JAGI Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) S-a updatat softul de rescriere a programelor pt calculatoarele R1 R6. De multe ori, multi motociclisti stradali refuza sa-si schimbe pinioanele de la lantz din cauza ca vitezometrul nu va mai indica viteza reala, ba mai mult, unii se gindesc ca prin scurtarea transmisiei la lantz bordul va inregistra mai multi km decit real si asta va face mai putin vandabila motocicleta. E si asta un punct de vedere. De azi, pot rescrie programul in calculator astfel incit vitezometrul sa arate viteza reala, + - x%. X% poate fi orice valoare, chiar si cu virgula, pt o acuratetze maxima. x% se poate calcula fie prin punerea unui GPS pr motocicleta si facuta diferentza intre valoare afisata de bord si cea a GPS-ului fie prin calcularea raportului noilor pinioane si aflarea erorii de corectat. Pt raceri (Sabin Race), se poate afisa treapta de viteza in locul vitezei, km parcursi ramin afisati,dar viteza nu mai este indicata. Ca fapt divers, la bordurile stock, eroarea de afisare a vitezei e cca 6% in plus, vorbim de R1. La R6 e chiar mai mult. Daca se pune 1 dinte in minus pe pinionul de atac, eroarea cumulata e de 12.7%. Cine doreste doar resoftarea pt afisarea vitezei reale, eventual si a coboririi temperaturii de start a ventilatoarelor, pretul e de doar 150ron. Pt mai multe amanunte, 0763 681 602, jagib1972 YM . Editat Octombrie 10, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Eu vreau cand schimb viteza, sa am pe bord, o gagika daia HOT care sasi arunce toalele odata cu evolutia schimbatorului. Aveti si mulatre??? Bro. Eu nu vreau treapta de viteza caci Racerii adevarati numara, nu se uita in bord, in schimb vreau sa vad viteza reala (nu eu) ci camera mea care are si ea GPS cu vitezometru si traseu... Mai vreau si coborarea turatiei in standard normal ca nu ma abtin nici pe strada... Probabil daia a zburat bujia aia... Nu mai rezolv odata Dyoul k sa facem harta pe fiecare piston in parte... K Raceri Adevarati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 o doamne!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 o doamne!!!! Man. Pe autobuz nu sunt dastea Tie ti-ar putea monta un microfon k sa anunti statiile )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Stie cineva cum se numesc pe romaneste si unde gasesc d-astea ? http://motors.shop.ebay.com/Motorcycle-Parts-/10063/i.html?_nkw=push+pin+rivets Nu ma intereseaza neaparat varianta cu surub, chiar o prefer pe cea cu impingere ... Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Unde in RO gasesc asa ceva ? http://www.ebay.co.uk/itm/REAL-CARBON-FIBER-YOKE-COVER-FOR-YAMAHA-YZFR1-YZF-R1-R-1-RN19-07-08-/271029982394?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f1aa554ba Sau face cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Unde in RO gasesc asa ceva ? http://www.ebay.co.u...=item3f1aa554ba Sau face cineva ? Am facut eu o data pt 900rr acum vreo 4 ani. Dar nu m-a ajutat cu nimic la nimic. Editat Octombrie 11, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 CE??? N-ai mers mai repede ?) vreau sa imbrac tobele in carbon (nu folie) ,sa mai lipesc una alta pe motor asta iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Unde in RO gasesc asa ceva ? http://www.ebay.co.u...