cmd Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 (editat) am descoperit ebay`ul & paypal`ul anul trecut ... de vis ! ajung produse din UK prin royal mail mai rpd decat din Maramu Editat Aprilie 19, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 am descoperit ebay`ul & paypal`ul anul trecut ... de vis ! ajung produse din UK prin royal mail mai rpd decat din Maramu Hmmmm...m-ati activat si pe mine,o sa iau si eu o pereche de gripuri in cele din urma. @cmd:man,din Maramu' vine orice greu ca noi aici avem alt fus orar,suntem lenti si pe treaba noastra ca nu ne grabeste nimeni si nimic:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 tare Georgica n1 ,da pt ce motocicleta cumperi gripurile ) ? tnx Bogdane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 tare Georgica n1 ,da pt ce motocicleta cumperi gripurile ) ? 1.JPG tnx Bogdane 2.JPG Hehe...pt R,inca nu a sunat nimeni pt el.probabil ca nu e ce cauta lumea:) dar cu rabdarea trecem marea,nu e musai de vandut ca e tipla.doar ca ma roade rau sa schimb(dupa 2 ani si 18k km pe actualul motor) si sa incerc o noua provocare:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 cumpara asa ceva si le decupezi tu cum vrei daca nu esti sigur clear si black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 cumpara asa ceva si le decupezi tu cum vrei daca nu esti sigur clear si black Nu-mi deschide link-urile:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 eu apas pe ele si merg iti dau pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 (editat) eu apas pe ele si merg iti dau pe privat Done:) mersi mult,am vazut,mi-a placut si le voi lua saptamana viitoare.tocmai ce mi-am terminat de creat cont pe ebay si paypal:) Editat Aprilie 19, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 salut, azi am observat cateva pete mici de antigel , o pornesc si cand ma uit mai bine imi curge antigel de undeva din fata mai sus de racitorul de ulei dintr-un furtun central sau dintr-o garnitura cred ca de la pompa de apa. nu am apucatsa desfac sa ma uit ca eram pe graba si am luat masina pana la urma. intrebarea mea e a mai patit cineva la fel ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Mie mi s-a intamplat,tot rn12 am si eu,era de vina furtunul care mere de la pompa de apa la radiator,cel de pe stanga.Am inlocuit furtunul si gata. Vezi sa nu curga pe langa furtun si sa se prelinga in jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 salut method am identificat problema dupa ce am demontat carenele este vb de teava metalica care iese din motor in partea superioara la imbinarea dintre cele doua parti metalice a tevii cu antigel inainte de furtun are un o ring si se pare ca trebuie unul nou, comandat la yamaha 1,3 € 7-10 zile lucratoare. stau pe bara pana vine. asfalt uscat si un sezon fara incidente pt toti motociclistii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abs1nt Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Salutare,salutare! ma confrunt cu o problema la mobra mea,un R1 din 2000.Problema sta in felul urmator.De vreo 3 zile nu imi mai indica temperatura in bord...imi sta mereu pe LOW...am vreificat sonda,este curata fara calamina fara absolut nimic...am masurato,e ok...m-am uitat si la mufa de la venitilator,e ok.am curatat mufa de la sonda si mufa de la venitlator,cu toate ca nu era nevoie dar am zis sa fac si asta. Astazi am mai umblat pe la fire sa vad eu unde duc ele( ca un mare electrician ce sunt :| )...am tras de ele pe acolo si la un moment dat iar a inceput sa indice tempreatura(54 de grade)...m-am bucurat foarte tare:)) doar pt 30 de secunde cand iar a inceput sa imi indice pe LOW. Pt cei care au mai intalnit problema va rog spuneti-mi si mie ce sa fac...chiar ma bate grav treaba asta...Multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Schema instalatiei electrice printata pe o foaie mai mare, identificat senzorul de temperatura al lichidului de racire, manualul de reparatie. Daca nu te descurci, mergi la un cunoscator. Aparat de masurat tensiunea electrica, evident, iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abs1nt Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 "]Schema instalatiei electrice printata pe o foaie mai mare, identificat senzorul de temperatura al lichidului de racire, manualul de reparatie. Daca nu te descurci, mergi la un cunoscator. Aparat de masurat tensiunea electrica, evident, iti trebuie.