Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

No 1 Bel Ray

No 2 Motul

 

Experientza mea cu castrol e foarte naspa. Chiar pe Yamaha... 3 motoare facute praf in 3 curse. E mare porcarie.

 

Daca n--ai bani etc atunci mergi pe Ipone sau Motorex.

 

Yamaha e foarte sensibila.

 

Atentie la schimbatul vitezei 1-2 cu ambreaj si la ulei bun max 2500km.

 

Daca ti cont de astea 2 ua atunci ca alt exemplu: Un prieten apropiat cu un R1 din 2004 cu nitro si multa nebunie pe rosu non stop, are in acest moment 60 000km si merge motorul ceas dar a mers doar pe motul competition la 2500km si a avut grija de ea.

 

Arunca mizeria aia de ulei urgent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mentionez ca eu nu prea scot untul din motocicleta si am auzit ca Motul-ul daca nu ii dai nu intra in temp si nu unge bine,de aia nu am pus Motul...

Repet,cu Castrol Actevo am avut rezultate f bune,5500 km si mi se parea ca e ca scoasa din reprezentanta,asa mi se parea ca mere cutia.

Ma gandesc ca eu mergand mai "lin" :laugh: ,intram exact pe plaja de lucru de la Actevo,Power 1 fiind mai de performanta o avea aceeasi problema ca Motul-ul,poate trebuie sa-l incalzesc putin,o sa ii dau niste forje sa vad daca se schimba ceva.

Nu stiu,fac si eu presupuneri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea a mers numai pe castrol 10w50 power racing (luat de pe louis.de), pana la 9000 km pe circuit si dupa restul pana la 25000km numai pe strada. a luat wheelie, forja si schimb de ulei la 3500 km. functioneaza la fel de bine ca in prima zi. nu s-a mers cu ea pe o roata in exces ( pe distante mari ), yamaha are sorbul de ulei in fata.

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham,eu de la kronau l-am luat care aduc tot de pe louis.10w-40 tot power 1

Inseamna ca probabil de la stilul meu mai "lejer" mi se trage,o sa incerc sa o incord putin sa vad daca se observa vreo schimbare in bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, am nevoie de ajutorul vostru. si acum intrebare ,intrebatoare :

 

* daca o pun sa isi tina relantiul la 1000 ,1000 si ceva de ture merge ce merge si cand trag ambreiajul scade treptat in ture pana moare motorul

* daca o pun sa isi tina relantiul la 1500 dispare problema dar se supraincalzeste la semafor

 

- din ce am inteles ar fi injectia de reglat, curatat bla bla bla e adevarat ?

- daca nu ce ar putea fi si cat ar costa sa rezolv problema.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot fi o gramada de chestii,e adevarat cam spre injectie ma duce si pe mine gandul.

Da inainte de asta,ia vezi la filtrul de aer e totul ok?Poate o fi infundat,prafuit si nu isi mai ia aer cum trebuie.Asta poti s-o verifici tu si nu te costa nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot fi o gramada de chestii,e adevarat cam spre injectie ma duce si pe mine gandul.

Da inainte de asta,ia vezi la filtrul de aer e totul ok?Poate o fi infundat,prafuit si nu isi mai ia aer cum trebuie.Asta poti s-o verifici tu si nu te costa nimic.

 

filtrul de aer il curat si il ung la fiecare 2000, 3000km am k&n. nu e de filtru, mai mult ca sigur e ceva dereglat la injectie, problema dispare daca maresc un pic relantiul. in mers, ture mari merge impecabil, problema apare doar cand e scoasa din viteza sau tragi ambreiajul. am observat ca apare atunci cand e cald afara... sau asa mi se pare. bujiile au fost schimbate anul trecut, filtru de aer e curatat, s-au schimbat toate lichidele,samd . eu sunt 100% ca e ceva cu injectia, ceva s-a dereglat de la tras de gaz mereu dar nu ma prea pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm,ciudata legatura cu ambreiajul,in mod normal daca ambreiajul nu ar decupla bine ar face asa.Dar daca nu ar decupla bine,cand ai apasa pe el si-ar reveni.Tu din cate am inteles eu zici ca exact atunci cand apesi ambreaiajul nu mai sta la relantiu...Nu stiu ca nu am vazut o cutie de viteze de motor mai ales de R1 pe dinauntru dar daca zici ca pe N si cand apesi ambreiajul,ma gandesc doar,ipoteze: placa de presiune?poate cand apesi el nu departeaza cum trebuie.Daca nu departeaza cum trebuie,logic ar fi sa mearga normal odata ce e in viteza,dar la N sau cand apesi ambreiajul el sa fie totusi putin cuplat si de aia sa-ti scada relantiul.Ridic-o de spate si las-o la N sau baga in vit si apasa ambreiajul,daca roata spate se roteste,e clar (bine,ea se roteste putin si cand ambreiajul e ok,dar ff putin,adica o sa se vada diferenta)

Ca ma gandesc ca daca ar fi desincronizate corpurile injectoare (throttle bodies) ti-ar mere rau tot timpul,nu numa la relantiu...

