Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Iar ma zapacesti cu numerele alea...

 

Deci. Daca platesc 200ron, voi avea rezultatul celor 2 R1? Al meu si al tau cu exact acelsi computer???

 

Ok. Platesc si merg sa facem asta oricand spui dar vreau graficele motor in scris ale ambelor motoare cu acelasi computer pe ele!!! Si daca se poate in aceeasi bani ptr tine sa ne dea testul ambelor motoare cu comp serie dupa care cu cel facut de tine. Merg la combinatia asta si platesc 200ron. Fixeaza ziua si ora. Vin eu sa iti ridic moto de acasa si sa ti-o aduc inapoi.

 

Dynoul meu,Dul Inginer electroniost. Ti-am spus k doar imi lipseste senzorul de pe rola. Un senzor cu 3 fire si o alimentare de 5v... Eu nu ma bag acolo unde nu sunt sigur nici macar pe lucrurile mele care m-au costat multa munca...

 

Am un Inginer care vine Duminica la mine sa ma ajute sa-l repun in functie.

 

Oricum daca vrei si azi suna ma si hai . Am banii, duba si astept sa vedem daca ce zici tu k mechanicul de Romania-RaceTek nu face treaba rezistenta (are deja 2 curse grele si niscai iesiri in oras-otopeni) ce dupa cum zici tu i-a distrus puterile si ar trebui sa fie o lesinata.

 

Hai hai hai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut .adresez si eu o intrebare pentru un prieten cu un R1 din 89 are o problema nu se aprinde becul in momentrul in care ramane pe rezerva( in momentul cand pune contactul becul se aprinde) el zice ca se aprinde o singura data dar nu stie sigur dar in mod normal nu ar trebui sa ramana aprins pe toata perioada cat ai benzina in rezerva?eu am un GSXR k1 si in momentul cand raman fara benzina licare becul si apoi pe masura ce se consuma benzina din rezerva ramane aprins.Intreb pentru prietenul meu daca este normal sa nu ramana aprins sau daca este o problema cu sonda si inca ceva i s-a spus ca in momentul in care nu acoperi cei 2-4 litri cat are rezerva nu o sa stea becul aprins Multumesc raspuns si astept raspuns.

P.S CUM FACE SA SE INSCRIE SI EL PE FORUM????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat azi la UM, sapt viitoare mergem, sapt asta mi-a zis ca nu prea e timp. Cu ocazia asta mai testez si o alta harta de injectie.

 

Perfect.Programeaza ne.

 

Baiatul cu becul la R1 din 89

 

Locurile pe Motociclism.ro au atins limita maxima.

 

Mergi pe sbz.ro ca mai sunt 2 locuri libere si e free. La astia aici e pe bani si nu se merita!!!

 

Spune-i la om sa lipeasca o guma pe bec daca il deranjeaza Luminitza.

 

:kick: asta cand o invatza cu butoanele... o sa ma bantuie:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :hurt:

 

P.S. Daca Dul Inginer mi-l face Duminica... Am din nou Dyno si nu mai vin eu!

 

Te astept pe la mine. E FREE cat vrei si primesti ptr prima oara si o cafe cu un trabuc Cubanez :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se aprinde becul in momentrul in care ramane pe rezerva

 

 

Spune-i la om sa lipeasca o guma pe bec daca il deranjeaza Luminitza.

Ce a intrebat omu` si ce raspunzi tu... L-ai ajutat de i-a venit rau. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu reuseste atunci ramane in picioare United Motors Romania :angryfire:

 

Vrb Duminica seara ptr o programare in sapt viitoare...

 

Oricum asi merge la United K sa imi pun in Dynoul meu si citirile de la Uniteds. Ka sa salvez unitatea de citire a lor ptr cine mi-o va cere.

 

Deci merg oricum!!! Programeaza ne oricum k promit sa fac ce am zis. Vin te iau te aduc si platesc. Mergem.

 

Ce a intrebat omu` si ce raspunzi tu... L-ai ajutat de i-a venit rau. :rusinica:

 

RedBull 3-6 pe zi si se aprinde becul.

 

2 aspirine la culcare si se stinge iar :)))))))))))))))))))

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect.Programeaza ne.

 

Baiatul cu becul la R1 din 89

 

Locurile pe Motociclism.ro au atins limita maxima.

 

Mergi pe sbz.ro ca mai sunt 2 locuri libere si e free. La astia aici e pe bani si nu se merita!!!

 

Spune-i la om sa lipeasca o guma pe bec daca il deranjeaza Luminitza.

 

:kick: asta cand o invatza cu butoanele... o sa ma bantuie:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :hurt:

 

P.S. Daca Dul Inginer mi-l face Duminica... Am din nou Dyno si nu mai vin eu!

