JAGI Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 2009+ nu are probleme de ciclistica ci de greutate si putere. Pentru mine (si as zice si multi altii), un 2009 e ok. Pana la urma, chiar daca la anul voi ajunge la mai multe etape RoSBK, nu am cum sa depasesc nivelul de rookies. Pentru asta imi ajunge. Cand o sa vina momentul, o sa vad ce-i mai pot face sa-i scad greutatea/creste puterea dar realitatea este ca e mult mai ieftin sa dau jos inca 5kg de pe mine decat de pe motor Deci, nu o vinzi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=ro&sa=N&biw=1024&bih=509&tbm=isch&tbnid=HXBlPbduphpoOM:&imgrefurl=http://www.sportrider.com/bikes/146_0907_2009_yamaha_yzf_r1/photo_06.html&docid=xInff31dSdMueM&imgurl=http://image.sportrider.com/f/17462024/146_0907_07_z%252B2009_yamaha_YZF-R1%252Bdyno.jpg&w=1600&h=1200&ei=SNalUPuqB8vptQbBv4CwDg&zoom=1&iact=rc&dur=0&sig=109517356948479233776&page=1&tbnh=139&tbnw=201&start=0&ndsp=8&ved=1t:429,r:0,s:0,i:66&tx=91&ty=63 Sunt sigur ca ciclistica e ok (pe circuit) si sunetul e altfel. Designul (cu niste tobe mici) se schimba si se apropie de MotoGP. Fitzelle cu cadrul colorat. Jugul si alte mici detalii ce ma atrag la noul model. Insa: Pierderea puterii sus. Carenajul din ce in ce mai dezvelit. Greutatea. Carenele deosebit de subtirele-fragile Si faptul k nu mai tine pasul cu 1000 Japan-stradal ci se bate cu Panigale, o bate... Inca nu ma lasa sa cred k defapt asta e o alegere desteapta R1. Una peste alta (vazand k AMA poate schimba regimul motor) as cumpara SI modelul 09 probabil ptr circuitele mai stranse si probabil ptr mersul cu 2 persoane la drum lung... Pot spune acum k 35% sunt atras de noul model k o provocare tehnologica in schimbari dar daca Yamaha va scoate in curand un nou model R1, prefer sa astept pana atunci si sa atac direct viitorul model... Pana una alta (conform graficului afisat) excluzand k m-am intrecut cu 3 pe strada si cu mai multe pe pista (si le-am depasit fara probleme) totusi ma gandesc k graba Yamaha de a scoate ceva nou sa fie ea prima nu-i doar sacrificiu ci si istorie. Sa fie ea prima...Pe banii ostirii... Orice info despre viitorul R1 si despre data lansarii ma intereseaza. Pana atunci Zircon, daca ai timp sa treci cu ea pana la mine sa probam 2 randuri de tobe finale k sunet si design, te astept. Sau daca te intereseaza cum arata si pret, am 2 2012 in garaj si as putea sa-ti fac o poza cu ce am la vanzare cu 300 si 500euro...Tobele finale doar. Numai bine. Fug in munti sa dau jos din greutatile vietzii. Enduroooooooo. Ne vedem Luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 (editat) In extra-sezonul asta o sa-i schimb interioarele la tobe si o sa-i resoftez centrala. Am rezolvat prima treaba. Am golit catalizatoarele, am scurtat tobele cu 3 cm si am schimbat interioarele cu unele de la A&R. Urmeaza resoftarea. http://www.youtube.com/watch?v=kl_ISi_BnrE Editat Noiembrie 16, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Am rezolvat prima treaba. Am golit catalizatoarele, am scurtat tobele cu 3 cm si am schimbat interioarele cu unele de la A&R. Urmeaza resoftarea. http://www.youtube.com/watch?v=kl_ISi_BnrE Ai golit si catalizatorul (Y-ul) sau doar ai schimbat interiorul finalelor? Daca da, cum ai golit catalizatorul? Taiat, curatat, re-sudat? Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Da, am golit si catalizatorul. Procedura e cea prezentata de tine (taiat, curatat, re-sudat). Vezi in poza atasata unde am taiat. N-am facut eu operatiunea asta pt ca sunt atehnic. Trebuie cineva cu rabdare si mana fina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 6, cit te-a costat golirea catalizatorului? Cam cit dureaza? Ai taiat din sitele AR? Sau ti-ai comandat sitele gata scurtate? Am de vinzare un set de tobe ca ale lui Stau de 6, nu sint scurtate, site race A&R, 200euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 (editat) Eu am facut toata treaba la un prieten, deci costul nu este relevant. A durat cateva ore, in doua seri. Am comandat sitele scurtate, dar au venit intregi. Le-am taiat noi. Dar a fost mai bine pt prietenul meu, cu R1 2005. Daca veneau scurtate cu 4 cm, se ascundeau de tot sub codita la modelul lui. Eu puteam sa mai tai 1-2 cm fara probleme. Editat Noiembrie 17, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Ai folosit niturile care ti le-a trimis la pachet? Ai facut exact cum au specificat ei in instructiuni la prinderea niturilor? Intreb pentru ca mie mi-au venit doar jumate din nituri si a trebuit sa folosesc unele din comert, iar cele originale A&R dupa cateva mii de km au inceput sa se desprinda