JAGI Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Nu poti monta motorul de 2000 pe sasiu de 98-99, nu se potrivesc prinderile. Eu am fost martor acum multi ani cind un prieten a incercat sa monteze de proba un propulsor de 99 pe un sasiu de 2000, si nu s-a putut realiza . Deci, si viceversa e valabila. Studiaza manualele de reparatie ale ambelor modele, fisele cu parts number-urile, si vezi ce s-ar putea potrivi de la una la alta. Mai exact, ce problema ai la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 cutia de viteze blocata in 1-a ...vechea poveste..a inceput cu prb la treapta a 2-a si al scurt timp a ramas blocata .....daca luam motorul din 2.000 la pretul care l-am gasit ieseam cam la jumatate din banii si manopera sa il repar pe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) cutia de viteze blocata in 1-a ...vechea poveste..a inceput cu prb la treapta a 2-a si al scurt timp a ramas blocata .....daca luam motorul din 2.000 la pretul care l-am gasit ieseam cam la jumatate din banii si manopera sa il repar pe asta Demonteaza capacul selectorului ,ai parghia care tine arcul selectorului rupta. Asta: Editat Februarie 1, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 cutia de viteze blocata in 1-a ...vechea poveste..a inceput cu prb la treapta a 2-a si al scurt timp a ramas blocata .....daca luam motorul din 2.000 la pretul care l-am gasit ieseam cam la jumatate din banii si manopera sa il repar pe asta cauta pe bikeshop sau forum, ca e plin de piese si motoare de R1. totusi, ia legatura cu baietii din tg neamt si vezi ce-au facut cu motorul de pe R1 care a avut accident acu 2 ani. stiu ca era la piese, dar nu stiu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 baieti pot spune si sarutmanuta pt info Eu gandeam in felul urmator: decat sa dau in jur de 200+ de euro pe toata cutia de viteze ( ca imi scapa si in treapta a 2-a) + manopera + garniturile care trebuiesc inlocuite mai bine dau direct 400e cu tot cu transport sa pun direct alt motor si asta vechi sa imi ramana pentru piese@Crazy-devil motorul ala e praf...am vorbit cu ei si cica a fost prea violent accidentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 ma gandeam eu la asta. totusi poate poti recupera piesele de care ai nevoie la a ta. dar la R1 se gasesc usor motoarele. vezi asta poate rezolvi ceva. http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=206556 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Multumesc pt anunt..am vorbit..de fapt nu cred ca nu este anunt care sa nu il fi vazut si sa fi vorbit cu vanzatorul respectiv...ma interesasem si stiu ca macar cutia de viteze se potriveste, in cel mai rau caz schimb doar cutia de viteze de pe cel cumparat pe asta al meu si mai raman cu , cateva piese de schimb ...Daca tot merg pana la capat o sa va pot spune din exp daca se poate sau nu face un "transplant" de motor intre modelul 98-99 cu cel din 00-01 Multumesc inca o data pt sfaturi si ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Jagi cred ca are cea mai mare cunostinta de cauza in ceea ce tine de R1. eu iti recomand sa cauti si pe Facebook, ca sunt zeci de grupuri de dezmembrari, iar unii din ei nu le pun si aici. mi-ar fi foarte greu sa cred ca nu vei gasi unul functional. ai fost prea multe motoare si destule accidente din care nu s-a mai putut salva nimic (exceptand motorul) daca nu gasesti aici, orienteaza-te in Italia sau Germania. eu cand am crapat motorul la Ducati am gasit unul in state si unul in 2 in Italia, de unde am ales unul din ele. am sa ma interesez si eu cand pot, poate-ti gasesc vreun pont. Editat Februarie 1, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Poate cineva sa faca o comparatie dintre pompa de frana R1 , OEM si una aftermarket (Brembo, Accossato, /19)? Ma intereseaza parerea celui care o are, nu din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Poate cineva sa faca o comparatie dintre pompa de frana R1 , OEM si una aftermarket (Brembo, Accossato, /19)? Ma intereseaza parerea celui care o are, nu din auzite. Este diferenta si intre pompa normala de r1 pana in 2004(nu erau radiale) si cele dupa (care, desi erau tot de 16 mm sunt net superioare). Si este diferenta si intre pompa radiala de r1 care tot brembo este si una aftermaket de 19 brembo. Puterea este mai bine dozata, necesita mai putin efort si iti da o oarecare incredere(in plus) in frane atunci cand actionezi maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Stie cineva daca se potrivesc piese de pe un R1 an 2003 (injectie) la un R1 2001(carburatie)?Ma intereseaza sa iau piese de pe un 2003 si sa pun pe un 2001.Piesele sunt: furca fata complecta,far,bord ,instalatie,carene,si eventual furca spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) Stie cineva daca se potrivesc piese de pe un R1 an 2003 (injectie) la un R1 2001(carburatie)?Ma intereseaza sa iau piese de pe un 2003 si sa pun pe un 2001.Piesele sunt: furca fata complecta,far,bord ,instalatie,carene,si eventual furca spate. Conform catalogului nu se potrivesc multe piese.. Furca fata................NU Bascula spate..........se potriveste la modelul 2002 Far...........................se potriveste la modelul 2002 Bord.........................NU Instalatie elctrica......iti dai seama ca nu are cum sa se potriveasca o instalatie elctrica de injectie pentru carburatie!!! Carene.....................NU sunt