Repet,eu acuma fac presupuneri,poate zic niste prostii,colegii care sunt mai mecanici sa dea si ei o idee,dar daca o ridici de fund in sus si incerci treaba aia nu pierzi nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm,ciudata legatura cu ambreiajul,in mod normal daca ambreiajul nu ar decupla bine ar face asa.Dar daca nu ar decupla bine,cand ai apasa pe el si-ar reveni.Tu din cate am inteles eu zici ca exact atunci cand apesi ambreaiajul nu mai sta la relantiu...Nu stiu ca nu am vazut o cutie de viteze de motor mai ales de R1 pe dinauntru dar daca zici ca pe N si cand apesi ambreiajul,ma gandesc doar,ipoteze: placa de presiune?poate cand apesi el nu departeaza cum trebuie.Daca nu departeaza cum trebuie,logic ar fi sa mearga normal odata ce e in viteza,dar la N sau cand apesi ambreiajul el sa fie totusi putin cuplat si de aia sa-ti scada relantiul.Ridic-o de spate si las-o la N sau baga in vit si apasa ambreiajul,daca roata spate se roteste,e clar (bine,ea se roteste putin si cand ambreiajul e ok,dar ff putin,adica o sa se vada diferenta)

Ca ma gandesc ca daca ar fi desincronizate corpurile injectoare (throttle bodies) ti-ar mere rau tot timpul,nu numa la relantiu...

Repet,eu acuma fac presupuneri,poate zic niste prostii,colegii care sunt mai mecanici sa dea si ei o idee,dar daca o ridici de fund in sus si incerci treaba aia nu pierzi nimic.

 

 

deci... 1* daca las turatia la 1000 rpm, cateodata cand trag ambreiajul fara sa ii dau gaz imi scade relantiul 100 cu 100 pana moare motorul (asta daca nu incerc cumva sa ii dau gaz ) . motocicleta in rest trage foarte bine is merge normal.

2* daca ii maresc turatia la 1300 ,1400 rpm problema dispare.

 

- ambreiajul a fost schimbat de curand , bujiile la fel sigur e de la injectie (pt mine e o certitudine). o sa strang niste bani si o s-o duc lu bogdan de la zoo s'o exorcizeze :laugh:

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de ce nu-i lasi ralantiul la 1250 cat zice maica-sa?

maneta de ambreiaj are si un switch pentru comanda starterului cand esti cu cric-ul pus, e ciudat insa ca nu inteleg ce legatura are asta cu injectia?!!?!

cred ca problema e in alta parte, respectiv la clapetele de acceleratie, la 1000 de ture este extrem de fina "linia" prin care trece aerul prin clapete si daca mai sunt si infundate motorul d-abia mai are de unde sa traga ce-i trebuie.

motoarele astea sunt gandite sa mearga sus in ture, eu ma mir ca ralantiul poate fi coborat chiar si asa doar la 1200-1300 de ture.

varianta "rapida" e sa dai airbox-ul jos si macar sa dai cu spray de carburatoare pe la clapetesperand ca se mai curata, dar nu te astepta la mari rezultate. Ideal ar fi sa fie date jos si curatate competent. Mare grija insa la cine faci lucrarea ca e ceasornicarie p-acolo.

 

 

bafta

 

 

PS: era sa uit!!

verifica furtunele de vacum!

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de ce nu-i lasi ralantiul la 1250 cat zice maica-sa?

maneta de ambreiaj are si un switch pentru comanda starterului cand esti cu cric-ul pus, e ciudat insa ca nu inteleg ce legatura are asta cu injectia?!!?!

cred ca problema e in alta parte, respectiv la clapetele de acceleratie, la 1000 de ture este extrem de fina "linia" prin care trece aerul prin clapete si daca mai sunt si infundate motorul d-abia mai are de unde sa traga ce-i trebuie.

motoarele astea sunt gandite sa mearga sus in ture, eu ma mir ca ralantiul poate fi coborat chiar si asa doar la 1200-1300 de ture.

varianta "rapida" e sa dai airbox-ul jos si macar sa dai cu spray de carburatoare pe la clapetesperand ca se mai curata, dar nu te astepta la mari rezultate. Ideal ar fi sa fie date jos si curatate competent. Mare grija insa la cine faci lucrarea ca e ceasornicarie p-acolo.