 

Te astept pe la mine. E FREE cat vrei si primesti ptr prima oara si o cafe cu un trabuc Cubanez :makeout:

mersi prietene pentru raspuns esti extraordinar de bagabond faci cursuri de jmecherie s-au ai invatat pe strazi ca un adevarat ? sincer nu ma asteptam la un raspuns omenesc aceiasi baietasi pe toate forumurile macar cititi frate corect si pana la capat inainte sa va spargeti in jmecheri si in arfe de atotstiitori-nu am inteles eu bine probabil era o gluma bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi prietene pentru raspuns esti extraordinar de bagabond faci cursuri de jmecherie s-au ai invatat pe strazi ca un adevarat ? sincer nu ma asteptam la un raspuns omenesc aceiasi baietasi pe toate forumurile macar cititi frate corect si pana la capat inainte sa va spargeti in jmecheri si in arfe de atotstiitori-nu am inteles eu bine probabil era o gluma bafta

Salut Marius! Am vazut ca esti din Pitesti. Este un service bun al lui Gabi.Numarul lui nu il mai am dar iti dau numarul lui Mihai-un baiat care lucreaza pentru el:0769637302. Sigur te pot ajuta ei..eu am fost multumit. Si nici nu te iau la misto baietii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa resoftare toate bune si frumoase ,a mers bine bine dar ..deh !imi trebuia si zgomot

 

Dupa ce am golit catalizatorul ,am eliminat sonda si am pus tobe stoc (urmeaza sa pun sitele A&R) mi se aprinde becul galben +motorul nu trage cum ar trebui de la 10-14 000 rpm ...

Poate are legatura cu modificarile de mai sus ,poate nu ,Poate e doar o coincidenta si sa stricat ceva in motor.

 

Ieri am testat intensiv motorul si este clar ca a pierdut din putere la peste 8000 RPM ,DAca accelerez puternic de la 10-la 14 k da in nas.

Am deconectat mufa de la sonda nimic nu sa schimbat,Jagi mi-a recomandat sa verific si cablurile exup .

 

de la ce se aprinde becul galben (vezi poza)?pe bord nu mi afiseazxa nicio eroare .De oprit sa oprit o singura data sub mine...posibil sa fie totusi de la soft + sonda ? :scratch:

 

o sa verific si cablurile EXUP,o sa remontez sonda ,daca nu se schimba nimic in bine o sa

apelez la un mecanic :unsure:

pacat de motor, ti-ai bagat nasul in ea cam mult, resoftari, renuntari la piese, de ce nu aveti fratilor incredere in omuletii astia galbejiti, japonezii care au creat-o?

sunt banii tai, dar pacat de motor, sunt trist :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat de motor, ti-ai bagat nasul in ea cam mult, resoftari, renuntari la piese, de ce nu aveti fratilor incredere in omuletii astia galbejiti, japonezii care au creat-o?

sunt banii tai, dar pacat de motor, sunt trist :angryfire:

 

Are exupul pus in blocaj si daia nu trage sus si a scos mufa de exup din motoras + sonda lambda.

 

Jagi iti stinge becurile si eu iti scot ce trebuie din toba k sa fie ceas.

 

Galbejiti fac oteluri bune si sculpteaza in bobul de orez. Europenii in schimb fac BMW,Ducati,Triumph si multe altele care nu au fiabilitatea si puterea (adica tare si rezistenta 30-40000km) Japan dar au tehnologia (BMW 1000r,Panigale, Daytona) sau fiabilitatea(100-200000km bmw R1200) si multe altele.

 

Oricum nici o moto cand o iei de noua nu are exact aceeasi putere ka cea din fatza sau spatele nr ei. Toate sunt altfel si pe toate intervin schimbari alese de Propietar.

 

Ce tu nu ti-ai schimbat nimic pe motoreta ta??? Imposibil. Daca nu schimbi ceva nu esti Cool. By cool man...

 

P.S. Marius Ionut.

 

1. Becul nu se mai aprinde deloc?

2. Ai scos toata benzina din rezervor si nu se aprinde?

3. Se aprinde cand pui contactul?

4. Ai verificat conexiunile ce ies din rezervor? Alea se leaga intre ele si ar trebui sa vezi daca sistemul de la rezervor la bord merge k dupaceea sa scotzi sonda si sa vezi ce are de e blocata.

 

Aici Bucuresti Ora Exacta :makeout:

 

Normal k glumesc man. Doar la servici sunt serios si acolo cand am probleme...