[" Nu am schema instalatiei dar din cate stiu eu senzorul de temperatura l-am depistat si l-am masurat,e ok.Cum am spus si mai sus dupa ce am tras de niste fire pe acolo, vreo 30 de sec a inceput sa indice iar,am oprit mobreta si dupa ce am repornito iar imi indica "low"...in situatia asta senzorul de temperatura merge....eu ma gandeam sa nu am vreun scurt circuit pe undeva.sau mai ramane varianta sa cumpar alt senzor sa vad daca merge cu ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Pai , la depistarea continuitatii sau intreruperii cablurilor dintre senzor si (sau) ECU, bord iti trebuie un aparat de masura teniune , rezistente.. Pina la ele ai mai multe mufe. Trebuie luat babeste. Nu incerca sa ghicesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abs1nt Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Mda....cred ca asta o sa si fac maine...o dezmembrez si incerc sa gasesc unde-i buba...Multumesc pt raspuns Editat Aprilie 24, 2014 de abs1nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENY Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Am 2 probleme la un R1 2006 1. Ieri dupa ce am spalat motorul cu vap ul, imi sta martorul care indica N aprins usor(cand este in viteza)...mai mult palpaie, iar cand o bag in N se aprinde clar. Daca stau pe loc in 1, nu mai palpaie, cand iau putin mana din ambreiaj palpaie iar..... In mers la fel palapaie. 2. Cand vin in frana de motor de la 100 spre 0, imi tremura tare ghidonul. Inainte sa ajung la un service, poate aflu care ar putea fi cauzele. Editat Aprilie 25, 2014 de DENY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Motoreta o ai de ceva timp? Tremuratul ghidonului nu are legatura cu problema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENY Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) de 2 ani 1 s a rezolvat, era de la indicatorul treapta viteza after market, pus ulterior si dadea eroare cu neutralul. 2 tremuratul este de la anvelopa care este uzata neuniform Editat Aprilie 25, 2014 de DENY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Am o anvelopa fatza buna D212 GP PRO Soft mediu, mai merge 3-4000km. 50 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENY Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Trebuie sa schimb si spatele. Pe an fac cam 15 000km, asa ca este nevoie de doua noi. ms Editat Aprilie 25, 2014 de DENY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 15 000/an. Reusesti cu un singur set pus de nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capitanu Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Salutare,salutare! ma confrunt cu o problema la mobra mea,un R1 din 2000.Problema sta in felul urmator.De vreo 3 zile nu imi mai indica temperatura in bord...imi sta mereu pe LOW...am vreificat sonda,este curata fara calamina fara absolut nimic...am masurato,e ok...m-am uitat si la mufa de la venitilator,e ok.am curatat mufa de la sonda si mufa de la venitlator,cu toate ca nu era nevoie dar am zis sa fac si asta. Astazi am mai umblat pe la fire sa vad eu unde duc ele( ca un mare electrician ce sunt :| )...am tras de ele pe acolo si la un moment dat iar a inceput sa indice tempreatura(54 de grade)...m-am bucurat foarte tare:)) doar pt 30 de secunde cand iar a inceput sa imi indice pe LOW. Pt cei care au mai intalnit problema va rog spuneti-mi si mie ce sa fac...chiar ma bate grav treaba asta...Multumesc!!! Salut, Nu ai masa pe radiator.Verifica firul de masa care vine legat pe radiator. Cel mai simplu ca sa verifici daca e de acolo este sa tragi un fir de la borna (-) de la baterie direct pana pe corpul senzorului de T°. Daca atunci iti indica temperatura ia-o pe traseu si vezi unde este masa intrerupta. Am 2 probleme la un R1 2006 1. Ieri dupa ce am spalat motorul cu vap ul, imi sta martorul care indica N aprins usor(cand este in viteza)...mai mult palpaie, iar cand o bag in N se aprinde clar. Daca stau pe loc in 1, nu mai palpaie, cand iau putin mana din ambreiaj palpaie iar..... In mers la fel palapaie. 2. Cand vin in frana de motor de la 100 spre 0, imi tremura tare ghidonul. Inainte sa ajung la un service, poate aflu care ar putea fi cauzele. Inainte sa incepi sa speli motoreta te-ai plimbat cu ea? Discul fata era cumva fierbinte? Daca da, nasol, tre sa schimbi discul; Daca nu, verifica saibele de la disc sa nu fie blocate (wave). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Am montat astazi scaritele, pompa, am schimbat gumele si maine cred c-o scot la o tura, daca e vremea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Salut baieti!Am o mica dilema...sau poate o curiozitate...am un R1 2002..si in ture joase cand o iau de pe loc face un mic carait pana prin 1200-1300 de ture...caraitul suna a ceva lant.(lantul de transmisie e in regula)..azi la relanti...se auzea putin dar numai cateodata...nu e constant sunetul la relanti..dar cand o iau de pe loc tot timpul are caraitul ala pana prin 1300RPM .eu suspectez distributia...mi-am comandat lant dar ma gandesc sa nu fie si intinzatorul...daca a-ti mai avut careva simptomatologia asta fell free to tell! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.