 

 

bafta

 

 

PS: era sa uit!!

verifica furtunele de vacum!

 

cred ca ai dreptate cu clapetele alea... cand ziceam de injectie ma exprimam gresit. nu ma prea pricep la chestii de finete, mai am de invatat. o s-o duc la bogdan padure tipul de zoo baneasa :laugh:. ms de sfaturi

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ambreiajul a fost schimbat inseamna ca nu e ce ziceam eu.O fi din clapete,furtune de vacum,dar cum a zis si brembo :

 

Mare grija insa la cine faci lucrarea ca e ceasornicarie p-acolo.

 

Aa,eu aveam o problema cu a mea cam la fel si nu prea,in sensul ca mi se oprea si in viteza si pe neutru cateodata,insa era din cauza benzinei.Cand am luat-o bagam 95 ca prostu (ca si asa are prea multa putere pt mine) si facea exact ca o dacie cu jiglerul de relantiu infundat.Am inceput sa bag numai 98 de la Lukoil si de vreo 4000 km mere ceas.

 

Sa ne zici si noua dupa ce o faci unde era hiba.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda e honda, sunt deacord cu voi
Salutari si tie, Cristi! :laugh:

 

Si daca tot am scris pe aici, hai sa impartasesc si eu prima impresie dupa ce m-am dat cu un R1. :)

Saptamana trecuta am urcat pt prima data pe unul, model 2005. M-am mai dat pe R1, dar era ceva model mai vechi, pe carburatie.

Ma asteptam sa fie o pozitie foarte agresiva, dar m-am simtit mai bine pe ea decat pe un K4 1000 al unui alt amic.

La fel, ma asteptam la o forta extraordinara, de necontrolat. Se simte forta, dar e controlabila. Mi-a placut si cum se intinde, in treapta I ajungand pana la 160 km/h iar in a II-a trece de 200km/h. Mi-au placut si franele (pompele frana Brembo).

Credeam ca pozitia pe el sa fie "in cap" si sa traga ca "o proasta", cu o linie de cuplu haotica. Nu ca ar fi o motocicleta recomandata incepatorilor, dar nu e asa negru dracul.

Sunt tare curios care-i sentimentul pe care ti-l da dupa ce te dai pe curbe. Momentan, m-am distrat cu el doar in linie dreapta. Asteptam sa vina caldura, sa ne scoatem noile achizitii pe Tihuta.

 

;)

 

photo1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi e Rossi si o sa ramana Il Dottore nu conteaza la ce echipa se duce.Mai are inca multe de spus

Jorge Lorenzo insa este fff bun,are si stil si performanta,tot respectul.Era f fericit pt ca nu se astepta sa bata Honda lui Pedrosa.

Stoner mi se pare gen Schumacher,foarte rapid,eficace si precis,ii dai o motocicleta buna si nu il bate nimeni...in afara de Rossi :laugh:

Campionatul 2011,la cum merg Hondele,e 90% al lui Stoner.

 

Yamaha sta in varful clasamentului chiar si fara Rossi insa Rossi nu sta fara Yamaha...

 

Mai vorbim pe la jumatea sezonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ietete ce CBReala s-a adunat pe la noi:))) Buna si berea intre preteni...

 

Ce-am vrut sa spun:

 

Toti se asteptau ca Yamaha dupa ce pleaca Rossalindo sa se duca la gara, cand Rossi a venit la Yamaha, cand Biagi a venit la Yamaha si multi altii au fost direct pe podium.

 

Eu sincer credeam ca Rossi si Ducati se vor duce mult departe de restul direct de la start, Honda se stie de 50 ani ca tine pasul si sta pe podium oricum la orice cursa dar Yamaha nu are un grafic constant...

 

Yamaha a tinut pas cu tehnologia si a intrat in sezonul 2011 cu un avantaj fata de Ducati, nu ma intereseaza ce face Honda ci ma intereseaza sa bata Yamaha pe Ducati.

 

P.S. Daca eu personal nu ma simt bine cu Honda asta nu inseamna ca nu ii port respect si ca am vreun dubiu vis a vis de performantele ei.