diferente intre modelele 2001si 2002 care de la distanta par identice,dar nu sunt...dar cu modelul de 2003 care este total altfel Iti par asemanatoare? Editat Februarie 3, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Furca fata are acelasi diametru in juguri. Discurile de frana sunt identice. Etrierii si placutele sunt identice. Internalele din furca nu sunt identice, arcurile nu au aceeasi lungime, nivelul de ulei nu e identic - da. Insa cred 99% ca poti pune furca de la prima generatie pe a doua generatie si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Rezolutie mai mare : Furca fata are acelasi diametru in juguri. Discurile de frana sunt identice. Etrierii si placutele sunt identice. Internalele din furca nu sunt identice, arcurile nu au aceeasi lungime, nivelul de ulei nu e identic - da. Insa cred 99% ca poti pune furca de la prima generatie pe a doua generatie si invers. Asa o fi dar uite ce spune Yamaha... This Yamaha 5PW-23102-01-00 FRONT FORK ASSY R1 2003 is used on these models and components: 2003 R1 W-FLAMES - YZFR1R FRONT FORK 2003 R1 W-FLAMES - YZFR1R-F FRONT FORK 2003 R1 W-FLAMES - YZFR1RC FRONT FORK 2003 R1 W-FLAMES - YZFR1RC-F FRONT FORK This Yamaha 5JJ-23102-00-00 FRONT FORK ASSY R1 2001 is used on these models and components: 2000 R1 - YZFR1M FRONT FORK 2000 R1 - YZFR1MC FRONT FORK 2001 YFZR1SN FRONT FORK 2001 YZFR1 - YZFR1N FRONT FORK 2001 YZFR1 - YZFR1NC FRONT FORK 2001 YZFR1 - YZFR1SN FRONT FORK 2001 YZFR1 - YZFR1SNC FRONT FORK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) In principiu, daca ar fi sa folosim doar datele de identificare dupa anii de productie, asa ar fi insa, in realitate, daca paharele de aluminiu au acelasi diametru la jugul superior (si ghidoane) si inferior, suportii de etrieri sunt pentru aceiasi etrieri si discurile de frana au acelasi diametru (+ cercul gaurilor de prindere pe roata), alezajele pentru axul rotii fata sunt la aceeasi cota, se pot folosi suspensiile fata de la un model pentru celalat si invers. Am mai verificat o data si in afara de internale, care nu sunt la fel, furca, axul rotii fata, etrierii si discurile sunt identice. Deci se pot monta de pe un model pe altul fara probleme. Paharele de aluminiu ale furcii fata 1998-2001 sunt identice iar intre prima si a doua generatie, la aceste piese, singura diferenta este culoarea Editat Februarie 3, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) Furcile de la R1 2003 sint mai scurte decit cele de 2001. Probat personal, aveam nevoie de furci functionale la un R1 2001 si am cumparat 2 furci strimbe de 2003, sperind sa pot recupera internalele de la 2003 si sa le montez pe furcile de 2001. Pe linga faptul ca erau mai scurte, erau si internalele strimbe, absolut de nefolosit, nici macar valvele din internale nu se potriveau deloc. A fost lucrarea mea de "diploma" in ceea ce priveste suspensiile de R1 .Pina la urma, a trebuit sa cumpar alte furci intregi de 2001, din fericire au fost aproape impecabile. Furcile strimbe de 2003 au ramas abandonate de mine la Balamuc.Nu stiu jugurile ce unghiuri au, exista posibilitatea ca schimbind si jugurile sa lungesti sau sa scurtezi motocicleta. Editat Februarie 4, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Ma gandeam sa cumpar motoru din 2003 si sa mut tot pe cadrul din 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 va salut! Caut sa imprumut, de la un posesor de R1/R6 2000, aceasta piesa: Starting circuit cut-off relay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 call me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Asta e ok, am verificat-o. Acum am nevoie de un CDI de imprumut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Poate a mai fost intrebarea dar nu stiu unde si cum sa caut...care ar fi consecintele indepartarii/anularii ex-up-ului la un R1 2003?multam! Editat Februarie 14, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Poate a mai fost intrebarea dar nu stiu unde si cum sa caut...care ar fi consecintele indepartarii/anularii ex-up-ului la un R1 2003?multam! Dezavantaje - ralanti usor oscilant, mid-power diminuata si o eroare in bord. Avantaje - high-power usor crescuta si 2-4 cai frumosi. Dar astea daca ai evacuare cap-coada si Power Commander cu harta dedicata evacuarii. Eroarea ti-o pot anula eu daca te hotarasti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Dezavantaje - ralanti usor oscilant, mid-power diminuata si o eroare in bord. Avantaje - high-power usor crescuta si 2-4 cai frumosi. Dar astea daca ai evacuare cap-coada si Power Commander cu harta dedicata evacuarii. Eroarea ti-o pot anula eu daca te hotarasti. Evacuare cap coada-nopeHarta dedicata-nope Deci..sa inteleg ca nu are rost sa-l dau jos..mid-power e ceea ce imi place si utilizez in mare parte a timpului,deci ar cam fi palma la cacao sa-l dau jos:) Multumesc de raspuns;) Editat Februarie 14, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 daca nu da semne de oboseala mecanica, lasa-l acolo, mai mult o strici fara ex-up. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 daca nu da semne de oboseala mecanica, lasa-l acolo, mai mult o strici fara ex-up. Boon.mersi de sfat!asa o sa fac,o las in pace...mecanic sta foarte bine,nu isi arata varsta prea tare:) in cazul acesta,sa vina revizia si schimburile de inceput de sezon...si sa vina primavaraaa:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.