si sa vibreze. Culmea cele cumparate din magazin au tinut mai bine decat cele dupa net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 La modelul meu a venit un set de suruburi si cleme. Amicul meu cu '05 a cumparat un set de nituri bune, pt ca cele care i-au erau de calitate proasta. Am primit sfatul asta de la Jagi (multumesc!). O sa vedem cum se comporta in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Da, am golit si catalizatorul. Procedura e cea prezentata de tine (taiat, curatat, re-sudat). Vezi in poza atasata unde am taiat. N-am facut eu operatiunea asta pt ca sunt atehnic. Trebuie cineva cu rabdare si mana fina. Merci de raspuns Sase! Am dus si eu tobele la chiuretat, ma gandeam sa-mi iau un "Y" dar pana la urma golesc catalizatorul si mai vedem Uite ce mai vinde lumea ) http://shop.mjsperformance.com/product.sc;jsessionid=7752529225995598D4C0A6988498355D.qscstrfrnt01?productId=109&categoryId=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Cu placere! Pune si tu un video cand e gata. Sunetul din clipul meu nu e fidel 100% (am filmat cu un tel). Sunt tare multumit de cum suna acum jucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Hop si eu: Editat Noiembrie 19, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 hai ca suna acceptabil sase, dar cum o sa fie cu puterea?e influentata in - de noile site sau ? felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Merci! Nu cred ca pot sa simt eu vreo crestere de putere. Si daca exista, cred ca e insesizabila. In schimb mi s-a parut ca raspunde mai rapid la accelerare. Sau poate e doar psihologic. Am mers doar 2 km cu ea si sunetul tobelor cu motorul in sarcina e foarte placut. Editat Noiembrie 19, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 dupa resoftare o sa fie mult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Dupa eliberarea tonelor si scoaterea catalizatorului se pierde un 5% din puterea in turatii joase (max 4000rpm) si se castiga un flux (o crestere de putere) la peste 7000rpm. Dar nu asta e castigul cel mai important. Excluderea tobelor ajuta la eliberarea gazelor ceea ce va scade temperatura motorului in toate genurile de aplicatii. Prin aceasta lucrare ai lungit viatza motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Da ,clar, suna mult mai bine fata de stock si mult mai bine decat aici in filmare....felicitari 6! O sa vezi ,dupa resoftare o sa ai alt motor! Ap. ce "nituri de calitate" ai folosit si de unde ? Probabil o sa scurtez si eu finalele cu 1-2 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Multumesc! Pt modelul '07-'08, cei de la A&R trimit suruburi cu cleme. Prietenul meu cu '05 si-a cumparat nituri de inox. Le-a luat de la Fabory (www.fabory.ro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Multumesc! Pt modelul '07-'08, cei de la A&R trimit suruburi cu cleme. Prietenul meu cu '05 si-a cumparat nituri de inox. Le-a luat de la Fabory (www.fabory.ro). Si eu am folosit tot fabory la toba. Sunt puse de 2 ani si nu au nici o problema.Si au dif lungimi si grosimi...ai de unde sa alegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Eu mi-am luat nituri inox direct de pe ebay.co.uk, mi le-a adus postarita direct pe birou. Problema e ca trebuie sa aveti si cleste pt nituri inox, eu l-am gasit in Dedeman, vreo 50ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JeTzep Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Salutare, Donez carena de pe partea dreapta de la un R1 din 2004-2005(cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Salutare, Donez carena de pe partea dreapta de la un R1 din 2004-2005(cred). 2004 2005 2006 chiar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Salutare, Donez carena de pe partea dreapta de la un R1 din 2004-2005(cred). Am un prieten mai sarac care tocmai s-a insurat si e somer, nu e o gluma, are R1 2004. Mi-o dai sa i-o fac cadou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Salutare,vind suspensie spate pt R1(an 2008-2009)nu stiu daca merge si la alt an provine de pe o moto cu 3000 km adus de mine personal din italia nerulat in romania ,multumesc pret 250 RON tel 0744355652 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Salutare,vind suspensie spate pt R1(an 2008-2009)nu stiu daca merge si la alt an provine de pe o moto cu 3000 km adus de mine personal din italia nerulat in romania ,multumesc pret 250 RON tel 0744355652 O fi adus de tine personal, dar nu este de R1 2008, nici 2009. Daca era de 2008, merita din plin banii. Amortizorul stock de 2009 e superior multor aftermarketuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.