 

Adica din toate k cota de pariuri ar fi:

 

1 honda

2 yamaha

3 ducati

4 suzuki

5 kawa

 

iar pe strada la 1000cc ce-am tras la linie cu minore preparari:

 

1 MV Agusta

2 Yamaha

3 suzuki

4 honda

 

Deci si pe strada Honda tine pasul cu Yamaha pana la 90% insa yamaha rezista fiabil fata de honda pana la 80%.

 

Si uite asa Honda detine suprematia mondiala atat la moto vandute cat si la fiabilitate. Honda refuza sa se strice.

 

Cu toate astea eu prefer R1.

 

P.S.S. Am si eu o masina de joaca Honda CRX si o Supermoto Honda CRF450R. Yamaha am 2 clape si un diapazon:)))

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari si tie, Cristi! :laugh:

 

Si daca tot am scris pe aici, hai sa impartasesc si eu prima impresie dupa ce m-am dat cu un R1. :)

Saptamana trecuta am urcat pt prima data pe unul, model 2005. M-am mai dat pe R1, dar era ceva model mai vechi, pe carburatie.

Ma asteptam sa fie o pozitie foarte agresiva, dar m-am simtit mai bine pe ea decat pe un K4 1000 al unui alt amic.

La fel, ma asteptam la o forta extraordinara, de necontrolat. Se simte forta, dar e controlabila. Mi-a placut si cum se intinde, in treapta I ajungand pana la 160 km/h iar in a II-a trece de 200km/h. Mi-au placut si franele (pompele frana Brembo).

Credeam ca pozitia pe el sa fie "in cap" si sa traga ca "o proasta", cu o linie de cuplu haotica. Nu ca ar fi o motocicleta recomandata incepatorilor, dar nu e asa negru dracul.

Sunt tare curios care-i sentimentul pe care ti-l da dupa ce te dai pe curbe. Momentan, m-am distrat cu el doar in linie dreapta. Asteptam sa vina caldura, sa ne scoatem noile achizitii pe Tihuta.

 

;)

 

Ahaaa...

Exact asta am simtit si eu cand am fost prima data in ture cu r1...tinand in minte toate miturille forumiste, eu venind la momentul respectiv de pe 1000rr

Culmea e ca si acum exista persoane care o tin in prostia lor ca r1 e un monstru incontrolabil. prostii!

Daca ai cat de cat judecata si respectiv ai mai mers pe moto de 1000cc sunt mai mult ca sigur ca oricine va avea aceasi reactie dupa o tura cu ier1

 

Apropo de curbe...vezi ca o sa ai inca o surpriza mare!

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Stau-De-6 :

Pe ce te-ai dat tu (RN12) e modelul mai politically corect,mai strunit,dar fara indoiala tot R1.Este,cum zicea un prieten de-al meu "un nebun stilat " :laugh:

Pe curbe tre sa tragi putin mai tare de ea,dar daca stii cum sa lucrezi cu ea o sa te lase masca.Grija totusi la aderenta pe spate mai ales pe curbe dupa 8000 rpm.

Sa incerci neaparat R1 original,model '98-2000.Cand te urci pe el o sa pricepi instantaneu de unde isi are reputatia R1,modelul ala are ceva aparte,e naravasa si furioasa,dar in acelasi timp fascinanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@brembo: Exact! M-am urcat pe el avand in cap miturile forumiste (negative), dar cand m-am dat jos erau toate dărâmate.

Revin cu impresii dupa ce vine caldura si o sa ma dau putin pe curbele Pasului Tihuta.

 

@Method: Daca o sa am ocazia, o sa ma urc si pe modelul '98-'00. Pana atunci, raman la parerea ca nu-i asa negru dracul. :(

M-ati facut curios de felul in care se misca pe curbe. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ietete ce CBReala s-a adunat pe la noi:))) Buna si berea intre preteni...

 

Glumeam doar.

 

:( Era sa nu mai cumpar motoreta curenta din cauza zicalei pe forum ca Honda e Honda :)

 

Ce nu stiti voi este ca de fapt s-au facut niste studii stiintifice si s-a dmeonstrat clar ca Honda e de fapt Honda! Este pe net, sunt sigur de asta! :)

 

Nu imi place insa nici ce cred multi posesori de alte marci despre supersportivele Honda ca sunt plictisitoare si slabe ca asa sunt toate Honda :laugh:

 

Japonezele sunt motoare foarte similare dpdv al performantelor. 2 secunde diferenta pe un circuit nu prea conteaza pe soselele din Romania. Eu cel putin tare as vrea sa incerc cate un miar de la fiecare producator asa macar o saptaman fiecare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...