=item3f1aa554ba Sau face cineva ? eu am luat ca piesa oem de la mymoto....e carbon, nu imitatie si costa ceva $$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Gata le-ati bagat la murat??? Ce liniste pe strada asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Eu am mai iesit weekend-ul trecut, am profitat de vremea buna. Nu cred c-o sa mai ies anul asta. O sa pun si ceva poze cand ajung acasa, sa mai animam topicul. In extra-sezonul asta o sa-i schimb interioarele la tobe si o sa-i resoftez centrala. Voi ce update-uri aveti in plan pt sezonul viitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Ultima iesire si aici,WE trecut ...a fost bestial !! La upgrade-uri,am luat-o sistematic : 1cel mai important :ECU resoftat (full power din treapta 1 ,vmax delimitat etc etc)Multumesc JAGI (ata pt lucrul facut cat si pt...consultatna ) 2Evacuare : +catalizator eliminat +sonda eliminata +finale originale dar cu site AR (sunet bestial) +filtru aer K N 3Dunlopuri noi noute. (eh ,aici am ratat ,am pus /50 in loc de /55 pe spate.la anu vine unu de /55) 4Transmisie finala +pinion atac -1 5Frane +placute performante +lichid schimbat +furtunase cu insertii metalice Cam asta mi-am propus pt noua achizitie si am si facut .. Despre sezon ....a fost unul modest .doar 3000 km din lipsa de timp si uneori bani.Cu momente de cumpana (pierderea unui amic motociclist R I P Bolo) ,dar si momente de bucurie(dupa o iesire reusita , intodeauna revin acasa plin de satisfactie ,afisand un zambet tamp pe fata ) Consum masurat de 3 ori Minim :7,5 /100 km(prima zi) A mai fost odata un 8% Maxim masurat de mine :10,1 /100 km ....(190 km cu 19,5 litrii benzina) :/ Apropo R1 2007 are rezervorul de 15 litri ...(am facut pana prostului inainte de benzinarie si atat a intrat) ... Traseu:toti cei 3000 km (exceptand un drum pana la Buc si unul la pista de la Tg SEcuiesc)i-am facut pe babarunca-cheia /teliu -intorsura /padurea bogatii Asta iarna si la anu o sa cheltui( pardon investesc ) foarte putin,mai mult vizual:,un yoke cover ,niste rim-uri.....si trebuie sa fac ceva si cu finalele (am taiat cu flexu aparatoarele din plastic, de pe tobe si arata urat :ori revopsit ori acoperit cu ceva ) , Eventual o anvelopa /55 pe spate ,,, niste bujii iridium si multa multa BENZINA... Motorul a intrat la iernat .In garaj ,pe stander,acoperit ,cu frana fata stransa, ulei proaspat ,antigel schimbat si acumulator dat jos si pus la incarcat... Poze in mers... prea putine si alea destul de nereusite...la anul o sa schimb si fotograful .hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 E asa mai merge. Foarte frumoase atat pozele cat si povestirea. Eu o sa va obosesc la iarna cu ce-am facut si cum. Nu mai sunt mari schimbari fatza de ce stiti doar ca schimb sistemul de evacuare final cu unul mai exotic si vreau sa fac modelul de strada replika R1 lui meu de curse... Nici eu nu am pus km anul asta pe a mea, 2500 total. Dar vreau sa o aduc in parametri de compresie mai apropiati stradaleleor si sa ies cu ea mai des la anu. Momentan este pe banculde lucru ptr schimbarea radiatorului cu unul complect de sus pana jos. Am nevoie de mai multa raceala ptr Bucurestiul lui 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Daca tot schimbi sitele la tobe cu unele A&R presupun, scoate si catalizatorul sau cumpara un Y de la akra ca merita fiecare banut, mai ales la modelul asta de R1. Vezi daca au scos modelul track pt baffles la modelul R1 07-08, la modelul cum am avut eu 04-06 erau doua versiuni race si track (eu le aveam pe cele track si pot spune ca erau cele mai galagioase tobe pt R1, dupa ce se incalzeau mai ales sunetul era