Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Bogdan, dar la trackday-ul de la Hungaro din 7 iunie nu ajungi, impreuna cu un ECU resoftat? :D

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bogdan, dar la trackday-ul de la Hungaro din 7 iunie nu ajungi, impreuna cu un ECU resoftat? :D

 

I-ti dai seama ca nu, nu am cum sa vin 860km sa ma dau doar o zi acolo!!Plus ca e ROSBK putin mai tirziu , tot acolo, si se poate intra 50/50% .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Zilele ce urmeaza ma voi alatura din nou grupului R1, ce vruiam sa va intreb cine comercializeaza site a&r pt r1 2004-2006, vreau si eu un set neaparat, i-am dat un pm lui JAGI sper sa ma elucideze el mai bine, zilele ce urmeaza o sa postez cateva poze cu motoreta si sper sa ne vedem pe strazi, numai bine baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Zilele ce urmeaza ma voi alatura din nou grupului R1, ce vruiam sa va intreb cine comercializeaza site a&r pt r1 2004-2006, vreau si eu un set neaparat, i-am dat un pm lui JAGI sper sa ma elucideze el mai bine, zilele ce urmeaza o sa postez cateva poze cu motoreta si sper sa ne vedem pe strazi, numai bine baieti!

 

Felicitari ptr alegerea facuta.

 

De ce ai ales R1? Ce anume te face sa alegi R1 vs CBR?

 

Ambele sunt moto de Top dar sunt diferite. Ce anume te-a convins pe tine ca R1 e The One?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai avut R1 dar din 99, care pur si simplu imi rupea mainile din incheieturi, am luat 1000rr-ul asta si prima oara am zis ca e stricat, pur si simplu nu tragea nu avea vlaga, si acu cateva zile mi-a dat cineva sa dau o tura pe un r1 din 2004, si de atunci s-a terminat... incredibil de usoara manevrabila si senzatia de nedescris, plus ca arata pur si simplu magnific.Am vb deja cu Jagi si a zis ca nu poate nimic la soft, se pare ca momentan ma limitez la site a&r care sunt incontinuare in cautare , daca stie cineva cine are asa ceva, sau daca face schimb cu tobe stock si $$$ sa ma contacteze. Nu mai pot sa dorm, marti ma duc sa o cumpar, nu stiu cum rezist pana atunci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca este vorba despre sitele din tobe te pot ajuta eu, ti le aduc de pe ebay.

 

Cit e transportul la 600grame?

 

Fost azi la Amck, a fost prezent doar Serious Sam, a venit tocmai din Sacele sa-si resofteze computerul la R1, i-l las pe el, daca doreste, sa detalieze comportamentul motocicletei pe drumul de intoarcere.

 

Resoftarea da rezultate foarte bune si la R6 2006-2011, am harti de injectie pt mai toate configuratiile de evacuare, eliminarea mesajului de eroare cind se scoate EX-UP-ul, liniarizarea curbei de putere cu disparitia ruperii aderentzei la 7-8000ture, mai multa putere in ture medii si joase, functie de QuickShifter.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo shobo,felicitari ca ai ales r1,este alta motocicleta care te va incanta mai ales modelul dupa 2004 ,cbr`ul este o vaca care mergand pe ea te intrebi "unde`i puterea frate" poti sa recomanzi 1000rr`ul unui incepator cu incredere caruia mintea-i conduce pumnul ,nu invers.

am mers si eu pe un r1-2002 nu am putut lua o curba cu ea(nu stiu din ce cauza),dupa aceea pe amkart cu un model 2006 despre care pot spune sincer,puteam si sa jur ca ne cunosteam de 4-5 ani dar era pt prima data cand mergeam pe ea..o ciclistica extraordinara,frane belea, te indragostesti imediat

FELICITARI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo shobo,felicitari ca ai ales r1,este alta motocicleta care te va incanta mai ales modelul dupa 2004 ,cbr`ul este o vaca care mergand pe ea te intrebi "unde`i puterea frate" poti sa recomanzi 1000rr`ul unui incepator cu incredere caruia mintea-i conduce pumnul ,nu invers.

am mers si eu pe un r1-2002 nu am putut lua o curba cu ea(nu stiu din ce cauza),dupa aceea pe amkart cu un model 2006 despre care pot spune sincer,puteam si sa jur ca ne cunosteam de 4-5 ani dar era pt prima data cand mergeam pe ea..o ciclistica extraordinara,frane belea, te indragostesti imediat

FELICITARI

 

