal n-am simtit nevoia unei dilutii mai ales ca erau de consistenta tusului. Ce e bine insa la aceste culori, e faptul ca se poate da lac auto peste spre deosebire de celelalte serii de la Jacquart unde la lacuire apar probleme din cauza faptului ca au in compozitie un produs silicon. Daca nu te descurci, sau ai alte nelamuriri acceseaza http://www.artairbrush.ro. Toate cele bune.

Editat de robychopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am intrat acolo si m`am cam lamurit cu problema asta...mersi mult! :P

io ziceam de ceva care sa imi inmulteasca vopseaua da inca sa pastreze calitatile :makeout:

 

ceva utopie! mersi mult! :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se gaseste banda subtire de la 3M insa tre sa vorbesti cu cineva care furnizeaza materiale pentru vopsitoriile auto.Se vinde verde sau albastra de minim 3mm.Daca nu te descurci iei banda obisnuita ,un liniar si un cuter foarte bine ascutit si te-ai scos.

 

Pentru CiobanuJR....culorile Pinata nu se dilueaza, sau mai exact spus nu prea e nevoie.Au ca liant un derivat din alcool si probabil e indicat sa folosesti un medium produs special pentru ele. Eu si mai ales Mugur, am lucrat cu ele nediluate si io personal n-am simtit nevoia unei dilutii mai ales ca erau de consistenta tusului. Ce e bine insa la aceste culori, e faptul ca se poate da lac auto peste spre deosebire de celelalte serii de la Jacquart unde la lacuire apar probleme din cauza faptului ca au in compozitie un produs silicon. Daca nu te descurci, sau ai alte nelamuriri acceseaza www.artairbrush.ro. Toate cele bune.

 

Da cu cutteru nu se poate zgaria vopseaua? sau nu conteaza ca vine acoperita cu mai multe straturi de lac??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm...se zgarie ,normal, insa daca e nevoie de banda subtire va trebui taiata pe o suprafata dreapta cum ar fi o bucata de sticla si nu direct pe lucrare ca nu se justifica, iar in cazul in care tre' musai sa tai pe lucrare poti s-o faci insa din prima si perfect fiindca exista metode de mascare a taieturii si nu-i cazu' sa-ti faci griji. Io personal nu mai practic cut-off pe model direct insa in perioada in care nu aveam cuter-plotter si era saracie ma descurcam....in sensul ca foloseam hartie abraziva de 2000 sau matuiam primul strat de lac dupa uscare pana la disparitia pasajului.....apoi lac din nou.Deci, important e sa lucrezi! Multa bafta baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN CONSTANTA,BANDA SUBTIRE(3mm) SE POATE GASI LA ''PALINAL COLORS'',PE STR.POPORULUI.SUNT ACOLO 2 FETE FOARTE DE TREABA SI AMABILE,AU EXPERIENTA MARE IN TOT CE TINE DE VOPSEA,CHIT,LACURI,CULOARE,NUANTA,ETAPE DE LUCRU,ETC,ETC. RECOMAND! DE ASEMENEA,IN CEEA CE TINE DE AEROGRAF SI ACRYL,RECOMAND IN ZONA ''DACIA''(TOT CONSTANTA) MAGAZINUL ''PICTOR''-SPRE ''MEGA IMAGE''.

 

FELICITARI D-le I-NOX pentru cunostintele tale in materie si totodata pentru faptul ca esti amabil si oferi informatii pretioase celor care au neclaritati(incl.mie) si nu tii informatia numai pentru sine. mult noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Bravo Zoli.....abia astept sa ne revedem si cred ca foarte curand se va intampla. :rock: ...in rest toate cele bune.

nu prea vad pe tine pe mess. :bounce: dar sper ca ne vedem cit mai curand..bafta si tie

Editat de zoliart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zoli,si ceilalti....

intrebare: e vre-o problema cu inmatricularea dupa ce faceti airbrush?trebuie facuta schimbare de culoare sau ceva?

10x.

 

 

Buna intrebare.

Din cate stiu, inainte de inmatriculare poti sa-i faci ce culoare vrei ca dupa RAR se inmatriculeaza cu culoarea cea noua. Iar dupa ce ai inmatriculat-o poti sa te mai joci cu airbrush-ul , dar culoarea cu care e inmatriculata trebuie sa fie predominanta.

 

Daca am gresit. sa ma corecteze care stie sigur!