superb). O mica atentionare, la final cand prinzi niturile la capetele de site ai grija sa prinzi niturile bine, de la o anumita perioada o sa inceapa sa vibreze si devin foarte deranjante. p.s. Daca tot te apuci de schimbat, eu am mai schimbat si raportele la lant -1/+2 care au schimbat motoreta TOTAL, nu mai este asa moarta pana in 6000 de ture. Numai bine! Vorbesti la timpul trecut de motorul tau ? :/ Asta cu niturile...scrie clar in manualul de montaj ,ca trebuie folosit Prolock (se gaseste in orice magazin auto) Vand suport numar rabatbail pt RN 19 - 140 lei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioancornean Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 poate vrea cineva un monopost ieftin si bun - > /index.php?/topic/686125-monopost-yamaha-r1-98-03/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Gata si eu cu noul model de tobe. Na belea cum urca in 7000... E... Nu vrea de pe tel pe site... Gasesc alta metoda... rr.ps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Pai 2 chestii: 1. M0delul 04-06 are minusuri sau are probleme in cazul folosiri neadecvate? Ce minusuri avea a ta? 2. La comenzile motocicletei tale esti tu. Daca nu-ti adecvezi viteze si atentia la drum atunci cum spuneai, doar norocul te mai poate salva... Exact asta ne atrage pe toti: sa fim cerebrali si sa ajungem la destinatie cu vehicole ce depasesc cu mult standardul cerebral uman. Motociclistul Precoce e ala de nu tavaleste (vitezana) si ajunge la destinatie chiar daca altii au facut-o mai repede... Nu k ma laud: 1988 a fost anul in care mi-am cumparar-o pe prima, 1998 anul in care am intrat pe pista si 2011 anul in care mi-am rupt ptr prima oara ceva (pe strada , pe pista, la enduro si supermoto) si ma pot lauda k la 40 ani si 24ani de motociclism, fara sa tavalesc in acest sezon r1 apsolut deloc, m-am calificat in Lotul National Roman Sectiunea Viteza... Nu da vina pe alti factori ci doar pe tine si senzorii tai, pe cunostintele tave vis a vis de calul tau si pe deciziile si cugetarile tale inainte si dupa o cursa, un sezon, o ploaie etc. Daca ti se pare ca nu-ti poti stapani furia sau ca nu te poti acomoda cu 2004 atunci tu sti cel mai bine de ce ai nevoie. Succes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Da,cu tobele stock e mult prea silentioasa.Cu sau fara tobe stock insa e total neadecvata pt drumuri lungi.Pozitia si stilul in care te obliga sa mergi nu sunt pt drumuri lungi oricum ai da-o.Da,pana la 7000 e cam lenesa,dar pe mine personal nu ma deranjeaza.Depinde ce vrei de la ea.Intr-adevar,consumul e ff ok pt ce motor e si ce stie.Consum de 5.5 nu am scos never,dar un 6 si ceva,da.Consum 7 la mers semi-legal. Ce i-as mai reprosa eu e saua care e de lemn.Nu am intalnit sa mai tare pe nici un motor.R6-le si Fireblade-ul zici ca sunt touring pe langa ea ca si comfort.In oras merg prea rar,dar cred ca sa mergi zilnoc cu ea in oras ar fi infiorator.Pur si simplu nu e pt asa ceva.Te chinui si tu si o chinui si pe ea.Nu. Am modelul asta (rn12) de 3 ani si ceva.Mie mi se pare o moto extraordinara.Insa e o motocicleta pe care trebuie s-o intelegi si sa te dai dupa ea.Comunica mult cu tine insa tre sa pricepi ce-ti spune.Si tre sa ai si putina conditie fizica,pt ca e de munca pe ea,nu te lasa sa fii lenes. E o moto cu f multa forta,ca si putere cred ca e egala cu modelele actuale,dar mie imi place f mult si nu sunt tentat deloc de modelul actual de r1.Poate de RSV4... Editat Octombrie 30, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Una peste alta am fost multumit de motoreta, daca imi voi lua alta modelul urmator va fi prima alegere. Esti primul om caruia (dupa descrierea ta) i-asi recomanda modelul 2009-2012. .Si tre sa ai si putina conditie fizica,pt ca e de munca pe ea,nu te lasa sa fii lenes. E o moto cu f multa forta,ca si putere cred ca e egala cu modelele actuale,dar mie imi place f mult si nu sunt tentat deloc de modelul actual de r1.Poate de RSV4... Mai... Sunteti pe sectiunea forum Yamaha R1!!! Motocicleta de Top Yamaha!!! Yamaha ( si celelalte japoneze) au modele cu motorul de 1000, transformat cu un cuplu mai de jos si cu o pozitie mai confortabila. Sunt sigur k stiati asta. Nu am intalnit pana acum o moto pe care sa MA SIMT mai bine in orice conditii de FORJA k acest R1 (exclus ptr mine modelul dupa 2009) si m-am adaptat constructiei sale (cu modificari ptr circuit) si crede ma ca am si am mers cu toate vitezanele de cand apar mi se aduc la test. Eu nu recunosc R1 dupa 2009 k fiind un real R1!!! Nu intruneste deloc standardul de violenta dupa 7000rpm cum a fost el de cand a aparut, dar uite k sunt oameni care aleg (probabil) frumusetea R1 si ar vrea un motor mai liniar cu riscul sa te bata si un R1 din 98 (k asa e) dar yamaha a facut-o si pasta... Astept cu nerabdare intoarcerea lui Rossi la Yamaha si viitorul motor Yamaha ptr 2014. Sigur se vor intoarce la motorizarea clasika sau vor scoate v4 sau v5 ul ptr strada. Auna peste alta criticile voastre k de la 7000 e o bomba ( de la 7 la 13000 sa tot mergi tare) sau pana in 7000 sa mergi la consum mic... K are seaua tare... Daca mergi tare atunci tu nu mai cantaresti nimic. Eu am scos seaua originala si merg pe una aproape de lemn... Ma ajuta mult sa simt roata spate cand derapeaza pe viraj si sa o comand mai ferm. Am schimbat si suspensia spate ptr a rigidiza mai mult 07 nul meu... Nu stiu ce moto vi s-ar potrivi sa va multumeasca la toate dar cert e k amandoi aveti 2 motoare de Top R1. Eu atat de mult iubesc motorul R1 k pana si scuterul de apa mi l-am luat cu motorul asta fx140... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Astept cu nerabdare intoarcerea lui Rossi la Yamaha si viitorul motor Yamaha ptr 2014. Sigur se vor intoarce la motorizarea clasika sau vor scoate v4 sau v5 ul ptr strada. Yamaha V5? Never! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Orice motocicleta de top are cazaturi (uscaturi) intre crengi dar respectivele probleme ori sunt de fabrica (la toate lafel) si pe unii ii atrage pe alti nu (au ales gresit modelul) si toate au punctele lor forte. Ptr mine toate sunt foarte misto si tari (toate modelele toate brandurile moto) dar motocicleta mea cea mai de suflet (k o manuse) este clar Yamaha R1. Na poza din Grajdiul meu de azi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Sabin,eu nu m-am plans de motocicleta,imi place f mult si nu am de gand s-o schimb pt mult timp,pur si simplu am enumerat niste minusuri pe care le are respectivul model.Oricum foarte putine dupa parerea mea spre deosebire de alte modele.Dupa cum ai zis si tu,orice model are plusuri si minusuri.Shobo i-a facut o caracterizare,am zis si eu 2 vorbe,atata tot. Nici un motor nu e perfect,nici chiar r1,nu stiu de ce sari asa. @ Shobo : Incearca si gixxer-ul.Eu m-am dat de cateva ori pe un gixxer k6 si m-a lasat masca.fff bun motor,foarte faorte puternic.Nu m-am dumirit,mai vreau sa aprofundez,dar primele