Eu am mers 4 sezoane pe CBR954, din care 2 ani pe pista, imediat am mers cu totul si cu totul intimplator datorita unui prieten ce-si luase si un CBR600RR 2007, vreo 3 tape de ROSBK pe R1 2000, nu-mi placea in mod deosebit de mult, dar mi se parea mai stabila ca 954. Tot in anul acela, 2009, un alt prieten mi-a dat sa merg 3 zile, tot la circuit, un R1 2004, a fost dragoste la prima vedere, nu datorita designului, ca era echipata de pista, cu niste carene vai mama lor, ci datorita ciclisticii. Imediat am zis ca -mi iau R1 , si daca tot i-mi iau, i-mi iau 2007, ca nu are cum sa fie mai proasta ca 2004, avea multe in plus.Dupa 3 sezoane, inca nu m-am plictisit de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Resoftarea da rezultate foarte bune si la R6 2006-2011, am harti de injectie pt mai toate configuratiile de evacuare, eliminarea mesajului de eroare cind se scoate EX-UP-ul, liniarizarea curbei de putere cu disparitia ruperii aderentzei la 7-8000ture, mai multa putere in ture medii si joase, functie de QuickShifter.

Cand am dus motoreta la Geo(TNG) n-a putut sa schimbe hartile, nu imi amintesc de ce, desi mi-a spus atunci.

Ai ceva si pentru Kawa ?

JAGI motogp :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am dus motoreta la Geo(TNG) n-a putut sa schimbe hartile, nu imi amintesc de ce, desi mi-a spus atunci.

Ai ceva si pentru Kawa ?

JAGI motogp :laugh:

 

Nu se poate decit daca trimiti ECU la resoftat in State, te costa minim 45$ transp dus intors.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo shobo,felicitari ca ai ales r1,este alta motocicleta care te va incanta mai ales modelul dupa 2004 ,cbr`ul este o vaca care mergand pe ea te intrebi "unde`i puterea frate" poti sa recomanzi 1000rr`ul unui incepator cu incredere caruia mintea-i conduce pumnul ,nu invers.

N-am inteles de ce Fireblade-ului i se spune "vaca". Intr-adevar, R1 este ceva mai sprinten la schimbarile de directie stg-dreapta, dar nici 1000RR-ul nu este un motor touring. :rusinica:

 

Dupa aproape 1.000 de km facuti pe R1, vin cu un feedback propriu.

Doua minusuri pt R1 fata de CBR:

- Lipsa puterii sub 6.000 ture. Ieri, pe Tihuta, pe o sicana stg-drt de viteza mica, a fost prima data cand am folosit treapta I. In treapta II, motorul nu avea vlaga. Tocmai pt ca Fireblade-ul trage constant de jos pana sus, n-aveam de "amestecat in benzina". Sper ca "buba" aceasta s-o rezolv prin resoftare. O s-o fac, doar sa-mi revin putin dpdv financiar.

- Consumul. Nu este un criteriu foarte important pt mine, ca nu mi-am luat motocicleta sa fac naveta cu ea si nici nu bag mai mult de 6.000 de km/sezon, dar totusi, cu 1000RR-ul aveam un consum de 7-7,5%, iar cu R1 nu am scazut sub 10% (in afara localitatii, mergand in aceleasi conditii) => un consum cu 30% mai mare decat Blade-ul.

 

In rest, sunt foarte multumit de R1, factorul "fun" e unul ridicat si nu l-as da inapoi pe 1000RR-ul pe care l-am avut, dar nici nu putem sa cadem in extrema cealalta (cum fac unii ducatisti) si sa ne batem p**a de Honda. :nono: Fiecare mobra are partile ei bune.

 

:wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva un constum Dainese Yamaha GYTR ? post-34971-0-32940900-1336921319_thumb.jpg ?

 

Detalii AICI

 

 

P.S. @ JAGI, nu am putut ajunge in bucuresti, am numarul tau, cand ma hotarasc te sun in legatura cu resoftarea.

Editat de takke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare mobra are partile ei bune.

 

:wavey:

 

 

Da si mie imi place sa testez orice motocicleta si sa-i inteleg (bucur) de genul ciclistici si puterii sale.

post-11347-0-71040700-1336932629_thumb.jpg

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai promis cu ceva vreme inainte ca postezi detalii despre asigurarea casco. ai noutati?

 

 

Am intrebat la mai multe firme de asigurari insa nu am gasit oferte casco pentru motoare decat la Astra si Uniqa .

Inclin catre Uniqa fara franciza, pretul este cam mare insa o sa ii intreb daca perioada asigurarii poate fii doar de 6 luni pe an.

 

Pun ofertele de la ei ca poze.. sunt 2 de la Astra si cea de la Uniqa

post-34971-0-61091100-1336939190_thumb.jpg

post-34971-0-56968700-1336939191_thumb.jpg

post-34971-0-61183900-1336939192_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva un constum Dainese Yamaha GYTR ? post-34971-0-32940900-1336921319_thumb.jpg ?

 

Detalii AICI

 

 

P.S. @ JAGI, nu am putut ajunge in bucuresti, am numarul tau, cand ma hotarasc te sun in legatura cu resoftarea.

 

Pune si tu pretzul...

 

Acelasi combinezon dar pe albastru in loc de rosu mi l-am luat si eu acum. E super smecher. Probabil cel mai smecher combinezon ptr Yamaha.