Nu de alta, dar ne mai facem o opera si ne mai trezim ca iar ne-o trage la nervi birocratia sistemului stand la cozi sa ne legalizam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o chestie ciudata....eu personal am fost sa intreb problema asta ,la RAR.Inginerii stateau si se uitau lla mine,ca la nu stiu ce....eu am intrebat daca mai exista legea cu schimbari sau modificari la culoare ,ca asa am invatat noi..ca era legal,dar numai 30 sau 40 la suta din culoarea vehicolului.daca depasesti trebuie trecut in talon.Defapt spunea tipul ca nu mai exista legea asta ..asa ca nu mai stiu ce sa zic.Multi clienti ai mei umbla pe srtazi cu masinile si motoarele pictate si nu au probleme.Daca se opreste si vor sa faca scandal,atunci te duci la RAR si rezolvi problema,pina atunci nu ai treaba..

Editat de zoliart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...da buna intrebare. Io m-am confruntat zilele trecute cu treaba asta.Legal ,tre' sa mergem la RAR , unde facem iar identificarea de serii dupa care se plateste o taxa de 53ron (la moto si banuiesc ca si la auto) ,taxa care reprezinta schimbul de culoare.Aaaa era sa uit , mai trebuie completata o cerere de milogire de tipul:"..........gog a binevoi , ami aproba ....." si totusi e pe bani.Daca ai sub 30% umblat la culoarea de baza a masinii nu e musai sa mergi dar daca depasesti acest procent ar cam trebui.Acolo mori de ras ce diagnostice cromatice poate capata vehiculul tau.........e extrem de neprofesionista treaba asta.

 

Io, dupa o lunga alergatura si stres si bani cheltuiti.....am renuntat si niciodata n-o sa mai merg la RAR pentru treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina lucrare zoli.

 

am si eu o intrebare, la true fire, este o regula de baza sau se aplica in functie de dorinta...

te intreb la culori.. adica, se pune rosu inchis jos si se continua in sus spre galben deschis la varfuri sau invers?

 

intreb ca am mai vazut flacari cu culori deschise jos, si sus erau culori inchise, predominant negru si rosu...

 

mersi mult! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm...se zgarie ,normal, insa daca e nevoie de banda subtire va trebui taiata pe o suprafata dreapta cum ar fi o bucata de sticla si nu direct pe lucrare ca nu se justifica, iar in cazul in care tre' musai sa tai pe lucrare poti s-o faci insa din prima si perfect fiindca exista metode de mascare a taieturii si nu-i cazu' sa-ti faci griji. Io personal nu mai practic cut-off pe model direct insa in perioada in care nu aveam cuter-plotter si era saracie ma descurcam....in sensul ca foloseam hartie abraziva de 2000 sau matuiam primul strat de lac dupa uscare pana la disparitia pasajului.....apoi lac din nou.Deci, important e sa lucrezi! Multa bafta baieti.

 

Chiar, apropo de cutter-plotter, cat ma costa sa ma duc la o firma care se ocupa cu printuri/autocolante sa imi faca un sablon pt niste flacari oldschool? Ma gandeam daca e scump sa folosesc autocolant normal de care se gaseste la orice magazin dar mie frica sa nu fie prea lipicios si sa am probleme la dezlipire. Inca nu am pe ce sa ma apuc dar vreau sa stiu pt viitor, ca as vrea sa imi fac un custom paintjob pe viitorul motor :cheers:

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina lucrare zoli.

 

am si eu o intrebare, la true fire, este o regula de baza sau se aplica in functie de dorinta...

te intreb la culori.. adica, se pune rosu inchis jos si se continua in sus spre galben deschis la varfuri sau invers?

 

intreb ca am mai vazut flacari cu culori deschise jos, si sus erau culori inchise, predominant negru si rosu...

 

mersi mult! :D

 

...nu exista nici o regula pentru culori...in schimb trebuie stiut cum si de unde incep nuantele ..ca sa fie cit mai natural..in rest poti sa faci cu orice culoare.Normal ca la un foc de tabara,sa zicem, daca te uiti ,cit mai jos ,vezi ca acolo e cel mai deschis culorile.Dar depinde si ce fel de foc este,ce fel de material imflamabil arde si asa mai departe...are fiecare culoarea lui,forma lui ,"viteza"sau intensitatea,miscarea....etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...