Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Sal ,Robert !Nu e rea noua achizitie doar ca are consumabilele duse...motorul nu prea a fost folosit (13 000 km) si nici nu a fost pus la vaznare pe situri de profil... in plus are si cateva bunatati :amortizor gh .Ohlins ,2 x akrapovic ,capac monopost etc ...imi faceam grij pt zgomotul ala aparut peste noapte..maine sosec gumele ,qualifier 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu tot sustin sa desfaci bujiile si sa te uiti la culoarea lor.

 

Daca moto a tot fost pornita iarna si oprita imediat, bujiile sunt ancrasate si ai putea sa le inrosesti pe aragaz (fara perie sarma) si cand s-au albit sa incerci din nou.

 

Daca exupul a fost deschis si montat aiurea, iarasi moto nu va trage bine.

 

Daca un vacum din injectie-aier nu e la locul lui sau e montat pe alt canal...

 

Nu stiam ca esti un mare iubitor de moto si ca vrei si lupti sa ti-o ti in perfecta stare.

 

RecomandȘ

 

Bujii, filtre, ulei,doth5 silicon,si sa mergi la unu de stie bine R1 ptr a asculta oala ambreaj.

 

Stiu cateva R1 vandute de (nu dau nume) care sunt montate cu piese distruse de el pe R1 sau... Sa speram ca nu si asta.

 

Oala ambreaj incepe sa scoata primele semne de tacaneala la 10000km (la driver nervos si nemilos) la 15000 normal si merge fara probleme dar devine din ce in ce mai zgomotoasa garantat la nemilosi 30000km.

 

Poate fi si varianta Brembo cum ca ar fi deschisa si inchisa aiurea 15%, real oala este prinsa in niste nituri de otel care capata joc in timp si devine zgomotoasa dar la cei 16000 ai tai nu-i problem (daca n-a fost schimbata cu una varza) si daia zic ca n-ar fi rau sa ma vizitezi s-o aud eu si sa auzi si tu pe a mea la 10000km dusa mai mult la curse decat pe strada...

 

Oricum, spectacol motocicleta si tobele, sa o stapanesti sanatos si precoce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,se potrivesc discurile frana fata de la R1 2000(RN04) la R1 2002 (RN09)?

Salut! Din cate stiu se potrivesc chiar daca au coduri diferite(5JJ-2581T-11-00 la 2000 si 4SV-2581T-00-00 la 2003) diametrul este de 298 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Softul de rescriere a calculatorului pt R1 2007 2008, R6 2006 2011, s-a updatat de curind, harta YCC-T este identica cu harta de acceleratie de la modelul 2009 plus, mult mai liniara,in plus, a aparut si parametrul ETV, Electronic Throttle Valve care poate fi scris cu valori intre 0%-stock pina la 100%(pt racerii superprofesionisti). In felul asta se poate intra cu turatii mari in curbe inchise, putindu-se controla gazul fara riscul de a merge sacadat si cu ruperea aderentzei. O valoare de 10% e ideal pt street.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, de la mine a luat Levi noua lui achizitie, R1 2007, motorul are o poveste mai ciudata, cum a ajuns in posesia mea.

Prima mea mobra acum 6 ani a fost un R1 din 2001 luat de la Adi Motori Codlea, provenienta Italia, dupa 2 ani am renuntat la supersport si mi-am luat din Germania un Yamaha Royal Star de 1300cm3, cruiser-ul pe care ma vedeti in avatar, si pe asta l-am vandut dupa 2 ani, un an am stat pe bara, eram in cautare de ceva si mai mare, si din plesneala am gasit pe net anuntul cu R1 2007. Avea 6000km si un pret f ok, am mers l-am vazut si am aflat si povestea motorului. Pe scurt motorul a apartinut doctorului neurochirurg Paul Sandu Mircea de la Spitalul Militar Bucuresti, care dumnezeu sa-l ierte, murise cu parapanta in Turcia,

http://www.realitatea.net/un-medic-roman-a-murit-dupa-o-saritura-cu-parapanta-in-turcia_367621.html

Doctorul asa l-a achizitionat, cum se vede in poze, de la reprezentanta, cu acrapovic, ohlins, carbon pe rezervor, monopost, etc,

si l-a folosit numa un an, 6000km. Eu l-am cumparat de la copiii lui, motorul arata impecabil si era pacat sa nu-l iau, am revenit iar la R1.