 

Succes la vanzare si felicitari maxime celui ce-l va avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am inteles de ce Fireblade-ului i se spune "vaca". Intr-adevar, R1 este ceva mai sprinten la schimbarile de directie stg-dreapta, dar nici 1000RR-ul nu este un motor touring. :rusinica:

 

Dupa aproape 1.000 de km facuti pe R1, vin cu un feedback propriu.

Doua minusuri pt R1 fata de CBR:

- Lipsa puterii sub 6.000 ture. Ieri, pe Tihuta, pe o sicana stg-drt de viteza mica, a fost prima data cand am folosit treapta I. In treapta II, motorul nu avea vlaga. Tocmai pt ca Fireblade-ul trage constant de jos pana sus, n-aveam de "amestecat in benzina". Sper ca "buba" aceasta s-o rezolv prin resoftare. O s-o fac, doar sa-mi revin putin dpdv financiar.

 

:wavey:

 

ciudat ca spui de lipsa puterii sub 6000 in a 2-a...primul lucru la care m-am gandit ar fi fost sa ai ECU de US (ala cu probleme), dar a ta e din 2008 cand cica au rezolvat problema...

fa testul de 5500 rpm in a 2-a si vezi daca e din cauza asta...

o tii in a 2-a la fix 5500 rpm si dup-aia tragi de gaz. daca e lesinata in sensul ca ii trebuie mult timp sa ajunga la 10.000rpm inseamna ca ai lag-ul binecunoscut. daca ai lag-ul cea mai rapida rezolvare e resoftarea. pe langa lag posibil sa mai fie si probleme la pornire, opriri la semafor etc. astea se pot rezolva cu un PC3 (eu asa am facut la inceput), dar rezolvarea adevarata e resoft-ul. Singurul neajuns la resoft e ca pierzi immob-ul si se poate fura doar din 3 fire legate. Asta daca nu ii pui immob dedicat (cum am facut eu).

 

Altfel nu as putea spune ca sub 6000 e lesinat r1 mai ales fata de rr. cand am luat-o pe a mea si era complet stock am facut un roll cu un rr din 2008 cu akra si catalizator scos si eram bot in bot.

poate e doar senzatia...

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar senzatia, la Panonia, acelasi rider a mers 1 zi cu motoreta mea, 2007, si urmatoarele 2 zile cu un 1000rr 2004. Diferentza de putere pe liniile drepte e chiar mare , mare. E lesinata pina in 4000. Nu mai zic de lipsa ambreiajului alunecator la Honda pina in 2008, migrarea in sicane e mult mai lenta, greutatea suplimentare te face sa muncesti in plus. 1000rr (pina in 2007) e o motocicleta excelenta pt incepatori.

 

In legatura cu furtul, Brembo, crezi ca motoretele sint furate cu hotul calare pe ele? Foarte rar asemenea intimplare, daca baietii pun ochii pe ea, o iau pe sus in duba. Imobilizatorul nu-i impiedica cu nimic, cumpara un ECU din State, sau resofteaza ECU-ul. Lui Actadi de pe SBZ i-au furat GSXR-ul 2006 1000 din fatza hotelului, hotii, 2, au anulat imobilizatorul si au plecat pe motoreta. E clar ca erau profesionisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAL...da am resoftat calculatorul motorului ...acum urca mult mai usor in ture in treptele 1(160+) 2(202) 3 (237),nu mai da in nas sub 4000 rpm ,relantiul sa stabilizat- nu mai balbaie,frana motor scazut ,ventilator la 91 grade etc.

Jagi a setat lantul si suspensiile pe greutatea mea ,se simte o imbunatatire si aici, motorul sta o idee (si)mai bine pe trasa...

Bug-urile alea erau chiar enervante dar dumincia ,pentru prima data ,am coborat cu un zambet larg larg de pe motor :):)mersi Jagi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am spus ca 1000RR-ul trage mai bine decat R1, am spus doar ca pe Blade nu am simtit lipsa de putere in turele joase (pana in 6.000). Sau poate e doar in capul meu, tocmai pt ca Honda trage constant de jos pana sus iar R1 incepe sa traga dupa 6.000. Si da, am probleme la pornire. Ca sa porneasca bine, tin butonul apasat cateva fractiuni de secunda si dupa ce a pornit. La semafor nu s-a oprit.

O s-o resoftez si eu. Nu mi-e frica de furt, ca o tin legata intr-un garaj bine pazit. :bounce:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornirea oricum e mai grea la 2007-2008, la mine si dupa schimbarea ecu-ului tot trebuie un pic tinut dupa primele explozii, dar la varianta "stock" era jale. verifica lag-ul.

...cam asa ceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, n-am stiut de aceasta problema la '07. :rusinica: O sa-i fac si eu un test, sa vad daca am problema asta.

Oricum, o s-o resoftez, musai. Toata lumea are doar cuvinte de lauda dupa resoftare. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...