Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

baieti pot spune si sarutmanuta pt info :D
Eu gandeam in felul urmator: decat sa dau in jur de 200+ de euro pe toata cutia de viteze ( ca imi scapa si in treapta a 2-a) + manopera + garniturile care trebuiesc inlocuite mai bine dau direct 400e cu tot cu transport sa pun direct alt motor si asta vechi sa imi ramana pentru piese

@Crazy-devil motorul ala e praf...am vorbit cu ei si cica a fost prea violent accidentul :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma gandeam eu la asta. totusi poate poti recupera piesele de care ai nevoie la a ta.

dar la R1 se gasesc usor motoarele.

 

vezi asta poate rezolvi ceva.

http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=206556

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt anunt..am vorbit..de fapt nu cred ca nu este anunt care sa nu il fi vazut si sa fi vorbit cu vanzatorul respectiv...ma interesasem si stiu ca macar cutia de viteze se potriveste, in cel mai rau caz schimb doar cutia de viteze de pe cel cumparat pe asta al meu si mai raman cu , cateva piese de schimb :D...
Daca tot merg pana la capat o sa va pot spune din exp daca se poate sau nu face un "transplant" de motor intre modelul 98-99 cu cel din 00-01 :D
Multumesc inca o data pt sfaturi si ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi cred ca are cea mai mare cunostinta de cauza in ceea ce tine de R1.

eu iti recomand sa cauti si pe Facebook, ca sunt zeci de grupuri de dezmembrari, iar unii din ei nu le pun si aici.

mi-ar fi foarte greu sa cred ca nu vei gasi unul functional. ai fost prea multe motoare si destule accidente din care nu s-a mai putut salva nimic (exceptand motorul)

daca nu gasesti aici, orienteaza-te in Italia sau Germania. eu cand am crapat motorul la Ducati am gasit unul in state si unul in 2 in Italia, de unde am ales unul din ele.

am sa ma interesez si eu cand pot, poate-ti gasesc vreun pont.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa faca o comparatie dintre pompa de frana R1 , OEM si una aftermarket (Brembo, Accossato, /19)?

Ma intereseaza parerea celui care o are, nu din auzite.

Este diferenta si intre pompa normala de r1 pana in 2004(nu erau radiale) si cele dupa (care, desi erau tot de 16 mm sunt net superioare).

Si este diferenta si intre pompa radiala de r1 care tot brembo este si una aftermaket de 19 brembo. Puterea este mai bine dozata, necesita mai putin efort si iti da o oarecare incredere(in plus) in frane atunci cand actionezi maneta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca se potrivesc piese de pe un R1 an 2003 (injectie) la un R1 2001(carburatie)?Ma intereseaza sa iau piese de pe un 2003 si sa pun pe un 2001.Piesele sunt: furca fata complecta,far,bord ,instalatie,carene,si eventual furca spate.

Conform catalogului nu se potrivesc multe piese..

 

Furca fata................NU

Bascula spate..........se potriveste la modelul 2002

Far...........................se potriveste la modelul 2002

Bord.........................NU

Instalatie elctrica......iti dai seama ca nu are cum sa se potriveasca o instalatie elctrica de injectie pentru carburatie!!!

Carene.....................NU sunt diferente intre modelele 2001si 2002 care de la distanta par identice,dar nu sunt...dar cu modelul de 2003 care este total altfel

 

Iti par asemanatoare?

post-15340-0-18754500-1391428951_thumb.jpg

post-15340-0-63442800-1391428960_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca fata are acelasi diametru in juguri. Discurile de frana sunt identice. Etrierii si placutele sunt identice.

Internalele din furca nu sunt identice, arcurile nu au aceeasi lungime, nivelul de ulei nu e identic - da. Insa cred 99% ca poti pune furca de la prima generatie pe a doua generatie si invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolutie mai mare :

 

 



Furca fata are acelasi diametru in juguri. Discurile de frana sunt identice. Etrierii si placutele sunt identice.

Internalele din furca nu sunt identice, arcurile nu au aceeasi lungime, nivelul de ulei nu e identic - da. Insa cred 99% ca poti pune furca de la prima generatie pe a doua generatie si invers.

Asa o fi dar uite ce spune Yamaha...