Motorul nu a fost dat la vanzare pe net, ci pur si simplu am dat de un anunt a lui Levi in care cauta R1 2007, i-am dat un PM si se pare ca a fost cu noroc pt el. Apropo de discutiile tehnice pe care le dezbateti, pe mine nu m-a interesat o secunda ce filtru are, nu m-am dat niciodata cu el race, pt. mine motorul mergea brici, culmea nici macar nu am incercat vreodata sa-l plafonez la viteza.

Bafta si asfalt uscat.

 

Motorul are toate suruburile neatinse, mai ales la motor, cauciucurile ce le vedeti in foto sunt cele originale cu care a fost vanduta de noua mobra, la mine in cei 2 ani am folosit ulei Yamalube si filtru Yamaha, burn si dat pe o roata nici atat, pe timpul iernii bateria am tinut-o in casa, de pornit nu am pornit-o niciodata pt. 5 minute, stiu ce inseamna asta pt bujii, garantez ca bujiile sunt caramizii, impecabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-mi confirmi ce spuneam mai devreme, nu au nici o treaba bujiile, e doar din soft.

 

Ieri am vizionat un R1 2007, incredibil, reglaj maxim - minim al reboundului furcilor fatza, rezultat = nici o diferentza la viteza de revenire a furcilor, cred ca e cea mai uzata , stricata furca de R1 pe care am vazuto pina acum, si am vazut destule. Pilotul nici macar nu avea habar cum ar trebui sa se comporte suspensia fatza, i-am exemplificat cum ar trebui sa se comporte furca la diferite nivele de reglaj al reboundului, la fatza locului fiind prezenta motocicleta lui Sokatu, care are internale noi noutze OEM, de R1 2008 (Sokatu are R1 2004). Cea stricata, dupa apasare, revenea instant in sus. Multe, mii de motoare au suspensiile stricate, oamenii nu au habar de asta, si se pling ca nu prea le place motocicleta.Cel mai des inconvenieint e ca motocicleta nu ia curbele, ca deseori oscileaza directia in viraje. Dau vina pe cauciucuri, rulmenti jug, etc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

daca aveti careva un windscrean mai inalt(model de care o fi nu ma prea intereseaza) dati un semn.nu prea conteaza daca e negru sau clar :rolleyes:

 

daca aveti careva un windscrean mai inalt(model de care o fi nu ma prea intereseaza) dati un semn.nu prea conteaza daca e negru sau clar :rolleyes:

am uitat sa mentionez ca e pt un R1 2002

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca aveti careva un windscrean mai inalt(model de care o fi nu ma prea intereseaza) dati un semn.nu prea conteaza daca e negru sau clar :rolleyes:

 

 

am uitat sa mentionez ca e pt un R1 2002

 

si eu am nevoie de unul pt aceeasi mobra daca cumva aveti mai multe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si eu jucaria pe drumurile virajate din Pasul Tihuta. :rolleyes:

Imi place cat e de zvelta pe sicane si rapida la iesirea din viraje. Urmeaza ca zilele acestea sa primeasca un set de GP Racer-uri si sa-i comand un set de carene pt circuit. :moto:

In 07 iunie sunt la trackday pe Hungaroring. Se mai baga cineva? :smoke:

 

post-28093-0-57511800-1335820062_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si eu jucaria pe drumurile virajate din Pasul Tihuta. :rolleyes:

Imi place cat e de zvelta pe sicane si rapida la iesirea din viraje. Urmeaza ca zilele acestea sa primeasca un set de GP Racer-uri si sa-i comand un set de carene pt circuit. :moto:

In 07 iunie sunt la trackday pe Hungaroring. Se mai baga cineva? :smoke:

 

post-28093-0-57511800-1335820062_thumb.jpg

 

Pai de ce nu vi la Slovakia Ring? Acolo e urmatoarea etapa si e un circuit adevarat de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o pe alte topicuri, la un trackday cheltuiesc in total vreo 250 Euro. La o etapa de RoSBK ma duc mult mai mult.

Nu neg faptul ca e acceptabila (ca pret) o etapa de RoSBK, doar ca eu momentan nu-mi permit sa ma duc.

 

P.S. Si Hungaro e un circuit adevarat de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o pe alte topicuri, la un trackday cheltuiesc in total vreo 250 Euro. La o etapa de RoSBK ma duc mult mai mult.

Nu neg faptul ca e acceptabila (ca pret) o etapa de RoSBK, doar ca eu momentan nu-mi permit sa ma duc.

 

P.S. Si Hungaro e un circuit adevarat de viteza.

 

Pai asa e dar parca fara concurentza e pustiu si nu tragi tare.