 

Cum problema ta e extrem de simpla am cautat alte alei sa vad cum reactionezi. Sa te testez pe tine in primul rand :blbl:

 

Raspunde la cele 4 intrebari de mai sus si fi relaxat. E totul ok. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Marius! Am vazut ca esti din Pitesti. Este un service bun al lui Gabi.Numarul lui nu il mai am dar iti dau numarul lui Mihai-un baiat care lucreaza pentru el:0769637302. Sigur te pot ajuta ei..eu am fost multumit. Si nici nu te iau la misto baietii :cheers:

 

mersi dar cred ca nu mai este valabil nr de telefon s-au nu stiu ce se intampla ca nu poate sa sune daca mai ai un alt nr de telefon oricum ms frumos

 

Are exupul pus in blocaj si daia nu trage sus si a scos mufa de exup din motoras + sonda lambda.

 

Jagi iti stinge becurile si eu iti scot ce trebuie din toba k sa fie ceas.

 

Galbejiti fac oteluri bune si sculpteaza in bobul de orez. Europenii in schimb fac BMW,Ducati,Triumph si multe altele care nu au fiabilitatea si puterea (adica tare si rezistenta 30-40000km) Japan dar au tehnologia (BMW 1000r,Panigale, Daytona) sau fiabilitatea(100-200000km bmw R1200) si multe altele.

 

Oricum nici o moto cand o iei de noua nu are exact aceeasi putere ka cea din fatza sau spatele nr ei. Toate sunt altfel si pe toate intervin schimbari alese de Propietar.

 

Ce tu nu ti-ai schimbat nimic pe motoreta ta??? Imposibil. Daca nu schimbi ceva nu esti Cool. By cool man...

 

P.S. Marius Ionut.

 

1. Becul nu se mai aprinde deloc?

2. Ai scos toata benzina din rezervor si nu se aprinde?

3. Se aprinde cand pui contactul?

4. Ai verificat conexiunile ce ies din rezervor? Alea se leaga intre ele si ar trebui sa vezi daca sistemul de la rezervor la bord merge k dupaceea sa scotzi sonda si sa vezi ce are de e blocata.

 

Aici Bucuresti Ora Exacta :makeout:

 

Normal k glumesc man. Doar la servici sunt serios si acolo cand am probleme...

 

Cum problema ta e extrem de simpla am cautat alte alei sa vad cum reactionezi. Sa te testez pe tine in primul rand :blbl:

 

Raspunde la cele 4 intrebari de mai sus si fi relaxat. E totul ok. :)

[/quot

In primul rand nu este problema mea este al unui foarte bun prieten eu nu am R1 ,in al 2-lea rand ma asteptam sa mi se raspunda serios nu in bascalie (nu ca nu stiu de gluma dar nu era cazul aici)si in al 3-lea rand multumesc in numele lui pentru raspunsul dat o sa verifice atat conexiunile cat si sonda si sper sa gaseasca buba :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! O sa incerc sa iti fac rost de alt numar . Service ul este de la Bascov spre Curtea de Ag; la brutarie faci dreapta si pana in baraj este o hala industriala. este imposibil de ratat(plus ca se vede inauntru).Asfalt uscat!

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! O sa incerc sa iti fac rost de alt numar . Service ul este de la Bascov spre Curtea de Ag; la brutarie faci dreapta si pana in baraj este o hala industriala. este imposibil de ratat(plus ca se vede inauntru).Asfalt uscat!

 

 

mersi gata stiu unde este o sa-i spun si daca poate trece astazi s-au maine pe aqolo .Daca ai drum pe la Budeasa opresti sa bem o bere :cheers: o dau eu (0730361759)sau gasesti motoarele la poarta nu sunt decat 3 pe toata raza -1-R1,1-R6 si 1-GSXR 1000 BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi gata stiu unde este o sa-i spun si daca poate trece astazi s-au maine pe aqolo .Daca ai drum pe la Budeasa opresti sa bem o bere :cheers: o dau eu (0730361759)sau gasesti motoarele la poarta nu sunt decat 3 pe toata raza -1-R1,1-R6 si 1-GSXR 1000 BAFTA

:bounce: Tot timpul trec pe acolo(un r1 negru).Cand o sa mai ajung pe acasa sigur iti dau un telefon :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat de motor, ti-ai bagat nasul in ea cam mult, resoftari, renuntari la piese, de ce nu aveti fratilor incredere in omuletii astia galbejiti, japonezii care au creat-o?

sunt banii tai, dar pacat de motor, sunt trist :angryfire:

 

 

Nu e niciun pacat si nu regret nimic.am facut tuning de bun simt- zic eu- in plus sunt lucruri testate.

Galbejitii cand au creat-o au facut cateva compromisuri pt ca motorul trebuia sa fie road legal ,sa corespunda standardelor de noxe, zgomot etc. Eh ,pe mine nu ma intereseaza aceste lucruri ,compromisul e inacceptabil la un motor de inalta performanta!