 

This Yamaha 5PW-23102-01-00 FRONT FORK ASSY R1 2003 is used on these models and components:
This Yamaha 5JJ-23102-00-00 FRONT FORK ASSY R1 2001 is used on these models and components:

post-15340-0-53974700-1391430251_thumb.jpg

post-15340-0-71571800-1391430261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, daca ar fi sa folosim doar datele de identificare dupa anii de productie, asa ar fi insa, in realitate, daca paharele de aluminiu au acelasi diametru la jugul superior (si ghidoane) si inferior, suportii de etrieri sunt pentru aceiasi etrieri si discurile de frana au acelasi diametru (+ cercul gaurilor de prindere pe roata), alezajele pentru axul rotii fata sunt la aceeasi cota, se pot folosi suspensiile fata de la un model pentru celalat si invers.

Am mai verificat o data si in afara de internale, care nu sunt la fel, furca, axul rotii fata, etrierii si discurile sunt identice. Deci se pot monta de pe un model pe altul fara probleme.



Paharele de aluminiu ale furcii fata 1998-2001 sunt identice iar intre prima si a doua generatie, la aceste piese, singura diferenta este culoarea :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furcile de la R1 2003 sint mai scurte decit cele de 2001. Probat personal, aveam nevoie de furci functionale la un R1 2001 si am cumparat 2 furci strimbe de 2003, sperind sa pot recupera internalele de la 2003 si sa le montez pe furcile de 2001. Pe linga faptul ca erau mai scurte, erau si internalele strimbe, absolut de nefolosit, nici macar valvele din internale nu se potriveau deloc. A fost lucrarea mea de "diploma" in ceea ce priveste suspensiile de R1 .Pina la urma, a trebuit sa cumpar alte furci intregi de 2001, din fericire au fost aproape impecabile. Furcile strimbe de 2003 au ramas abandonate de mine la Balamuc.Nu stiu jugurile ce unghiuri au, exista posibilitatea ca schimbind si jugurile sa lungesti sau sa scurtezi motocicleta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate a mai fost intrebarea dar nu stiu unde si cum sa caut...care ar fi consecintele indepartarii/anularii ex-up-ului la un R1 2003?multam!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate a mai fost intrebarea dar nu stiu unde si cum sa caut...care ar fi consecintele indepartarii/anularii ex-up-ului la un R1 2003?multam!

Dezavantaje - ralanti usor oscilant, mid-power diminuata si o eroare in bord.

Avantaje - high-power usor crescuta si 2-4 cai frumosi. Dar astea daca ai evacuare cap-coada si Power Commander cu harta dedicata evacuarii.

 

Eroarea ti-o pot anula eu daca te hotarasti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezavantaje - ralanti usor oscilant, mid-power diminuata si o eroare in bord.

Avantaje - high-power usor crescuta si 2-4 cai frumosi. Dar astea daca ai evacuare cap-coada si Power Commander cu harta dedicata evacuarii.

 

Eroarea ti-o pot anula eu daca te hotarasti.

Evacuare cap coada-nope

Harta dedicata-nope

Deci..sa inteleg ca nu are rost sa-l dau jos..mid-power e ceea ce imi place si utilizez in mare parte a timpului,deci ar cam fi palma la cacao sa-l dau jos:)

Multumesc de raspuns;)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu da semne de oboseala mecanica, lasa-l acolo, mai mult o strici fara ex-up.

Boon.mersi de sfat!asa o sa fac,o las in pace...mecanic sta foarte bine,nu isi arata varsta prea tare:) in cazul acesta,sa vina revizia si schimburile de inceput de sezon...si sa vina primavaraaa:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis sa va anunt ca a mers "transplanutul de inima" ( motor modelul din 2001 in locul celui din 1998 ) , prinderile au venit la fix , exact la fel
:rock: :rock: pana acum 2 foarte mici probleme, pt prinderea de sus de pe partea dreapta cu surub , imi trebuie un surub cu acealsi diametru ca al celor de pe partea stanga ... si am ramas cu o conducta la care ar trebui conectat un furtun dar una peste alta dupa ce am montat noul motor pus toate fisele/mufele etc a pornit dupa 2-3 incercari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...