 

Am mers si eu o data pe Hungaro. E un circuit misto, dar Slovakia Ring (ce-am vazut pe youtube) ce-am mai citit si auzit, i-ar zice Templul Vitezei...

 

Eu ma duc ca tare-s curios de mine si noua mea moto R1.

 

Sper sa nu ma dezamageasca calutzul meu cu noile copite si noile articulatii.

 

Am facut multe porcarii R1 lui meu intre timp:

 

Un nou Rezervor cu o noua ergonomica exact cum aveam nevoie.

Roti mult mai usoare OZ Racing Magneziu forjat

Lant 520 fara oringuri si pinion spate aluminiu.

Amortizor spate WP Racing

Suspensia fata stok refacuta ptr curse.

Discuri fatza brembo 320

Pompa brembo 19/20

Galerii 54Titan tobe finale LVince SBK Carb-Titan

Fara filtru aier

Fara exup

Fra sonda Oxigen

Si multe alte chestiutze mai putin importante descrierii dar adunate dau bine...

 

Am scos-o astazi la o forja mica de testare si am pus husa pe ea. E belea.

 

Nu sunt lafel de multumit de ea cum eram de R1 Zorro dar sunt sigur ca la anu pe vremea asta va fi lafel de puternica si setabila...

 

Vand carene faruri etc. Tot ce am de la R1 2007-08 impecabile sau mai putin. Am multe chestii. Cumparati :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa e dar parca fara concurentza e pustiu si nu tragi tare.

Se merge in regim de trackday, tocmai pt ca e o iesire cu prietenii. Dar poti sa tragi si tare, pentru tine, daca te bagi la grupa de sub 2.05 unde sunt o gramada care merg racheta.

 

 

Cateva poze de la iesirea din weekend. :rolleyes:

 

IMG_0955.jpg

 

IMG_0937.jpg

 

IMG_0953.jpg

 

IMG_0954.jpg

 

IMG_0970.jpg

 

 

:wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto pozele dar sincer exagerezi ptr situatii de trafic.

 

Sau poate am imbatrinit si vad mai cu frica viraje de curse facute pe asfaltul Romanesc...

 

Succes.

 

Uite si o poza cu viespea mea in prima zi de proba. Tot pe asfalt si eu in proba dar nu chiar K tine.

 

:cheers:

post-11347-0-40795700-1335983693_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto pozele dar sincer exagerezi ptr situatii de trafic.

 

Sau poate am imbatrinit si vad mai cu frica viraje de curse facute pe asfaltul Romanesc...

 

Succes.

 

Uite si o poza cu viespea mea in prima zi de proba. Tot pe asfalt si eu in proba dar nu chiar K tine.

 

:cheers:

 

 

Sabine da' ce te sperie tati asa tare la pozele alea?!

Omul a facut la fel cu toate motoarele pe care le-a avut...

Daca ti-e frica cand le privesti inseamna ca chiar ai imbatranit...=))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto pozele dar sincer exagerezi ptr situatii de trafic.

 

Sau poate am imbatrinit si vad mai cu frica viraje de curse facute pe asfaltul Romanesc...

 

Succes.

 

Uite si o poza cu viespea mea in prima zi de proba. Tot pe asfalt si eu in proba dar nu chiar K tine.

 

:cheers:

Fara oglinzi/numar/stop/far/semnalizari mergi tu pe strada? Ar trebui sa fii eutanasiat bai droghistule! :disappointed:

Cat despre upgrade-urile tale: sa mori tu!!!post-40717-0-34697900-1336029354_thumb.jpg

Oare astea sunt jantele tale super smechere din magneziu(aluminiu defapt) jorjat? Luate de pe un rsv din 2004? Haide...poti mai mult...sau sunt unicat( rupte si sudate de tine ca la crf)?

Apropo, ce inseamna "Suspensia fata stok refacuta ptr curse"? Ai internale schimbate sau doar uleiul schimbat in stil sabinRACE? Ca nu se intelege ce poti reface pentru curse? Uleiul/semeringurile?? :crack:

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata invidie frate...n-am vazut asa ceva.... :rusinica:

Invidie am pe tine ca ai o motocicleta foarte intretinuta :cheers: , nu pe el care traieste in lumea lui(Rossi de Ferentari sau de unde a rasarit )...

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina si numele: Stau de 6 , spune totul, e atent, calculat. Inca nu a cazut pe curbele alea magnifice. La prima cazatura serioasa cu carenele tzipla, chiar daca scapa fara dureri, nu-l mai vedeti in ipostazele alea.Da, sint invidios ca nu am talentul lui sa nu cad la atitea iesiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...