Multi se pun de acord ca R1 stock e cam praf si chiar periculos .Asa cum aveam sa aflu intr-un viraj cand clapetele au deschis brusc la 8000 rpm si motoru ma aruncat pe contrasens.asa ceva e inacceptabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum aveam sa aflu intr-un viraj cand clapetele au deschis brusc la 8000 rpm si motoru ma aruncat pe contrasens.asa ceva e inacceptabil

wtf :scratch:

explozie ca laR6 intr-a 2-a ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai iesit din viraj la 8000rpm, inseamna ca te bazezi atat pe tine cat si pe virajul respectiv. N-ai cum sa te bazezi pe cei 2 factori daca nu-ti cunosti motoreta cum deschide exact in orice turatie.

 

Daca ai gazul total inchis si-l deschizi brusc, asta nu e normal la niciun motor, chiar si la cele cu controlul tractiunii.

 

Ai un R1 si nu oricare, cel mai tare R1 ever!!! Incearca sa te comporti curat cu ea mai ales in turele de unde intra dracii in ea!!!

 

De la 250cc in sus, pe orice moto de top (au unei case moto) dela 8000rpm deschiderea gazului se face fin!!! Altfel Profesionisti vor o iesire derapata iar incepatorii daca o incearca o cam scot in decor.

 

Real cu cat esti mai profi cu atat reusesti o iesire din curba cu o turatie mai mare dar cu cat esti mai profi cu atat intai versi greutatea pe roata de tractiune si abia dupaia deschizi gazul... Daca deschizi direct la orice 1000 te cam duci in balarii.

 

Ia-o mai usurel si nu arunca vina pe motoreta. R1 chiar de serie iese si intra pe viraj cel mai misto.

 

Take it easy Man.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pe zi ce trece ma indragostesc tot mai mult de motocicleta asta. :rolleyes:

asa-i?si eu simt acelasi lucru cu Gremlin...ori inainte sa plec la Hungaro,ori dupa,vin pana la tine sa vedem ce iese.frumoase poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mai mai. :rusinica:

 

Una de motocros doar te rupe nu te omoara...

 

Vad c ai peisaje foarte misto si vad k tragi de gaz kacolo unde ai 2 salvari langa tine si fara balustrade.

 

Opreste te!!! Ai deja pozele demonstrative si te-ai intors intreg acasa.

 

Las-o Bro mai moale pe strada. Am vazut prea multe k sa nu incerc sa te linistesc...

 

Da ne poze de pe Pista si vei fi Profesionist!!!

 

Sau da ne poze k Scotianul de a facut de 2 ori inconjorul planetei in zigzag cu R1 si vom fi mai linistiti.

 

:nono:

 

Mai mai mai. :rusinica:

 

Una de motocros doar te rupe nu te omoara...

 

Vad c ai peisaje foarte misto si vad k tragi de gaz kacolo unde ai 2 salvari langa tine si fara balustrade.

 

Opreste te!!! Ai deja pozele demonstrative si te-ai intors intreg acasa.

 

Las-o Bro mai moale pe strada. Am vazut prea multe k sa nu incerc sa te linistesc...

 

Da ne poze de pe Pista si vei fi Profesionist!!!

 

Sau da ne poze k Scotianul de a facut de 2 ori inconjorul planetei in zigzag cu R1 si vom fi mai linistiti.

 

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-i?si eu simt acelasi lucru cu Gremlin...ori inainte sa plec la Hungaro,ori dupa,vin pana la tine sa vedem ce iese.frumoase poze

Danke! :cheers: Tine-ma la curent. :)

 

 

 

Da ne poze de pe Pista

Avem.

 

DSC_0290.jpg

 

DSC_0294.jpg

 

DSC_0394.jpg

 

DSC_0366.jpg

 

DSC_2112.jpg

 

DSC_2130.jpg

 

DSC_1955.jpg

 

 

 

 

Una de motocros doar te rupe nu te omoara...

Stim si asta.

 

PIC_3774.jpg

 

PIC_3771.jpg

 

PIC_3748.jpg

 

PIC_3778.jpg

 

 

:wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe curbe n-are nicio treaba culoarea parbrizului. Doar te uiti dupa "punctele" virajulul (entry, apex & exit) si acestea nu le cauti prin parbriz, nu?

Pe linia dreapta ma uitam putin peste el.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe curbe n-are nicio treaba culoarea parbrizului. Doar te uiti dupa "punctele" virajulul (entry, apex & exit) si acestea nu le cauti prin parbriz, nu?

Pe linia dreapta ma uitam putin peste el.

De linia dreapta intrebam, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca sti k e dreapta ce-ti mai trebuie sa te uiti. Numeri, iesi si franezi...

 

Ce tu incapi sub parbriz? :)))

 

Vand seturi Dunlop GP 75e dat pe pista. Alea de sunt 2300ron noi. 99% noi pe linia de rulare.

 

Ptr cine vrea Slikuri am tot asa de la 50e set f&s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...