impresii sunt extraordinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Corect. Gsxr ul are o pozitie mai confortabila decat R1, are o alta geometrie. Este probabil cea mai confortabila din cele Japan. Insa cand deschizi gazul la capat ( fiind foarte puterncia) nu iti permite intrari in viraje k Yamaha. Alea de le vedeti la curse sunt modificate geometric. Nu am sarit asa... Pur si simplu ma deranjeaza sa aud probleme la R1 (schimbat uleiul la timp si incalzita inainte de forja) cand ale mele din 98 si pana azi nu mi-au jucat banii daca n-am gresit eu. E normal sa ma aprind. O iubesc mult. Normal la ora actuala (parerea mea) e k Kava zx10 2012 e cea mai forjatoare, iar GSXR1000 cea mai comoda. Yamaha BigBang&Panigalle sunt un mare esec iar CBR1000 este cel mai reusit de pana acum, a lui Honda. Motocicleta care intruneste defapt toate bunele de la Japan dar inca are mici probleme pe management si motor e BMW. Practic daca Yamaha ar fi tinut modelul 2007 la care ar fi adaugat electronika si ar mai usura-o la jante un pic, ar fi fost competitiva cu ZX10 le si BMW ul. Aia e... Sa speram k Yamamoto s-a saturat de tampenia facuta si odata cu aducerea lui Rossi va scoate si viitorul R1. A mai facut odata o asemenea greseala. Modelul 2002-03 cu primul sistem de injectie a fost un alt esec dar nu atat de dezamagitor k acum. Atunci l-a luat pe Rossi si alt departament de design (italy) si a scos in numai 2 ani al 2 lea model r1 revolutionar: Cadru peste motor ce ingusteaza ciclistica, tobe sub sea, lupe in faruri, inca 25 de cai si multe altele ce de exemplu suzuki nu le are nici macar acum... Hai Mr Yamamoto, da iubitorilor R1 ceea ce li se cuvine. Uite pana atunci modelul 2013 yamaha R4 250cc ptr incepatorii ce si vor lua permis la anu dar viseaza un R1... Daca asta e adevarat atunci tre sa pun un anunt (cumpar r1 07-08) fara numar... http://motorcycleppf.com/moto-yamaha-motorcycles-latest-news-and-reviews.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=moNytwmHFCI&feature=plcp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Yamaha R1,a dat totdeauna sisteme electronice de management cu functii de scanare erorori pe toate modelele dar pe ultimul 2012 a pus si traction control si abs... TCS (r1 2012) ul e misto modificabil dar un aftermarket e doar 800euro si poate fi montat inclusiv pe o mobra... Cu toate astea raman dezamagit (chiar daca modelul meu e mai puternic si nu tre sa-l schimb) k R1 de la 2009 in sus nu mai are acea putere sus (cu care acum zx10 lee nou face legea) iar R1 a disparut din lumea motorsport... Cuvant urat de tot... Foarte urat. Ne-a mai ramas R6 (moto competitiva in pas cu SSportul) si Bineinteles Titlul Mondial MotoGP cu Yamaha M1, si bineinteles sperantza k Rossi se va simti atat de bine pe Vechia sa Yamaha k va tine din nou planeta in picioare. P.S. Speranta k modelele dupa 2009 ar fi limitate si defapt ar fi niste bolizi, sunt deja pierdute!!! Daca AMA nu a reusit sa dea drumu puterii iar World SBK a scos Yamaha din grila (nu se mai califica) atunci e clar k acest nou prototip motor nu este ceea ce ma va face sa scot banii din buzunar. Cat despre bani: r1 2008 NU ESTE SUB 6500EURO una buna, in schimb un 2009 il iei si la (am avut aceasta oferta) 4500 euro cu carena dr zgariata un pic... Pacat k nui bomba. Tare as fi vrut sa intru in motorul ei si sa-i dau puteri dar repet, daca AMA n-a putut atunci e clar si ptr mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.